عمومی

بررسی سالانه Pipedrive رشد متناقضی را نشان می دهد روندها

بررسی سالانه Pipedrive رشد متناقضی را نشان می دهد
روندها

Pipedrive اخیراً سالانه وضعیت فروش و بازاریابی: بررسی اقتصاد ۲۰۲۲/۲۳ را منتشر کرده است و بینشی در مورد روند فروش و درآمد جهانی ارائه می دهد. این مطالعه تصویری متناقض را ترسیم می‌کند: اگرچه ۶۳ درصد از پاسخ‌دهندگان گزارش می‌دهند که شرکت‌هایشان در سال گذشته رشد داشته‌اند، درصد رشد سال به سال از ۷۱ درصد در سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

< /div>

کسب و کارهای کوچک بیشترین ضربه را خورده اند و یک ارتباط قابل تشخیص بین اندازه شرکت و موفقیت کارکنان شناسایی شد. داده‌ها نشان می‌دهد که کارکنان کسب‌وکارهای کوچک ۱۴ درصد کمتر به اهداف فروش خود دست می‌یابند و این کسب‌وکارها در مقایسه با شرکت‌های بزرگ‌تر، ۱۰ درصد احتمال کمتری برای تجربه رشد درآمد شرکت دارند. برعکس، شرکت‌های بزرگ‌تر ۸ درصد شانس بیشتری برای فراتر رفتن منظم از اهداف فروش دارند.

با این حال، مشکلات اقتصادی می‌تواند خطرات قابل‌توجهی ایجاد کند. شرکت هایی که بودجه خود را کاهش دادند و تیم ها را کوچک کردند، میزان موفقیت خود را تا ۲۷ درصد کاهش دادند.

دومینیک آلون، مدیر عامل Pipedrive، بر نقش حیاتی کسب و کارهای کوچک در اقتصاد جهانی تأکید کرد و اظهار داشت: «… برای پیشرفت در زمان عدم اطمینان، بسیار مهم است که یک پایه قوی برای موفقیت ایجاد کنید. با پیاده‌سازی زیرساخت‌های فناوری قوی، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند بینش‌های ارزشمند را باز کنند، عملیات را ساده‌تر کنند و هزینه‌های کلی را کاهش دهند.» آلون فناوری را به‌عنوان راه نجاتی می‌بیند که کسب‌وکارها را قادر می‌سازد طوفان‌های اقتصادی را پشت سر بگذارند و قوی‌تر ظاهر شوند.

این مطالعه همچنین زمینه‌های کلیدی را برای سرمایه‌گذاری کسب‌وکارهای کوچک در طول نوسانات اقتصادی پیدا کرد. شرکت‌هایی که سرمایه‌گذاری‌های فناوری را در اولویت قرار می‌دهند، ۱۸ درصد افزایش انتظارات برای رشد کسب‌وکار را در سال ۲۰۲۳ تجربه کردند. در مقابل، مشاغلی که فناوری را نادیده می‌گرفتند دو برابر بیشتر در مورد بار کاری فردی نگران بودند و بیش از ۴۰ درصد نگرانی‌های خود را ابراز کردند.

کلیدهای دیگر. یافته ها عبارتند از:

  • ۸۰ درصد از متخصصان فروش و بازاریابی نسبت به آینده خوش بین هستند. کسب‌وکارها در سال ۲۰۲۲ نسبت به سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری‌های خود را افزایش می‌دهند، که نشان‌دهنده تعهد به رشد و توسعه علیرغم شرایط نامطمئن اقتصادی است.
  • کارمندان در شرکت‌هایی که کاهش بودجه یا کوچک‌سازی تیم‌ها را اجرا می‌کنند، نگرانی‌ها را در مورد آینده شخصی و سازمانی افزایش داده‌اند. کاهش هزینه‌های مربوط به مزایای کارکنان نیز با افزایش نگرانی‌ها مرتبط است و تأثیر تصمیم‌های مالی بر روحیه کارکنان و چشم‌اندازهای بلندمدت را برجسته می‌کند.
  • ۴۷% از پاسخ‌دهندگان قدرت را عمدتاً از طرز فکر مثبت خود می‌گیرند. با این حال، مدیران عامل و بنیانگذاران از باور به چشم انداز شرکت خود تشویق می شوند. یک همبستگی قوی بین حمایت مدیران و همکاران، خوش بینی، و دستیابی به اهداف وجود دارد.
  • کسانی که شرکت‌هایشان در فناوری سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ۱۸ درصد امید بیشتری به رشد شرکت دارند و نگرانی‌ها در مورد افزایش حجم کار را کاهش می‌دهند.

این گزارش یادآوری مهمی است که در حالی که کسب‌وکارهای کوچک با چالش‌های منحصربه‌فردی روبرو هستند. آن‌ها می‌توانند از فناوری برای ایجاد انعطاف‌پذیری، ساده‌سازی عملیات و تقویت رشد، حتی در شرایط ناپایدار اقتصادی استفاده کنند.

آخرین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Pipedrive


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی