عمومی

شما می توانید غذاهای میان وعده را در بسته بندی های پایدار بفروشید – اما شما ممکن است نیاز باشد مدل درآمد خود را تغییر دهید

شما می توانید غذاهای میان وعده را در بسته بندی های پایدار بفروشید – اما شما
ممکن است نیاز باشد مدل درآمد خود را تغییر دهید

Sun & Swell Foods کیت فلین کودک چهار ساله‌اش را می‌شناخت بسته بندی شرکت به محیط زیست آسیب می رساند. لقمه‌های انرژی‌زای Apple Pie، Fudge Brownie و Oatmeal Cacao Chip شرکت در استاندارد کاسه‌ها و کیسه‌های پلاستیکی همیشه برای تولیدکننده خوراکی‌های ارگانیک و وابسته به مواد غذایی مستقر در سانتا باربارا در کالیفرنیا احساس می‌شد. فلین فکر کرد، اما بسته‌بندی یکبار مصرف چیزی شبیه به یک شر ضروری است. این فقط در بازار رایج نبود، بلکه خود بسته‌بندی به افزایش عمر مفید مواد فاسد شدنی در داخل کمک کرد.

“من واقعاً نسبت به این واقعیت حساس شدم که در %C2%BB.%20%C2%AB%D9%88%20%D9%85%D9%86%20%D9%81%DA%A9%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%87%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%85%20%D8%A8%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%8C%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C%20%D8%BA%DB%8C%D8%B1%20%D8%A7%D8%B2%20پلاستیک.”

این بیماری همه گیر سوختی بود که او برای شعله ور کردن تغییری که آرزویش را داشت به آن نیاز داشت. اگرچه فلین می‌گوید که انتقال به بسته‌بندی‌های کمپوست‌پذیر را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرده است، همه‌گیری او را بر آن داشت تا در تأثیر زیست محیطی شرکت و تلاش های او را گسترش دهید. او ابتدا روی اولویت‌بندی ماموریت‌های شرکتش کار کرد و سپس استراتژی‌ای ارائه کرد که منعکس‌کننده آن بود.

به‌جای بسته بندی سنتی که اغلب از پلاستیک یا سایر مواد غیرقابل کمپوست شدن و مضر ساخته می شود، از محصولات قابل کمپوست برای تمام بسته بندی های خود استفاده می کند. او اهمیت اهمیت چرخه عمر محصولاتش را پذیرفت: از تولید، مصرف مصرف کننده، دفع. و به جای اینکه صرفاً بر درآمد و سودآوری شرکت خود تمرکز کند، توجه خود را به تأثیر نام تجاری خود بر روی کره زمین آموزش داد.

بسته بندی کمپوست این شرکت از گیاهان ساخته شده است و برای بازگشت ایمن به زمین طراحی شده است — و فقط کمی گران‌تر از لفاف‌های پلاستیکی سنتی است. فلین می‌گوید Sun & Swell هزینه‌ها را در محصولات خود ایجاد می‌کند.

جاده پایداری چیزی جز آفتابی بود. با این حال. در حالی که شرکت توزیع محصولات با استفاده از بسته‌بندی قابل کمپوست‌سازی را آغاز کرده بود، نگرانی‌های مربوط به ماندگاری شروع شد.

- شما می توانید غذاهای میان وعده را در بسته بندی های پایدار بفروشید - اما شما
ممکن است نیاز باشد مدل درآمد خود را تغییر دهید

غذا در بسته‌بندی‌های پلاستیکی ماندگاری بیشتری دارد و زنجیره‌های خواربارفروشی نمی‌توانند محصول را تا مدتی در قفسه‌ها نگه دارند، اگر محصول در پلاستیک پیچیده نشده باشد. این بدان معنا بود که خواربارفروشان تمایل کمتری به حمل محصولات Sun & Swell داشتند، با توجه به فرصت کوتاه‌تر فروش.

فلین تصمیم بزرگی داشت. «ما به این لحظه رسیدیم: «خوب، آیا می‌خواهیم متعهد شویم که بدون پلاستیک بمانیم، و بنابراین مدل کسب‌وکارمان را طوری تنظیم کنیم که واقعاً بسته‌بندی‌های پلاستیکی را در خود جای دهد و تأثیری که می‌توانیم انجام دهیم را به حداکثر برسانیم، و صنعت خواربارفروشی را از پلاستیک دور کنیم؟ یا می‌دانید، آیا ما می‌خواهیم یک برند سنتی CPG با تمرکز بر فروش محصولات خود از طریق کانال‌های سنتی مواد غذایی بسازیم و به بسته‌بندی‌های پلاستیکی معمولی برگردیم؟

فلین در کنار زمین قرار گرفت.

Sun & Swell شروع به گسترش خط تولید خود کرد تا محصولات ارگانیک و پایدار بیشتری را مستقیماً به مصرف‌کنندگان ارائه دهد. فلین می‌گوید DTC ناشی از بیماری همه‌گیر به نفع Sun & Swell کار کرد و انتقال شرکت او را تسریع کرد.

- شما می توانید غذاهای میان وعده را در بسته بندی های پایدار بفروشید - اما شما
ممکن است نیاز باشد مدل درآمد خود را تغییر دهید

در حالی که همه محصولات Sun & Swell اکنون از بسته‌بندی قابل کمپوست‌سازی استفاده می‌کنند، فلین خاطرنشان می‌کند که این آمار در صنایع غذایی بی سابقه است. . فلین می‌گوید حتی لفاف‌های پلاستیکی بیرونی یک بطری نیز مشکل ساز هستند، زیرا به ندرت قابل کمپوست شدن هستند.

اگر شرکت‌های بیشتری استفاده از بسته‌بندی‌های کمپوست‌پذیر را آغاز کنند، فلین معتقد است، همه قایق‌ها را بلند می‌کند. اساساً به ما این امکان را می دهد که یک سیستم غذایی دایره ای تر ایجاد کنیم که در آن زباله ها را پشت سر نگذاریم.»

برای کسانی که علاقه مند به پیوستن به انقلاب هستند، فلین توصیه هایی برای شروع دارد.

فرآیند را بپذیرید.

فلین با اشاره به اینکه قوانین اخیر در ایالاتی مانند  نیوجرسی و Maine طراحی شده برای مهار آلودگی. او می‌گوید که انتظار می‌تواند کل فرآیند را سخت‌تر کند و خاطرنشان می‌کند که برای شرکت‌های بزرگ – و همچنین شرکت‌های کوچک‌تر – تغییرات در عرضه، تولید و بسته‌بندی جنبه‌های زیادی را شامل می‌شود که یک شبه اصلاح نمی‌شوند و زمان می‌برند. پس برای بازی طولانی آماده شوید. “من فکر می کنم شما باید فعالانه در مورد تغییر به راه حل های پایدارتر فکر کنید.”

فلین می گوید جدی گرفتن ابتکارات زیست محیطی جدی  همچنین برای رقابتی ماندن در بازاری که به طور فزاینده ای توسط مصرف کنندگان آگاه تر هدایت می شود، مهم است. “اگر به Gen-Z نگاه کنید، که در نهایت قدرت خرید را خواهد داشت… آنها عمیقاً به تأثیر گسترده تر محصولاتی که ما می خریم اهمیت می دهند. به بلندمدت فکر می‌کند – مثلاً چگونه برند یا شرکت شما می‌خواهد برای مصرف‌کنندگان مرتبط بماند؟»

فقط شروع کنید.

همچنین می‌توانید در هر بار تغییراتی را در برند ایجاد کنید. فلین می‌گوید پپسی که مالک برند Off the Eaten Path است، چند محصول را در بسته‌بندی پایدار عرضه کرده است. “می دانید، این کل برند نیست، همه متعلق به پپسی نیست، اما این چند محصول در یکی از خطوط تولید پپسی است. و من فکر کردم که دیدن این که پپسی در حال برداشتن برخی از مراحل، دیدن نحوه عملکرد آن است، عالی بود. از آن یاد بگیرید.”

متوقف نشوید.

فلین می‌گوید یکی دیگر از مواردی که برندها باید در نظر بگیرند «پایان عمر» محصولاتشان و اتفاقی که پس از استفاده از آنها می‌افتد است. فلین می‌گوید: «این فقط فروش محصولات در بسته‌بندی‌های قابل کمپوست یا بسته‌بندی بازیافتی نیست. بلکه اطمینان از این است که پایان عمر آن محصولات در نظر گرفته شده، فکر شده و مراقبت می‌شود.» او می‌افزاید، کارآفرینان آینده‌نگر باید به‌طور کل‌نگر فکر کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی