عمومی

بیشترین بهره را از تیم رهبری خود ببرید

بیشترین بهره را از تیم رهبری خود ببرید

بحث های زیادی در مورد نحوه  t کارمند اما در مورد رهبران چطور؟

بسیاری از کارمندان ابتدایی و اواسط شغلی هنوز در حال کشف عواملی هستند که آنها را هدایت می کند.  رهبران از سوی دیگر، به رده های بالای سازمان ها رسیده اند، زیرا می دانند در چه کاری خوب هستند و به کجا می خواهند بروند. اگر کارمندان در مراحل اولیه با جستجوی جهت انگیزه می شوند، رهبران با نزدیک شدن به اهداف نهایی خود انگیزه پیدا می کنند.

بنابراین، برای مدیران عامل، انگیزه دادن به مدیران ارشد تیم های رهبری با درک اهداف نهایی خود شروع می کنند.

برای انجام این کار، باید زمان معناداری را به ایجاد روابط شخصی با رهبران خود اختصاص دهید.

۱٫ برای برقراری ارتباط با رهبران خود وقت بگذارید.

ارتباط سالم همیشه ضروری است، به خصوص وقتی صحبت از اهداف ناملموس باشد. مانند انگیزه های یادگیری تنها راه برای دانستن اینکه چه چیزی افراد را تحریک می کند، ایجاد روابط شخصی با اعتماد با آنها است.

در اولین فرصت ممکن، شروع به شناخت رهبران خود در سطح شخصی کنید. این کار با قهوه یا ناهار راحت تر انجام می شود. یادگیری در مورد پیشینه، خانواده، علایق شخصی و موارد دیگر، ارتباطی را ایجاد می کند که مهم است، اما ایجاد آن زمان می برد. من معمولاً سعی می‌کنم حداقل پنج تا ۱۰ دقیقه از بازی‌های تک به تک خود را صرف کنم تا به طور کلی به عقب برسم. این به ایجاد زمینه برای اعتماد طولانی مدت کمک می کند. اگر رهبران شما اعتماد دارند که شما فراتر از شاخص های کلیدی عملکردشان به آنها اهمیت می دهید، در مورد انگیزه های درونی خود بازتر خواهند بود.

۲٫ اهداف کوتاه مدت و بلند مدت آنها را درک کنید.

هر شش ماه یا بیشتر، یک جلسه خارج از جلسات عادی خود تنظیم کنید. در این جلسه، وقت خود را صرف صحبت در مورد جایی که می خواهند به طور حرفه ای بروند – چه چیزی را بالای تپه خود در نظر می گیرند؟ آنها برای رسیدن به اهداف خود باید چه مهارت هایی را توسعه دهند؟ تیم ها و مسئولیت های آنها در شش ماه گذشته چگونه تغییر کرده است؟ آیا تغییرات موفقیت آمیز بوده است؟

با درک دیدگاه آنها، بهتر می توانید برای رسیدن به اهدافشان بازخورد بدهید. و اگر فرصتی پیش بیاید که برای یک رهبر خاص منطقی باشد، می توانید آن را شناسایی کنید زیرا قبلاً آن را تصدیق کرده اید. در مواقع دیگر، شرکت شما و یک رهبر ممکن است در جهت‌های مختلف تکامل یابند. ممکن است در یک لحظه خاص که با اهدافشان همسو باشد، فرصت مناسبی برای آنها نداشته باشید.

اخیراً فرصتی در حوزه رشد و گسترش کسب و کار باز شد. این برای یکی از رهبران ما کاملاً مناسب بود، و من این را می‌دانستم زیرا صحبت‌های زیادی با او درباره اهدافش داشتم. این همیشه چندان مناسب نیست، اما تنها راه برای دادن این شانس به خود از طریق روابط شخصی قوی است.

۳٫ از شبکه خود برای کمک به رهبران خود برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنید.

همانطور که بیشتر اعضای تیم جوان خواهان آموزش و دسترسی به ابزارهای یادگیری و توسعه هستند، تیم رهبری ارشد شما نیز نیز خواهد شد. باز هم، هر یک از رهبران ارشد شما متفاوت است، اما اگر اعتماد ایجاد کرده اید و در مورد مسیر شغلی آنها گفتگوهای باز دارید، این باید کاملاً روشن شود.

برخی از تیم شما ممکن است بخواهند مشخصات حرفه ای خود را با سخنرانی در کنفرانس ها ایجاد کنند. برخی دیگر ممکن است برای توسعه بیشتر مهارت های رهبری خود، مربیگری اجرایی را بخواهند. یا معرفی دیگرانی که می توانند به عنوان مربی خدمت کنند.

هیچ چیز بهتر از سرمایه گذاری روی پتانسیل آینده تیم رهبری شما نیست.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc. .com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی