عمومی

3 روش آسان برای رشد کسب و کار

۳ روش آسان برای رشد کسب و کار

پس از بیست سال کمک به مدیران عامل شرکت‌هایشان را در مقیاس‌بندی شرکت‌ها، من متوجه شدم که اکثر کارآفرینان کسب‌وکار و کارآفرینان مشابهی هستند. . وقتی برای اولین بار با آنها صحبت می کنم، دوست دارم با همین سوال شروع کنم: چرا این شرکت را راه اندازی کردید؟ پاسخ ها به اندازه خود افراد متفاوت است. بنابراین، من عمیق تر مته می کنم، چرا این برای شما مهم است؟ چرا این تجارت و نه تجارت دیگر؟ در نهایت، پس از چند دور کندوکاو، همه به یک نتیجه ختم می‌شوند: آزادی.

در پایان، بزرگترین انگیزه کارآفرینان برای راه اندازی کسب و کارشان آزادی است، خواه این باشد مالی، توانایی زندگی هر کجا که بخواهند، وقت خود را داشته باشند، یا استقلالی برای نفوذ دنیا به گونه ای که برای آنها اهمیت دارد.

تجربه من این سه چیز ساده را به من آموخته است. می تواند برای به دست آوردن آزادی بیشتر انجام دهد.

۱٫ مقیاس برای افزایش تأثیر.

تأثیر بیشتر ممکن است به معنای بهبود زندگی افراد، و ثروت مالی، ایجاد مشاغل و فرصت‌های جدید یا دستیابی به یک بازار گسترده تر هر طور که شما تأثیر را تعریف کنید، دستیابی به آن اهداف منجر به رضایت و در نهایت آزادی می شود. تعیین اولویت‌های شرکت و اولویت‌های فردی توسط تیم و پیگیری فصل به فصل، راهی ثابت شده برای همسو نگه‌داشتن همه، رسیدن به اهداف و شروع مقیاس‌بندی با نظم و انضباط است.

واقعیت این است که شما به اندازه هر بخش دیگری از کسب و کار به روش‌ها و رویه‌ها نیاز دارید. یک مدیر عامل باید یاد بگیرد که اولویت بندی کند، هر کاری را که شرکت انجام می دهد اندازه گیری کند، و ارتباط برقرار کند – به ویژه زمانی که یک سازمان در حال مقیاس بندی است.

۲٫ در کسب‌وکار و زندگی‌تان هیجان‌انگیز را کاهش دهید.

بعد از بیش از بیست سال فعالیت تجاری، وقتی آن را می بینم درام را می شناسم و با چه سرعتی پخش می شود شرکت شما در کل زندگی شما اگر هر شب تا ساعت ۲ بامداد با استرس فروش کار می کنید، احتمالاً آنقدر خسته از خواب بیدار می شوید که نمی توانید ورزش کنید یا بچه های خود را به مدرسه ببرید.

از کجا شروع کنیم؟ به این ترتیب ابتدا روی خودتان تمرکز کنید، سپس تیمتان، سپس شرکتتان. اگر خوب نباشید یا در موقعیتی نباشید نمی توانید به دیگران کمک کنید. و به محض اینکه تعادل کار/زندگی خود را پیدا کردید، می‌توانید روی جمع‌آوری تیم مناسب تمرکز کنید، آن‌ها را مجهز کنید تا بهترین کار را انجام دهند و به آن‌ها اجازه دهید به آن برسند. در نهایت، هنگامی که شما و افرادتان در مسیر درست قرار گرفتید، در موقعیت قوی تری قرار خواهید گرفت تا روی شرکت خود تمرکز کنید و استراتژی را به عنوان یک تیم تعریف کنید.

۳٫ یک سیستم فروش قابل پیش بینی طراحی کنید.

تعداد زیادی از کارآفرینان به من می گویند که سال گذشته کسب و کار خود را توسعه داده اند، اما نمی توانند آن را کمی کنید آنها ارزش شرکت را تعیین نکرده اند یا حتی تلاشی برای اندازه گیری تأثیر آن نکرده اند. در حالی که ممکن است آشکار باشد که آنها در حال کسب درآمد هستند، اکثر آنها حتی آن را به طور قطع نمی دانند و دچار فرسودگی، اضافه وزن، زندگی خانوادگی آنها در حال از هم پاشیده شدن است یا همه موارد فوق.

اگر می خواهید سرپا باشید و البته مقیاس، باید با توسعه از قابلیت پیش بینی در فروش اطمینان حاصل کنید. سیستمی که پول نقد لازم را برای پوشش تمام هزینه های ثابت به ارمغان می آورد. و با افزایش مقیاس شرکت، هزینه‌های شما نیز افزایش می‌یابد، و این امر باعث می‌شود که مقیاس سریع‌تر سیستم فروش برای ادامه رشد مالی ضروری باشد.

اگر می خواهید مقیاس گذاری کنید، باید یک سیستم فروش قابل پیش بینی ایجاد کنید. فروش باید مانند یک ماشین باشد – به تنهایی و بدون دخالت مستقیم شما اجرا شود، به اندازه کافی کارآمد باشد که خروجی آن را به طور مداوم پیش بینی کند، و به اندازه کافی قابل اعتماد باشد که بتوانید تنها با کمی نظارت و نگهداری آن را ادامه دهید.

من دیده ام که بسیاری از کارآفرینان با استعداد اعتماد به نفس خود را از دست داده و تسلیم شده اند. به یاد داشته باشید، لازم نیست تمام وزن شرکت را به تنهایی تحمل کنید. بدانید که دیگران مانند شما به دنبال ارتباط و کمک به یکدیگر هستند. سازمان‌هایی مانند سازمان کارآفرینان (EO) و سازمان روسای جوان (YPO) می‌توانند به شما کمک کنند تا با دیگر کارآفرینان، مدیران عامل و رهبران فکری برجسته ملاقات کنید و پویایی شرکت‌های پیشرو و مقیاس‌پذیر را با هم بیاموزید.

هیچ کس نگفت که این مسیر آسانی است. هیچ راه میانبری در اجرای نظم و انضباط برای به دست آوردن آزادی وجود ندارد. برای افزایش مقیاس و لذت بردن از سواری، باید روتین‌هایی ایجاد کنید که نتایج را ارائه دهد و شما را آزاد کند. اولین قدم شما این است که دلیل خود را بفهمید. چرا در این تجارت هستید؟ می خواهید تاثیر شما چه باشد؟ پاسخ ها به شما نشان می دهند که چه کاری باید انجام دهید و چگونه می توانید به آنجا برسید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی