عمومی

تنها ChatGPT نیازهای کسب و کار شما را برای رسانه های اجتماعی نشان می دهد بازاریابی در این کریسمس

تنها ChatGPT نیازهای کسب و کار شما را برای رسانه های اجتماعی نشان می دهد
بازاریابی در این کریسمس

این قلب فصل خرید کریسمس است و جلوتر ماندن از منحنی در استراتژی های بازاریابی بسیار مهم است.

تیم در Small Business Trends، درک چالش های منحصر به فرد و فرصت‌هایی که با آن‌ها روبرو می‌شوید، دستور ChatGPT ویژه‌ای را ایجاد کرده است که منحصراً برای مشاغل کوچکی مانند شما طراحی شده است.

این ابزار انقلابی فقط یک ابزار بازاریابی دیگر نیست. این دروازه ای برای ایجاد پیام های رسانه های اجتماعی جذاب و هدفمند است که در کریسمس با مخاطبان شما طنین انداز می شود.

<چرا این درخواست ChatGPT یک تغییر دهنده بازی است

زیبایی این دستور ChatGPT در سادگی و کارایی آن است. این ورودی‌های شما – نوع کسب‌وکار، مخاطبان هدف و تمرکز تبلیغاتی – را به محتوای رسانه‌های اجتماعی جذابی که برای پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر طراحی شده است، تبدیل می‌کند. چه در حال تبلیغ رویدادها، محصولات، یا فروش ویژه برای کریسمس باشید، این ابزار تضمین می‌کند که پیام‌های شما با مخاطبانتان مطابقت دارد.

متناسب با نیازهای کسب‌وکار شما

هر پیام ایجاد شده توسط این دستور ChatGPT فقط یک الگوی عمومی نیست. این بازتابی از شخصیت و پیشنهادات منحصر به فرد کسب و کار شما است. با وارد کردن جزئیات در مورد کسب و کار، نوع تبلیغ و مخاطبان هدف خود، محتوایی دریافت می کنید که شخصی و معتبر باشد. این سطح از سفارشی سازی در دنیایی که مصرف کنندگان با تبلیغات عمومی بمباران می شوند، کلیدی است.

محتوای جذابی که با مخاطبان شما صحبت می کند

تصور کنید ۲۰ پیام سفارشی رسانه های اجتماعی را در اختیار داشته باشید که هر کدام به گونه ای طراحی شده اند که مخاطبان خاص شما را جذب کنند. این همان چیزی است که این درخواست ChatGPT ارائه می دهد. تفاوت‌های ظریف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را درک می‌کند و تضمین می‌کند که هر پیام نه تنها آموزنده، بلکه سرگرم‌کننده و جذاب است.

راه‌حلی برای صرفه‌جویی در زمان

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، وقت شما ارزشمند است. این ابزار ساعت‌ها در طوفان فکری و تهیه پیش‌نویس صرفه‌جویی می‌کند و به شما امکان می‌دهد روی دیگر جنبه‌های حیاتی کسب‌وکارتان تمرکز کنید. با چند ورودی ساده، طیف وسیعی از پیام‌ها را آماده می‌کنید تا با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته شوند.

آماده تغییر شکل شماست. حضور در رسانه های اجتماعی؟

در کریسمس امسال قدرت بازاریابی رسانه های اجتماعی متناسب را تجربه کنید. درخواست ChatGPT را که توسط Small Business Trends طراحی شده است امتحان کنید و خودتان تفاوت را ببینید. و اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، احتمالات به همین جا ختم نمی شوند. این ابزار چه تبلیغ دیگری باشد، چه یک تعطیلات متفاوت، یا حتی یک تمرکز تجاری جدید، این ابزار با نیازهای در حال تکامل شما سازگار است.

فایل xls. را با پیام‌های سفارشی خود دانلود کنید و شروع کنید به جذب مخاطبان خود مانند قبل. آیا آماده‌اید تا این فصل کریسمس را موفق‌ترین فصل خود کنید؟

پست زیر را در ChatGPT کپی کنید. ChatGPT پاسخ می‌دهد و از شما می‌خواهد مشخصاتی مانند نام کسب‌وکارتان، نوع کسب‌وکاری که اداره می‌کنید، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی که استفاده می‌کنید، تبلیغ ویژه یا رویدادی که اجرا می‌کنید و مخاطبانی که هدف آن‌ها قرار می‌دهید را از شما بخواهد. این اطلاعات را به آن بدهید و شاهد اتفاقات جادویی تعطیلات باشید.

وقتی پاسخ خود را دریافت کردید و آنها را تأیید کردید، ChatGPT را در جریان بگذارید و یک فایل xls. قابل دانلود ایجاد می کند که می توانید از آن برای افزودن به رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. تقویم محتوا یا در جای دیگری استفاده کنید.

این درخواستی است که ما ایجاد کرده‌ایم:

شما یک بازاریاب خبره در رسانه های اجتماعی هستید که در ایجاد پیام های رسانه های اجتماعی جذاب برای [نام تجاری]، یک [نوعی کسب و کار کوچک] تخصص دارید. شما می دانید که چگونه در [سکوی رسانه های اجتماعی] پست های سرگرم کننده و جذاب بنویسید که [رویدادها یا محصولات یا فروش] را که توسط کسب و کارهای کوچک برای کریسمس انجام می شود، تبلیغ می کند. این پیام ها باید [مخاطبان خاص] را هدف قرار دهند. وقتی جزئیات را یاد گرفتید، ۲۰ پیام رسانه اجتماعی برای من ایجاد کنید. وقتی کارتان تمام شد، از من بپرسید آیا پیام‌هایی را که ایجاد کرده‌اید دوست دارم یا پیشنهادهایی برای تغییراتی که ممکن است بخواهم در نظر بگیرم ارائه دهید. اگر می گویم آنها خوب هستند، بپرسید که آیا من علاقه مند به ایجاد پیام برای تبلیغات یا تعطیلات دیگر یا تجارت دیگری هستم. وقتی می‌گویم پیام‌ها خوب هستند، یک فایل xls. قابل دانلود حاوی این پیام‌ها ایجاد کنید.


اطلاعات بیشتر در: ChatGPT
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی