عمومی

حتی رئیس ها (و بیانسه) هم سوخته اند

حتی رئیس ها (و بیانسه) هم سوخته اند

اگر این هفته زمانی را به صورت آنلاین سپری کرده اید، احتمالاً شنیده اید که بیانسه تک آهنگ جدید و یک سرود استعفای بزرگ است. در «روح من را بشکن، افسانه موسیقی می‌خواند: 

و من کارم را ترک کردم

می‌خواهم درایو جدیدی پیدا کنم

لعنتی، آنها به سختی از من کار می کنند

کار با نه

سپس از پنج گذشته

و اعصابم را خراب می کنند

به همین دلیل است که شب ها نمی توانم بخوابم

بیونسه می رود در ادامه از طرفداران می‌خواهد «خشمتان را رها کنید، ذهنتان را رها کنید / شغلتان را رها کنید، زمان را رها کنید / تجارت را رها کنید، استرس را رها کنید / عشق را رها کنید، بقیه را فراموش کنید».

ظاهراً او تنها فردی نیست که در اوج حرفه خود قرار دارد احساس سوختگی پس از دو سال استرس های همه گیر و ارزیابی مجدد. یک نظرسنجی جدید از Deloitte و گروه تحقیقاتی Workplace Intelligence از مدیران C-suite در مورد وضعیت سلامت روان آنها سوال کرد. نتایج نشان می‌دهد این فقط ستاره‌های پاپ نیستند که در مورد پایداری سبک کاری با اکتان بالا تجدید نظر می‌کنند.

روسای در حال حاضر خیلی خوب کار نمی کنند 

نظرسنجی از ۲۱۰۰ مدیر اجرایی در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا، که در ماه فوریه انجام شد اما این هفته منتشر شد، نشان داد که ۷۶ درصد از روسا بر این باورند که این همه گیری بر سلامت کلی آنها تأثیر منفی گذاشته است. هشتاد و یک درصد گفتند که بهبود تعادل خود مهمتر از پیشرفت شغلی در حال حاضر است.

از هر پنج مدیر برتر، چهار نفر ممکن است مایل باشند برخی پیشرفت‌ها را قربانی کنند تا اندکی رفاه در حال حاضر به دست آورند. اما انجام این کار آسان نخواهد بود. سه چهارم از رؤسا (۷۴ درصد) گزارش دادند که “برای دستیابی به اهداف رفاهی خود با موانعی روبرو هستند – و این تا حد زیادی با شغل آنها مرتبط است.” بر اساس Deloitte.

اما فقط به این دلیل که در واقع بهبود تعادل بین کار و زندگی چالش برانگیز است، به این معنی نیست که برخی از مدیران این کار را انجام نمی دهند. حداقل آن را امتحان کنید، هم برای خودشان و هم برای کارمندانشان. هشتاد و سه درصد از پاسخ دهندگان گفتند که قصد دارند مزایای رفاهی شرکت خود را گسترش دهند، در حالی که درصدهای کمتری در حال تلاش برای راهبردهای مشخص برای کمک به کارکنان برای یافتن تعادل بهتر هستند، از جمله ممنوعیت ایمیل بعد از ساعت کاری (۲۰ درصد)، اجباری کردن استراحت (۳۵ درصد)، یا ارسال یادداشت هایی که کارکنان را تشویق به مرخصی می کند (۳۵ درصد) ). فقط ۲۹ درصد با مرخصی گرفتن از خود مثال می زنند.

دان شوبل، بنیانگذار هوش محل کار وقتی در مورد تحقیق با Axios صحبت کرد. او به سایت گفت: “چیزی که ما دریافتیم این بود که اکثریت [مدیران C-suite] می‌خواهند کاری در مورد آن انجام دهند، اما کاری در مورد آن انجام نداده‌اند. بنابراین صحبت‌ها بیشتر بوده و کمتر اقدام کرده‌اند.”

به نظر می رسد کارمندان با ارزیابی او موافق هستند. در حالی که ۹۱ درصد از کارفرمایان به Deloitte می‌گویند که خود را رهبرانی دلسوز می‌دانند، تنها ۵۶ درصد از کارمندان موافق بودند که افراد بالاتر به رفاه آنها اهمیت می‌دهند.

کارآفرینان از این همه چه باید بکنند؟

اصلی ترین پیشنهاد در اینجا برای کارآفرینان و مدیران استارت آپی که در لبه فرسودگی نیز به سر می برند، این نیست. برای احساس تنهایی اگر حتی چهره‌های بسیار جاه‌طلب فرهنگ شلوغی مانند بیانسه به فکر برداشتن یک گام به عقب و ارزیابی مجدد هستند، مطمئناً برای فکر کردن به همان چیز نرم یا عجیب و غریب نیستید. شاید وقت آن رسیده است که از شکایت از نظرسنجی ها فراتر رفته و در واقع تغییراتی ایجاد کنیم.

به عنوان آنالیسا مرلی به طور خاطره انگیزی آن را در خواندن دقیق اشعار جدید بیانسه (که عنوان آن الهام گرفته از تیتر این متن است) بیان می کند. قطعه)، “انجام آن با شرایط خودت و بدون استرس، کار جدیدی است که همه چیز را انجام می دهد.”

در همین حال، آریانا هافینگتون، بنیانگذار Thrive، که گزارش Deloitte در لینکدین را برجسته کرد. ، یک پیشنهاد ملموس تر دیگر ارائه می دهد: ابتدا ماسک اکسیژن خود را قرار دهید.

“توانایی ما برای خواندن عملکرد دیگران و ظرفیت ما برای همدلی کمتر در دسترس ما است. استرس، تحلیل رفته و در حالت جنگ یا گریز کار می‌کنیم. یافته‌ها به حکمت این است که ابتدا ماسک اکسیژن خود را ایمن کنیم. وقتی سلامتی خود را در اولویت قرار می‌دهیم، در کمک به دیگران برای انجام این کار بسیار مؤثرتر هستیم. او می‌نویسد.

بنابراین بگذارید سرود بیانسه و گزارش Deloitte به عنوان یک مجوز برای همه شما کارآفرینان سخت‌گیر باشد. کسی که فکر می‌کرد باید در فرسودگی شغلی قریب‌الوقوع راه خود را سفت کنید. اشکالی ندارد که یک قدم به عقب بردارید و رویکردتان را برای کار دوباره ارزیابی کنید. نه تنها احتمالاً در دراز مدت شما را مؤثرتر (و شادتر) می کند. همچنین به شما کمک می‌کند تا با موج جزر و مد فرسودگی شغلی کارمندان مقابله کنید که باعث افزایش نرخ بالای ترک شغل می‌شود.

می خواهید بیشتر بخوانید (یا بشنوید)؟ اینجا گزارش کامل، و برای لذت شنیدن شما، آهنگ جدید بیانسه:

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی