عمومی

به‌روزرسانی‌های Zoho Bigin برای کسب‌وکارهای کوچک فراهم می‌کند قابلیت همکاری و مقرون به صرفه بودن

به‌روزرسانی‌های Zoho Bigin برای کسب‌وکارهای کوچک فراهم می‌کند
قابلیت همکاری و مقرون به صرفه بودن

زمانی که یک بیماری همه گیر جهانی مشاغل بزرگ و کوچک را در آغاز سال ۲۰۲۰ تحت تاثیر قرار داد، بسیاری برای حفظ روابط با مشتریان خود تلاش کردند. خوشبختانه، راه‌حل‌های فناوری مانند Zoho CRM و Bigin به آنها کمک کرد راه های جدیدی برای برقراری ارتباط و سازماندهی فعالیت های خود بیابند – حتی از راه دور.

اکنون، با نزدیک شدن به رکود، کسب‌وکارها به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های خود هستند و در عین حال فرآیندهای کارآمدتری را راه‌اندازی می‌کنند. یک CRM قوی به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که عملیات روان باقی می‌ماند، در حالی که بسیاری از ویژگی‌های مبتنی بر فناوری را که توسط رقبای بزرگ‌تر ارائه می‌شود، به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

«در سال‌های همکاری نزدیک من با کسب‌وکارهای کوچک، این امر مشهود است. Laurie McCabe، یکی از بنیانگذاران گروه SMB، می گوید که آنها به سادگی نمی توانند چندین ابزار را برای عملیات مشتری مدیریت کنند یا از عهده راه حل های قوی تر به دلیل منابع و بودجه محدود برآیند. بسیاری از راه‌حل‌های CRM موجود برای کسب‌وکارهای کوچک، عملکرد محدودی را ارائه می‌کنند – جایی که قابلیت همکاری با برنامه‌های شخص ثالث، اشتراک‌گذاری داده‌ها و مدیریت خط لوله را شامل نمی‌شود. در نتیجه، آنها قادر به ارائه سطحی از ارزش مورد نیاز و مورد نیاز مشاغل کوچک نیستند. این مشکل به حدی شایع است که ۵۸ درصد از کسب و کارهای کوچک (با ۱۰۰-۱ کارمند) می گویند که تشخیص اینکه چه راه حل فنی برای آنها بهترین کارایی را دارد، یک چالش فناوری برتر است. و نیمی از آنها توجه داشته باشید که طبق آخرین تحقیقات ما، آنها برای ادغام برنامه های جدید با برنامه های موجود تلاش می کنند.”

Zoho Bigin Updates< span class="ez-toc-section-end"/>

جدیدترین به‌روزرسانی‌های بزرگ که در ۳۱ ژانویه راه‌اندازی شد، به تیم‌های رو به مشتری اجازه می‌دهد تا عملیات خود را با استفاده از خطوط لوله مدیریت کنند، در حالی که مسیری را برای فرآیندهای سفارشی‌شده و نوآوری‌های منحصربه‌فرد فراهم می‌کند.

«کوچک است. Mani Vembu، مدیر عامل Zoho می گوید: کسب و کارها در انتخاب فناوری مناسب برای مدیریت عملیات مواجهه با مشتری خود به دلیل محدودیت های مربوط به زمان، هزینه و اجرای نرم افزار با چالش هایی روبرو هستند. “Bigin تنها راه حلی است که تمام عملیات مشتری مانند فروش، نصب، تحویل، آموزش، حمایت و غیره را در یک رابط بصری که تنها ۳۰ دقیقه طول می کشد تا اجرا شود، گرد هم می آورد.

“با گرد هم آوردن همه موارد. جنبه های عملیات مشتری در یک نمای واحد، Bigin به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا درک دقیق تری از سفر مشتری داشته باشند. این بینش ها به آنها کمک می کند تا مشتریان را جذب و حفظ کنند و در نهایت کسب و کار را رشد دهند. پذیرش سریع Bigin نشان‌دهنده اشتهای در حال گسترش کسب‌وکارهای کوچک است که می‌خواهند و به فناوری CRM متناسب با نیازهای خاص خود نیاز دارند و به آنها کمک می‌کند فراتر از صفحات گسترده قدیمی حرکت کنند.

بیایید به برخی از تغییرات اخیر در Bigin که می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند نگاهی بیندازیم.

Team Pipelines< span class="ez-toc-section-end"/>

تیم های مواجه با مشتری اغلب در مدیریت عملیات های مختلف با چالش هایی مواجه می شوند. با Team Pipelines، یک حساب Bigin واحد می تواند عملکردهای متفاوت را بهتر مدیریت کند. خطوط لوله و خطوط فرعی. کاربران می‌توانند عملیات مشتری خود را در یک مکان واحد جمع‌آوری کنند بدون اینکه سادگی و سهولت استفاده از Bigin را از دست بدهند.

به علاوه، خط لوله های متصل به تیم ها کمک می کند تا داده های مشتری خود را در فرآیندهای مختلف برای بینش بهتر متصل کنند.

Toppings

Toppings به کاربران کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد قابلیت‌های اضافی و ادغام‌های شخص ثالث را به پیشنهاد استاندارد CRM اضافه کنند. با انجام این کار، کاربران Bigin انعطاف بیشتری برای سفارشی کردن راه حل های خود بر اساس نیازهای تجاری منحصر به فرد خود به دست می آورند. به عنوان مثال، یک کاربر می تواند یک ویژگی “email-in” بسازد تا ایمیل های ارسال شده به نام های مستعار مختلف در یک سازمان به طور خودکار به سوابق مشتری مربوطه در هر خط لوله نگاشت شوند.

مرکز توسعه دهندگان

Zoho مرکز توسعه دهندگان، پلتفرمی برای توسعه دهندگان و شرکای که می خواهند راه حل های سفارشی را با استفاده از Bigin ایجاد کنند. با ابزارهای مختلف و اجزای دیگر، توسعه‌دهندگان می‌توانند تاپینگ‌های جدیدی ایجاد کرده و از آن‌ها در بازار بیگین کسب درآمد کنند. پورسانت‌های پرطرفدار حتی می‌توانند به یک مسیر اضافی برای درآمد تبدیل شوند.

موارد پیشرفته

Zoho فلسفه موبایل اول خود را با پیشرفت های خود در Bigin ادامه می دهد. آخرین نسخه اکنون به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود سفرهای مشتری را از هر نقطه ای مدیریت و تنظیم کنند. کاربران برنامه موبایل Bigin همچنین می‌توانند گزینه‌های زبان مورد نظر خود را به هر یک از ۲۵ زبان جهانی در دستگاه‌های اندروید و ۲۸ زبان جهانی در دستگاه‌های اپل شخصی‌سازی کنند. علاوه بر این، از آنجایی که Bigin شریک راه اندازی انحصاری است، Zoho برنامه های خود را برای هر دو نسخه Apple iQS16 و Samsung Galaxy Z Fold 4 راه اندازی کرده است.

Bigin توسط Zoho CRM چیست؟

در ماه می ۲۰۲۰ راه اندازی شد، Zoho Bigin راه حل CRM Zoho است که به طور خاص برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای غلبه بر چالش های رایج طراحی شده است و در عین حال فناوری CRM را مقرون به صرفه و قابل دسترس برای آنها می کند. . در حالی که Zoho CRM قابلیت‌های سطح سازمانی را برای کسب‌وکارهایی که به سرعت در حال رشد هستند ارائه می‌کند، Bigin یک راه‌حل CRM محور خط لوله را برای مشاغل کوچک و خرد ارائه می‌کند که هنوز به چنین پلت‌فرم‌های پیچیده‌ای نیاز ندارند.

مناسب ایده‌آل برای کسانی که می‌خواهند خطوط لوله کسب و کار خود را به صورت آنلاین مدیریت کنند، Bigin به ۶۵٪ از کاربران خود با اولین برنامه CRM خود کمک می کند. پس از یک فرآیند راه‌اندازی ۳۰ دقیقه‌ای، آنها به ویژگی‌های Bigin دسترسی پیدا می‌کنند که امکان همکاری، توسعه‌پذیری داده‌ها با برنامه‌های شخص ثالث، و همچنین ایجاد و مدیریت گردش کار فراوان را فراهم می‌کند. بعداً، کاربران می‌توانند به سمت یک سیستم در سطح سازمانی مانند Zoho CRM یا Zoho One.

کسب و کارهای کوچک با Bigin برای Zoho CRM چه کاری می توانند انجام دهند؟ Bigin به کاربران کمک می کند تا فروش را در خطوط لوله متعدد ردیابی کنند، سرنخ های دریافتی را پیگیری کنند، وظایف روزانه را مدیریت کنند و از طریق ایمیل یا جلسات تلفنی با مشتریان ارتباط برقرار کنند. Bigin اتوماسیون ساده گردش کار و همچنین تجسم داده های معنی دار را ارائه می دهد. به‌علاوه، Bigin با طیف گسترده‌ای از برنامه‌های شخص ثالث محبوب که کسب‌وکارهای کوچک هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنند، ادغام می‌شود.

چه کسی معمولی Bigin است. کاربر؟

در کمتر از ۳ سال Bigin بیش از ۲۰۰۰۰ کاربر را در سراسر جهان جذب کرده است. اما کاربر معمولی Bigin کیست؟ در حالی که این نرم‌افزار برای هزاران نفر تجربیات فوق‌العاده‌ای به همراه داشته است، متوسط ​​کاربر Bigin شرکتی است با ۲۵ کارمند یا کمتر. در واقع، اکثر اشتراک های Bigin شامل ۱۰ کاربر یا کمتر است و ۶۵ درصد از مشتریان Bigin اولین کاربران CRM هستند. کسب‌وکارهای کوچک از Bigin برای کمک به آنها در انواع عملیات‌های تجاری، از جمله بلیط، سفارش‌ها، بازپرداخت، تمدید، حضور در هواپیما، آموزش و حتی توصیه‌های مشتری استفاده می‌کنند.

در کمتر از ۲ سال، Zoho بیش از ۹۰ مورد عرضه کرده است. پیشرفت‌هایی در Bigin انجام شده است و کاربران Bigin از این ابزار برای بیش از ۳۷۲۰۰۰ بارگیری استفاده کرده‌اند و در عین حال بیش از ۲۷۰۰ بررسی عمومی درخشان از محصول به جای گذاشته‌اند.

چرا باید از Bigin استفاده کنید؟

مشتریان راضی Bigin به راه حل نرم افزاری برای ویژگی های موثر، سهولت استفاده و آن متکی هستند. توان مالی. به هر حال، بیشتر کسب و کارهای کوچک چیزی فراتر از مدیریت فروش هستند. انواع عملکردهای تجاری برای موفقیت ضروری است، از جمله جذب مشتریان جدید، آموزش کارکنان جدید، گردآوری و رمزگشایی داده های فروش، پردازش بلیط های مشکل، مدیریت سفارش ها، صدور بازپرداخت و موارد دیگر. متأسفانه، بیشتر راه‌حل‌های CRM عمدتاً بر فروش تمرکز می‌کنند.

“به همین دلیل است که سیستم‌های CRM فروش زیادی را در بازار خواهید دید و لزوماً عملیات‌های دیگر مانند سوار شدن، تحویل و بسیاری از قطعات ضروری را به هم متصل نمی‌کند. مدیر بازاریابی محصول Bigin یاتیش راج توضیح می دهد.

با این حال، Bigin همه عملیات تجاری را به هم متصل می کند. از عملکردهای روزمره کسب و کار مشتری گرفته تا فرآیندهای باطنی حیاتی، Bigin می تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا یک فرآیند تجاری یکپارچه و منسجم ایجاد کنند که تقریباً همه عملیات را در بر می گیرد.

Bigin Pricing

مقرون به صرفه بودن یکی از دلایل موفقیت چشمگیر Bigin در میان کاربران مشاغل کوچک است. Bigin by Zoho CRM که از ۷ دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود، یکی از ارزان ترین راه حل های کلاس خود است. حتی یک نسخه رایگان برای کاربران مجرد و همچنین نسخه آزمایشی رایگان هر دو نسخه اکسپرس و برتر ارائه می دهد تا کاربران بتوانند بدون خطر اشتراک سالانه آنها را امتحان کنند. بعلاوه، از آنجایی که Bigin از ۱۶۱ ارز جهانی پشتیبانی می کند، یک گزینه عملی برای مشاغل کوچک در سراسر جهان است.


اطلاعات بیشتر در: نرم‌افزار و برنامه‌ها، Zoho Corporation
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی