عمومی

شروع یک شغل جدید در بالا؟ در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید قبل از روز 1 تصمیم بگیرید

شروع یک شغل جدید در بالا؟ در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید
قبل از روز ۱ تصمیم بگیرید

یک شغل جدید معمولاً با یک رئیس جدید همراه است و رابطه شما با سرپرست مستقیمتان یکی از عوامل کلیدی برای کار است رضایت. اتخاذ یک رویکرد پیشگیرانه برای ایجاد رابطه خود با یک رئیس جدید می‌تواند رضایت شما را در طول مدتی که در نقش جدیدتان انجام می‌دهید، بهبود بخشد.

بنابراین، چگونه آیا می‌توانیم با یک مدیر اجرایی که احتمالاً چشم‌اندازی محکم همراه با انتظارات بالا برای عملکرد دارد، با پای راست شروع کنیم؟

باید عمدی در مورد اینکه چه چیزی به ارمغان می آورید و چه چیزی می خواهید از این تجربه به دست آورید – مهارت های جدید، یک شبکه گسترده، بستری برای ایده های شما و غیره. این یعنی اینکه هم بدانید چه کاری می خواهید انجام دهید و چه کسی می خواهید شوید.

با این آگاهی، می‌توانیم شرط بندی تصمیم‌گیری‌ها به محض ایجاد فرصت‌ها.

خودآگاهی ایجاد کنید.

به دست آوردن این آگاهی نیاز به مدتی آرام برای تأمل دارد. من به شما پیشنهاد می کنم که با ژورنال شروع کنید. آنچه را که امیدوارید در این نقش بیاموزید، نقاط قوتی که در نقش به ارمغان می آورید، و نوع شناختی که بیشتر از همه قدردان هستید را یادداشت کنید. برخی از روابط گذشته خود با روسا را ​​به یاد بیاورید، چه اتفاقی افتاد، کدام بخشی از آن در کنترل شما بود، و دفعه بعد چه کاری متفاوت انجام می‌دادید؟

با در نظر گرفتن این پاسخ ها و روی کاغذ، یک بیانیه چشم انداز برای اینکه چه کسی می خواهید در این نقش باشید و رابطه ایده آلی که با رئیس خود خواهید داشت تهیه کنید.

باز باشید و گوش دهید.

روابط البته دو طرفه هستند. شما فقط می توانید افکار، احساسات و اعمال خود را کنترل کنید – نه آنها را. بنابراین وقتی شروع به توسعه این رابطه می کنید، کلید باز بودن و گوش دادن است. قبل از اینکه شما پاسخ دهید و واکنش نشان دهید، یک مکث می گذرد. این مکث به شما این فرصت را می‌دهد که با آن دیدگاهی که می‌خواهید باشید بررسی کنید، سپس اقدامات خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

توقعات را درک کنید.

روشن شدن

این بدان معنا نیست که باید خود را به کارمند ایده‌آل خود تغییر دهید. این فقط اطلاعاتی است که می توانید برای پیدا کردن و برجسته کردن نقاط توافق و همسویی استفاده کنید. شما می خواهید نشان دهید که چگونه دیدگاه آنها را پیش می برید – یا جایگزین بهتری را که آنها در نظر نگرفته بودند ارائه دهید.

وقتی رویکردی فعالانه برای رابطه خود با رئیس جدید اتخاذ می‌کنید، می‌توانید انتقال خود را تسهیل کنید و رضایت شغلی جدید را به طرز چشمگیری افزایش دهید. روابط بین رهبران مانند سایر روابط نظارتی در سازمان شما است. یک رابطه قوی با سرپرست مستقیم شما، شما را از ناامیدی، ناامیدی و حالت تدافعی نجات می‌دهد، اگر بدانید که آنها از قبل به دنبال چه چیزی هستند.

بیشتر بهترین شرکت های محل کار را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - شروع یک شغل جدید در بالا؟ در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید
قبل از روز 1 تصمیم بگیریدمستطیل

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی