خبر

شاخص بورس ریزش کرد

شاخص بورس ریزش کرد

351543 128 - شاخص بورس ریزش کرد

اقتصاد۲۴– بورس امروز کاهش ۲۵ هزار و ۸ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۵۷ هزار واحد رسید.

افت شاخص کل هم‌وزن بورس

بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۲ درصد افت داشت و به محدوده ۴۳۲ هزار و ۷۷۲ واحدی رسید. معامله‌گران در این روز ۶۲۴ هزار و ۱۰۷ معامله به ارزش ۶۱ هزار و ۴۳۴ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نماد‌های کچاد، شستا، کگل، فولاد، پارسان، خودرو، شتران و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. همچنین نماد‌های ثشاهد، میدکو، سدشت، آسیاتک و سفار بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس نزولی شد

در روز دوشنبه شاخص فرابورس با کاهش ۲۴۳ واحدی به محدوده ۲۱ هزار و ۳۱۷ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۴۵۴ هزار ۱۲۰ معامله بود.


بیشتر بخوانید:صف خرید و فروش سهام در دوم خرداد


امروز نماد‌های هرمز، صبا، آریا، شگویا، غصینو، فرابورس و ومهان بیشترین تاثیر منفی و نماد‌های وسپهر، ددانا، فروسیل و رنیک نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.
نماد‌های فروسیل، ددانا، حگهر، مدیریت، کرمان، فرابورس و تجلی نیز لقب نماد‌های پرتراکنش فرابورس را گرفتند.

آخرین قیمت ۵۱ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۲۴ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هفت هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان رسید.

در بازار امروز حقیقی‌ها حدودا ۱۲۰۰ میلیارد تومان از بازار خارج کردند. فروسیل بیشترین ورود پول را از سوی سهامداران خرد داشت. فولاد و خگستر با بیشترین حمایت حقوقی همراه بودند.

روز گذشته شاخص کل بورس با رشد بیش از دو هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۸۲ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰.۳ درصد افزایش داشت.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی