عمومی

معایب استفاده از ارزیابی شخصیت با شما تیم

معایب استفاده از ارزیابی شخصیت با شما
تیم

این در مورد همبستگی است، نه علیت.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - معایب استفاده از ارزیابی شخصیت با شما
تیم

تصویر: گتی ایماژ

برای مدیر استخدام یا مالک کسب و کار، استخدام مناسب برای تیم شما واقعاً می تواند تفاوت زیادی در توانایی شما برای رشد و به عنوان یک تجارت رونق بگیرید. و در فضای استخدامی امروزی، می توان به راحتی درگیر صدها رزومه در صندوق پستی و چندین دور مصاحبه خود شد. بعد از مدتی همه با هم شروع به دویدن می کنند. اینجاست که ارزیابی شخصیت می تواند برای شما به عنوان یک مدیر استخدام بسیار جذاب به نظر برسد. ایده ارائه یک آزمون آنلاین به همه که فوراً به شما می گوید که آیا آنها برای نقش مناسب هستند یا از نظر شخصیتی تیم شما، صرفه جویی زیادی در زمان به نظر می رسد. اما امروز، می‌خواستم برخی از ایرادات استفاده از ارزیابی شخصیت در فرآیند استخدام‌تان را بررسی کنم و اینکه چرا بهتر است از روش‌های دیگر برای تعیین اینکه آیا فردی مناسب است یا خیر، استفاده کنید.

ارزش محدودی دارد

می خواهم با فیل شروع کنم داخل اتاق. هر ارزیابی شخصیتی ساختگی است. این در مورد همبستگی است، نه علیت. این آزمون ها شامل یک سری سوالات مختلف است که از نظر آماری با رفتارهای خاصی مرتبط است و سپس سازندگان آزمون مدلی را برای توضیح آن رفتارها ایجاد کردند. فقط با یک سری سوال نمی توانید تشخیص دهید که فردی درونگرا است یا برونگرا. ما موجودات پیچیده ای هستیم که ممکن است کمی از هر دو باشیم یا رفتارهای خاصی را در محیط های خاص از خود نشان دهیم. حتی ممکن است رفتارهای یک کارمند از شرکتی به شرکت دیگر یا موقعیتی به موقعیت دیگر متفاوت باشد. پاسخ ها و مدل ها از آزمونی به آزمون دیگر متفاوت خواهد بود و هیچ اتفاق نظری در مورد اینکه الگوی رفتاری چیست یا نیست وجود ندارد. آیا می تواند مفید باشد؟ مطمئن. اما همچنین می تواند شما را گمراه کند که فردی را بدون مبنای واقعی استخدام کنید یا آن را استخدام نکنید. و برای کارکنان شما، می تواند مانند یک مد مدیریتی دیگر احساس شود.

می تواند شما را در صندلی داغ قانونی قرار دهد

یکی دیگر که اغلب نادیده گرفته می شود منطقه نگرانی این است که ارزیابی های شخصیتی می تواند شما را در مشکلات قانونی قرار دهد، اگر مراقب نباشید. اگر فردی را به دلیل نتایج یک تست شخصیت استخدام یا اخراج کنید، نه تنها می توانید خود را در مشکل قانونی قرار دهید، بلکه می توانید یک کارمند واقعا عالی را نیز از دست بدهید. زیرا به هر حال، تفاوت‌های ظریف زیادی در آن وجود دارد و توانایی‌ها و ویژگی‌های شخصیتی زیادی وجود دارد که توسط این ارزیابی‌های شخصیتی تسخیر نمی‌شوند.

یک مسیر رو به جلو

بنابراین، با توجه به همه موارد پوشش داده شده، باید از ابزار ارزیابی شخصیت با تیم خود استفاده کنید؟ این به شما بستگی دارد. اگر نتایج را با کمی نمک در نظر بگیرید و بدانید که این فقط یک ابزار در جعبه ابزار شما برای درک بهتر تیم و استخدام های جدید است، می تواند ارزش کاوش را داشته باشد. اگر احساس می‌کنید نتایج را بیش از حد واقعی می‌گیرید و به خاطر آنها تصمیمات مدیریتی مهمی می‌گیرید، بهتر است از آزمون‌ها صرفنظر کنید و انرژی خود را صرف شناخت تیم خود و ایجاد روابط با آنها به روش قدیمی کنید. یا بهتر از آن، هر دو را انجام دهید و شاهد رشد تیم و کسب و کار خود باشید.

محتوای تجاری حمایت شدهgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - معایب استفاده از ارزیابی شخصیت با شما
تیم
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی