عمومیمقالات

مطالعه اخیر زمینه های شغلی را نشان می دهد که بیشترین احتمال ایجاد آن را دارد نتایج ضعیف بارداری

مطالعه اخیر زمینه های شغلی را نشان می دهد که بیشترین احتمال ایجاد آن را دارد
نتایج ضعیف بارداری

آمریکایی‌های باردار یک معمایی دارند: زمانی که برای مرخصی زایمان بدون حقوق پس‌انداز می‌کنند، بیشتر به پول نیاز دارند. اما گاهی، استرس – ناشی از زندگی شخصی آنها یا همان شغلی که به آنها تکیه می کنند – به طور بالقوه می تواند به بارداری آنها آسیب می رساند و باعث نتایج بدی می شود و حتی ممکن است به عنوان یک عامل خطر برای افسردگی پس از زایمان عمل می کند، در حالی که آنها سخت کار می کنند تا برای نوزادان خود آماده شوند. اگرچه قوانین گام‌هایی برای محافظت از افراد باردار در محل کار و جا دادن آنها برداشته است، مانند قانون انصاف کارگران باردار، این قانون به خودی خود مشکل را حل نخواهد کرد.

شغل هایی که به احتمال زیاد باعث نتایج ضعیف بارداری می شوند

در یک ، محققان تعیین کردند که کدام زمینه‌ها بیشترین ارتباط را با پیامدهای نامطلوب بارداری مانند سقط جنین و مرده‌زایی دارند. شما احتمالاً انتظار دارید بدترین مشاغل آنهایی هستند که شامل کار با ماشین آلات و بلند کردن اجسام سنگین می شود. با این حال، با کمال تعجب، این افراد در بخش بهداشت و مددکاری اجتماعی بودند که «بیشترین خطر تولد زنده را نشان دادند»، در حالی که آنهایی که در بخش تولید، بهداشت و مددکاری اجتماعی بودند، میزان خطر مشابهی برای «پیامدهای سقط زودرس» مانند سقط جنین داشتند، «در مقایسه با مشاغل مالی و بیمه.» سایر زمینه‌هایی که خطر تولد زنده را افزایش می‌دهند، «تجارت عمده‌فروشی/خرده‌فروشی، آموزش… و خدمات عمومی/اجتماعی/شخصی [شغل‌ها] است». محققان نتیجه می‌گیرند که «یافته‌های [آنها] نیاز فوری به ارزیابی شرایط کاری برای جلوگیری از پیامدهای نامطلوب بارداری در کارگران زن را برجسته می‌کند.»

یکی از نویسندگان مطالعه، جونگ وون یون، دکتر، از مرکز ملی پزشکی در سئول، گفت که تحقیقات آنها به اصلاح قانون بیمه غرامت حوادث صنعتی در کره جنوبی کمک کرده است، که «تمام موارد ناقص را پوشش می دهد. نتایج در زنان باردار کارگر، در یک بیانیه مطبوعاتی Wiley. اما کارهای بیشتری در سرتاسر جهان برای کاهش این مشکل وجود دارد.

برخی از کارشناسان، مانند لیزا آرشاوسکی، مامای پرستار دارای گواهینامه Claris Health در لس آنجلس، توضیح دهید که سخت است بگوییم برخی رشته ها به طور خاص منجر به شرایط مالیاتی بیش از حد فیزیکی یا ذهنی می شوند. پاسخ به این سوال بسیار دشوار است زیرا شرایط کاری و الزامات شغلی از شغلی به شغل دیگر بسیار متفاوت است. بارداری حالت بیماری نیست. این یک فرآیند طبیعی است و اکثر زنان سالم می‌توانند هر کاری را انجام دهند که از نظر جسمی یا ذهنی چالش برانگیز است، اگر به آن عادت داشته باشند، و قبلاً برای آنها رضایت بخش بوده است.» با این حال، برخی مشاغل ممکن است نیاز به مسکن داشته باشند. مشاغلی که از نظر جسمی چالش برانگیز هستند، مانند پرستاری، پزشکی، رانندگان حمل و نقل، کارکنان پست یا مشاغلی که در صنایع غذایی هستند که مجبورند ۱۲ ساعت روی پای خود باشند، ممکن است نتوانند به این شکل از کار ادامه دهند. >

استرس در مشاغل مرتبط با نتایج ضعیف بارداری

چند شغل در بهترین برترین مشاغل پر استرس شامل کادر پزشکی است که با یافته های مطالعه همسو است. خواسته های ذاتی این مشاغل، علاوه بر کارمند بهداشتی از زمان همه گیری، این نوع مشاغل را استرس زا می کند.

“در طول بارداری، سطح کورتیزول بدن – هورمونی که در پاسخ به استرس ترشح می شود – افزایش می یابد. سطوح بالای کورتیزول می تواند با زایمان زودرس یا وزن کم هنگام تولد مرتبط باشد. همچنین می تواند باعث شود که مادران میزان بالاتری از اضطراب، افسردگی و خستگی را تجربه کنند. OBGYN مستقر در فلوریدا Staci Tanouye، M.D.، FACOG می‌گوید استرس همچنین می‌تواند بر باروری تأثیر منفی بگذارد. در حالی که مکانیسم های دقیقی که در پس تأثیر منفی استرس بر باروری وجود دارد، اعتقاد بر این است که هورمون های استرس می توانند از تخمک گذاری جلوگیری کنند یا لانه گزینی را مختل کنند. توجه به این نکته مهم است که استرس با اکثر مشاغل همراه است —نه فقط تولید و مراقبت های بهداشتی.»

محدودیت های فیزیکی در بارداری

از درد شدید کمر گرفته تا نیاز به هیدراتاسیون مداوم تا نیازهای بیشتر به استراحت، افراد باردار اغلب مجبورند در دوران بارداری کمی راحت‌تر از حالت عادی آن را تحمل کنند. برخی ممکن است تعجب کنند که چقدر می توانند در مشاغلی که از نظر جسمی مالیات می گیرند، یا این موقعیت ها چگونه بر سلامت و رفاه کودک تأثیر می گذارد.

«از جنبه فیزیکی چیزها، استرس می‌تواند ناشی از خواسته‌های فیزیکی باشد که روی بدن اعمال می‌شود. این می تواند شامل ساعات طولانی، بلند کردن سنگین یا فعالیت بدنی، و همچنین کمبود استراحت یا تغذیه مناسب باشد. با این حال، شواهد محدودی وجود دارد که زمینه های کاری خاص را مستقیماً با سقط جنین و مسائل باروری مرتبط می کند. او به یک مطالعه اضافی از سال ۲۰۱۲ اشاره می کند. برخی از مطالعات قبلی نشان داده‌اند که نوبت کاری، ساعات کار طولانی و مواجهه‌های رایج در محل کار مانند بلند کردن، ایستادن و حجم کار فیزیکی، خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد، اما شواهد متناقض هستند. در حالی که متخصصان نمی توانند به طور قطعی بگویند که لیفتینگ به از دست دادن بارداری منجر می شود< /a> در هر مورد، او توصیه می‌کند که وزنه‌ای سنگین‌تر از ۲۵ تا ۵۰ پوند را در محل کار یا جاهای دیگر بلند نکنید، عددی که به سطح آمادگی جسمانی فرد بستگی دارد.

«بلندکردن وزن بیش از حد سنگین به طور بالقوه می تواند به آسیب های کمر و لگن به دلیل کاهش حمایت و افزایش شلی مفاصل در دوران بارداری منجر شود. این به ویژه زمانی که از تکنیک مناسب استفاده نمی شود، صادق است.

نگرانی های دیگر در محل کار عبارتند از بی خوابی و مشکلات مربوط به خواب که بر آگاهی در در طول روز، که به ویژه در صورت کار با ماشین آلات می تواند خطرناک باشد. طبق یک مطالعه در سال ۲۰۲۱، “۹۴٫۲٪ از زنان از خستگی رنج می بردند در طول حاملگی.”

نحوه محدود کردن نتایج ضعیف بارداری در محل کار

چه کارفرمای شما صمیمی‌ترین فرد باشد یا هیچ قصدی برای کمک به مشکلات مربوط به بارداری نداشته باشد، اقداماتی وجود دارد که می‌توانید برای از خود و کودکتان در محل کار دفاع کنید. Arshawsky توصیه می کند:

  • تمركز بر تغذيه مناسب به خصوص در سه ماهه اول بارداري (سعي كنيد آن وقت ناهار را حذف نكنيد حتي اگر حالت تهوع داريد!)
  • نوشيدن ۵۰ تا ۷۰ اونس آب در روز براي خانمی با سایز متوسط، برای کاهش خطر عفونت ادراری، یبوست، زایمان زودرس و موارد دیگر
  • نشستن تا حد امکان برای استراحت دادن به کمر، یا درخواست استراحت اضافی یا روزهای شخصی در صورت نیاز برای استراحت فیزیکی بیشتر
  • دریافت کمک برای سلامت کف لگن، زیرا افراد باردار قبلاً کف لگن ضعیف‌تری دارند که می‌تواند باعث کمردرد شود
  • تفکر از طریق ادامه کار در یک کارخانه یا کارخانه تولیدی با خطرات سمی زیست‌محیطی از طریق ارتباط با پزشک

اما کارشناسان اذعان می‌کنند که از آنجایی که قوانین محافظت از افراد باردار به آرامی نیازهای آنها را برآورده می‌کند، ممکن است انتخاب زیادی نداشته باشید. ما همچنین نمی‌توانیم تأثیر نیاز به شغل برای ایجاد ثبات مالی برای خانواده خود را نادیده بگیریم. در حالی که ما به عنوان یک تیم مراقبت بهداشتی می‌توانیم توصیه‌هایی را برای تسهیلات کاری معقول ارائه کنیم، همچنین اطلاعات کمی در مورد اینکه چگونه یک کارفرما ممکن است این تنظیمات را اجرا کند یا ممکن است انجام ندهد، داریم. و سپس زنان استرس بیشتری برای تعیین اینکه آیا باید در محیطی کمتر از ایده‌آل در شغلی که خود و خانواده‌شان به شدت به آن وابسته هستند ادامه دهند یا خیر، دارند. می تواند منجر به تصمیمات غیرممکن، استرس مضاعف و حتی احساس گناه شود.»

عکس توسط Krakenimages.com/Shutterstock

bbff2f2322cbcd5abf9eeb7f69fc40a5?s=150&d=mp&r=g - مطالعه اخیر زمینه های شغلی را نشان می دهد که بیشترین احتمال ایجاد آن را دارد
نتایج ضعیف بارداری

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی