عمومی

به والدیکتوریان فلوریدا گفته می شود که در کتاب او «گی» نگوید سخنرانی فارغ التحصیلی. کاری که او بعد انجام می دهد بهترین مثال است رهبری که تا به حال دیده‌ام

به والدیکتوریان فلوریدا گفته می شود که در کتاب او «گی» نگوید
سخنرانی فارغ التحصیلی. کاری که او بعد انجام می دهد بهترین مثال است
رهبری که تا به حال دیده‌ام

ازاندر موریکز و رئیس کلاس، توسط دولت در مدرسه پاین ویو در Osprey، فلوریدا، درخواست شد تا سخنرانی فارغ التحصیلی را انجام دهید، اما یک قانون: او نمی توانست کلمه گی را بگوید.

و همچنین اجازه نداشت به فعالیت خود اشاره کند — نقشی به عنوان جوانترین شاکی در شکایتی علیه قانون فلوریدا که بیان کردن معلمان در مدارس در مورد موضوعات مرتبط با گرایش جنسی و هویت جنسی را محدود می کند.

موریکز می‌دانست که اگر «گی» بگوید، میکروفونش قطع می‌شود. اما ذکر نکردن آن بخشی از هویت و مشارکت او در جامعه LGBTQ+ احساس نادرستی می کند.

موریکز یک جوان ۱۸ ساله معمولی نیست. او بدون هیچ حرفی سخنرانی کرد. او قوانین مدیر را رعایت کرد. او به‌جای گفتن «همجنس‌باز» درباره «موهای مجعد» صحبت کرد.

این استفاده‌ی درخشان از استعاره‌ای بود که پنهان اما همچنان صریح بود. موریچ گفت: «من قبلاً از فرهایم متنفر بودم.

«صبح و شب را با خجالت آنها سپری کردم و سعی کردم این بخشی از شخصیتم را صاف کنم، اما آسیب روزانه تلاش برای اصلاح خودم بسیار زیاد شد. برای تحمل کردن” او ادامه داد. بنابراین در حالی که داشتن موهای مجعد در فلوریدا به دلیل رطوبت سخت است، تصمیم گرفتم به کسی که هستم افتخار کنم و به عنوان خود واقعی خود به مدرسه آمدم.

صرف نظر از سن موریچ، این لحظه رهبری درخشان است. رهبران بزرگسال امروزی در سازمان‌ها باید از آن پیروی کنند.

پای اصول خود (نه اصول خود) باشید

در محل کار، مانند زندگی، گاهی اوقات مقامات بالاتر قوانینی را برای شما بیان می کنند که باید رعایت کنید. قوانینی که دلبخواه هستند — بر اساس توسل به مقامات یا فشارهای سازمانی یا “چگونگی انجام کارها در اینجا”.

عملکرد بر اساس اصول خود دشوار است، به خصوص زمانی که در مقابل قدرت هایی قرار می گیریم-که- بودن. خطرات می تواند بزرگ به نظر برسد. اما تحقیقات روانشناسی نشان می دهد که داشتن چنین صداقت شخصی خوب است برای رفاه فردی و تنظیم اجتماعی. پاداش حتی بیشتر از خطر است.

از شورشی شدن نترسید 

بر اساس فرانچسکا گینو، استاد دانشگاه هاروارد، شورشیان در سازمان‌ها آن‌گونه که ما آنها را متضاد و مطرود فرض می‌کنیم، نیستند. در عوض، آنها مبتکران و مخترعانی هستند که ما را شگفت زده می کنند، افرادی که به طرز ماهرانه ای مسیری را برای خود در اطراف وضعیت موجود می سازند.

اینها افراد — رهبران — هستند که کارها را انجام می دهند. همانطور که جینو می‌گوید، استعداد یاغی بودن به شما نشان می‌دهد چگونه موفق شوید — با زیر پا گذاشتن همه قوانین.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی