عمومی

مرکز بازاریابی جدید درهای دیجیتال مسترکارت کوچک می شود رشد دیجیتال کسب و کار

مرکز بازاریابی جدید درهای دیجیتال مسترکارت کوچک می شود
رشد دیجیتال کسب و کار

Mastercard اعلام کرد تکامل بعدی برنامه درهای دیجیتال آن است که قرار است در ۴ می، به مناسبت ماه کسب و کار کوچک، راه اندازی شود. هدف این ابتکار ارائه مجموعه گسترده ای از ابزارها، منابع و مزایا نوآورانه است تا به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا عملیات دیجیتال و رشد خود را افزایش دهند. مسترکارت با مشارکت های جدید و پلت فرم هاب بازاریابی، متعهد به حمایت از کسب و کارهای کوچک در سفر بازاریابی دیجیتال است.

تحقیق مستر کارت نشان می دهد که ۴۷ درصد از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در ایالات متحده دارای طرز فکر رشد هستند. در حالی که ۴۰٪ هنوز در روزهای اولیه یادگیری در مورد قابلیت های بازاریابی دیجیتال هستند. در پاسخ به این یافته‌ها، مسترکارت در حال راه‌اندازی مرکز بازاریابی به عنوان یک پلتفرم خدمات جدید در Digital Doors است که با ارائه محتوای آموزشی، پیشنهادات انحصاری و ابزارهایی برای ایجاد دارایی‌های بازاریابی، به عنوان کاتالیزوری برای رشد دیجیتالی کارآفرینان عمل می‌کند.

Rustom Dastoor، EVP بازاریابی و ارتباطات در مسترکارت آمریکای شمالی، گفت: «در حالی که کسب‌وکارهای کوچک در عصر دیجیتال امروزی به تکامل خود ادامه می‌دهند، Mastercard Digital Doors یک منبع خلاقانه برای کمک به کارآفرینان برای افزایش قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال و رشد آنلاین خود باقی می‌ماند. حضور.”

مرکز بازاریابی درب‌های دیجیتال Mastercard منابعی را برای کمک به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک برای بازاریابی کسب‌وکارهای خود، جذب مشتریان جدید و ایجاد نقاط تماس معنادار با مشتریان موجود فراهم می‌کند. این شامل مشارکت با Hootsuite، Triple Whale، Vizit، و YieldDay می‌شود و تخفیف‌هایی برای خدمات آن‌ها ارائه می‌دهد.

به‌علاوه، برنامه Mastercard Digital Doors به ​​کسب‌وکارهای کوچک دسترسی به منابع شریک جدید و مزایای انحصاری صندوق فرصت‌های Accion را می‌دهد. ، FedEx، Lendio، Markaaz، Pye، Stride Health و Talents ASCEND. این شرکا طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهند، از حمایت مالی و تخفیف های حمل و نقل گرفته تا راه حل های بیمه درمانی و جذب استعداد.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="300" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

Mastercard Digital Doors ابتدا راه اندازی شد در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک مرکز منابع کسب و کار آنلاین در طول همه گیری همه گیر، با هدف ارائه ابزارها و منابع مورد نیاز صاحبان مشاغل کوچک برای چرخش و حفظ یک تجارت دیجیتالی. امروزه، این برنامه با شرکای موجود مانند HSB، Periculus Cyber، SimplyPayMe و SumUp، به سازگاری و رفع نیازهای منحصر به فرد کسب و کارهای کوچک ادامه می دهد.

آخرین معرفی Mastercard یک ماه برنامه ریزی آموزشی و جشن را آغاز می کند. صاحبان مشاغل کوچک وبینارهای آموزنده درباره موضوعات مختلف از کارشناسان Mastercard برای ثبت نام در دسترس هستند، و یک وبینار با مشارکت Hello Alice در مورد “کارآفرینی سیاه در حال ظهور” برای ثبت نام باز است.

ابتکار درهای دیجیتال Mastercard بر پایه تعهد جهانی این شرکت به شمول مالی، با متعهد به آوردن مجموعا ۱ میلیارد نفر و ۵۰ میلیون کسب و کار خرد و کوچک تا سال ۲۰۲۵ به اقتصاد دیجیتال.

علاوه بر این، Mastercard گسترش درب های دیجیتال خود را اعلام کرده است. مشارکت با دپارتمان خدمات کسب و کار کوچک نیویورک (SBS) برای افزایش آگاهی در مورد حفاظت از امنیت سایبری برای مشاغل کوچک. به عنوان بخشی از این مشارکت گسترده، Mastercard وبینارهای رایگانی را برای آموزش کسب و کارهای کوچک در مورد تهدیدات امنیت سایبری و بهترین شیوه ها برای رونق آنلاین ارائه می دهد.

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی