عمومی

تسلا بالاخره یکی از بدترین چیزها را اصلاح کرد ماشین ها

تسلا بالاخره یکی از بدترین چیزها را اصلاح کرد
ماشین ها

در پایان سال گذشته، تسلا یک به روز رسانی نرم افزاری ارائه کرد که از جمله موارد دیگر، ساده سازی درایورهای رابط بود. برای کنترل وسیله نقلیه استفاده کنید. من در آن زمان نوشت که یک نشانه بد برای رانندگان تسلا زیرا به نظر می رسید این شرکت آنچه را که واقعاً به نفع آن چیزی که فکر می کرد جالب است، از دست داده بود. . من به این نکته اشاره کردم که این درسی بود از اینکه چه اتفاقی می‌افتد وقتی وعده‌ای را که به مشتریان خود می‌دهید از دست می‌دهید.

به‌روزرسانی احتمالاً با نیت خوبی انجام شده است. دسترسی به مواردی مانند برنامه رادیویی SiriusXM، بازی های ویدئویی، Spotify یا برنامه فوق العاده مفید “Caraoke”، برنامه کارائوکه داخل خودروی تسلا . با این حال، به همان اندازه که سرگرم‌کننده است، مطمئن نیستم که کسی برای راه‌اندازی سریع یک برنامه کارائوکه در حین انتظار در صف تحویل مدرسه، التماس کرده باشد.

از سوی دیگر، می‌دانید اگر در جایی غیر از کالیفرنیای جنوبی زندگی می‌کنید، به چه چیزی واقعاً مفید است؟ یخ‌ساز. یا اگر در جایی زندگی می‌کنید که بیابان نیست، برف پاک‌کن‌های شیشه جلو می‌توانند مفید باشند.

متاسفانه، با این به‌روزرسانی، شما نمی توانید هیچ یک از آنها را روی اسکله قرار دهید. مطمئناً، برای مثال، همچنان به کنترل‌های تهویه مطبوع خودرو دسترسی داشتید، اما باید روی آن‌ها ضربه می‌زدید تا صفحه دیگری را باز کنید که می‌توانید یخ‌ساز جلو یا عقب را انتخاب کنید. به‌عنوان فردی که در میشیگان زندگی می‌کنم، شخصاً می‌توانم تأیید کنم که یخ‌ساز یکی از آن دسته کنترل‌هایی است که نمی‌خواهید هنگام رانندگی با سرعت ۷۰ مایل در ساعت در بزرگراه، در حالی که شیشه جلوی شما مه می‌شود، از منوها استفاده کنید.

تعداد چیزهایی وجود دارد که می توانید بگویید در فلسفه تسلا درباره چیستی “ماشین” اشتباه است. فعلی یوک فرمان در جدیدترین مدل S، نمایشگاه A است. این، همراه با فقدان کامل کنترل‌های فیزیکی، تجربه رانندگی را بسیار بیشتر می‌کند، خوب،

با این حال، به‌روزرسانی نرم‌افزار به راحتی بدترین اشتباه بود — و نه به این دلیل که باگ بود. از نظر طراحی بد بود.

- تسلا بالاخره یکی از بدترین چیزها را اصلاح کرد
ماشین ها

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار تسلا سرانجام این مشکل را برطرف کرد. همانطور که یادداشت های انتشار نشان می دهد، اکنون می توانید “کنترل های خودرو مانند یخ زدایی، برف پاک کن ها و گرمکن صندلی ها را به نوار پایین اضافه کنید.” برف پاک کن شیشه جلو به ویژه مفید است، زیرا جدیدترین مدل های تسلا حتی کنترل فیزیکی برای روشن کردن آنها ندارند.

من فکر می‌کنم این منصفانه است که بگوییم تسلا با تغییر نرم‌افزار خود اشتباه بزرگی مرتکب شد به گونه‌ای که باعث بدتر شدن رانندگی خودروهایش شد. . اگر به قولی که به مشتریانتان داده اید عمل نکند، اهمیتی ندارد که چقدر کار شما جالب است. برای یک خودرو، این وعده این است که به شما اجازه می‌دهد با اطمینان و ایمن به جایی که می‌خواهید بروید. عدم دسترسی به کنترل های اولیه قابل اعتماد یا ایمن نیست.

برای اینکه تسلا منصفانه باشد، به نظر می رسد که این شرکت این را تشخیص داده است و به روز رسانی فعلی تصدیق این است که اشتباه بوده است. . مهمتر از آن، خرابی را به گونه‌ای اصلاح کرد که ماشین را به عنوان وسیله‌ای که در آن دور می‌رانید مفید می‌کرد.

این در واقع یک معامله بزرگ برای تسلا بیشتر و بیشتر، واضح است که این شرکت در واقع نمی خواهد اتومبیل های خود را رانندگی کند. در یک دنیای ایده‌آل – حداقل در دنیایی که به نظر می‌رسد ایلان ماسک تصور می‌کند – مردم از چیزهایی مانند حرکت با ماشین در خیابان‌های شهر در مسیر کار آزار نخواهند داد. آنها فقط سوار می شدند، به ماشین می گفتند کجا می خواهند بروند، و وقتی کتاب می خوانند، چرت می زنند یا فیلم تماشا می کنند، تمام کارها را انجام می دهد.

مشکل آشکار این است که ما در آن دنیا زندگی نمی کنیم، و حتی اگر روزی زندگی کنیم، بسیار راه دور از آن این بدان معناست که کارهای پیش پا افتاده مانند چرخاندن فرمان، اعمال فشار به ترمزها و یخ زدایی شیشه ها هنوز به عهده ما انسان هاست.

این به ویژه زمانی صادق است که چیزی که می‌خواهید تعمیر کنید ممکن است واقعاً خراب نشده باشد. این زمانی اتفاق می‌افتد که فکر می‌کنید نسبت به آنها ایده بهتری در مورد نحوه استفاده شخصی از دستگاه خود دارید. فقط به این دلیل که به نظر می رسد یک ایده سرگرم کننده برای فرد بالا باشد، آن را ایده خوبی نمی کند.

این درسی است، واقعاً. اگر شما در صدر هستید، وظیفه شما خدمات رسانی به مشتریان امروز است. عمل کردن به عهدتان در دنیای واقعی اینگونه به نظر می رسد. می دانید: جایی که ما واقعاً در آن زندگی می کنیم. 

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی