عمومی

در اخبار: تا 25 هزار دلار کمک هزینه برای گرنت های کوچک صاحبان تجارت

در اخبار: تا ۲۵ هزار دلار کمک هزینه برای گرنت های کوچک
صاحبان تجارت

دریافت بودجه مورد نیاز در زمان مناسب می تواند بسیاری از چالش ها را به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک حل کند. این امر به ویژه در مواقعی که از نظر اقتصادی شرایط سختی است، دیده می شود. یافتن کمک‌های بلاعوض که به مسائلی که کسب‌وکار شما و شخصاً با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنید، کلید موفقیت آمیز درخواست و برنده شدن است. هرچه بیشتر درخواست دهید، شانس شما بیشتر است.

کلید این است که منابعی را پیدا کنید که کمک‌های مالی قانونی را که می‌توانید به‌عنوان مالک کسب‌وکار کوچک درخواست کنید، برجسته می‌کند. کمک های مالی در روندهای کسب و کار کوچک کمک های مالی از موسسات دولتی، شرکت های خصوصی و سازمان های غیرانتفاعی را پوشش می دهد که به دنبال کمک به مشاغل کوچک هستند. در اینجا برخی از کمک‌های بلاعوض وجود دارد که می‌توانید در حال حاضر برای آنها درخواست دهید:

با کمک‌های مالی تا سقف ۲۵۰۰۰ دلار، در اینجا مشکلاتی مانند کسب‌وکارهای متعلق به زنان، شرکت‌های مادر و پاپ، استارت‌آپ و توسعه، بهبودی کووید، و زیان‌های مرتبط با بیماری همه‌گیر در حال تامین مالی هستند. این کمک‌های بلاعوض در چندین ایالت موجود است، بنابراین بررسی کنید و ببینید آیا واجد شرایط هستید یا خیر.

اگر در نیویورک هستید، گرنت‌های محلی Trellus به شرکت‌های واجد شرایط ۵۰۰ دلار برای پوشش هزینه‌های اشتراک و تحویل Trellus خود ارائه می‌دهد. خرده فروشان آجر و ملات، خدمات حرفه ای، و مشاغل خانگی واجد شرایط درخواست برای این کمک هزینه هستند.

اگرچه این کمک هزینه نیست و تنها چند روز فرصت دارد، اما هنوز قابل ذکر است. . TikTok مسابقه Gridiron Grub را اعلام کرده است که ۵۰۰۰ دلار به یک کسب و کار کوچک برای ارسال بهترین لذت های روز بازی به روشی سرگرم کننده و خلاقانه اهدا می کند. با این حال، باید محتوای خود را تا ساعت ۲۳:۵۹ به وقت شرقی در تاریخ ۱۲ فوریه در TikTok به اشتراک بگذارید.

svg%3E - در اخبار: تا 25 هزار دلار کمک هزینه برای گرنت های کوچک
صاحبان تجارت

اخبار کسب و کارهای کوچک ۱۰ فوریه ۲۰۲۳

Beyond با کمک های مالی، برخی از اخبار کسب و کار کوچک بزرگ وجود دارد که باید به آنها نگاهی بیندازید. این شامل راه اندازی دانشگاه خالق آمازون است. آنچه باید قبل از انجام مالیات کسب و کار خود بدانید؛ تصویب سه لایحه مشاغل کوچک در مجلس با حمایت دو حزبی و موارد دیگر.

Amazon Free Creator University با راهنماهایی برای وابستگان و تأثیرگذاران

کارآفرینان و صاحبان کسب و کار می توانند از یک منبع رایگان و جامع برای یافتن اطلاعاتی که هدف آن پرورش موفقیت آمازون Associa است تس و اینفلوئنسرها دانشگاه خالق آمازون برای کمک به افراد در ایجاد کسب و کار با آمازون آموزش، آموزش های ویدئویی، توصیفات، الهام و موارد دیگر ارائه می دهد.

YouTube AdBlitz Super Bowl را به نمایش می گذارد بازاریابی

با نزدیک شدن به Super Bowl LVII، کسب‌وکارهای کوچک این فرصت را دارند که نکات و ترفندهای بازاریابی را از برخی از بزرگترین‌ها بیاموزند. شرکت های اطراف به لطف AdBlitz YouTube. YouTube AdBlitz Super Bowl بازاریابی را نشان می دهد کانال Adblitz به شما امکان می دهد تبلیغات ردیف شده برای Big Game را تماشا کنید تا ببینید چگونه کسب و کارهایی که بیشترین بودجه بازاریابی را دارند به فصل Super Bowl نزدیک می شوند.

افزایش تورم و نرخ بهره خرید کسب‌وکارهای کوچک را در سال ۲۰۲۲ کند کرد

گزارش بینش BizBuySell نشان می‌دهد که تملک کسب‌وکارهای کوچک برای سال ۲۰۲۲ بوده است. ۴٫۷ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است. حتی با وجود اینکه نیمه اول سال ۲۰۲۲ رشدهای قوی سال به سال (سال گذشته) را تجربه کرد، افزایش تورم و افزایش نرخ بهره شتاب را در نیمه دوم کاهش داد. خرید کسب و کار کوچک در سال ۲۰۲۲ اعداد تراکنش از سال ۲۰۲۰ نشان دهنده افزایش ۱۹ درصدی است.

واکنش مشتریان رستوران به اولین برخورد با سرور ربات

آیا شما با یک گارسون روبات آشنا شدید؟ ظاهراً، آنها در رستوران‌های سراسر کشور و سراسر جهان هستند. و افرادی که با این سرورهای ربات ملاقات می کنند واکنش های متفاوتی نسبت به آنچه می بینند دارند. آن را بررسی کنید.

قبل از خواندن این مطلب مالیات کسب و کار خود را انجام ندهید

بنابراین ، شما یک تجارت کوچک راه اندازی کرده اید. این یک خبر عالی است! با این حال، با فرا رسیدن فصل مالیات، زمان آن رسیده است که کشف کنید مالیات ها چگونه بر تلاش جدید شما تأثیر می گذارد. اگر به نظر شما شبیه است، باید این قسمت از SBT را در ۱۵:۱۵ با باربارا ولتمن، وکیل و موسس ایده های بزرگ برای مشاغل کوچک و نویسنده J.K. مالیات بر مشاغل کوچک لیزری.

IRS برنامه گزارش گیری نکته جدیدی را برای صاحبان مشاغل خدماتی پیشنهاد می کند

وزارت خزانه داری و خدمات درآمد داخلی اخیراً اعلامیه جدیدی صادر کردند که برنامه ای را برای گزارش دهی داوطلبانه انعام بین IRS و کارفرمایان در صنایع مختلف خدماتی ایجاد می کند.

چگونه از شیوع آنفولانزا در تجارت خود جلوگیری کنیم

اگر به نظر می رسد که فصل آنفولانزا هرگز به پایان می رسد، به این دلیل است که اینطور نیست. چیزی که گاهی اوقات می تواند پایان یابد، هوشیاری ما برای محافظت از خود و دیگران در برابر آن است. ما با امی موشر، مدیر ارشد مردمی در Isolved برای دریافت برخی نکات در محل کار تماس گرفتیم. این شرکت که در سال ۱۹۸۶ تأسیس شد، یک رهبر تجربه کارمند است و ابزارهای HCM بصری و برای اولین بار برای مردم ارائه می‌کند.

خانه با پشتیبانی دو حزبی سه لایحه کسب و کار کوچک را تصویب می کند

مجلس اخیراً سه لایحه را تصویب کرده است که هر کدام با هدف بهبود فضای اقتصادی کسب و کارهای کوچک انجام شده است. این سه لایحه به کمیته کسب و کارهای کوچک و کارآفرینی سنا ارجاع شده است.

در پرونده تقلب وام PPP به تسویه حساب رسید

سه شرکت مستقر در کالیفرنیا در مجموع ۵۳۰۰۰۰ دلار برای رسیدگی به اتهامات مربوط به نقض قوانین برنامه حفاظت از چک پرداخت (PPP) پرداخت خواهند کرد. تسویه حساب در پرونده تقلب وام PPP به دست آمد این ادعاها ادعا می‌کنند که هر شرکتی قانون ادعاهای نادرست را هنگام دریافت و حفظ بیش از یک وام PPP قبل از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ نقض کرده است.

چگونه فناوری به پزشکان کمک می کند تا هزینه های مطب را کاهش دهند

یک فناوری جدید در قالب بیمه با قابلیت هوش مصنوعی وجود دارد اسکن کارت، به‌علاوه تشخیص نویسه نوری (OCR) و تأیید، که به پزشکان کمک می‌کند هزینه‌های مطب را کاهش دهند.

آخرین سرفصل‌ها را از «روندهای کسب‌وکار کوچک» دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک هزینه های کسب و کار کوچک، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – کالیفرنیا، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – کانکتیکات، هزینه‌های کسب و کار کوچک – فلوریدا، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – مین، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – اورگان

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی