عمومی

به گفته ساینس، شایعات یکی از بهترین دلایل است بازگشت به دفتر

به گفته ساینس، شایعات یکی از بهترین دلایل است
بازگشت به دفتر

زندگی اداری بازگشته است. و در حالی که صبح‌ها، رفت‌وآمدها و کدهای لباس را با خود به همراه می‌آورد، اما ویژگی گستاخانه‌ای را که WFH بازنشسته کرد، دوباره به زندگی کاری ما وارد می‌کند: شایعات اداری.

الان می توانم تو را ببینم که چشمانت را می چرخانم. شایعات یک رپ بد می گیرد. در بدترین حالت، این یک عادت سمی با پتانسیل آسیب رساندن به روابط و آسیب رساندن به احساسات است. این خلاف واقع نیست. اما در بهترین حالت؟

شرکت ها نیازی به خرج کردن پول زیادی ندارند

کسب و کارها در حال حاضر در تلاش هستند تا با استفاده از مشوق های بیرونی، کارمندان خود را به دفتر بازگردانند. Zoom کلاس های سلامت صبحگاهی را معرفی کرده است. گلدمن ساکس رایگان ارائه می‌کند ناهار؛ و مرکز Google سازماندهی کرده است کنسرت خصوصی با لیزو برای کارمندانش – همه اینها برای اینکه آنها را از بازگشت هیجان زده کند.

اما اگر کسب‌وکارها در عوض از یک موضوع ذاتی بهره ببرند چه می‌شود. – و به مراتب ارزانتر – انگیزه ای که منحصر به محل کار است و باعث می شود کارمندان به میل خود بازگردند؟ از این گذشته، انسان ها تمایل ذاتی به انجام رفتارهایی دارند که نیاز آنها به تعلق را تسهیل می کند. و یک راه برای انجام آن؟ شایعه پراکنی.

چرا باید به کسب و کار شما اهمیت دهد؟

  1. شایعات می تواند به فرهنگ خودسازی منجر شود. شایعات سالم ابزاری خودکار و اصلاح کننده رفتار برای کسب و کار شما است. تحقیق نشان می‌دهد که وقتی اطلاعات شهرت منتشر می‌شود، طرد شده به دلیل “بد” بودن از نظر اجتماعی با تطبیق مجدد رفتار خود با استانداردهای قابل قبول عمومی پاسخ می دهند. به عبارت دیگر، شایعات باعث بهبود خود در نیروی کار شما می شود. این خودسازی بدون توجه نمی ماند و منجر به همکاری بیشتر با کارمند “بازیابی” و کار تیمی بهتر در کل می شود… همه اینها به صورت رایگان.
  2. Gossip می تواند ارائه دهد. یک بررسی واقعیت دانش به ما این امکان را می‌دهد که به‌صورت رقابتی شهرت – بنابراین مردم دوست دارند در امور مشارکت داشته باشند. وقتی در مورد همسالان خود کمتر می دانیم (مانند مورد WFH) در استراتژی، تعیین اهداف و تشخیص دقیق جایی که در سلسله مراتب اجتماعی در شبکه های کاری خود جا می گیریم بدتر می شویم. این بر بهره وری، تعامل و وفاداری در محل کار تأثیر می گذارد.

    وقتی ما شایعات می کنیم، این استرس از بین می رود. واقعیت ما تایید شده است، ما افرادی را پیدا می‌کنیم که افکار و نگرانی‌های ما را بازتاب می‌دهند، و نسبت به جایی که در آن جا می‌شویم احساس اطمینان بیشتری می‌کنیم. این “گفتگوی کولر آبی” معادل زوم ندارد.

کسب و کار شما چه کاری می تواند در مورد آن انجام دهد؟

  1. با معماری دفتر خود شروع کنید. طبق نظرسنجی Envoy، ۶۱ درصد شرکت‌های مورد بررسی در حال پیکربندی مجدد فضای اداری خود هستند تا اشتهای کارمندان پس از همه‌گیری را تحریک کنند. این به معنای فضاهای همکاری بیشتر، فضاهای ملاقات بیشتر و اتاق های جلسه بیشتر است. همه این ویژگی ها چه مشترکاتی دارند؟ آنها جریان آزاد و تبادل ایده ها را تسهیل می کنند … و شایعات را.
  2. از FOMO به نفع خود استفاده کنید. مردم مردم محور هستند – ما دوست داریم با یکدیگر صحبت کنیم، درباره یکدیگر. ما همچنین دوست نداریم از دست بدهیم. کارمندان خود را با تبلیغ انواع اخبار اجتماعی، مهمانی ها و رویدادهایی که ممکن است در زمان WFH از دست بدهند، به دفتر بکشانید.

    مزایای شایعات اداری بیشتر از هزینه‌های آن است. اما، همانطور که همه چیز با انسان ها انجام می شود، می تواند زشت شود. نکته خوب این است که تحقیق نشان می‌دهد که شایعات منفی بیشتر هدفمند هستند – اشیاء آن افراد خاصی هستند، معمولاً آنهایی که غیر رسمی هستند – و تشخیص و کنترل آن آسان‌تر است. تنها کاری که لازم است هدایت مجدد مکالمه است.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی