عمومی

صاحب کسب و کار ساختمانی کالیفرنیا به دلیل استخدام زندانی شد تقلب مالیاتی

صاحب کسب و کار ساختمانی کالیفرنیا به دلیل استخدام زندانی شد
تقلب مالیاتی

یک تاجر مستقر در برکلی، لری کودسک، به دلیل جرایم مالیاتی شغلی به یک سال زندان محکوم شده است که یادآور اهمیت رعایت مقررات مالیاتی برای صاحبان مشاغل کوچک است.

کودسک، مالک دو شرکت ساختمانی، Kudsk Construction، Inc.، و M. Gutierrez، Inc.، در حسابداری و پرداخت مالیات بر استخدام ناکام ماند، اقدامی که او را در آب داغ قرار داده است. خدمات درآمد داخلی (IRS). این دو شرکت در پروژه‌های مختلف ساختمانی، حتی برخی از آنها وابسته به دولت، مشارکت داشته‌اند و به‌عنوان پیمانکار عمومی یا پیمانکار فرعی خدمت می‌کنند.

کودسک که به‌عنوان تصمیم‌گیرنده برای هر دو شرکت فعالیت می‌کرد، مسئول تشکیل مالیات بر استخدام فصلی بود. بازگشت و اطمینان از اینکه مالیات بر حقوق که از دستمزد کارمندان کسر می شود، به طور مناسب به IRS پرداخت شده است. با این حال، اسناد دادگاه نشان می‌دهد که کودسک در انجام این مسئولیت‌ها برای دوره‌های مشخصی بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ کوتاهی کرده است. این حذفیات باعث ضرر مالیاتی بیش از ۲۵۰,۰۰۰ دلار برای IRS شده است.

علاوه بر یک سال حبس، U.S. قاضی منطقه جفری اس وایت سه سال آزادی تحت نظارت برای کودسک و همچنین پرداخت غرامت تقریباً ۲۴۴,۹۷۳ دلاری به ایالات متحده را موظف کرد.

این حکم توسط استوارت ام. گلدبرگ معاون دستیار دادستان کل اعلام شد. از بخش مالیات وزارت دادگستری و اسماعیل جی رمزی، دادستان ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا. این پرونده توسط IRS-Criminal Investigation مورد بررسی قرار گرفت و توسط وکلای دادگستری جولیا ام راگ و چارلز آ. اوریلی از بخش مالیات و دستیار دادستان ایالات متحده کاترین لوید-لاوت از ناحیه شمالی کالیفرنیا تحت تعقیب قرار گرفت.

< برای صاحبان مشاغل کوچک، این حادثه به عنوان یادآوری آشکار از پیامدهای بالقوه نادیده گرفتن تعهدات مالیاتی اشتغال است. داستان کودسک یک داستان هشداردهنده است که بر ضرورت درک و پیروی از مقررات مالیاتی تأکید می‌کند.

برای جلوگیری از مشکلات مشابه، صاحبان مشاغل کوچک باید اطمینان حاصل کنند تسلیم به موقع اظهارنامه مالیاتی اشتغال و پرداخت سریع مالیات های نگهداشته شده به IRS. بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که به عنوان کارفرما، مسئولیت جمع آوری و پرداخت صحیح مالیات های شغلی را بر عهده دارند.

درک و پیروی از مقررات مالیاتی ممکن است به خصوص برای مشاغل جدیدتر یا کوچکتر دلهره آور به نظر برسد. با این حال، منابع متعددی از جمله انتشارات IRS، متخصصان مالیاتی، و مشاوره های کسب و کارهای کوچک برای کمک به انجام این مسئولیت های ضروری در دسترس هستند.

در دراز مدت، پیروی از قوانین و مقررات مالیاتی نه تنها یک امر قانونی است. تعهد اما بخش اساسی از راه اندازی یک تجارت موفق و پایدار است. با رعایت وظایف مالیاتی خود، صاحبان مشاغل کوچک می توانند از سردردهای حقوقی و مالی مهم جلوگیری کنند، از رفاه کارکنان خود اطمینان حاصل کنند و به کمک مثبت خود به اقتصاد ادامه دهند.

آخرین سرفصل ها را از Small دریافت کنید. روندهای تجاری ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی