عمومی

بستنی مزرعه؟ چهره های برند Collab، چرا نه؟

بستنی مزرعه؟ چهره های برند Collab، چرا نه؟

صبر کنید، بستنی با طعم‌دهنده Ranch؟< /p>

بستنی Hidden Valley Ranch Ice Cream یکی از هفت طعم جدید بهاری Van Leeuwen است. بیشتر ترکیب‌های طعم منطقی به نظر می‌رسند، مانند نان ذرت افرای شیرین، چیپس شکلاتی پرتقال خونی، کیک هویج، کیک توت فرنگی، کراکر هانی گراهام و کیک لیمونسلو. اکثر ما می‌توانیم با مخروطی از هر یک از آن طعم‌ها زندگی کنیم.

اما مزرعه؟ با توجه به نکته ای از ریچل گاریسون، معاون مدیر در مزرعه Hidden Valley، منطقی است.

“روی قاشق های خود را با چوب شور یا چوب شور خرد شده بپوشانید. گاریسون توصیه کرد که چیپس سیب زمینی برای یک ترد کامل نمکی.

ranch flavored ice cream van leeuwen - بستنی مزرعه؟ چهره های برند Collab، چرا نه؟



اتحادهای بعید که کار کرده اند

قرن هاست، پای سیب در انگلستان با رویه ذوب شده پنیر چدار سرو شده است. در ایتالیا، یک میان وعده مورد علاقه، یک تکه پروشوتو است که دور یک تکه خربزه پیچیده شده است.

شاید وقت آن رسیده باشد که یک تکه پای سیب داغ، روی آن پنیر چدار ذوب شده، همراه با دو پیمانه یخ در مزرعه. کرم؟

با اتحادهای بعید، تا زمانی که تلاش نکنید، هرگز نمی دانید. به عنوان مثال، آناناس روی پیتزا. چه کسی می دانست؟

صاحبان کسب و کارهای کوچک و اتحادهای غیرمحتمل

صاحبان کسب و کارهای کوچک دو راه برای ایجاد اتحادهای نامحتمل دارند:

  1. همانطور که ون لیوون انجام داد، آنها می تواند یک محصول موجود را بگیرد و آن را تغییر دهد. در مورد همه چیزهایی که در پاییز طعم ادویه کدو حلوایی می شود فکر کنید.
  2. آنها می توانند با یک صاحب کسب و کار کوچک دیگر شریک شوند. به عنوان مثال، یک صاحب مغازه صنایع دستی تخصصی چه وجه مشترکی با یک شیرینی ساز طاقچه دارد؟ هیچی، در ظاهر. اما آیا آب نبات‌ساز تنقلات را برای کلاس بافتنی یا لحاف‌سازی عرضه می‌کند و تجربه مشتری برای همه بهبود می‌یابد.

چرا این کار را انجام دهید؟

دلایلی وجود دارد که می‌توانید از چارچوب خارج شوید و یا محصولی را اصلاح کنید یا با تجارت دیگری همکاری کنید.

  1. می تواند جلب توجه کند. همانطور که Van Leeuwen و Hidden Valley Ranch انجام دادند، آنها اعلامیه ای دادند. خبرگزاری های بزرگ این خبر را ضبط کردند. از آن به عنوان یک خبر کوتاه در رسانه های پخش یاد شد و در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. احتمالاً شش طعم خاص بهاری دیگر به تنهایی چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفتند، اما طعم‌های جدید دیگر بر روی کت‌های بستنی Ranch سوار شده‌اند.
  2. این می‌تواند به دو یا چند طعم غیر مرتبط کمک کند. کسب و کارها از پایگاه مشتریان یکدیگر بهره می برند. آنها می توانند برای یک رویداد همکاری کنند یا یک همکاری طولانی مدت تشکیل دهند. به عنوان مثال، در فارمینگتون، مین، یک تاجر محلی وقتی یک فروشگاه مواد غذایی از کار افتاد، خرید کرد. اکنون، این فضا توسط حدود دوازده کارآفرین اشغال شده است که فضایی را برای فروش اقلام دست ساز خود اجاره می کنند. آنها به نوبت فروشگاه را پرسنل می کنند و معاملات را پردازش می کنند. بعید بود که کارآفرینان به تنهایی امکان حضور در مرکز شهر را داشته باشند.
  3. صاحبان کسب و کارهای کوچک همیشه می توانند از شبکه سازی سود ببرند. همانطور که یک کسب و کار با دیگری همکاری می کند، ایده ها و دانش رد و بدل می شود.

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: hiddenvalley


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی