خبر

صف خرید و فروش سهام در نهم خرداد

صف خرید و فروش سهام در نهم خرداد

354116 762 - صف خرید و فروش سهام در نهم خرداد
اقتصاد۲۴– امروز دوشنبه (۹ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۳ هزار و ۶۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۴۵۱ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۳۱۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۳۶۸ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن هم با رشد هزار و ۶۱۷ واحد در ارتفاع ۴۲۶ هزار و ۴۶۶ واحد قرار گرفت. سه نماد شپنا، خودرو و حکشتی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند.


بیشتر بخوانید: فرار از بورس به سمت بازار‌های موازی


نماد سابیک، آسیاتک و شستا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند. شاخص کل فرابورس هم با رشد ۸۰ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۳۴۶ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، خدیزل و فزر بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

افرا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۴۵ نماد در صف خرید و ۴۳ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۴۲۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۴۸۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۸۰۹ واحد در ارتفاع ۴۲۵ هزار و ۵۹۹ واحد قرار گرفت.

سه نماد نوری، کچاد و حکشتی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سابیک، آسیاتک و شستا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص کل فرابورس هم با رشد ۴۷ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۳۱۲ واحد قرار گرفت.

سه نماد آریا، خدیزل و شبصیر بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. مدیریت پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی