عمومی

تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما کسب و کار

تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

راه اندازی یک بار می تواند یک تجارت پرسود باشد ، اما هنگامی که شما راه اندازی می شوید، نیاز به نگهداری، تعمیر و خرید لوازم جانبی و لوازم بار دارد. فراتر از آنچه مشتریان شما مصرف خواهند کرد، شما به لوازم باکیفیتی نیاز دارید که بتواند فرسودگی استفاده روزانه را تحمل کند. اینجاست که تجهیزات بار تجاری وارد می‌شود.

از عینک گرفته تا مبلمان و هر چیزی که بین آن‌ها قرار دارد، فهرست لوازم بار تجاری می‌تواند بسیار طولانی باشد. لوازم جانبی بار و لوازم عمده فروشی موجود در لیست، لوازمی با درجه تجاری برای انجام کارهای ضروری در بار شما هستند. و به یاد داشته باشید، خرید تجهیزات با کیفیت در درازمدت مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت.



تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای کسب و کار شما

تجهیزات نوار و لوازم جانبی مناسب برای نوار برای شما کلیدی هستند کسب و کار خدمات نوشیدنی و خرید ابزار و تجهیزات بار خوب به شما این امکان را می دهد که بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهید. ما فهرستی از تجهیزات بار و لوازم بار را برای مشاغل خدمات نوشیدنی تهیه کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم نوار جدید خود را راه اندازی کنید یا مکان تأسیس شده خود را ارتقا دهید:

 

یخ ساز تجاری ADT Stainless Steel

ADT Ice Machine Stainless Steel Under Counter Freestanding Commercial Ice Maker Machine - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

انتخاب برتر: قوی> هر کسب و کار خدمات نوشیدنی، مشتریان تشنه را مانند نوشیدنی های سرد می شناسد. داشتن یک دستگاه یخساز درجه یک می تواند به دستیابی به آن کمک کند. دستگاه یخ‌ساز تجاری ADT می‌تواند تا ۱۰۰ پوند یخ در ۲۴ ساعت و ۱۲۰ تکه یخ شفاف را برای یک چرخه تنها در ۱۲ تا ۲۰ دقیقه بسازد. این دستگاه دارای یک سطل ذخیره با ظرفیت ۵۵ پوند است و مکعب های یخ با اندازه استاندارد می سازد. و می توانید از آب درون خطی یا بطری گالن برای ساختن یخ استفاده کنید.

می توانید زمان و ضخامت یخ سازی را تنظیم کنید تکه های یخ روی پنل LCD به همراه عملکردهای مختلف دستگاه. این دستگاه دارای بدنه ای از فولاد ضد زنگ با ویژگی های صرفه جویی در انرژی، عایق فوم دار، نور آبی و ویژگی های خود تمیز شونده است.

این دستگاه یخ ساز ۳۵٫۵ x 20.4 x 18.7 اینچ و وزن آن ۷۴ پوند است.

ADT Stainless Steel Under دستگاه یخ ساز تجاری ضد ایستاده

خرید در آمازون

 

بار شیشه شوی برقی خدمتکار

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

Runner Up: شیشه شوی ها به کارگران خدمات بار این امکان را می دهند که همیشه شیشه های تمیز را در دسترس داشته باشند. و هر چه مشتری زمان کمتری برای نوشیدن نوشیدنی خود صبر کند، بهتر است. شیشه شوی Bar Maid دارای پنج برس چرخان است که توسط یک موتور ۱/۳ اسب بخار کار می کند که با ولتاژ ۱۱۰ ولت کار می کند.

هر برس چرخان سریعتر عینک را تمیز می کند یک سیستم محافظ پاشش پاشش منحصر به فرد که برای خشک نگه داشتن کاربر و مقابله با آن طراحی شده است. طراحی همچنین امکان نصب آن در هر سینک را فراهم می کند. این واشر از فولاد ضد زنگ ۱۱ گیج ساخته شده است و دارای تاییدیه UL، CSA، و NSF است و استانداردهای ETL را برآورده می کند.

این شیشه شوی ۱۶ x 11.1 x 19.6 اینچ و وزن آن ۲۵٫۹۵ پوند است.

شیر شیشه شوی برقی ۵ براشی عمودی بار مید

خرید در آمازون

 

EdgeStar اندازه کامل Dual Tap Kegerator

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

بهترین ارزش: کیگراتورها آبجو یا سایر نوشیدنی های گازدار شما را هنگام تهیه خنک نگه می دارند. توزیع آن آسان است اگر در بار خود آبجو سرو می کنید، به یکی نیاز دارید. Kegerator EdgeStar می‌تواند یک بشکه استاندارد Sankey نیم پوسته کامل یا دو کیگ ششم با دمای پایین ۳۰ تا اواسط ۴۰ درجه سانتی‌گراد را ذخیره کند. این دستگاه دارای چرخ‌های چرخشی، یک صفحه کف محافظ، درهای برگشت‌پذیر، و یک سیلندر CO2 5 پوندی (خالی عرضه می‌شود) با قابلیت نصب خارجی یا داخلی است.

این kegerator 50-7/16 است؟ H (شامل شیر و کاستورها) x 20-3/16؟ W x 20-1/16؟ D (عمق با مخزن خارجی نصب شده: ۳۰-۱/۲؟)، وزن ۸۱٫۶ پوند، و با ۹۰ روز کار و ۱ سال ضمانت قطعات ارائه می شود. این واحد از کالسکه‌های Coors، Miller rubberized یا بزرگ‌تر پشتیبانی نمی‌کند.

EdgeStar سایز کامل فولاد ضد زنگ دو شیر کیگر و آبجو سردکن

Buy

 

بلندر تجاری همیلتون بیچ

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

بیشتر بارها و مشاغل خدمات بار کوکتل‌هایی سرو می‌کنند که نیاز به ترکیب کردن دارند. مخلوط کن Hamilton Beach Fury بادوام و قدرتمند است – یک موتور ۳H حتی مواد غلیظ را در مدت زمان کوتاهی با هم ترکیب می کند.

مکانیسم ترکیب استفاده می‌کند سیستم Wave Action با طراحی منحصر به فرد ظرف و تیغه برای نتایج فوق العاده خامه ای. سایر ویژگی‌ها عبارتند از یک شیشه پلی کربنات مقاوم در برابر شکست، یک کلاچ محرک تمام فلزی، و یک تایمر با خاموش شدن خودکار.

این مخلوط‌کن ۱۷٫۹۹ x 7.01 x 7.99 اینچ و وزن آن ۱۰٫۹۵ پوند است.

همیلتون بیچ تجاری The Fury Blender

خرید در آمازون

 

سینک میله ای استیل ۳ محفظه DuraSteel< span class="ez-toc-section-end"/>

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

ساخته شده از فولاد ضد زنگ درجه تجاری ۳۰۴ درجه یک ۱۸ درجه یک، سینک میله ای DuraSteel دارای روکش ضد زنگ و ضد خوردگی است. طراحی یکپارچه دارای سه سینک با تخته های تخلیه برای خیساندن، شستشو و تخلیه است. علاوه بر این، با چهار پیکربندی مختلف تخته تخلیه و یک محافظ پشتی بالا ارائه می‌شود.

محفظه ها ۱۰ هستند؟ L x 14 W x 10 D، یک محفظه ۴٫۹ گالن، یک تخته تخلیه ۱۳ اینچی و یک دهانه زهکشی ۱٫۹ اینچی. مهاربند ساق پا دارای پایه های پلاستیکی قابل تنظیم برای محافظت از کف شما در برابر خط و خش است و شامل یک شیر آب دیواری، یک آبکش، یک صافی و کیت های نصب است.

این سینک ۶۰ x 18.75 x 30 اینچ است. وزن آن ۷۸ پوند است.

سینک میله فولادی ۳ محفظه DuraSteel دارای گواهینامه NSF تخته آبکش دوگانه

خرید در آمازون

تصفحات بار پریمیوم Highball & Chaser

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

این تشک میله ای با ضخامت ۱ سانتی متر از مواد سنگین ساخته شده است. لاستیک کارآمد و انعطاف پذیر. و شاخک های بیضوی ضخیم نه تنها نوشیدنی ها را تثبیت می کنند، بلکه حاوی نشت داخل تشک نیز هستند. این کار از پخش شدن مایع در سرتاسر میله شما هنگام تهیه نوشیدنی جلوگیری می‌کند.

این تشک قابل شستشو در ماشین ظرف‌شویی است، کفی ضد لغزش دارد و همچنین غیر سمی است.

این تشک میله ای ۱۷٫۶۳ x 11.77 x 0.63 اینچ و وزن آن ۲٫۱۸ پوند است.

Highball & Chaser Premium Bar Mat 18 in x 12 in 1cm ضخیم با دوام و شیک سرویس میله تشک برای Mattops, تشک خشک کن شیشه

خرید در آمازون

 

G2S Bartending کیت

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

یک کیت بارتنینگ ممتاز برای تهیه انواع نوشیدنی و کوکتل ضروری است. کیت G2S از فولاد ضد زنگ ۳۰۴ ساخته شده است که ضد خوردگی با نقاط مهر و موم دقیق لیزری است.

کیت ابزارهای نوار دارای وزن ۲۵ اونس است. بار شیکر به اندازه مهمانی، صافی توری ظریف، کوکتل کوکتل، جگر دوبل ۲ اونس ۱ اونس، انبر، ریمر برای استخراج آب مرکبات تازه، پوست کن مرکبات با پوست کن، صافی هاثورن با کلاف های محکم، ۲ عدد شراب، ۴ عدد مشروب ریز به علاوه ۴ عدد درپوش های گرد و غبار و یک قاشق برای نوشیدنی های لایه ای. و همه آن در پایه بامبو گنجانده شده است.

کیت بارتنینگ G2S، ۱۷ عدد ست شیکر کوکتل لوازم جانبی بارمن حرفه ای< /p>

خرید در آمازون

 

Winco Double Speed ​​Rail

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

ریل های سرعت دسترسی سریع به محصولات باری که اغلب استفاده می کنید را فراهم می کند، بنابراین داشتن آنها می تواند باعث صرفه جویی در زمان شود. ریل‌های دوسرعته Winco 8 اینچ x 32 اینچ x 6.25 اینچ هستند و می‌توانند اکثر بطری‌های اندازه استاندارد را در خود جای دهند.

ریل های دو سرعته Winco 32 اینچی

خرید در آمازون

 

کانتر کولر میله پشتی سه در

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

یکی دیگر از تجهیزات بار که باید داشته باشید، کولر پشتی است. آنها نه تنها نوشیدنی های شما را نمایش می دهند بلکه آنها را خنک و منظم نگه می دارند. این کولر پشتی دارای فضای داخلی جادار با قفسه های قابل جابجایی، نور LED و نمایشگر دیجیتال دما است. درهای کشویی دسترسی آسان را فراهم می کنند و عملکرد یخ زدایی خودکار از یخ زدگی جلوگیری می کند.

قفسه ها برای قرار دادن بطری های آبجو و شراب با اندازه های مختلف قابل تنظیم هستند. این دستگاه ۳۵٫۴ اینچ L x 20.5 اینچ W x 35.4 اینچ است و فهرست ETL و مطابق با NSF است.

یخچال نوشیدنی کولر سه درب پشتی کولر کانتر ارتفاع

خرید در آمازون

 

قطره فولادی ضد زنگ در صندوقچه یخی

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

یکی دیگر از تجهیزات مهم زیر بار یک قفسه سینه یخی قطره ای وجود یک سطل یخ به ساقی‌ها اجازه می‌دهد با یک حرکت سریع لیوان را با یخ پر کنند.

این سطل یخ قطره‌ای برای دوام طولانی‌مدت از جنس استیل ضد زنگ ۳۰۴ برس خورده است و برای عایق‌بندی بهتر، دو جداره است.

Happybuy Drop in Ice Chest 23 اینچی x 17 اینچی W x 12 اینچی با کاور

علامت لوکس LED Open Sign

خرید در آمازون

 

۹ قطعه Garnish Center

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

This portable garnish center has 9 compartments and a domed lid to prevent garnishes from getting crushed. It accommodates EZ chill ice packs and is dishwasher safe for easy cleaning. The unit is 22 x 7.25 x 8.5 inches and weighs 4.38 lbs.

San Jamar BD4023S 9 Piece The Dome Garnish Center 4.5qt Capacity

Buy on Amazon

 

Stainless Steel Insulated Beverage Tub

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

A beverage tub is a must-have for bars – it puts your products on display and allows easy access to beverage service. This large model by Real Deal Steel is double insulated to keep drinks cold for longer and save on ice. At 6 gallons, it can hold about a case of beer or 12 bottles of wine with room to spare for ice. Or, it can hold about 40 lbs of ice alone.

Stainless Steel Insulated Beverage Tub 6 Gallon Round Double Walled Party Tub

Buy on Amazon

 

Wall Mounted Beer Bottle Opener with Cap Catcher

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

Bottle openers are one of the most important bar tools you’ll need if you own a drinking establishment. This pack of 2 wall-mounted bottle openers is made from durable stainless steel to withstand heavy usage. Hanging your bottle openers on the wall can free up counter space and won’t get lost like handheld openers.

Stainless Steel Beer Bottle Opener Wall Mounted with Cap Catcher 2 pk

Buy on Amazon

 

High Top Portable Bar

svg%3E - تجهیزات نوار تجاری: انتخاب های با کیفیت برای شما
کسب و کار

A portable bar is a life-saver when an unexpected rush stops in. Just a few set-up steps and you’ve got an additional workspace! This high-top portable bar from GoBar is 3″ D x 39″W x 15″H and comes with three interchangeable skirt designs and a carrying case. This portable high-top bar is made from sturdy but lightweight aluminum and has a waterproof MDF worktop.

GoBar Portable High Top Bar with 3 Front Skirts and Carrying Case

Buy on Amazon

Product Name Description
ADT Stainless Steel Commercial Ice Maker Top-tier ice machine with a 55-pound capacity storage bin. Makes 100 pounds of ice in 24 hours and 120 clear ice cubes for one cycle in 12-20 minutes. Comes with self-cleaning features and an LCD panel for adjusting ice-making time and ice thickness.
Bar Maid Electric Glass Washer Has five spinning brushes powered by a 1/3 HP motor. Features a splash guard system and a design for easy installation in any sink.
EdgeStar Full Size Dual Tap Kegerator Can store a full-sized half-shell Sankey standard keg or two sixth kegs with temperatures of low 30s to mid-40s degrees. Comes with a 5 lb. CO2 cylinder (supplied empty) and has external or internal mounting capabilities.
Hamilton Beach Commercial Blender Durable blender with a 3H motor, the Wave Action System for super-creamy results, and a timer with auto-shutoff.
DuraSteel 3 Compartment Stainless Steel Bar Sink Comes with three sinks for soaking, washing, and draining, and four different draining board configurations. Made from premium 18-gauge, 304 commercial grade stainless steel.
Highball & Chaser Premium Bar Mats Heavy-duty and flexible rubber mat with elliptical prongs to stabilize drinks and contain spills. Dishwasher safe and non-toxic.
G2S Bartending Kit Includes a variety of bartending tools such as a 25 oz. Bar Shaker, fine mesh strainer, cocktail muddler, double jigger 2 oz 1 oz, tongs, and more. Comes with a bamboo stand.
Winco Double Speed Rail Accommodates most standard-sized bottles for quick access.
Three Door Back Bar Cooler Counter Features a spacious interior with removable shelves, LED lighting, and a digital temperature display. ETL listed and NSF compliant.
Stainless Steel Drop in Ice Chest Made from durable 304 stainless steel and is double-walled for better insulation.
۹ Piece Garnish Center Portable garnish center with 9 compartments and a domed lid to prevent garnishes from getting crushed. Accommodates EZ chill ice packs and is dishwasher safe.
Stainless Steel Insulated Beverage Tub Double insulated beverage tub capable of holding about a case of beer or 12 bottles of wine.
Wall Mounted Beer Bottle Opener with Cap Catcher Pack of 2 wall-mounted bottle openers made from durable stainless steel.
High Top Portable Bar Portable bar made from sturdy but lightweight aluminum and has a waterproof MDF worktop. Comes with three interchangeable skirt designs and a carrying case.

What to Look for in Bar Supplies and Bar Equipment:

Equipping your bar with the right supplies and equipment can be a complex task, especially given the wide range of tools needed to operate effectively. Beyond the essentials mentioned above, here are a few other considerations to keep in mind:

Sound System and Lighting: Atmosphere is a critical part of any bar experience. Choose a high-quality sound system and diverse lighting options that can adapt to your bar’s mood and theme, whether it’s a lively sports bar or a more relaxed wine bar.

POS System: A reliable Point of Sale (POS) system is essential to track orders, manage tabs, and process payments. Modern POS systems also offer inventory tracking, providing valuable data on best-selling items and helping to manage stock levels.

Seating: Depending on your bar’s layout, you may require stools, chairs, benches, or booths. Ensure your seating arrangement is both comfortable and functional, facilitating easy movement for staff and patrons alike.

Your list of bar supplies should include:

  • Essential Equipment: Ice machines, electric glass washer, kegerator, blenders, bar sink, speed rails, bar mats, bartending kits, bottle openers, back bar storage, and beverage tubs.
  • Glassware: Various types of glasses for different beverages.
  • Bartending Tools and Accessories: Bottle and can openers, garnishing tools, liquor bottle pourers, cocktail shakers, etc.
  • Food and Restaurant Equipment and Supplies: Condiment caddies, plates, silverware, straws, stirrers, etc.
  • Coolers and Refrigeration: Wine coolers, storage coolers, ice machine.
  • Other Supplies and Equipment: Glass racks, ice crushers, blenders, coffee makers, food prep tools, portable bar carts.
  • Sound System and Lighting: High-quality audio equipment and varied lighting fixtures.
  • POS System: Reliable software to manage transactions and inventory.
  • Seating: Stools, chairs, benches, or booths as per your bar’s layout.

Remember, quality should be a priority when purchasing bar equipment and supplies. While saving money is important, cheaper items can sometimes cost more in the long run due to frequent replacements or maintenance. Aim for durable and reliable products that will withstand the demands of your busy bar environment. The right equipment not only improves your bar’s functionality and efficiency but also enhances the customer experience.

Purchasing Wholesale Bar Accessories and Choosing the Right Ones

It is worth mentioning again that good quality equipment will pay dividends in the long run. It will mean fewer repairs and better warranties from the manufacturers. This, in turn, can help keep your expenses down and your customers happy.

Whether you are looking to open a bar or have an established business, having the right bar tools and accessories will help ensure your success as a beverage service business.

Qualify for discounts, special offers and more with a Business Prime account from Amazon. You can create a FREE account to get started today.

Image: amazon


More in: Small Business Essentials
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی