عمومی

به گفته آدام 5 اشتباه ایمیلی که باعث می شود شما بی ادب به نظر برسید اعطا کردن

به گفته آدام ۵ اشتباه ایمیلی که باعث می شود شما بی ادب به نظر برسید
اعطا کردن

آیا ایمیل های سرد می توانند کار کنند؟ کاملا. در اینجا داستان مردی است که در نهایت یک کسب و کار را با مارک کوبان بر اساس ایمیل عکس در تاریکی. و اینجا یک VC است که قسم می‌خورد که به ایمیل‌های سردی که برای استیو جابز و استیو بالمر ارسال می‌شود پاسخ می‌دهد و اصرار دارد که می‌توان با یک پیام سرد خوش ساخت به بزرگترین نام‌های تجاری دست یافت.

اما فقط به این دلیل که چیزی ممکن است، به این معنی نیست که اصلا آسان است. بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید به ایمیل های ناخواسته نگاه می کنند، اما صندوق ورودی آنها نیز به طرز دیوانه کننده ای شلوغ است. سؤال این است که چگونه می‌توانید مطمئن شوید که پیامتان بدون تفخر کردن و ترفندهایی که احتمالاً یک اولین برداشت وحشتناک؟

این یک سوال است آدام گرانت احتمالاً چیزهای زیادی در مورد آن می داند. به عنوان نویسنده چندین

در نسخه اخیر خبرنامه خود گام‌های نادرست‌تر حتی ایمیل‌کنندگان متفکر نیز ممکن است از روی ناآگاهی مرتکب شوند.

۱٫ درخواست بازخورد 

درخواست بازخورد نشان می دهد تواضع، اشتیاق برای پیشرفت، و به عنوان یک امتیاز اضافی، منیت فردی را که احتمالاً او را تحسین می کنید، تسخیر می کند. چرا این یک حرکت برنده نیست؟

گرنت می‌نویسد: «بسیار وحشتناک است که از یک غریبه بخواهید با کار شما درگیر شود و در مورد آن نظر دهد.» “در حالی که بازخورد به تلاش واقعی نیاز دارد، مشاوره می تواند بسیار زمان بر باشد. سعی کنید در مورد یک سوال یا معضل خاصی که با آن روبرو هستید راهنمایی بخواهید، و احتمال اینکه پاسخی دریافت کنید بیشتر خواهد بود.” (دیگر از این تکنیک با نتایج خوبی استفاده کرده اند.)  

۲٫ نام‌گذاری زمان‌ها برای یک جلسه 

شاید فکر کنید که با پیشنهاد زمان‌هایی که ممکن است به مکالمه خود ادامه دهید، فرآیند هماهنگی را ساده‌تر می‌کنید، اما Grant هشدار می‌دهد که ارائه زمان‌های خاص درست خارج از دروازه – یا بدتر از آن، پیشنهاد “پریدن از تلفن امروز یا فردا” – معمولاً مطابق با حق است.

“زمانی که افراد احساس می کنند حق مکالمه دارند، علامت قرمز است. یک گزینه دوستانه تر این است که از غریبه ها بپرسید که آیا مایل به گفتگو هستند یا خیر. گرنت می‌گوید: ملاقات کنید، یا اگر راه راحت‌تری برای برقراری ارتباط با شما وجود دارد. اگر برای ملاقات ابراز علاقه کردند، اجازه دهید چند وقت را نام ببرند. بالاخره دارند به شما لطف می کنند.

۳٫ درخواست معرفی برای شخص خاصی 

او شما را نمی شناسد. مطمئناً آنها نمی‌خواهند روابط خود را برای تضمین شما به خطر بیندازند.

“در عوض، بپرسید که آیا آنها هر کسی را بشناسید که ممکن است منبع خوبی برای بینش در مورد یک موضوع خاص باشد،” گرانت پیشنهاد می کند. به این ترتیب، اگر مخاطب شما واقعاً برای او مناسب به نظر می رسد، می تواند ارتباط برقرار کند – و شما او را در موقعیت ناخوشایندی قرار نمی دهید.

۴٫ معرفی آنها به شخص دیگری 

دقیقاً مانند درخواست یک معرفی خاص، بسیار قوی است، بلافاصله انجام می‌شود. آنها را به کسی در شبکه خود معرفی کنید. گرنت هشدار می دهد که هدف شما ممکن است فقط مفید بودن باشد – و ارتباطات خود را نشان دهید – اما “این ممکن است به عنوان استفاده از دسترسی جدید شما برای به دست آوردن موقعیت یا نفوذ در شخص ثالث باشد.” “شرط مطمئن در اینجا این است که ابتدا به سادگی اجازه بخواهید: “من فکر کردم که شما دو نفر ممکن است از چت در مورد ___ لذت ببرید. آیا علاقه مند به ارتباط هستید؟”

۵٫ دعوت از آنها برای همکاری 

گرانت این حرکت را به پیشنهاد ازدواج در دومین قرار تشبیه می‌کند و احتیاط می‌کند که به این صورت باشد. دقیقا همینطور صاف او توصیه می‌کند: «ابتدا سعی کنید گفت‌وگو داشته باشید و بررسی کنید که آیا همکاری با یکدیگر ممکن است برای دو طرف سودمند باشد یا خیر.

می‌خواهید درباره اشتباهات ایمیل سرد بیشتری که ممکن است سهوا مرتکب شوید، بشنوید؟ آخرین نسخه خبرنامه پیوسته جالب Grant.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی