عمومی

نحوه ثبت نام تجاری

نحوه ثبت نام تجاری

نام های تجاری برای کمک به رشد برندها کلیدی هستند. وقت گذاشتن برای ثبت نام کسب و کار کوچک گام مهمی است.

وقتی یک نام تجاری را ثبت می کنید، می توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:

  • به شما کمک می کند مزایای مالیاتی را درک کنید
  • به شما کمک می کند اعتبار و هویت خود را ایجاد کنید
  • به شما کمک می کند تا برای وام های تجاری تأیید شوید


آیا ثبت نام کسب و کار ضروری است؟

نه همیشه. ساختار و سازمان کسب‌وکار عواملی هستند که تعیین می‌کنند آیا باید نام کسب‌وکار را ثبت کنید یا نه.

شرکت‌های انفرادی، با کسب و کار به نام مالک، معمولاً نیازی به ثبت ندارند. اما اگر یک شرکت با مسئولیت محدود، یک مشارکت محدود یا یک شرکت به عنوان یک ساختار تجاری تشکیل دهید، باید کسب و کار خود را ثبت کنید.

svg%3E - نحوه ثبت نام تجاری

ثبت نام کسب و کار: راهنمای گام به گام

در واقع ثبت کسب و کار شما بسیار آسان است، صرف نظر از ساختار کسب و کاری که دارید. این فرآیند را می‌توان به‌صورت آنلاین انجام داد، تا زمانی که بتوانید اسناد قانونی و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید.

چند «پیش ثبت نام» وجود دارد مراحلی که باید بردارید شما باید یک حساب بانکی تجاری (و کارت اعتباری تجاری) راه اندازی کنید. شما همچنین باید ساختار کسب و کار خود را ایجاد کنید.

وقتی این کارها را انجام دادید، مراحل بعدی شما در اینجا آمده است:

نام تجاری قانونی خود را انتخاب کنید

وقت خود را صرف ایجاد نام قانونی برای کسب و کار خود کنید. شما باید نامی را انتخاب کنید که به راحتی با کسب و کار شما شناسایی شود و همچنین نام قانونی را انتخاب کنید که قبلاً توسط کسب و کار موجود دیگری انتخاب نشده است.

همچنین، نامی را انتخاب کنید که به خدمات اشاره کند. یا محصولی که کسب و کار ارائه می دهد. برای مثال، نام‌های کسب‌وکار بالون می‌تواند شامل Air Soar یا Up، Away و Back Tours باشد، در حالی که نام‌های تجاری زیبایی‌شناس (مراقبت از پوست) می‌تواند شامل Smoothly Yours باشد.

چگونه می‌توانید متوجه شوید که نام مورد نظر شما انتخاب شده است؟ به مقاله «روندهای کسب و کار کوچک» مراجعه کنید. هنگامی که نام خود را مشخص کردید، نام تجاری خود را رزرو کنید (به زیر مراجعه کنید). رزرو نام بسیار مهم است تا کسب‌وکار جدید دیگری در حین تکمیل فرآیند تشکیل پرونده سعی در استفاده از همان نام نداشته باشد.

منشی ایالت اغلب در صورت داشتن نام مشابه، نام پیشنهادی شما را برای کسب‌وکار نمی‌پذیرد. در حال حاضر برای یک کسب و کار موجود وجود دارد.

ثبت نام در سازمان های دولتی

شما به دفتر ایالت خود که معمولاً وزیر امور خارجه نامیده می شود مراجعه می کنید تا رزرو نام تجاری خود را ثبت کنید و کسب و کار خود را ثبت کنید. ایالت ها برای یک LLC، مشارکت، مشارکت محدود، مشارکت با مسئولیت محدود، شرکت یا سازمان غیرانتفاعی به اسناد ثبت نیاز دارند. وب سایت وزیر امور خارجه در اکثر ایالت ها باید یک فرآیند گام به گام داشته باشد که بخش قابل توجهی از تشکیل پرونده را می توانید با استفاده از یک فرم آنلاین انجام دهید.

همراه با ثبت کسب و کار خود، باید یک نماینده ثبت شده برای کسب و کار نیز تعیین کنید. نماینده ثبت شده معمولاً مالک کسب و کار نیست. نماینده شخصی است که می تواند اسناد قانونی و سایر مدارک اداری را از طرف مالک بپذیرد.

اگر فعالیت های تجاری در ایالت دیگری انجام می دهید، ممکن است قوانین ایالتی از شما بخواهد که کسب و کار خود را در آن ایالت ثبت کنید (به زیر مراجعه کنید. ).

ثبت نام در آژانس های فدرال

شما باید یک شماره شناسه مالیاتی فدرال را ثبت کنید که به آن شماره شناسایی کارفرما یا EIN نیز می‌گویند. برای ثبت مالیات به آن شماره نیاز دارید.

اگر یک مالک انحصاری هستید، می‌توانید از شماره تامین اجتماعی خود به عنوان شماره شناسایی مالیات دهندگان فردی خود برای ثبت مالیات استفاده کنید.

ثبت نام در آژانس های محلی و شهرستانی

شرایط این مورد ممکن است بسته به آن متفاوت باشد در محل کسب و کار شما حتی اگر نیازی به ثبت نام نباشد، باید دریابید که آیا نیاز به ارائه مجوزها یا مجوزهای خاصی دارید یا خیر.

ثبت نام کنید. DBA

DBA مخفف Doing Business As است. به عبارت دیگر، این یک نام فرضی یا نام ساختگی برای یک تجارت است. اگر از یک نام فرضی برای کسب و کار خود استفاده می کنید، به احتمال زیاد باید توسط آژانس های محلی و شهرستانی ثبت شود.

ثبت علامت تجاری

اگر می خواهید نام تجاری خود را علامت تجاری بگذارید، نام محصول، نام تجاری یا برند، باید آن را در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت کنید. . می توانید از وب سایت اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده برای یافتن دفتر علامت تجاری محلی خود استفاده کنید. شما نمی توانید نام تجاری را انتخاب کنید که از قبل استفاده شده است.

ثبت نام در IRS

اگر کسب و کار شما یک شرکت S یا یک سازمان غیرانتفاعی معاف از مالیات است، باید در IRS ثبت نام کنید.

چرا ساختار کسب و کار مهم است

Limited شرکت مسئولیت –به نماینده ثبت شده نیاز دارد. باید در آژانس های فدرال و ایالتی ثبت شود.

Corporation – به نماینده ثبت شده نیاز دارد. باید در سازمان های فدرال و ایالتی ثبت شود. شما باید اساسنامه شرکت را ثبت کنید.

مالک انحصاری – نیازی به ثبت نام فدرال یا ایالتی ندارد. با این حال، یک مالک انحصاری ممکن است برای محافظت از دارایی های خصوصی، یک LLC تشکیل دهد. اکثر کسب‌وکارها علی‌رغم الزامات اضافی تشکیل پرونده، یک LLC تشکیل می‌دهند.

مشارکت – به نماینده ثبت‌شده نیاز دارد. باید در سازمان های فدرال و ایالتی ثبت شود. این امر در مورد مشارکت های عمومی نیز صدق می کند.

به خاطر داشته باشید که علاوه بر الزامات با آژانس دولتی، هر نهاد تجاری ممکن است به مجوزها و مجوزهای اضافی در سطح شهرستان و محلی است. همچنین، یک نام ساختگی باید برای مشاغل ثبت شود.

چه مدارکی برای تشکیل کسب و کار مورد نیاز است؟

برای تشکیل پرونده، به اسناد رسمی نیاز دارید که نام و محل کسب و کار شما، و همچنین مالکیت، ساختار، و ساختار مدیریتی آن (از جمله افسر اصلی و هیئت مدیره) را نشان دهد. مدیران اگر شرکتی هستند).

به نام نماینده ثبت‌شده، آدرس و اطلاعات تماس شخص نیاز دارید.

اگر ساختار کسب‌وکار یک شرکت یا S Corp است، باید تعداد سهام و ارزش هر سهم را ارائه کنید.

به اسنادی در رابطه با نام کسب و کار شما ثبت نام.

وقتی کسب و کار را در بیش از یک ایالت انجام می دهید چه اتفاقی می افتد ایالت؟

اگر حضور فیزیکی کسب و کار شما در یک ایالت است و در حال انجام فعالیت های تجاری در ایالت دیگر هستید، ممکن است نیاز داشته باشید تا کسب و کار خود را در هر دو ایالت ثبت کنید تا در وضعیت خوبی باقی بمانید.

در اینجا معیارهایی وجود دارد که تعیین کنید که آیا باید کسب و کار خود را در ایالت دیگر ثبت کنید:

  • کسب و کار شما دارای یک مکان فیزیکی در ایالت دیگر است
  • شما اغلب با مشتریانی در ایالت دیگر ملاقات می کنید
  • بسیاری از درآمد شرکت شما از ایالت دیگری می آید
  • کارمندان شما کار خود را در آن ایالت انجام می دهند

برای مشاوره با یک وکیل تجاری مشورت کنید.

خط پایین

ثبت یک کسب و کار زمانی که یک شرکت جدید هستید یک فرآیند گام به گام است. بیشتر کارها را می توان به صورت آنلاین انجام داد و گران نیست.

ثبت نام کسب و کار: سوالات متداول

آیا شرکت های با مسئولیت محدود نیز باید یک DBA تشکیل دهند؟

بله، اگر آنها شرکت را با نام ساختگی اداره می کنند.

نهاد تجاری به چه معناست؟

این نهاد نوع ساختار تجاری شرکت (مانند LLC، مشارکت عمومی و غیره)

هزینه ثبت نام چقدر است یک نام تجاری؟ چند نمونه برای LLCها:

California $70; مین ۱۷۵ دلار، دلاور ۷۵ دلار؛ مریلند ۱۰۰ دلار; اوهایو ۹۹ دلار.

برای دریافت علامت تجاری به چه ساختار تجاری نیاز دارید؟

هر ساختار تجاری می تواند یک علامت تجاری در USPTO ثبت کند.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی