با گرانتر شدن بیمه سلامت، کسبوکارها همچنان گرانتر میشوند در پرداخت هزینه ها به کارگران تردید کنید
با گرانتر شدن بیمه سلامت، کسبوکارها همچنان گرانتر میشوند
در پرداخت هزینه ها به کارگران تردید کنید
کارفرمایان در حال آماده شدن برای هزینه های مراقبت های بهداشتی برای صعود هر چه بیشتر در سال ۲۰۲۳٫ بسیاری از آنها در این صورت حساب گیر کرده اند.
پیشبینیهای فعلی شرکت مدیریت دارایی مرسر هزینه های مزایای بهداشتی در سال آینده به میزان ۵٫۶ درصد به ازای هر کارمند افزایش می یابد، در مقایسه با افزایش ۴٫۴ درصدی پیش بینی شده در سال ۲۰۲۲٫ اگرچه تورم بالابه قیمت گذاری سلامت کمک می کند، مرسر مشکوک است که کارفرمایان و مصرف کنندگان هنوز احساس نکرده اند تورم به طور کامل بر مزایای سلامتی ناشی از تضاد چند ساله تأثیر می گذارد cts.
به گفته اندی کوچیا، یک کارشناس ارشد، علیرغم هزینههای بالاتر، به نظر میرسد کسبوکارها در انتقال هر یک از این بار بر دوش نیروی کار خود مردد هستند. مدیر بخش مزایای کارفرمای Deloitte. کوچیا میگوید: «با تقاضا برای استعدادها و رقابت واقعاً شدید برای استخدام بهترین استعدادها، کارفرمایان نسبت به کاهش مزایا محتاط هستند، زیرا مزایا بخش بزرگی از بستهای را تشکیل میدهد که مردم در نظر دارند.
پنجاه درصد کارفرمایان در سال ۲۰۲۲ سهم هزینه کارکنان را افزایش ندادند که در مقایسه با سه سال گذشته رقم بالاتری است. کارگزاری بیمه گالاگر نشان می دهد. بینشهای Rolling Meadows، بیمه ایلینویز و شرکت مشاوره نشان میدهد که کارمندانی که پرداخت میکردند به احتمال زیاد حق بیمههای خود را افزایش میدادند، برخلاف فرانشیزها یا حداکثرهای خارج از جیب خود (اگرچه دو مورد آخر برای برخی نیز افزایش یافتند).
دادهها نشان میدهند که داروهای تخصصی پرهزینه یکی از رایجترین مسائل مربوط به هزینه هستند. تقریباً یک چهارم کارفرمایان (۲۲ درصد) اقدامات مهاری، مانند ژنریکهای اجباری برای طرحهای داروهای تجویزی خود را دنبال کردند.
مراقبتهای بهداشتی بر اساس تجزیه و تحلیل مرکز بهداشت پترسون و بنیاد خانواده کایزر، تورم دقیقاً روند جدیدی نیست – هزینههای بهداشتی در سال ۱۹۷۰ به ۷۴٫۱ میلیارد دلار رسید، در حالی که هزینهها در سال ۲۰۰۰ به ۱٫۴ تریلیون دلار رسید. همین روند در هزینه های طرح مشاهده می شود. میانگین هزینه یک طرح بهداشتی تحت حمایت کارفرما ۶٫۳ درصد در سال ۲۰۲۱ افزایش یافت، تقریباً دو برابر افزایش ۳٫۴ درصدی مشاهده شده در سال ۲۰۲۰٫ این افزایش همچنین بزرگترین افزایش هزینه سالانه از سال ۲۰۱۰ بود.
که برای کسبوکارها یک انتخاب باقی میگذارد: افزایشها را جذب کرده یا به کارگران منتقل کنید. Coccia میگوید، بسیاری از افراد اولی را انتخاب میکنند و بنابراین، برای کمک به جبران افزایش هزینهها، خلاق هستند. یک مسیر استفاده از شبکههای با کارایی بالا در برنامههای بهداشتی خود است، یا همانطور که کوچیا میگوید، «شبکهای درون شبکهای که از طراحی طرح برای هدایت افراد به سمت کیفیت بالاتر یا هزینههای کمتر، پزشکان و بیمارستانها استفاده میکند». شبکههای باریک گزینههای ارائهدهنده کمتری را در مقایسه با سایر برنامههای بهداشتی ارائه میکنند.
یکی دیگر از تاکتیکها، ارتقای خدمات بهداشت از راه دور است که هزینههایی مانند کاهش هزینهها را کاهش میدهد. سفر برای پزشکان و بیماران، و کاهش تعداد پذیرش مجدد در بیمارستان. سلامت از راه دور به دلیل راحتی آن محبوب است، به خصوص که تعداد بیشتری از بیماران تمایلی به جستجوی مراقبت در مطب نداشتند. بر اساس گزارشی از Quest Diagnostics، یک آزمایشگاه بالینی مستقر در Secaucus، نیوجرسی، شصت و سه درصد از کارگران معاینات معمول و غربالگریهای بهداشتی را از زمان شروع همهگیری انجام دادهاند.
گالاگرز بلمونت اشاره میکند که استفاده از یک سازمان کارفرمای حرفهای (برای مثال ADP Total Source) گزینهای است که کارآفرینان بیشتری برای کمک به مدیریت مزایا به آن مراجعه میکنند. با ادغام مشتریان خود، PEOها قدرت مذاکره بهتری دارند. به گفته NetPEO، یک شرکت کارگزاری PEO و HR مستقر در Duluth، جورجیا، کار با یک PEO معمولاً شرکتهایی را بین ۹۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار سالانه برای هر کارمند اداره میکند.
یک چیز مسلم است: هزینههای مراقبتهای بهداشتی برای شرکتهای بزرگ و کوچک مهمتر است. راس کلسترمن، یکی از بنیانگذاران Poppins Health مستقر در کلمبوس، اوهایو، میگوید: «چه ۲۵ کارمند یا ۲۵۰۰۰ کارمند داشته باشید، بیمه درمانی معمولاً دومین هزینه خطی است که هر شرکتی دارد.
صورتحساب Poppins خود را بهعنوان یک طرح بهداشتی مدرن برای کسبوکارهای کوچک، با هدف افزایش دسترسی و مقرونبهصرفه بودن مراقبتها معرفی میکند – همه اینها در عین کاهش صورتحساب مراقبتهای بهداشتی یک کسبوکار.
این ضرب المثل “آنچه را که برایش می پردازید دریافت می کنید” در مراقبت های بهداشتی کاملاً صادق نیست. یک گزینه گرانتر لزوماً نتایج بهتر را تضمین نمی کند. کلسترمن توضیح میدهد که یک شرکت بیمه میتواند یک عمل جراحی ۳۰۰۰ دلاری را در یک مرکز انجام دهد و سپس همان عمل جراحی را در سمت دیگر شهر با ۳۰۰۰۰ دلار مذاکره کند. او میگوید: «این پربار است و امروز وجود دارد.
هزینههای مواج در مراقبتهای بهداشتی دلیل شرکتهایی مانند سیلیکون است. Transcarent مبتنی بر دره در حال ظهور هستند تا اطلاعات مراقبت های بهداشتی را در دسترس تر کنند به کارمندان. Transcarent به کاربران کمک میکند خرید کنند و درباره مراقبتهای خود تصمیمگیری کنند – خدمات این شرکت از مکانیابی داروهای کمهزینه تا یافتن درمانهای خاص – همه در برنامه آن است.
بهعلاوه، Transcarent ریسک مالی را جذب میکند. کارفرمایان پیشاپیش پرداخت نمیکنند، اما Transcarent بعداً پس از استفاده کارفرما از خدمات شرکت، هزینههای مراقبتهای بهداشتی را کاهش میدهد.
کلسترمن بر این باور است که نه مردم و نه شرکت ها نباید به دلیل قبض های پزشکی ورشکست شوند. پاپینز هزینه ها را از قبل با بیماران تقسیم می کند. کارمندی که برای جراحی مچ پا انتخاب میکند، مانند مصرفکنندهای که هنگام استفاده از GoodRX برای بهترین قیمت دارو خرید میکند، که قیمت داروهای تجویزی را ردیابی میکند، میتواند بهترین گزینه را خریداری کند. تجزیه و تحلیل پاپینز برآوردها را بر اساس هزینه عمل، شیوه های صورتحساب یک مرکز و کیفیت پزشک تجزیه می کند. کلسترمن میگوید:
“ما میتوانیم قبل از انجام کاری دقیقاً به شما بگوییم که قرار است چه چیزی بپردازید.” وی افزود که این شرکت تخمین های متعددی را بر اساس کیفیت پزشک، امکانات، قیمت درمان و سایر متغیرها ارائه می دهد.
Poppins که قبلاً UnifiHealth نام داشت تا زمانی که نام تجاری خود را تغییر داد، میگوید که میتواند هزینههای مراقبت بهداشتی کسبوکار را تا حدی به میزان شفافیت و توانایی آن کاهش دهد. برای مذاکره با ارائه دهندگان در یک نمونه، پاپینز از طریق مذاکره و پرداخت پیشاپیش به پزشک، ۱۰۰۰۰۰ دلار برای یک جراحی پس انداز کرد.
Poppins فرانشیزها و بیمه مشترک را از معادله مراقبت های بهداشتی خود حذف می کند، بنابراین تنها چیزی که باید روی آن تمرکز کرد پرداخت های مشترک است. از آنجایی که طرحهای بیمه برای یک کسبوکار طراحی شدهاند، پاپینز میگوید قیمتگذاری بر اساس نیازهای هر شرکت متفاوت خواهد بود. این شرکت قیمت خاصی ارائه نکرده است، اما میگوید که قیمتهایی را ارائه میکند که حداقل ۱۰ درصد کمتر از نرخهای فعلی کارفرمایان در حدود ۷۵ درصد مواقع است.
“برای اکثریت قریب به اتفاق مردم، تا زمانی که با ما کار میکنند و از ما کمک میخواهند تا جایی که برای دریافت مراقبت میروند، کمک کنیم، ما باید بتوانیم هزینههای [از جیب] آنها را حفظ کنیم صفر،” کلسترمن می گوید.
داستان سرا