عمومی

خطوط هوایی دلتا به تازگی یک تغییر بزرگ را اعلام کرده است. چرا نمی کند هر شرکت هواپیمایی این کار را انجام می دهد؟

خطوط هوایی دلتا به تازگی یک تغییر بزرگ را اعلام کرده است. چرا نمی کند
هر شرکت هواپیمایی این کار را انجام می دهد؟

چند سال پیش، مردی در چین راهی رایگان برای غذای خوب بخورید، نوشیدنی های رایگان و  سالن استراحت نسبتاً لوکس.

او یک بلیط هواپیما با کرایه کامل و درجه یک خرید، آن را به مهماندار در یک سالن مجلل فرودگاه فرستاد و روز را در آن گذراند. در زمان بسته شدن، به جای سوار شدن به پرواز، تاریخ پرواز را در بلیط کلاس اول خود به روز بعد تغییر داد.

روز بعد، او برگشت. سپس دوباره، و دوباره، و دوباره، برای بیش از ۳۰۰ روز قبل از اینکه خط هوایی به پرواز درآید، طبق گزارش ها. سپس، بلیط را برای بازپرداخت پول نقد کرد.

بدیهی است که این یک مورد شدید است. اما با پایان همه‌گیری، همراه با افزایش سفرهای هوایی و ارزشی که بسیاری از کارمندان اکنون برای توانایی خود در کار از راه دور قائل هستند، برخی از مکان‌های عمومی سطح بالا بسیار شلوغ‌تر می‌شوند.

<. div class="standardText" readability="37">

اکنون، مشتریانی که برای دسترسی به آن فضاها پول پرداخت می‌کنند، و از آن‌ها مطابق طراحی اولیه استفاده می‌کنند، متوجه می‌شوند-و در برخی موارد شکایت می‌کنند.

نمونه موردی: خطوط هوایی دلتا، که اخیراً تغییر قابل توجهی در خط مشی خود در مورد افرادی که مجاز به استفاده از Sky Club خود هستند ایجاد کرده است. سالن ها در پاسخ به بازخورد مشتریان.

به طور خلاصه، مسافران واجد شرایط — دسته ای که شامل مسافران کلاس ممتاز، کسانی که وضعیت پرواز مکرر دارند، کسانی که کارت اعتباری واجد شرایط دارند، می شود. و کسانی که به سادگی حق عضویت سالانه را پرداخت می کنند — می توانند سه ساعت قبل از حرکت برنامه ریزی شده خود (و نه یک دقیقه بیشتر، همانطور که یک خبرنگار کشف کرد) از سالن های دلتا استفاده کنند.

پیش از این، هیچ محدودیت زمانی وجود نداشت. طبق گفته دلتا، که شریک این شرکت هواپیمایی است، تغییرات قوانین بر اساس سیاست های American Express Centurion Lounges الگوبرداری شده است. استثناهایی از این محدودیت ها برای مسافرانی که در حال توقف هستند یا پروازهایشان با تاخیر مواجه می شود وجود دارد.

تا کنون، وال استریت ژورنال گزارش داد، خطوط هوایی یونایتد، آمریکا و آلاسکا تنظیمات مشابهی انجام نداده اند.

“ما WeWork نیستیم”، کلود روسل، مدیر عامل باشگاه دلتا اسکای به Journal، اضافه کرد که این سالن‌ها برای مسافرانی طراحی شده‌اند که از آنجا عبور می‌کنند، نه مسافرانی که ممکن است زود از هتل خارج شوند و ساعت‌ها در سالن استراحت کنند.

این اظهارات ممکن است خنده دار باشد، اما نشان می دهد که چگونه مکان هایی که مردم در آن کار می کنند در مدت زمان کوتاهی به شدت تغییر کرده اند. به طور کلی:

  • مطمئناً پیش از سال ۲۰۲۰ روند کندی به سمت کار از راه دور داشتیم،
  • با همه‌گیری، ما قرنطینه کامل و وضعیت نیمه دائمی کار از خانه برای بسیاری از کارمندان،
  • اکنون به یک مدل ترکیبی رفته‌ایم که در آن توانایی کار از راه دور به یک شرایط کاری مورد توجه تبدیل شده است.
  • اما در همان زمان، کارفرمایان (اهم، ایلان ماسک) شروع به مخالفت با این ترتیب کرده‌اند.

برای استفاده از عبارت صمیمانه روسل در مورد اینکه دلتا اسکای کلاب‌ها WeWorks نیستند، به آنچه در مورد WeWork سه سال پیش فکر می‌کردید فکر کنید-؛ مثلاً، در زمان اولین ، به طور شگفت انگیزی عجیب و غریب تلاش برای عمومی شدن، یا در اوج همه گیری، زمانی که شرکت متوسل به پرداخت ۱۰۰ دلار پاداش در روز به کارکنان صرفاً برای حضور.

در مقابل، اکنون گزارش می دهد که WeWork و سایر شرکت های همکار بار دیگر در حال تجربه رونق هستند، زیرا استارتاپ ها با نگرانی از قراردادهای اجاره بلندمدت امضا می کنند-، همراه با کارگران راه دور که اهمیتی به داشتن آنها ندارند. دفتری که باید به آن بروید (اما نمی خواهید مجبور شوید به دفاتر کارفرمای آنها بروید) دوباره عضو شوید.

نکته این است که زمان در حال تغییر است. در حالی که نمی‌دانم دلتا ممکن است کمی سیاست‌های خود را تغییر دهد یا خیر، در مجموع به احتمال زیاد شاهد تغییرات مشابهی از سوی رقبای خطوط هوایی آن خواهیم بود. این احتمالاً چیز خوبی است.

برای بقیه ما، ممکن است این مورد را به‌عنوان شاخص اصلی انواع تغییرات در نظر بگیریم. شرکت‌ها در انواع صنایع ممکن است به زودی خود را با آن‌ها مواجه کنند.

من خطوط هوایی را دنبال می‌کنم زیرا آنها مانند یک رژه بی‌وقفه هستند. مطالعات موردی مدرسه بازرگانی که می تواند به شما کمک کند تا در مورد چالش های مشابه در کسب و کار خود فکر کنید.

در واقع، من یک کتاب الکترونیکی رایگان در این زمینه دارم. موضوع، با برخی از بهترین درس‌های صنعت چند سال اخیر: کلاس تجاری پرواز، ۱۲ قانون برای رهبران از خطوط هوایی ایالات متحده.

در این مورد، فکر می‌کنم یکی از موارد آماده‌سازی مشخص است. کارمندان شما از راه دور کار می کنند. در نتیجه احتمالاً در پول خود پس انداز می کنید. ممکن است مقداری از آن را در کمک هزینه یا مزایایی سرمایه‌گذاری کنید که راه‌اندازی کار از هر جایی را برای آنها آسان‌تر کند.

و ذخیره کنید سالن های فرودگاه برای مسافرانی که سعی در انجام پروازهای خود دارند. کارمندان شما که هنوز در راه هستند ممکن است از شما برای این کار تشکر کنند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی