عمومی

کانون توجه: جهان حباب حباب های استاندارد را به تبدیل می کند یک خوراکی خوراکی

کانون توجه: جهان حباب حباب های استاندارد را به تبدیل می کند
یک خوراکی خوراکی

حباب ها کاربردهای مختلفی دارند. آنها سرگرمی را برای بچه ها و حیوانات خانگی فراهم می کنند و حتی می توانند کوکتل های صنایع دستی را متمایز کنند.

اما حباب های استاندارد برای خوردن کاملاً سالم نیستند. بنابراین جهان حباب یک جایگزین ایجاد کرد. در مورد پیشنهاد منحصر به فرد این شرکت در بخش کسب و کارهای کوچک این هفته بخوانید



What the Business Does

محصولات حباب خوردنی ایجاد می کند.

موسس جیسون تایگر به Small Business Trends گفت. , “ما یک محلول حباب خوراکی انحصاری ثبت شده داریم که ایمن ترین راه حل در جهان است.”

Business Niche

ایمنی.

تایگر می‌گوید: «ما محلول خود را از مواد غذایی/USP (دارویی) در ایالات متحده تهیه می‌کنیم. بیشتر محلول‌های حباب‌دار از چین با آب به سختی فیلتر شده و بدتر از مواد شوینده هستند.” =”ez-toc-section-end”/>

با تشکر از همکاری با یک پزشک.

تایگر توضیح می‌دهد، «در ماه می ۲۰۲۱ و زمانی که من با دکتر دات همکاری کردم شروع شد. تران یکی از متخصصان آلرژی و ایمونولوژیست پیشرو کودکان در ایالات متحده است. هر دوی ما متوجه شدیم که صنعت حباب‌سازی رقابتی است که بر سر قیمت و سپس در نهایت کیفیت رقابتی است. دکتر دات از بچه‌هایی خواست که با واکنش‌های آلرژیک و مشکلات گوارشی به حباب‌های معمولی وارد مطب او شوند. می‌دانستیم که می‌خواهیم با ایجاد امن‌ترین حباب‌ها و سرگرم‌کننده‌ترین حباب‌های جهان، صنعتی را که سال‌ها تغییر نکرده بود، مختل کنیم.»

svg%3E - کانون توجه: جهان حباب حباب های استاندارد را به تبدیل می کند
یک خوراکی خوراکی

بزرگترین برد

در حال به رسمیت شناختن جدی.

ببر می‌گوید، “بزرگترین برد ما تا کنون دریافت نامه ای از آزمایشگاه های آزمایش UL بود که یکی از بزرگترین آزمایشگاه های جهان است که می گوید چگونه حباب های ما ایمن ترین حباب هایی هستند که دیده اند.”

بزرگترین ریسک

سرمایه گذاری بزرگ.

تایگر اضافه می کند، بزرگترین ریسک ما صرف صدها هزار دلار برای پت جهانی ما بود ent اگر آن را دریافت نمی‌کردیم، ضرر مالی بزرگی داشتیم.”

درس آموخته شده

به محض اینکه محصولی قابل دوام داشتید، راه اندازی کنید.

Tiger می گوید: “ما بیشتر منتظر بودیم تا کمال بیشتری داشته باشیم، زمانی که می توانستیم آن را دریافت کنیم. بیرون و سریعتر یاد گرفت.»

svg%3E - کانون توجه: جهان حباب حباب های استاندارد را به تبدیل می کند
یک خوراکی خوراکی

موجودی، موجودی، موجودی.

تایگر اضافه می‌کند، “ما نمی‌توانیم آن را در انبار نگه داریم.”

Fun Fact

حباب های خوراکی کاربردهای مختلفی دارند.

تایگر می‌گوید: «ما در بیش از ۱۵۰۰۰ بار و رستوران هستیم تاورانت در سراسر جهان با دود در حباب روی کوکتل. ما در هر Petsmart با حباب‌های بیکن افرا امن برای حیوانات خانگی هستیم. ما همچنین به هر کروگر می رویم و با حباب های خوراکی آب نبات پنبه ای خود در It’Sugar هستیم.”

* * * * *

تصویر: جهان حبابی


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی