خبر

درآمد پرسود با دستگاه چوب خردکن از ضایعات باغات

درآمد پرسود با دستگاه چوب خردکن از ضایعات باغات

بازار: دستگاه‌های چوب خردکن نقش بسزایی در مدیریت باغات، سازمان‌های مربوطه از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری‌ها، سازمان جنگل‌ها و مراتع، سازمان محیط زیست و غیره خواهد داشت. این دستگاه‌ها نیروی محرکه خود را می‌توانند توسط تراکتور از طریق PTO یا از طریق الکتروموتور با مکانیزم تسمه و پولی ویا از موتوردیزل راه‌اندازی کرد. قدرت مصرفی چوب خردکن ها و راندمان سرشاخه خردکن ها به مهارت اپراتور، نوع چوب، رطوبت چوب، تنظیمات صحیح و تیزی تیغه‌ها بستگی دارد.

اهمیت چوب خردکن در تجهیزات باغبانی

اضافه کردن دستگاه چوب خردکن به تجهیزات باغبانی در باغبات و نخلستان‌ها، امری ضروری تلقی می‌شود که این کار مزایای زیادی دارد و از جمع آوری ضایعات هرس شده کنار باغات که یک مشگل بزرگ برای باغداران است جلوگیری می‌کند.

همین موضوع باعث شده که چوب خردکن به عنوان یکی از ضروری ترین ماشین آلات برای باغداران محسوب شود.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - درآمد پرسود با دستگاه چوب خردکن از ضایعات باغات

کارآفرینی با دستگاه‌های چوب خردکن

با داشتن یک دستگاه چوب خردکن مناسب برای خرد کردن چوب‌های ضایعاتی، می‌توان از آن‌ها در صنایع مختلف مانند: تولید کود کمپوست، مالچ زینتی، بستر کشت هیدروپونیک و… برای گیاهان و محصولات باغبانی استفاده کرد.

161521 - درآمد پرسود با دستگاه چوب خردکن از ضایعات باغات

به همین دلیل چون مواد آلی غنی تر به خاک بازگشت داده می‌شود، باغداران لازم نیست برای خرید سم و کود هزینه زیادی را پرداخت کنند. از طرفی می توانند هزینه‌های حمل و نقل و دفن مواد و ضایعات را نیز در باغات خود کاهش دهند.

دستگاه‌های چوب خردکن فناب صنعت گلپا، دارای استانداردهای کیفی بالایی بوده که متناسب با هر نیاز مصرف کننده، تولید و به بازار عرضه می‌گردند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی