عمومی

مجله SUCCESS آنچه را که باعث اسطوره NBA می شود فاش می کند تاجر محترم شکیل اونیل یک نیروگاه روشن و خاموش دادگاه

مجله SUCCESS آنچه را که باعث اسطوره NBA می شود فاش می کند
تاجر محترم شکیل اونیل یک نیروگاه روشن و خاموش
دادگاه

PLANO، تگزاس، ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ (GLOBE NEWSWIRE)—SUCCESS magazine، صدای پیشرو در زمینه توسعه شخصی و حرفه ای به مدت ۱۲۵ سال، امروز با یک داستان روی جلد با حضور Shaquille “Shaq” O’Neal و برجسته کردن موفقیت اسطوره NBA در داخل و خارج از زمین. شماره ماه مه/ژوئن آنچه را که این ورزشکار نمادین در حرفه بسکتبال خود و همچنین دومین اقدام او در زمینه تجارت و کارآفرینی حمایت کرد، روشن می کند.

در این مقاله، شاک موفقیت خود را نه به دلیل توانایی فیزیکی یا درخشش فکری، اگرچه به وضوح و پیوسته هر دو را نشان داده است، بلکه به چیز بسیار اساسی‌تری می‌پردازد: گوش دادن. او در مقاله می گوید: «من فقط یک فرد معمولی هستم که گوش می دهم.

او توضیح می‌دهد که وقتی بچه بود، یک جام را در روز جمعه برنده می‌شد، ناپدری‌اش آن را جایی می‌فرستاد و سپس مردم را برای نشان دادن آن برای آشپزی دعوت می‌کرد. روز یکشنبه، جام حذف شد. شاک می‌گوید: «هی، جام کجاست؟» شاک می‌گوید که این ذهنیت او را برای همیشه به حرکت در می‌آورد و او را ثابت نگه می‌دارد، و همچنین به همین دلیل است که معتقد است سه قهرمانی NBA را به دست آورده است. “بعد از اولین مورد، من اینطور گفتم، “من یکی دارم، من باحالم.” سپس می‌شنوم، “شرط می‌بندم که نمی‌توانی یکی دیگر بگیری.» سپس، “مجیک و کریم دو تا گرفتند، شرط می‌بندم. شما نمی توانید سه را دریافت کنید.”

گوش دادن به منتقدان چیزی است که او را وادار کرد تا برای پیروزی بعدی بیشتر تلاش کند، حتی پس از بازنشستگی. موفقیت Shaq در تجارت، سرمایه‌گذاری و حمایت‌ها تقریباً به اندازه حرفه بسکتبال او افسانه‌ای است.

«در طول عمر طولانی مجله SUCCESS ، ما بسیاری از کارآفرینان بینا، ورزشکاران برجسته و افراد روزمره را معرفی کرده‌ایم که انگیزه انگیزشی آن‌ها را وادار کرده است که بیشتر تلاش کنند، اما Shaq از این نظر منحصر به فرد است. سسیلیا میس، سردبیر SUCCESS Enterprises گفت: همه اینها و موارد دیگر را نشان می دهد. خوانندگان از این که بدانند او چگونه خود را تعریف می‌کند، از کجا خرید می‌کند و چه چیزی در استراتژی برنده همیشه در حال تحول او است، شگفت‌زده خواهند شد.

Shaq می گوید: “من می خواهم به موفقیت ادامه دهم.” “به نشان دادن فرزندانم ادامه دهید. به نشان دادن بچه های دیگر ادامه دهید.”

شماره ماه مه/ژوئن مجله SUCCESS را می‌توانید در دکه‌های روزنامه‌فروشی از امروز و به صورت آنلاین در store.success.com. مجله SUCCESS بخشی از SUCCESS Enterprises است.

کلاس SUCCESS Staff 150x150 - مجله SUCCESS آنچه را که باعث اسطوره NBA می شود فاش می کند
تاجر محترم شکیل اونیل یک نیروگاه روشن و خاموش
دادگاه

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی