عمومی

قانون شماره 1 گنجاندن محل کار: فقط در صورتی کار می کند که همه افراد باشند خرید در

قانون شماره ۱ گنجاندن محل کار: فقط در صورتی کار می کند که همه افراد باشند
خرید در

اولین قانون دیده شدن، شنیده شدن و پرداخت شدن با درک این موضوع شروع می شود که اگر به حاشیه رانده شوید. برای وضوح، من از چند تشریفات در اینجا صرف نظر می کنم. اول از همه، من وقت نمی گذارم تا به شما ثابت کنم که رنگین پوستان، اعضای جامعه LGBTQ+، زنان، افراد دارای معلولیت و سایر گروه های اقلیت از همه اقشار، چه اقلیت های قومی، چه اقلیت های مذهبی، یا آنها که در زمینه کاری یا محل کار خود کمتر حضور دارند، هر روز وقتی سر کار می روند با چالش های خاصی مواجه می شوند. یا اینکه اگر هویت آنها با هر یک از این برچسب‌ها تلاقی پیدا کند، چالش‌ها ترکیب می‌شوند، به خصوص به نحوی که نمی‌توانند یا نخواهند آگاهانه پنهان کردن یا کوچک کردن هنگامی که آنها به سر کار می روند. این افراد سطحی از توشه اجتماعی را به همراه دارند که نمی توانند آن را پشت سر بگذارند یا فقط در حاشیه هستند و امیدوارند روز خوبی را در دفتر داشته باشند. اکثر همتایان ما – و بله، این به این معنی است که سفیدپوستان، مرد، جنسیتی و دگرجنس گرا در اکثر محیط های کاری- مجبور نیستند همان نگرانی ها را به کار بیاورند. در حالی که همه ما در حال تلاش برای انجام بهترین کار در دفتر هستیم، کنجکاوی خوش‌نیت یک فرد می‌تواند نی ظلم‌کننده دیگری بر پشت ما باشد. اگر با آن پایان نامه اساسی مشکل دارید، پس دنیای کاملی از داده ها برای پشتیبان گیری از آنچه می گویم وجود دارد. آن را در گوگل سرچ کنید و بد نیت نکنید و چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. این مقاله ای در مورد به حاشیه رانده شدن یا اثبات وجود آن نیست – این مقاله در مورد چگونگی موفقیت در کار بدون توجه به هویت شما است، به خصوص اگر هویت شما در اقلیت باشد.

حاشیه‌ای به معنای آن چیزی نیست که شما فکر می‌کنید

به طور دقیق، به حاشیه رانده شدن به این معنی است که شما عضوی از یک گروه اجتماعی هستید که به طور سنتی از قدرت، تصمیم گیری یا واردات دور نگه داشته شده یا از آن دور بوده و در نتیجه با شما به عنوان فردی بی اهمیت یا به نوعی کمتر از آن رفتار می شود. کسانی که اکثریت افراد توانمند را تشکیل می دهند. در یک محیط اداری، به حاشیه رانده شدن می‌تواند به معنای دور ماندن از قدرت و تصمیم‌گیری باشد، اما همچنین می‌تواند به معنای کنار گذاشته شدن از فرهنگ بزرگ‌تری باشد که فضا را فراگرفته است.

Mag Subs Leaderboard 728 x 90 - قانون شماره 1 گنجاندن محل کار: فقط در صورتی کار می کند که همه افراد باشند
خرید در

برای اینکه موضوع را کمی بیشتر نشان دهم، با Ruchika Tulshyan، مدیرعامل و بنیانگذار Candour، یک شرکت استراتژی تنوع و شمول که با سازمان ها برای ریشه کن کردن این نوع سوگیری ها کار می کند، صحبت کردم. من در ابتدا در حین نوشتن قطعه ای برای نیویورک تایمز با تولشیان ملاقات کردم و با او صحبت کردم در مورد اینکه اگر در محل کار مورد تبعیض قرار گرفته اید یا به حاشیه رانده شده اید چگونه می توانید به موفقیت دست یابید – قطعه ای که عمدتاً بر اساس تجربیات خودم در آنجا است. می دانستم که به حاشیه رانده شده ام، اما جدای از دانستن احساس آن، چگونه آن را برای شخص دیگری توصیف می کنید؟ او با استناد به تحقیقاتی که روزابث ماس کانتر در دهه ۱۹۷۰ در مدرسه بازرگانی هاروارد انجام داد، گفت: «تحقیق طولانی مدت در مورد نشانه گرایی، نشان داده است که وقتی شما تنها یا یکی از معدود گروهی هستید که از نظر تاریخی در یک اثر کمتر ارائه شده است. محیط، می تواند تأثیر عمیقی بر تجربه محل کار شما داشته باشد. شما می توانید با نظارت و فشار بیشتر برای انطباق با یک کلیشه مواجه شوید. ممکن است برای یافتن الگوهای نقش یا حتی الگوهای موفقیتی که شبیه شما هستند تلاش کنید.»

در Times، با برخی از باهوش‌ترین و با استعدادترین افرادی که تا به حال ملاقات کرده‌ام کار کردم. با این حال، محیط، قطعاً آرایش خود را از حلقه‌های اجتماعی داشت، که نفوذ در برخی از آن‌ها دشوارتر از سایرین است، به خصوص اگر وظیفه شما این باشد که سعی کنید راه خود را به آن‌ها وارد کنید. نقش من در آنجا قرار بود تا حدی رابطی در بخش‌های مختلف اتاق خبر باشد، به نوعی موعظه انجیل روزنامه‌نگاری خدمات (همانطور که در روزنامه‌نگاری به منظور اطلاع‌رسانی و ارائه توصیه‌های عملی و زمینه مفید برای اخبار روز به خوانندگان) به روزنامه‌نگارانی که شاید فکر نمی‌کردند این حوزه تخصص یا مسئولیت آنهاست. من در برخی فضاها موفق بودم، اما در برخی دیگر، به وضوح مورد استقبال قرار نگرفتم.

من استقبال ملایمی که از من شد را به قومیت یا ترکیب قومیت و جنسیت خود نسبت نمی‌دهم، اما امتیاز دارای سطوح مختلفی است، مانند جهنم دانته. جایی که به مدرسه رفتید یا نرفتید، چقدر پول دارید یا مسیر شما به آن شغل خاص رسیدید به اندازه رنگ پوست شما مهم یا خطرناک است. آیا به دلیل پیشینه ام و نه فقط به این دلیل که من یکی از معدود سیاه پوستان اتاق خبر بودم، احساس دوری کردن از آن کمتر دردناک بود؟ نه، اینطور نبود. و لحظات زیادی وجود داشت که من نیز به خاطر آن احساس حاشیه کردم.

تولشیان به من گفت: «این خشم‌آور است که بار اثبات نژادپرستی بر دوش حاشیه‌نشینان گذاشته می‌شود، نه عامل آن.» “به عنوان یک جامعه، ما به همدلی بیشتری نیاز داریم که تنها بودن یا یکی از معدود افراد، فشار زیادی بر مردم وارد می کند در سازمان هایی که اکثریت آنها سفیدپوست هستند.”

مفاهیم گسترده‌تر به حاشیه رانده‌سازی توضیح می‌دهد که چرا اغلب اشکال مختلفی به خود می‌گیرد. گاهی اوقات فقط این است که تنها فرد یا یکی از معدود افرادی مانند شما در یک فضا باشید، صرف نظر از پیشینه شما. بله، گاهی اوقات به حاشیه رانده شدن شکل واضحی پیدا می کند، مانند تبعیض آشکار به دلیل اینکه شما یک زن هستید در یک محل کار عمدتاً مردانه، یا به دلیل اینکه برخی از مدیران فکر می کنند ممکن است به زودی تشکیل خانواده دهید و بنابراین اگر به تازگی شرکت را ترک می کنید، نباید مسئولیت بیشتری به شما داده شود. همچنین می‌تواند به شکل شکاف دستمزد باشد بین زنان و مردان در مشاغل مشابه، یا بین کارمندان سفیدپوست و کارمندان رنگین پوست. ممکن است به نظر برسد که یک کارمند سفیدپوست فقط به این دلیل است که یک کارمند اقلیت با نقش بالاتری به تیم پیوسته است. تولشیان توضیح داد: «شاندا رایمز آن را FOD می نامد. اولین، تنها یا متفاوت بودن. او در کتاب خود، سال بله می نویسد که چگونه FOD بودن می تواند این احساس را ایجاد کند که باید در هر تعاملی نماینده کل گروه خود باشید – موفقیت شما تنها از آن شما نیست، زیرا در حال مبارزه با یک کلیشه هستید، و این فشار در صورت شکست و ناامید کردن کل جامعه شما واقعی است. “

برگرفته از دیده، شنیده و پرداخت شده حق نشر © ۲۰۲۲ توسط آلن هنری. با اجازه Rodale Books، اثری از Crown Publishing Group، بخشی از Penguin Random House LLC، نیویورک استفاده شده است. تمامی حقوق محفوظ است. هیچ بخشی از این گزیده بدون اجازه کتبی ناشر قابل تکثیر یا چاپ مجدد نیست.

Seen Heard and Paid Cover 674x1024 - قانون شماره 1 گنجاندن محل کار: فقط در صورتی کار می کند که همه افراد باشند
خرید در

آلن هنری یک روزنامه نگار و ویراستار است که داستان هایی می نویسد و سفارش می دهد که به خوانندگان کمک می کند تا بهتر از فناوری خود استفاده کنند و رابطه سالم تری با آن در زندگی خود داشته باشند. او در حال حاضر سردبیر ارشد Wired است. او قبلاً سردبیر Smarter Living در نیویورک تایمز و قبل از آن سردبیر وبلاگ بهره‌وری و سبک زندگی Lifehacker بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی