عمومی

در بازارهایی که فروش حشیش از نظر قانونی مبهم است، کسب و کارها یک راه (قانونی) پیدا می کنند

در بازارهایی که فروش حشیش از نظر قانونی مبهم است،
کسب و کارها یک راه (قانونی) پیدا می کنند

بیشتر مردم ۶۰ دلار برای لذت منحصر به فرد گوش دادن به تلاوت ۳ و نیم ثانیه ای پرداخت نمی کنند. یک سخنرانی انگیزشی اما برخی ممکن است اگر این سخنرانی همراه با یک «هدیه» باشد، مانند یک هشتم اونس  weed.

کار این است مدل پشت مجموعه‌ای از استارت‌آپ‌ها در ایالت‌های منتخب در سراسر کشور و واشنگتن دی‌سی است، که به مشتریان پیشنهاد می‌دهند همه چیز را از سخنرانی انگیزشی یا مشاوره حقوقی برای برچسب یا کوپن، که همه همراه با هدیه ماری جوانا است. استراتژی فروش غیرمستقیم، به طور موثر، به عنوان یک راه حل برای بازار خاکستری مشاغل متخصص در فروش حشیش، که در سطح فدرال غیرقانونی باقی می ماند.

در حالی که قوانین حاکم بر برنامه هر ایالت متفاوت است، خود خلأ مسیری را برای کسب‌وکارهایی که تلاش می‌کنند حشیش را به دست بگیرند، ارائه می‌دهد. مصرف کنندگان، حتی اگر خود شرکت ها نتوانند به طور قانونی آن را بفروشند. همچنین به تقویت این اره قدیمی کمک می کند که کارآفرینان — در مواجهه با ناملایمات نه کمتر — همیشه راهی پیدا خواهند کرد.

یکی از اولین موارد آزمایشی برای این استراتژی، واشنگتن دی سی است، پس از اینکه رای دهندگان در آنجا یک اقدام رای به نام ابتکار ۷۱ را تصویب کردند. ۲۰۱۴٫ این اقدام، که مالکیت شخصی حداکثر دو اونس ماری جوانا را برای استفاده تفریحی قانونی می‌کند، تا زمانی که پولی مبادله نشود و گیرنده حداقل ۲۱ سال سن داشته باشد، امکان انتقال حداکثر یک اونس را نیز فراهم می‌کند. اجرای I-71 فروش ماری جوانا را قانونی نکرد، اما به ایجاد فرهنگ و اقتصاد جدید حشیش برای توزیع علف های هرز قانونی کمک کرد. ایالاتی مانند ماساچوست مشابه را اتخاذ کرده اند. چارچوب‌های هدیه حشیش در گذشته، در حالی که دیگران، مانند ایالت نیویورک، در حال حاضر در سیستم مشابهی شرکت می‌کنند.

رایان ها، مدیرعامل ۳۳ ساله و یکی از بنیانگذاران Dreamy DC، از واشنگتن دی سی، می‌گوید: «فقط به این دلیل که قانونی است به این معنی نیست که درست است، و فقط به این دلیل که غیرقانونی است به این معنی نیست که اشتباه است». مبتنی بر «شرکت گفتار انگیزشی». این کسب و کار شش ساله یک برنامه وب را اجرا می کند (و در حال حاضر روی یک برنامه تلفن همراه کار می کند) که از طریق آن کاربران می توانند مدت زمان سخنرانی را که می خواهند انتخاب کنند و منتظر بمانند تا نزدیک ترین سخنران نزدیک به آنها برسد. Dreamy در حال حاضر با Dispensary مستقر در D.C کار می کند تا هدایای حشیش خود را برای مشتریان تهیه کند. یک سخنرانی ۳ و نیم ثانیه ای برای مشتری ۶۰ دلار هزینه دارد، در حالی که یک سخنرانی ۲۸ ثانیه ای ۳۶۰ دلار است. مدت زمان سخنرانی‌ها با مقدار حشیش، بر حسب گرم، مطابقت دارد.

این به سختی تنها است. بازی در شهر در دی سی، سایر فروشگاه‌های مطابق با I-71 وجود دارد، مانند بچه‌ها مجاز نیست، موزه‌داران با استعداد، Ez Gifting DC، و غیره. تنها هفت داروخانه دارای مجوز پزشکی ماری جوانا در پایتخت کشور وجود دارد. در شهر نیویورک، پس از آنکه فرماندار سابق اندرو کومو، لایحه‌ای را امضا کرد که ماری جوانا تفریحی را قانونی می کند در مارس ۲۰۲۱٫ قانون توصیه می کند ۵۰ درصد از مجوزهای حشیش به مشاغل متعلق به اقلیت ها یا زنان تعلق گیرد. ، کشاورزان مضطرب یا جانبازان معلول خدمات.

باشگاه کانابیس امپراتوری نیویورک، که بدون مجوز است، حشیش را از طریق خدمات عضویت می فروشد. فروشگاه مجوز ندارد، اما وب‌سایت آن می‌گوید: «ما از نعمت قانونگذاری ایالت نیویورک استفاده کرده‌ایم که اجازه انتقال بدون سود حشیش را می‌دهد و یک سرویس عضویت راه‌اندازی کرده‌ایم که در آن باشگاه محصولات شاهدانه را برای خود خریداری می‌کند. بر اساس گزارش  مقامات شهر نیویورک اخیراً با مغازه های بدون مجوز برخورد کرده و ۵۲ نامه توقف و توقف ارسال کرده اند. یک target=”_blank” href=”https://gothamist.com/news/unlicensed-marijuana-dispensaries-multiply-in-new-york-city-despite-warnings-from-state-regulators”>Gothamist . 

در حالی که برخی از کسب‌وکارهایی که از این مدل هدیه استفاده می‌کنند، می‌توانند مشتریان را به خرید یک برچسب دعوت کنند، پیراهن، یا نوع دیگری از آیتم ملموس، هاا می‌گوید Dreamy سخنرانی‌ها را انتخاب می‌کرد، زیرا برای محیط زیست بهتر بود. ها می گوید: «ما به کالای ناملموسی نیاز داشتیم که ضایعات ایجاد نکند. “به این ترتیب می توانید آن را بارها و بارها بدون افزایش ردپای کربن خود خریداری کنید.” ، هنوز خطر بزرگی در راه اندازی هر کسب و کاری که حشیش می فروشد یا با آن کار می کند وجود دارد. هنوز از نظر فدرال غیرقانونی است، و همه چیز از بانکداری گرفته تا انجام تجارت در خطوط ایالتی را سخت‌تر می‌کند. امیدی برای تغییر در کاپیتول هیل وجود دارد. مجلس نمایندگان قانون سرمایه گذاری مجدد و حذف فرصت های ماری جوانا را در ماه آوریل تصویب کرد. در حالی که انتظار می‌رفت سناتور چاک شومر قانون فرصت‌های مدیریت شاهدانه را در آوریل معرفی کند، اعلام رسمی اکنون به زمانی قبل از تعطیلات آگوست کنگره منتقل شده است. این اقدامات، در صورت تصویب، مسیری را برای قانونی کردن و تنظیم مقررات فدرال صنعت ماری جوانا ایجاد می کند.

چیزی که احتمال بیشتری برای تصویب وجود دارد، اجرای ایمن و منصفانه است یا قانون بانکداری ایمن، که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و به کسب و کارهای حشیش اجازه دسترسی به خدمات بانکی و کارت اعتباری را می داد. این مجلس سال گذشته در این ماه تصویب شد و دارای ۱۸۰ حامی دو حزبی است.

در این بین، مهم است که طرف راست قانون بمانید. مورگان دیویس، وکیل متخصص در قانون و سیاست حشیش در Davis Legal مستقر در رالی، می‌گوید: برای شروع، کسب‌وکارها باید اطمینان حاصل کنند که محصولاتشان تا حد امکان دقیق برچسب‌گذاری شده است. یک مثال متداول در این مورد، اطمینان از اینکه محصولات به طور دقیق طبقه بندی شده اند، در رابطه با میزان تتراهیدروکانابینول (THC)، جزء روانگردان موجود در شاهدانه، موجود در آن است.

دیویس همچنین ارسال محصولات را برای آزمایش شخص ثالث مستقل برای اطمینان از صحت گواهی تجزیه و تحلیل همراه با هر محصول توصیه می‌کند. COAها اسناد رسمی هستند که سطوح THC را در یک محصول تأیید می‌کنند، اما آزمایش شخص ثالث همچنان مهم است، زیرا دیویس هشدار می‌دهد که برخی از COA‌ها ممکن است قانونی نباشند.

دیویس می‌گوید وقتی کسب‌وکارها در منطقه خاکستری فعالیت می‌کنند، باید تا حدی خودتنظیم شوند. “کسب و کارها باید استانداردها را در سایر صنایع مقایسه و مقایسه کنند و بهترین شیوه ها را برای اجرای عملیات خود ارائه دهند تا به آنها کمک کند تا تشخیص دهند که آیا ریسک غیرضروری می کنند یا خیر.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی