عمومی

بهترین برنامه های گیگ برای کسب درآمد در سال 2023

بهترین برنامه های گیگ برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۳

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

با سرعت دیجیتالی شدن و جهانی پیوسته تر، اقتصاد گیگ محل کار را طوفانی کرده است. در سال های اخیر، اقتصاد گیگ شیوه کار مردم را تغییر داده است. و در حال رشد است، به طوری که افراد بیشتر و بیشتری پارادایم اشتغال سنتی را کنار می گذارند و به جای آن به عنوان مترجم آزاد یا پیمانکار مستقل کار می کنند.

انواع اشتغال موجود از طریق اقتصاد گیگ می تواند شامل خدمات حرفه ای، تحویل غذا، اشتراک سواری، یا حتی انجام امور. با مشاهده چرخش به سمت اقتصاد گیگ، برنامه‌ها و پلتفرم‌ها رشد کرده‌اند تا به فریلنسرها یا پیمانکاران مستقل کمک کنند تا مشاغل بیشتری در اقتصاد گیگ پیدا کنند.



اقتصاد Gig در ۲۰۲۳

تعداد کارگران گیگ در ایالات متحده تقریباً ۵۷٫۳ میلیون، با افراد به طور متوسط ​​بین ۱۱ تا ۳۰ ساعت در هفته کار می کنند. کارگران گیگ اغلب در موقعیت های موقت یا انعطاف پذیر کار می کنند. کارگران گیگ اکونومی دلایل مختلفی برای شروع کار در اقتصاد گیگ دارند و اغلب مجذوب ساعات کاری انعطاف‌پذیر و درآمد اضافی می‌شوند که اقتصاد گیگ ارائه می‌دهد.

کارگران گیگ می‌توانند از راحتی در خانه خود به صورت آنلاین کار کنند. یا در فاصله نزدیک از محل سکونت فعلی آنها. اقتصاد گیگ منحصر به افرادی نیست که در مشاغل پاره وقت کار می کنند، بلکه شامل موقعیت های تمام وقت نیز می شود. به دنبال راهنمایی در مورد اینکه شغل های گیگ چیست هستید؟ مقاله ما را بررسی کنید Side Hustle چیست؟

برنامه Gig چیست؟

یک برنامه گیگ یا برنامه اقتصاد گیگ یا یک برنامه یا مبتنی بر وب است که به شما کمک می کند یا یک کار کنسرت پیدا کنید یا یک کارگر گیگ استخدام کنید. این می‌تواند اپلیکیشن‌های فریلنسری باشد که به فریلنسرها کمک می‌کند تا شغل گیگ پیدا کنند. برنامه های درخواستی که در آن کارفرمایان می توانند شغل ارسال کنند. یا برنامه های مبتنی بر پلتفرم که به شما امکان می دهند نمایه خود را پست کنید و قیمت های خود را برای استخدام به عنوان کارگر گیگ تعیین کنید. اگر می‌خواهید درباره اقتصاد gid بیشتر بدانید، مقاله ما را بررسی کنید تاریخچه و آینده اقتصاد گیگ

gig apps - بهترین برنامه های گیگ برای کسب درآمد در سال 2023

مزایای استفاده از برنامه های Gig Economy

اصولاً برنامه‌های گیگ به اتصال کارگران گیگ به کارفرمایانی که استعدادها را برای موقعیت‌های آزاد خود استخدام می‌کنند، کمک می‌کند، مزایای دیگری که برنامه‌های گیگ ارائه می‌دهند عبارتند از:

راحتی: برنامه‌های Gig را می‌توان از کف دستتان در دسترس قرار داد و مرور و درخواست فرصت‌های شغلی را برای شما آسان می‌کند.

فرصت‌های شغلی متنوعی ارائه می‌کند: برنامه‌های گیگ به کارگران شرکت فرصتی برای یافتن مشاغل مختلف ارائه می‌دهند. فقط با ثبت نام در برنامه های گیگ می توانید خدمات خود را به چندین کسب و کار ارائه دهید.

انعطاف پذیری پیشنهاد: توسط به عنوان یک کارگر کنسرت می توانید ساعات کاری خود را تنظیم کنید یا یک کنسرت را به عنوان کنسرت جانبی خود انجام دهید. این به شما سلطنت آزادتری می دهد و مجبور نیستید از یک روال سخت پیروی کنید.

بهترین برنامه های گیگ برای کسب درآمد

برنامه‌های گیگ مختلفی وجود دارد که می‌توانید در آنها پول واقعی کسب کنید. برخی حتی خدمات قوی ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر خدمات مالی ارائه می دهند و برخی دیگر خدمات کاربر پسند ارائه می دهند. در اینجا برخی از بهترین برنامه‌های اقتصاد گیگ آورده شده است:

۱٫ Uber

چرا امتحان نکنید Uber اگر از رانندگی لذت می‌برید و می‌خواهید با سوار کردن پول بیشتری کسب کنید؟ با استفاده از این برنامه اقتصادی گیگ اشتراک گذاری، می توانید بین رانندگی تمام وقت یا نیمه وقت یکی را انتخاب کنید. کرایه استاندارد و کرایه‌های افزایشی از جمله قیمت‌هایی هستند که می‌توانید در اوبر تعیین کنید. در چنین مواقعی، زمانی که وسایل نقلیه کافی در جاده وجود ندارد که بتواند همه افرادی را که نیاز به سواری دارند، در خود جای دهد، می‌توانید هزینه بیشتری را شارژ کنید. ساعات اوج مصرف و شرایط بد آب و هوایی همچنین کرایه‌های بالایی دارند.

۲٫ DoorDash

DoorDash بهترین سرویس تحویل غذا برای کار در نظر گرفته می شود. این به کاربران اجازه می دهد تا با تحویل غذا درآمد کسب کنند و در عین حال ساعات انعطاف پذیری را حفظ کنند و به شما امکان می دهد کار را بپذیرید یا رد کنید. با این حال، اگر تصمیم به تحویل گرفتن دارید، باید به محض اینکه کار را پذیرفتید، غذا را تحویل بگیرید و به مشتری تحویل دهید. پرداخت بر اساس هر تحویل است و مبلغ دریافتی شما به مسافتی که باید سفر کنید و مدت زمان تحویل غذا بستگی دارد.

 ۳٫ Instacart

در صورت ارائه خدمات خرید مورد شماست چرا از Instacart استفاده نکنید؟ تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک حساب کاربری در shoppers.instacart.com ایجاد کنید. برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام، به سادگی اپلیکیشن Shopper gig economy را از فروشگاه Google Play یا Apple App Store دانلود کنید. هنگامی که به شما اجازه خرید داده شد، می توانید ثبت نام کنید و هر زمان که مناسب بود شروع به کسب درآمد کنید.

۴٫ TaskRabbit

TaskRabbit یک بازار بسیار شناخته شده مبتنی بر کار است که افرادی که به دنبال کار هستند می توانند به آن متصل شوند. برخی از دسته‌های شغلی محبوب در TaskRabbit شامل مشاغل عجیب و غریب مانند نظافت خانگی، ساخت مبلمان، پروژه‌های نقاشی، باغبانی و کارهای کلی تعمیر و نگهداری خانه است. اگر کار TaskRabbit ثابتی پیدا کردید، می‌توانید انتظار داشته باشید که با برخی از کنسرت‌های TaskRabbit با نرخ‌های بالا در ساعت، بیش از حداقل دستمزد دریافت کنید.

۵٫ Qwick

Qwick افراد و مشاغل برنامه‌ریزی رویدادها را با سرآشپزها، سرورها، بارمن‌کنندگان واجد شرایط و متصدیان امتیاز برای کارکنان این رویدادها مرتبط می‌کند. این به شما امکان می دهد شیفت هایی را که می خواهید کار کنید انتخاب کنید و به محض اینکه ۳۰ دقیقه پس از پایان شیفت خود مبلغی را دریافت کنید. Qwick برای ارائه یک جریان ثابت از مشاغل موجود به کارگران، با هتل‌ها، شرکت‌های پذیرایی، مکان‌های برگزاری رویداد، مراکز همایش، و رستوران‌ها همکاری می‌کند.

 ۶٫ Airbnb

افرادی که به‌دنبال اقامتگاه‌های اجاره‌ای کوتاه‌مدت هستند، اغلب از Airbnb. مردم می‌توانند با استفاده از Airbnb از خانه‌های خود درآمد کسب کنند، بدون اینکه مجبور باشند صاحبخانه سنتی شوند و به آنها اجازه می‌دهد برای خودشان کار کنند. با استفاده از این برنامه گیگ، کاربران می توانند به راحتی رزروها را مدیریت کنند و خانه، آپارتمان، یا حتی یک اتاق مجردی خود را اجاره دهند تا کمی پول سریع به دست آورند.

Airbnb اجاره و پرداخت را برای مردم بسیار راحت می کند، زیرا همه چیز را پرداخت می کند. از طریق پلت فرم انجام می شود. مهمانان از طریق برنامه Airbnb به شما پرداخت می کنند و پول مستقیماً به حساب بانکی شما واریز می شود. می‌توانید نرخ‌های خود و همچنین برنامه زمانی خود را برای اجاره خانه‌تان تنظیم کنید.

 ۷٫ مترجم آزاد

بیش از پنج میلیون نفر بازار فریلنسینگ و جمع سپاری را دانلود کرده اند Freelancer. با کار به عنوان یک فریلنسر، می توانید با کارفرمایان ارتباط برقرار کنید و در حالی که کارهای مورد علاقه خود را انجام می دهید، از هر جایی کار پیدا کنید. این برنامه یک برنامه کاری منعطف و یک مجموعه کارفرمای بزرگ ارائه می‌کند.

برای شروع می‌توانید به سادگی یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید، سپس مشاغل موجود را مرور کنید و برای هر پروژه‌ای که متناسب با مجموعه مهارت‌های شما است، پیشنهاد ارسال کنید.

۸٫ آمازون فلکس

Amazon Flex یک سرویس خرید بر اساس تقاضا است که کارگران شرکت را هدف قرار می دهد. با ثبت نام برای رانندگی در آمازون فلکس، می توانید از ماشین خود برای تحویل بسته های آمازون به مشتریان استفاده کنید. شما به عنوان یک فریلنسر در کسب و کار و برنامه خود تحویل خواهید داد. اگر آماده چالش هستید، می‌توانید برنامه خود را تنظیم کنید، و به نظر می‌رسد که بسته‌های زیادی برای تحویل دارید.

این برنامه به شما کمک می‌کند تا تمام کارهایی را که رانندگان باید انجام دهند، انجام دهید. از جمله زمان‌بندی، اسکن بارکد بسته، ترسیم مسیر تحویل، اسکن مجدد بسته در محل تحویل، و ارائه اثبات تحویل بصری از طریق استفاده از عکس‌ها.

۹٫ Rover

روور برنامه ای است که صاحبان سگی را که به خدمات برای حیوانات خانگی خود نیاز دارند با ارائه دهندگان خدمات مرتبط می کند. با استفاده از آن، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Rover با صاحبان حیوانات خانگی در نزدیکی خود ارتباط برقرار کنید و بابت راه‌رفتن، سوار شدن به سگ، یا بازدید از محل، پول دریافت کنید. برای شروع یک حساب Rover ثبت نام کنید و نمایه را تکمیل کنید.

وقتی یک صاحب سگ نمایه Rover شما را مشاهده می‌کند و تصمیم می‌گیرد خدمات شما را درخواست کند، این درخواست در بخش «درخواست‌های در انتظار» شما نشان داده می‌شود. می‌توانید روی درخواست کلیک کنید تا اطلاعات لازم را مشاهده کنید و اگر مناسب است، آن را دریافت کنید.

۱۰٫ Etsy

Etsy یک بازار آنلاین ارائه می دهد که در آن افراد می توانند کالاهای دست ساز، قدیمی یا اصلی خود را بفروشند. با استفاده از آن، می توانید به راحتی تجارت فروشگاه الکترونیکی خود را در حین حرکت راه اندازی کنید و اقلام را بفروشید. ابزارها و خدمات قدرتمند برای مدیریت و گسترش کسب و کار شما از جمله مزایای اضافی است. برای هر کالای فهرست‌شده، Etsy 0.20 دلار دریافت می‌کند و ۶٫۵ درصد کمیسیون را به عنوان کارمزد تراکنش نگه می‌دارد.

پرداخت ها توسط فروشندگان Etsy از طریق Etsy Payment که سیستم پردازش پرداخت خود وب سایت است، دریافت می شود. تاجران را قادر می‌سازد تا انواع پرداخت‌ها را بپذیرند، از جمله حواله‌های بانکی، کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی، Apple Pay و کارت‌های هدیه از Etsy.

 ۱۱٫ Grubhub

مشتریان می توانند از Grubhub برای سفارش غذا از رستوران های دلخواه خود از طریق سرویس تحویل غذای Grubhub. با طیف وسیعی از غذاخوری‌ها، از جمله محله‌های کوچک محله‌ای و زنجیره‌های ملی بزرگ همکاری می‌کند.

پرداخت پایه شما و هر پاداش احتمالی برای تعیین میزان درآمد شما در هر تحویل ترکیب می‌شوند. پرداخت پایه شما برای مواردی مانند مسافت پیموده شده، نوع تحویل، زمان تحویل و بازار محلی شما تنظیم می‌شود.

 ۱۲٫ Dolly

Dolly یک برنامه تحویل درخواستی است که افرادی را که برای جابجایی وسایل و جابجایی ها به کمک نیاز دارند، به یکدیگر مرتبط می کند. بسته به نوع وسیله نقلیه ای که رانندگی می کنید، می توانید به عنوان “Helper” یا “Hand” رانندگی کنید. کمک‌کنندگان باید از نظر فیزیکی بتوانند بیش از ۷۵ پوند وزن را بلند کنند و کامیون‌های خود را داشته باشند.

از سوی دیگر، دست‌ها فقط برای ارائه کمک اضافی وجود دارند. قیمت‌ها در Dolly بر اساس ساده‌تر بودن و نوع اقلام، مسافت طی شده، سطح خدمات (استاندارد یا حاشیه) و سایر عوامل تعیین می‌شود.

۱۳٫ Fiverr

Fiverr یک پلت فرم نرم افزاری فریلنسر است که به متخصصان کمک می کند کار پیدا کنند. Fiverr به شما امکان می دهد خدمات مستقل ارائه دهید و با مشتریان بالقوه در یک پلت فرم ارتباط برقرار کنید.

شما می توانید بسته به نحوه تنظیم یک راه اندازی یا چندین کنسرت داشته باشید زمان زیادی که مایل به صرف آن هستید. ادعا می کند که در بیش از ۱۱۶ بخش خدمات مختلف فرصت های شغلی دارد. Fiverr برای خدمات خود ۵٫۵٪ کارمزد خدمات دریافت می کند.

برنامه های محبوب بیشتر برای Gig Economy Jobs

به دنبال مشاغل اقتصادی گیگ محبوب تری هستید؟ این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند کارها و کارهای کوچکی را انجام دهید و از طرفی حقوق بگیرید.

۱۴٫ Survey Junkie

اگر می خواهید در حین به اشتراک گذاشتن نظرات خود درآمد کسب کنید، چرا پرداخت را قبول نکنید؟ برای تکمیل نظرسنجی ها و پاسخ به سؤالات نظرسنجی، برندها به شما پول می دهند تا با استفاده از Survey Junkieنظرسنجی های آنلاین انجام دهید. > پس از تکمیل نظرسنجی‌ها، امتیازهایی دریافت می‌کنید که ممکن است برای پول نقد یا کارت‌های هدیه PayPal استفاده شود.

۱۵٫ Lyft

Lyft یک شبکه گیگ است که رانندگان را با مصرف کنندگانی که به دنبال سواری هستند متصل می کند. این برنامه همچنین به سوارکاران اجازه می‌دهد تا از یک هفته قبل سواری را ترتیب دهند. ورود راننده را هشدار می‌دهد و مانند سایر برنامه‌های اشتراک‌گذاری سواری، هزینه‌های پیش‌بینی‌شده را به مسافر ارائه می‌دهد.

در بازارهای منتخب، رانندگان می‌توانند اقلامی مانند خواربار، لوازم پزشکی، و ملزومات خانه را تحویل دهند. با این برنامه گیگ، رانندگان بیمه نامه های اضافی را بدون هیچ هزینه ای دریافت می کنند و حتی اگر در دوره های اوج کار کار کنند، می توانند درآمد بیشتری کسب کنند.

 ۱۶٫ Uber Eats

برنامه اشتراک سواری Uber یک غذا ارائه می دهد delivery service called %20%D8%A8%D9%87%20%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87%20Uber%20Eats%D8%8C%20%D9%88%D8%B8%D8%A7%DB%8C%D9%81%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D8%AC%D9%85%D8%B9%20%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C%20%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D8%AA%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D9%81%20%D9%88%20%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20Uber%20Eats%20%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D9%86%D8%A7%D9%85%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%D9%87%D8%B1%20%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D9%87%DB%8C%DA%86%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%20%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%20%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF.

%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D8%B3%D9%BE%D8%B3%20%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%DB%8C%D8%A7%20%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%AE%DB%8C%D8%B1.%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%D8%A3%DB%8C%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84%20%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF.

 ۱۷٫ Upwork

کارگران آزاد می‌توانند با Upwork. این برنامه یک برنامه کاربردی برای گیگ برای افرادی است که مشاغل مختلف دارند، از جمله نویسندگان، طراحان گرافیک، توسعه دهندگان وب، کارمندان ورود داده ها، و دستیاران مجازی.

این برنامه مجموعه خوبی از برنامه های باز دارد. موقعیت‌ها، توانایی کار از راه دور، نمایش مشتریان، کمک به جمع‌آوری پرداخت، و اغلب پروژه‌های با درآمد بالاتر نسبت به سایر برنامه‌های اقتصاد گیگ ارائه می‌شود.

۱۸٫ Swagbucks

Swagbucks یک سایت نظرسنجی پولی معروف است که می‌توانید برای خرید آنلاین، انجام بازی‌های ویدیویی، انجام جستجوی وب و پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها پاداش دریافت کنید. وقتی امتیاز کافی جمع کردید، می‌توانید آن‌ها را با کارت‌های هدیه به فروشگاه‌های آنلاین مانند آمازون و والمارت یا با پول نقد PayPal مبادله کنید.

 ۱۹٫ Grabr

Grabr به مشتریانی که به دنبال اقلامی هستند که نمی توانند به صورت محلی دریافت کنند با مسافرانی که به آنها دسترسی دارند، ارتباط برقرار می کند. در مسیر خود حرکت می کنند و می توانند این اقلام را در حین سفر تحویل دهند. با آن، می‌توانید هزینه سفر بین‌المللی خود را با خرید خوراکی‌ها، وسایل، ساعت‌ها، کفش‌ها و لوازم آرایشی برای دیگران تامین کنید. Grabr برای پرداخت هزینه‌های توسعه، از جمله هزینه‌های عملیاتی و پشتیبانی، هزینه خدماتی را از مشتریان دریافت می‌کند.

 ۲۰٫ EasyShift

با EasyShift، ممکن است شیفت هایی برای کار در خرده فروشان و مشاغل همسایه پیدا کنید. برنامه گیگ EasyShift وقتی تصاویر محصول را می‌گیرید، قیمت‌ها را تأیید می‌کنید و معاملات ویژه را مرور می‌کنید به شما پول می‌دهد. معمولاً برای کارهایی که معمولاً شیفت‌های پانزده دقیقه‌ای دارند، برای انجام کارهای سریع در عرض ۴۸ ساعت دستمزد دریافت می‌کنید. هیچ محدودیتی برای تجربه وجود ندارد، و می‌توانید از بین ساعات کاری متنوعی انتخاب کنید.

۲۱٫ iVueit

iVueit برنامه ای است که به شما کمک می کند تا از عکس گرفتن با گوشی هوشمند خود درآمد کسب کنید با این برنامه، می توانید با گرفتن عکس از املاک تجاری اطراف و یادگیری در مورد آنها، درآمد کسب کنید. به همین راحتی است. شما فقط باید از معماری، مناظر و فضاهای تجاری عکس بگیرید.

هر بار که vues شما تایید می‌شود، پرداخت از طریق کیف پول iVueit انجام می‌شود که اعتبار داده می‌شود. به سادگی برداشت در کیف پول را انتخاب کنید، و پول در عرض ۲۴ ساعت به حساب PayPal شما ارسال می شود. در دنیای همیشه متصل، روش های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد تلفن شما.

۲۲٫ StreetCrowd

می‌توانید خودروی خود را در StreetCrowd هر دقیقه برنامه را بگذارید و آن را در یک نقطه مشخص رها کنید. ساکنان شهر باید به لطف این برنامه دسترسی به گزینه های حمل و نقل مشترک قابل اعتماد، بهداشتی و ایمن را ساده تر بدانند. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد هنگام ارسال اتومبیل به مکان‌های شلوغ، سواری رایگان داشته باشید.

۲۳٫ Google Opinion Rewards

از طریق ، می‌توانید نظرسنجی‌های سریع را برای کسب اعتبار Google Play تکمیل کنید. پس از دانلود برنامه و ارائه برخی از اطلاعات اولیه شخصی، یک بار در هفته نظرسنجی دریافت خواهید کرد. با این حال، ممکن است بیشتر یا کمتر بیایند.

وقتی یک نظرسنجی سریع و مرتبط در دسترس قرار گرفت، اعلانی در تلفن خود دریافت خواهید کرد و می‌توانید تا ۱ دلار اعتبار Play برنده شوید. سؤالات احتمالی عبارتند از اینکه کدام تبلیغ مؤثرتر است، کدام لوگو بهترین است، و چه زمانی قصد دارید به تعطیلات بعدی بروید.

 ۲۴٫ Wonolo

Wonolo یک برنامه پرسنل درخواستی است که به شما کمک می کند کار منعطف و منسجمی پیدا کنید. این می تواند به شما در یافتن شیفت ها و همچنین فرصت های شغلی موقت و دائمی در منطقه خود کمک کند. Wonolo به شما در یافتن شغل بعدی خود در انبارداری، تولید مواد غذایی و تجارت و همچنین شستشو و تمیز کردن کمک می کند. می‌توانید هر زمان که بخواهید، هر کجا که می‌خواهید کار کنید، و هر زمانی که بخواهید پول دریافت کنید.

 ۲۵٫ CoinOut

CoinOut یک برنامه رسید است که به کاربران امکان می دهد برای آپلود رسیدهای خود، پول نقد دریافت کنند. برای اسنپ رسیدهای شما، CoinOut به ازای هر رسید چند سنت به شما می پردازد و به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید پول نقد کنید. مزیت CoinOut این است که به جای امتیاز به شما پاداش نقدی می دهد.

برای دریافت وجه نقد تنها کاری که باید انجام دهید این است که رسید را در برنامه ارسال کنید. لازم نیست به دنبال معاملات خاصی باشید یا زمانی را صرف بررسی کنید تا ببینید آیا یک تاجر خاص در برنامه شرکت می کند یا خیر. به سادگی ضربه بزنید و کسب درآمد کنید. رسیدها باید ظرف دو هفته از تاریخ خرید اصلی آپلود شوند و باید شامل تاریخ، نام خرده‌فروشی، محصولات خریداری‌شده و مبلغ صورت‌حساب باشند و خوانا باشند.

بهترین برنامه گیگ پرداختی چیست؟

DoorDash جوایز فریبنده ای دارد. علاوه بر درآمد پایه، ۱۰۰٪ از نکات را دریافت خواهید کرد و از طریق تبلیغاتی مانند Peak Pay و چالش ها، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.

بهترین برنامه برای یافتن کنسرت های جانبی چیست؟

Qwick بهترین برنامه اقتصادی کنسرت برای یافتن کنسرت‌های جانبی در نظر گرفته می‌شود این خدمات کارکنان صنعت مهمان‌نوازی و رویداد با افراد واجد شرایط با شیفت‌های انعطاف‌پذیر مطابقت دارد. فریلنسرهایی که به دنبال کار به عنوان ظرفشویی، بارمن، باریستا، آشپز خط یا سرور ضیافت هستند، ممکن است آن را با Qwick پیدا کنند و ۳۰ دقیقه پس از اتمام کار، دستمزد دریافت کنند.

چه برنامه‌های Gig در همان روز پرداخت می‌کنند؟

برنامه‌های اقتصادی گیگ زیادی وجود دارند که یکسان را ارائه می‌دهند- پرداخت روزانه مانند DoorDash، Instacart، Uber Eats، Qwick، و Survey Junkie.

آیا برنامه های Gig ارزش آن را دارند؟

بله، هستند. با توجه به رشد اقتصاد گیگ، افراد بیشتری به دنبال انعطاف در استخدام خود هستند و برنامه های گیگ به وعده های خود عمل می کنند. برنامه‌های گیگ به ارتباط پیمانکاران با مشتریان و تنظیم شرایط کاری، پرداخت‌ها، رزروها و سایر جنبه‌های کار گیگ کمک می‌کنند.

تصویر: $<.>


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی