عمومی

ایجاد محتوای بازاریابی خاص صنعت با VistaCreate

ایجاد محتوای بازاریابی خاص صنعت با
VistaCreate

ایجاد محتوای بازاریابی خاص در صنعت برای کسانی که کمتر با دنیای طراحی شروع شده اند دشوار به نظر می رسد. با این حال، VistaCreate یک راه حل طراحی گرافیکی ارائه می دهد که نیازهای حرفه ای و تازه کار را به طور یکسان برآورده می کند.

svg%3E - ایجاد محتوای بازاریابی خاص صنعت با
VistaCreate

VistaCreate چیست؟

این پلتفرم طراحی گرافیک با بیش از ۷۰ میلیون دارایی خلاقانه از جمله تصاویر، ویدیوها و بردارها و همچنین ویژگی‌های مفیدی مانند تصویر حذف پس زمینه برای هر پروژه طراحی چاپ بر اساس تقاضا.

می‌توانید از الگوهای طراحی خاص صنعت استفاده کنید.، الگوهای سفارشی یا حتی از ابتدا شروع کنید.

svg%3E - ایجاد محتوای بازاریابی خاص صنعت با
VistaCreate

با تشکر از کشیدن و کشیدن بصری آن ویرایشگر قطره می‌توانید به راحتی وثیقه بازاریابی، تصاویر وبلاگ وردپرس، مطالب چاپی، ویدیوها، وکتورها یا اینفوگرافیک‌ها را در عرض چند دقیقه طراحی کنید.

وقتی کاربران الگوی خود را انتخاب کرده اند، آنها می توانند از کتابخانه داخلی VistaCreate از عناصر طراحی که شامل تصاویر، موسیقی، فونت ها، انیمیشن ها و موارد دیگر برای تزیین است استفاده کنند. اینفوگرافیک شما با تمام اشیاء لازم.

بیش از ۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از VistaCreate با استفاده از چندین هزار الگوی حرفه ای طراحی شده، قالب های متحرک، قالب های خاص صنعت، اشیاء طراحی ثابت و متحرک، اشیاء متحرک، موسیقی استفاده می کنند. آهنگ، بیش از ۶۸۰ فونت به ۲۵ زبان و بیش از ۷۰ میلیون ویدیو و عکس بدون حق امتیاز.

svg%3E - ایجاد محتوای بازاریابی خاص صنعت با
VistaCreate

همچنین می‌توانید از آن در دستگاه‌های هوشمند خود استفاده کنید زیرا این برنامه برای دستگاه‌های iOS و Android در دسترس است.

استفاده از VistaCreate for Industry بازاریابی خاص

VistaCreate راه اندازی و استفاده از آن برای مبتدیان آسان است و به آنها اجازه می دهد تا به ایجاد ویدیو، انیمیشن، گرافیک، تبلیغات یا حتی وثیقه نام تجاری خود به لطف عملکرد Media Kit آن – بدون طراحی گرافیکی زیاد، ادامه دهند. دانش این به کاربران یک گزینه ساده برای ایجاد تصاویری خیره کننده با ثبت نام، انتخاب یک الگو، سفارشی کردن طرح خود و در نهایت انتشار ارائه می دهد.

نحوه ایجاد یک پست فیس بوک با VistaCreate برای بازاریابی خاص:

svg%3E - ایجاد محتوای بازاریابی خاص صنعت با
VistaCreate

  • گرافیک یا انیمیشن موضوع را جستجو کنید.
  • فونت ها را انتخاب کنید.< /li>
  • در صورت نیاز با تیم همکاری کنید:

svg%3E - ایجاد محتوای بازاریابی خاص صنعت با
VistaCreate

  • مستقیماً از برنامه به فیس بوک پست کنید

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، نمی خواهید تمام روز را صرف ایجاد پست های خود به صورت آنلاین کنید. با Vistacreate، حذف پس‌زمینه، ساخت استیکر، افزودن موسیقی، ویدیو یا انیمیشن و همچنین Brand Ktt به سادگی کپی و چسباندن است. چه دارایی‌های خودتان باشد و چه میلیون‌ها پیشنهاد Vistacreate

برای کسانی که با فرآیند طراحی آشنا نیستند یا می‌خواهند الهام بگیرند، VistaCreate آموزش های رایگان برای کاربران برای آشنایی با ویژگی ها و ابزارهای موجود.

svg%3E - ایجاد محتوای بازاریابی خاص صنعت با
VistaCreate

اگر به خلاقیت تمایل دارید VistaCreate فرصت هایی را برای خلاقان ارائه می دهد برای ایجاد و مشارکت الگوهای جدید برای VistaCreate و کسب درآمد.

شما می‌توانید با ثبت‌نام در VistaCreate، راه‌اندازی فضای خلاقانه خود، و مشارکت دادن آثار خود در ویرایشگر برای کسب درآمد، مشارکت‌کننده باشید.

بازی بازاریابی خود را تقویت کنید

وقتی یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید، نمی توانید اهمیت بازاریابی خاص صنعت را برای موفقیت کسب و کار خود نادیده بگیرید. با بازاریابی، اطلاعات کسب و کار خود را به اطلاع می رسانید و با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کنید تا آنها را از کالاها و خدمات خود مطلع کنید.

مهمتر از همه، شناخت برند و گسترش مشتری را ایجاد می کند که به افزایش فروش منجر می شود. علاوه بر این، شهرت شما را افزایش می دهد و دسترسی شما را افزایش می دهد، بنابراین کسب و کار شما را برای موفقیت آماده می کند.

بدون وثیقه بازاریابی مناسب، کسب و کار شما نمی تواند تاثیری پایدار بر مشتریان داشته باشد. به عبارت ساده، وثیقه بازاریابی هر دارایی مارک دار است که یک شرکت، محصول یا خدمات را تبلیغ می کند.

این دارایی ها همچنین برای ایجاد و ایجاد رابطه بین برند شما و مخاطبان شما استفاده می شوند. این بدان معناست که وثیقه بازاریابی به همه چیز اطلاق می‌شود، از لوگویی که مخاطب را با برند شما آشنا می‌کند و آگاهی و شناخت را افزایش می‌دهد، تا پست‌های رسانه‌های اجتماعی، آگهی‌ها، بروشورها و موارد دیگر.

برای اینکه شما به طور موثر سهم بازار را به دست آورید و نقاط تماس خود را با مشتریان افزایش دهید، باید دسترسی خود را از طریق وثیقه بازاریابی خود گسترش دهید. این به معنای سرمایه‌گذاری در طراحی و قابلیت‌های تولید شما مانند وثیقه چاپی، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، ویدیوها و موارد دیگر است.

انتخاب رسانه مناسب

استفاده از نوع مناسب صنعت خاص وثیقه بازاریابی با پیام مناسب مهم است. وثیقه بازاریابی مختلف اهداف مختلفی را دنبال می کند و تا حد زیادی به این بستگی دارد که مشتریان بالقوه شما تا چه اندازه در قیف بازاریابی قرار دارند.

قبل از اینکه کسی را متقاعد کنید که محصول یا خدمات شما را خریداری کند، باید آنها را در طول سفر خریدار با قیف بازاریابی تشویق کنید. وثیقه مناسب برای هر مرحله اگر مشتریان بالقوه از برند شما آگاه نباشند، اقدام شما این است که قبل از اقدام برای فروش سخت، با ایجاد آگاهی از نام تجاری خود شروع کنید.

اگر آنها درباره برند شما می‌دانند اما مطمئن نیستند که آیا باید آن را انجام دهند یا خیر. شروع به استفاده از محصول یا خدمات خود کنید، ممکن است تلاش خود را متمرکز کنید که بر تبدیل آنها به سرنخ های واجد شرایط متمرکز است.

صرف نظر از اینکه در چه مرحله ای از سفر مشتریان مشتریان بالقوه شما همیشه یک تماس با آنها داشته باشند. اقدام.

کانال‌های مورد استفاده همچنین به نوع جمعیتی که هدف قرار می‌دهید و آنچه می‌فروشید بستگی دارد. رسانه‌های سنتی مانند پخش‌های رسانه‌ای و تبلیغات در فضای باز اغلب برای هدف‌یابی مبتنی بر مکان و محصولات سطح بالا بهترین کار را دارند – در اینجا تعامل با مشتریان اغلب کوتاه‌مدت است.

با این حال، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک هدف را ارائه می‌کند. در مقیاس جهانی، مقرون به صرفه است، تعامل با مشتریان طولانی‌تر است، و اندازه‌گیری آن آسان‌تر است.

تعیین الگوهای VistaCreate برای پیام‌رسانی برند منحصر به فرد

در دنیای پویای بازاریابی، ایجاد یک پیام برند منحصر به فرد برای برجسته شدن ضروری است. طیف متنوع قالب‌های VistaCreate نقطه شروع بسیار خوبی را فراهم می‌کند، اما برای اینکه واقعاً با مخاطبان خود طنین‌اندازی کنید، شخصی‌سازی این قالب‌ها برای هماهنگی با پیام‌های منحصربه‌فرد برند شما بسیار مهم است.

در اینجا راهنمای مناسبی برای طراحی مؤثر قالب‌های VistaCreate برای مطابقت با شما وجود دارد. سبک روایت و پیام منحصر به فرد برند:

  • درک هویت برند شما: قبل از اینکه وارد سفارشی سازی شوید، درک روشنی از هویت برند خود داشته باشید. این شامل صدای برند شما، لحن، ارزش‌ها و پیامی است که می‌خواهید منتقل کنید. این دانش اساسی، انتخاب‌های طراحی شما را در VistaCreate هدایت می‌کند.
  • انتخاب الگوی مناسب: VistaCreate قالب‌های فراوانی را ارائه می‌دهد، اما انتخاب یکی که با زیبایی‌شناسی برند شما همسو باشد، بسیار مهم است. به دنبال الگوهایی باشید که منعکس کننده طرح رنگ، تایپوگرافی و حال و هوای کلی برند شما هستند. این انتخاب اولیه زمینه را برای سفارشی سازی بیشتر فراهم می کند.
  • سفارشی کردن طرح های رنگی: رنگ ها نقش مهمی در برندسازی دارند. پالت رنگ الگو را طوری تنظیم کنید که با رنگ های برند شما مطابقت داشته باشد. VistaCreate به تغییرات آسان اجازه می دهد تا اطمینان حاصل شود که هر عنصر طراحی منعکس کننده طرح رنگ برند شما است، و شناخت برند شما را افزایش می دهد.
  • یکپارچه سازی فونت های برند و تایپوگرافی: استفاده مداوم از فونت ها و سبک های تایپوگرافی خاص می تواند به طور قابل توجهی بر شناخت برند تأثیر می گذارد. فونت های پیش فرض الگو را با تایپوگرافی برند خود سفارشی کنید. اگر فونت های برند شما در VistaCreate در دسترس نیستند، به دنبال سبک های مشابه بگردید یا اگر پلتفرم اجازه می دهد فونت های سفارشی خود را آپلود کنید.
  • تلفیق آرم و عناصر برند: لوگوی شما یک بخش اساسی است. هویت برند شما لوگوی نام تجاری خود را در قالب قرار دهید و آن را به صورت استراتژیک برای دید بهینه بدون تحت تأثیر قرار دادن طراحی کلی قرار دهید. علاوه بر این، سایر عناصر یا موتیف های نام تجاری را که مخاطبان شما با نام تجاری شما مرتبط می کنند، بگنجانید.
  • تطبیق طرح بندی برای پیام شما: گاهی اوقات، طرح بندی پیش فرض یک الگو ممکن است با پیام شما مطابقت نداشته باشد. . عناصر موجود در الگو را مطابق با جریان پیام‌های تجاری منحصربه‌فرد خود تنظیم کنید. قابلیت کشیدن و رها کردن VistaCreate، جابجایی عناصر را برای هماهنگی بهتر با محتوای شما آسان می کند.
  • استفاده از تصاویر و تصاویر سفارشی: تصاویر موجود در قالب را با تصاویر خود جایگزین کنید. تصاویری با کیفیت بالا که نشان دهنده برند شماست. این می تواند تصاویر محصول، عکس های تیم یا گرافیک سفارشی باشد. تصاویر شخصی‌سازی شده، طراحی را معتبرتر و برای مخاطبان شما مرتبط‌تر می‌سازد.
  • صدای یکنواخت برند در کپی: متن در طراحی شما باید صدای برند شما را بازتاب دهد، خواه حرفه‌ای باشد یا بازی، یا الهام بخش متن مکان‌نمای الگو را ویرایش کنید تا لحن و پیام برندتان را القا کنید، و مطمئن شوید که با عناصر بصری همسو می‌شود.
  • اهم‌سازی ثبات طراحی در میان پلت‌فرم‌ها: مطمئن شوید که الگوهای سفارشی‌شده یکنواختی را حفظ می‌کنند. پلتفرم‌های مختلف، خواه رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌های ایمیل یا مطالب چاپی. این یکنواختی در طراحی در رسانه‌های مختلف هویت برند شما را تقویت می‌کند.
  • بازخورد و تکرار: پس از سفارشی‌سازی یک الگو، به دنبال بازخورد از تیم خود یا یک گروه تمرکز باشید تا مطمئن شوید که طرح طنین‌انداز می‌شود. خوب با مخاطبان هدف خود از بینش ها برای اصلاح بیشتر استفاده کنید.

با VistaCreate بازاریابی خود را ارتقا دهید: راه حلی قدرتمند برای تولید محتوای خاص صنعت

VistaCreate یک گرافیک جامع و کاربرپسند ارائه می دهد. راه حل طراحی برای بازاریابی خاص صنعت با مجموعه گسترده ای از دارایی های خلاقانه و قالب های خاص صنعت، هم حرفه ای ها و هم مبتدیان را مورد توجه قرار می دهد و آنها را قادر می سازد تا تصاویری خیره کننده برای پروژه های رسانه های اجتماعی، چاپ و وب ایجاد کنند. در اینجا نگاهی دقیق‌تر به اینکه چگونه VistaCreate می‌تواند بازی بازاریابی شما را ارتقا دهد آورده شده است:

استفاده از VistaCreate برای بازاریابی خاص:

  • به راحتی ویدیوها، انیمیشن‌ها، گرافیک‌ها و تبلیغات را بدون طراحی گسترده ایجاد کنید. دانش.
  • از میان طیف گسترده ای از قالب ها، گرافیک ها، انیمیشن ها و فونت های متناسب با صنعت خود انتخاب کنید.
  • برای ایجاد محتوای کارآمد با تیم خود همکاری کنید.
  • مستقیماً از برنامه در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی منتشر کنید.

بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید:

  • وثیقه‌های بازاریابی خاص صنعت برای ایجاد شناخت برند ضروری است. پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید.
  • وثیقه بازاریابی شامل لوگوها، پست های رسانه های اجتماعی، بروشورها، بروشورها و موارد دیگر است.
  • با انتخاب نوع مناسب وثیقه و پیام، می توانید به طور موثر مشتریان بالقوه را پرورش دهید. از طریق سفر خریدار.

هزینه VistaCreate چقدر است:

  • VistaCreate یک طرح شروع رایگان با بیش از ۵۰۰۰۰ قالب طراحی، بیش از ۱ میلیون دارایی دیجیتال و یک فضای ذخیره سازی ۱۰ گیگابایتی.
  • نسخه Pro، با قیمت ۱۰ دلار در ماه، شامل فضای ذخیره سازی نامحدود، همکاری تیمی، اندازه های طراحی سفارشی شده، و موارد دیگر است.

با ویژگی های بصری VistaCreate پلتفرم و ویژگی‌های قدرتمند، کسب‌وکارها می‌توانند محتوای بازاریابی تاثیرگذار ایجاد کنند و یک برند قوی در رسانه‌های مختلف ایجاد کنند، که باعث تعامل و موفقیت می‌شود.

ویژگی های کلیدی مزایا
راه حل طراحی گرافیک VistaCreate ابزاری جامع و کاربرپسند برای حرفه ای ها و مبتدیان به طور یکسان
مجموعه عظیمی از دارایی های خلاق دسترسی به بیش از ۷۰ میلیون تصویر، ویدئو، وکتور، انیمیشن، فونت و آهنگ های موسیقی
الگوهای خاص صنعت الگوهای مناسب برای صنایع مختلف برای ایجاد محتوای بازاریابی جذاب بصری
ایجاد محتوای مشارکتی همکاری تیمی کارآمد برای توسعه و به اشتراک گذاری یکپارچه محتوا
انتشار مستقیم در رسانه های اجتماعی به راحتی محتوای بازاریابی را مستقیماً در پلتفرم های رسانه های اجتماعی از برنامه به اشتراک بگذارید
بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید وثیقه بازاریابی موثر برای صنعت خاص برای ایجاد شناخت برند و جذب مشتریان
پرورش چشم انداز در طول سفر محتوای ایجاد کنید که مشتریان بالقوه را در مراحل مختلف سفر خریدار راهنمایی کند
VistaCreate Pricing طرح شروع رایگان با گزینه های طراحی گسترده و نسخه حرفه ای با ویژگی های پیشرفته اضافی

 


بیشتر در: بازاریابی محتوا، بازاریابی ۱۰۱، بازاریابی آنلاین
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی