عمومی

با “خیر آفرین” که به سیاه پوستان کمک می کند آشنا شوید سازمان ها بخش بزرگتری از خیریه 450 میلیارد دلاری دریافت می کنند پای

با “خیر آفرین” که به سیاه پوستان کمک می کند آشنا شوید
سازمان ها بخش بزرگتری از خیریه ۴۵۰ میلیارد دلاری دریافت می کنند
پای

کریستینا لوئیس، مربی ثروت، ۴۲ ساله، مالک و رئیس C Lewis Services، یک شرکت مشاوره بوتیک مستقر در نیویورک که هدف آن بالاست. افراد دارای ارزش خالص، دیدگاه منحصر به فردی را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد: او به اندازه بسیاری از آنها ثروتمند است. لوئیس برای مشاوره دادن به مشتریان به تجربه شخصی خود متکی است — به گفته او، معمولاً افرادی که به تأثیر مثبت اهمیت می دهند و قصد دارند میراثی را برای خانواده خود به جا بگذارند و به خیریه. لوئیس می‌گوید: «من روی کمک به مشتریانم تمرکز می‌کنم تا یک تیم و سیستم مناسب را ایجاد کنند. «از قضا، این متخصصان، از جمله من، باید هزینه خود را از طریق افزایش درآمد یا استراتژی‌هایی برای کاهش هزینه‌ها از طریق برنامه‌ریزی جریان نقدی، توجه بیشتر به هزینه‌ها، بیمه و سایر ابزارها.

زمانی که لوئیس به آنها کمک می کند تا تصمیمات مالی درستی بگیرند، از ۳۰ سال کار خود با مدیریت ثروت، سرمایه گذاری، و اداره خانواده خود، و همچنین مهارت های جمع آوری اطلاعات که به عنوان گزارشگر کسب کرده است، استفاده می کند. وال استریت ژورنال. اما بسیاری از حیاتی ترین درس های او از میراث پدرش، رجینالد اف. لوئیس، اولین میلیاردر سیاهپوست، رئیس گروه TLC Beatrice International و نویسنده Why Should White Guys Have The Fun آموخته شد.. لوئیس در سال ۱۹۹۳ بر اثر خونریزی مغزی درگذشت، زمانی که کریستینا تنها ۱۲ سال داشت. این درس ها پس از اینکه مادرش لویدا نیکلاس لوئیس، وکیل در خدمات مهاجرت و تابعیت ایالات متحده، جانشین همسرش به عنوان رئیس و مدیر عامل شرکت میلیارد دلاری شد، ادامه یافت. کریستینا بعداً از سال ۱۹۹۸ به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره TLC Beatrice به مادرش ملحق شد. او خاطرنشان می‌کند: «شرکت قبلاً در حال انحلال بود، بنابراین جلسات متمرکز و غیرمتداول بود.

رج لوئیس چیزی بیش از یک معامله‌گر باهوش بود. او همچنین یک بشردوست فداکار بود و میلیون‌ها دلار به پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها، کلیساها و ۳ میلیون دلار به دانشگاه خود، دانشکده حقوق هاروارد اهدا کرد – در آن زمان بزرگترین کمک مالی یک فرد بود. دختر او که یک سرمایه گذار فرشته است و خود را “خیرآفرین” می داند، این سنت را ادامه می دهد. او می‌گوید: «یکی از رازهای موفقیت او این بود که پدرش رویا بود، و من سعی می‌کنم آن قطعه رویایی را به‌عنوان کانالیزه کنم و به آن اعتماد کنم. او همچنین بسیار انسان‌دوست و سخاوتمند بود. کاری که من انجام می‌دهم بسیار موروثی است و مطابق با [کاری که او انجام داد] است.» این بخشش در حالی که شما بالا می‌روید بسیار از او الهام گرفته است.

کریستینا لوئیس، همچنین فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد، در نه سال گذشته به ایجاد و پرورش بنیادهایی پرداخته است که به دنبال کمک به جامعه سیاه پوستان هستند. بشردوستی کسب و کاری است که او بیشتر وقت خود را در آن می گذراند. معاون رئیس بنیاد رجینالد اف. /div>

در سال ۲۰۱۳، او All Star Code را تأسیس کرد، یک سازمان غیرانتفاعی که به مردان جوان رنگین پوست مهارت های اولیه توسعه وب را ارائه می دهد و به آنها می آموزد که چگونه طرز فکر خود را توسعه دهند. برای تبدیل شدن به برنامه نویس، سازندگان و کارآفرینان ضروری است. در سال ۲۰۱۴، او به عنوان قهرمان تغییرات کاخ سفید اوباما برای دسترسی STEM انتخاب شد. تقریباً یک دهه بعد، لوئیس می تواند اشاره کند. به بیش از ۱۰۰۰ پسر دبیرستانی که از برنامه های فشرده شش هفته ای تابستانی سازمان فارغ التحصیل شده اند. همه دانشگاه ها بودند و دو سوم توسط ۵۰ دانشگاه برتر پذیرفته شدند. هفتاد درصد برنامه هایی برای تحصیل در علوم کامپیوتر داشتند. و تقریباً همه دانش‌آموزان گفتند که اعتمادشان به توانایی‌هایشان برای پیشرفت در فناوری افزایش یافته است.

ایده این سازمان زمانی شکل گرفت که به وجود آمد. لوئیس خلأ موجود در فناوری را برای پسران سیاه پوست مشاهده کرد. “من بلافاصله فکر کردم این صنعتی است که کمتر از شرکت های آمریکایی یکپارچه است. چگونه است؟” او از آن زمان به‌عنوان رئیس‌جمهور کنار گذاشته است، اما هنوز عضو فعال هیئت‌مدیره است.

تا سپتامبر ۲۰۲۰، لوئیس Giving Gap را تأسیس کرد. (که قبلا Give Blck نام داشت)، سازمانی که به دنبال ارائه یک پلتفرم قابل جستجو برای حدود ۹۰۰ سازمان غیرانتفاعی تایید شده سیاهپوستان در ایالات متحده است، از مواردی که بر هنر و فرهنگ متمرکز هستند، تا محیط زیست، عدالت غذایی و پیشگیری از گرسنگی، برای موارد بالقوه. اهداکنندگان این در نتیجه مستقیم خشم در پاسخ به قتل جورج فلوید توسط افسران پلیس ایجاد شد. خشمی که همه ما شاهد و احساس کردیم، که لوئیس می‌گوید هنوز سرمایه‌گذاری در جامعه سیاه‌پوستان را تقویت می‌کند. “آنچه اتفاق افتاد این است که زندگی سیاه‌پوستان مهم است از چیزی که واقعاً رادیکال بود به چیزی تبدیل شد که در بسیاری از محافل مترقی لیبرال، در میان مردم از همه نژادها، جریان اصلی بود.”

هر سال، حدود ۴۵۰ میلیارد دلار به موسسات خیریه اهدا می‌شود که سازمان‌های سیاه پوست تنها کسری از این مبلغ را دریافت می‌کنند. لوئیس می‌گوید: «این یک فرصت از دست رفته برای سرمایه‌گذاری در جامعه سیاه‌پوستان است، برای کمک به ایجاد برابری نژادی، به ویژه برابری اقتصادی». Giving Gap امیدوار است که یک میلیارد دلار بودجه و حمایت غیرنقدی برای سازمان‌های تحت کنترل سیاهان جمع‌آوری کند، با این پیش‌فرض که حمایت بشردوستانه از سازمان‌های غیرانتفاعی سیاه‌پوست نقش مهمی در مبارزه با نژادپرستی سیستمیک دارد. لوئیس آگوست گذشته از سمت خود به‌عنوان مدیرعامل موقت کناره‌گیری کرد، اما همچنان به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره Giving Gap فعال است.

پروژه بعدی برای زنی که معتقد است مردم باید پول خود را در جایی که اخلاقشان است بگذارند چیست؟ او اخیراً رئیس سازمانی به نام BFO21 شده است. به احتمال زیاد چیزی بشردوستانه در حال آماده شدن است، اما او کاملاً آماده اشتراک گذاری نبود. فقط اعتراف کنید، “من عاشق شروع کارها هستم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی