عمومی

نگرانی‌ها در مورد تأثیر قانون بخش انرژی جدید کوچک است کسب و کار

نگرانی‌ها در مورد تأثیر قانون بخش انرژی جدید کوچک است
کسب و کار

راجر ویلیامز (R-TX)، رئیس کمیته کسب و کارهای کوچک مجلس نمایندگان به همراه بلین لوتکمایر (R-MO)، معاون رئیس جمهور، بیانیه ای صادر کردند که در آن نسبت به مقررات جدید ابراز نگرانی کردند. از وزارت انرژی ایالات متحده نمایندگان کنگره معتقدند که این قانون جدید به طور بالقوه می تواند مشاغل کوچک را تحت فشار قرار دهد، نوآوری را خفه کند و هزینه های عملیاتی را افزایش دهد.

رئیس ویلیامز در مورد تأثیرات نامطلوب آنچه که او به عنوان مقررات بیش از حد بر مشاغل کوچک می داند صحبت کرده است. اظهارات او نشان دهنده نگرانی است که رویکرد دولت فدرال به مقررات ممکن است محیط دشواری را برای مشاغل در خیابان اصلی ایجاد کند.

“به نظر می رسد تلاش های بی شمار دولت فدرال برای بارگذاری بیش از حد و تنظیم بیش از حد خیابان اصلی پایانی ندارد. رئیس ویلیامز گفت. او تاکید کرد که در حالی که مشاغل کوچک مشغول ایجاد فناوری های نوآورانه هستند، آژانس های فدرال به طور ناخواسته هزینه ها را افزایش می دهند و باعث تاخیرهای احتمالی می شوند.

ویلیامز به جای اضافه کردن بار مالی به مشاغل کوچک، ستون فقرات اقتصاد کشور، از حرفه ای حمایت می کند. – سیاست های رشدی که توسعه و ایجاد شغل را تشویق می کند. بحث اصلی در اینجا این است که اجرای مستمر مقررات جدید می‌تواند فشار غیرضروری بر کسب‌وکارهای کوچک وارد کند و به طور بالقوه مانع رشد و فعالیت‌های آن‌ها شود.

به عنوان رئیس کمیته کسب‌وکارهای کوچک مجلس نمایندگان، ویلیامز متعهد شد که بایدن را نگه دارد. دولت مسئول تغییرات نظارتی است که می تواند تأثیر نامطلوبی بر مشاغل کوچک داشته باشد. تعهد او در دفاع از منافع کسب‌وکارهای کوچک در برابر آنچه که به‌عنوان یک رویکرد نظارتی بیش از حد از سوی دولت فعلی می‌داند، محکم باقی می‌ماند.

این پیشرفت، بحث‌های جاری در مورد چگونگی تأثیر مقررات دولتی بر کسب‌وکارهای کوچک را برجسته می‌کند. در حالی که برخی مقررات بدون شک برای اطمینان از عملکردهای اخلاقی و ایمن ضروری هستند، باید تعادل را پیدا کرد تا این قوانین نوآوری را خفه نکنند یا فشار مالی بی مورد بر مشاغل کوچک وارد نکنند. سیاست گذاران باید به کار مجدانه خود برای ایجاد توازن در حفاظت از منافع عمومی و ترویج محیطی سالم برای رشد کسب و کارهای کوچک ادامه دهند.

در پی این نگرانی های مطرح شده توسط نمایندگان کنگره، کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور به دقت زیر نظر خواهند داشت. ببینید این وضعیت چگونه پیش می‌رود و در صورت وجود، این مقررات جدید وزارت نیرو چه تأثیری بر عملیات آنها خواهد داشت. این وضعیت اهمیت صاحبان مشاغل کوچک را در همگام بودن با تغییرات نظارتی و تأثیرات بالقوه آنها نشان می دهد. برای آنها بسیار مهم است که در گفتگوی مداوم با نمایندگان منتخب خود شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که منافع آنها به اندازه کافی در فرآیند سیاست گذاری ارائه می شود.

آخرین سرفصل ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی