عمومی

تکنیک کپی پیست ساده ترین و موثرترین است هک خود-بهبودی، یافته های جدید مطالعه وارتون

تکنیک کپی پیست ساده ترین و موثرترین است
هک خود-بهبودی، یافته های جدید مطالعه وارتون

شروع عادات جدید سالم سخت است. ابتلا به آخرین ویروس در اطراف (همانطور که در چند سال گذشته به همه ما یادآوری شده است) فوق العاده آسان است. آیا اگر یک روال ورزشایجاد کنید خوب نیست > یا سیستمی برای همگام شدن با ایمیل شما به آسانی ابتلا به کووید بود؟

شاید می تواند (یا حداقل تقریباً) باشد. تحقیقات جدید از محققان برتر از جمله کتی میلکمن و آنجلا داک ورث fame%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%87%DA%A9%20%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D9%86%D8%A7%D9%85%20%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9%20%DA%A9%D9%BE%DB%8C%20%D9%BE%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF.%20این مطالعه نشان داد که یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای تغییر زندگی شما این است که عادات جدید را از دوستان و اطرافیان بگیرید.

آسانترین راه برای رسیدن به عادات سالم، گرفتن آنها از دیگران است.

بیشتر ما در زندگی خود پدیده گرفتن عادات از افراد دیگر را تجربه کرده ایم. شاید هم اتاقی‌تان در دانشگاه آدم مرتبی بود و زندگی با آن‌ها به شما کمک می‌کرد تا از روش‌های آشفته‌تر خود خلاص شوید (این مثال شخصی من است – متشکرم، جن!). یا شاید با همکارتان شروع به خوردن ناهار کرده اید و سالادهای خانگی او به شما انگیزه داده اند که بهتر از یک کوکاکولا و کیسه چیپس کار کنید.

همه ما به طور طبیعی تحت تأثیر افرادی هستیم که با آنها وقت می گذرانیم، اما محققان می خواستند بدانند که آیا این ویژگی ذاتی انسان می تواند عمداً برای کمک به افراد در پروژه های خود-بهبودی مورد استفاده قرار گیرد. آنها یک سری مطالعات برای کشف این موضوع طراحی کردند.

در یکی، بیش از ۱۰۰۰ داوطلب را به یکی از سه گروه اختصاص دادند. به یکی از آنها دستور داده شد که برای ورزش بیشتر برنامه ریزی کند. به یکی گفته شد که ببیند آشنایانشان برای تناسب اندام چه می کنند و یکی از تکنیک های آنها را کپی کند. و سومی پیشنهادی داده شد — بگویید پس از هر جلسه تمرینی با یک دوره کوتاه از فعالیتی که از آن لذت می‌برید به خودتان پاداش دهید —  که به آنها گفته شده از افراد دیگر تهیه شده است.

کدام گروه در بهبود سبک زندگی خود بیشترین پیشرفت را داشته است؟ “ما دیدیم که داشتن هر تکنیک جدید تقویت کننده تمرین برای کپی کردن، بدون توجه به اینکه این تکنیک از کجا آمده است، بهتر از ایجاد یک برنامه عمل می کند. اما جالب اینجاست که اگر افراد استراتژی هایی را برای کپی و چسباندن خود بیابند تا اینکه استراتژی ها آمده باشند، مفیدتر است. از شخص دیگری،” میلکمن در دانشمند رفتاری گزارش می دهد.

به نظر می رسد سرقت هک های خودسازی از افرادی که می شناسید بهتر از خواندن توصیه های تصادفی برای آنها باشد. یک مشت دلیل جست‌وجوی هک‌های ورزشی برای کپی و پیست کردن، افراد را به یافتن نکاتی سوق داد که به بهترین وجه با سبک زندگی‌شان سازگار است. شیرمرد توضیح می دهد.

هر چه افراد به شما نزدیک‌تر باشند، احتمال بیشتری وجود دارد که سبک زندگی حداقل تا حدودی شبیه به شما باشند. مال شما بنابراین، آنچه برای آنها کار می کند به احتمال زیاد برای شما کار می کند. بعلاوه، عنصر مقدار سالم شرم وجود دارد. الف>. اگر آنها خیلی شبیه شما هستند و می توانند این عادت سالم را مدیریت کنند، مطمئنا شما هم می توانید؟ و در آخر اما نه کم‌اهمیت، زمانی که در مورد نکات دقیق پیاده‌سازی به مشاوره نیاز دارید، یک متخصص داخلی دارید که می‌توانید از آن بپرسید.

حداقل تلاش، حداکثر پاداش 

همه ما این اره قدیمی را شنیده ایم که شما در نهایت میانگین پنج نفری شوید که بیشترین زمان را با آنها می گذرانید. معمولاً این یک داستان هشدار دهنده است – مراقب شرکتی که دارید باشید، زیرا ممکن است شما را پایین بیاورند. اما این تحقیق به ما یادآوری می‌کند که حلقه اجتماعی شما نیز یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بهبود خود است، به شرطی که فعالانه به خود یادآوری کنید که افراد زندگی‌تان را برای ایده‌های خوب و هک‌های زندگی مفید استخراج کنید.

که نتیجه عملی این مطالعه را به همان اندازه که مفید است آسان می کند. میلکمن در پایان می‌گوید: «دفعه بعدی که به هدفی دست نمی‌یابید، برای یافتن پاسخ به همتایان با موفقیت نگاه کنید. “اگر فردی را بیابید که در حال دستیابی به آنچه می خواهید به دست آورده و تاکتیک های او را کپی و پیست کنید، احتمالاً سریعتر پیش خواهید رفت تا اینکه به سادگی اجازه دهید نیروهای اجتماعی از طریق اسمز بر شما تأثیر بگذارند.”

<.>

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی