عمومی

این بنیانگذار در حال شکستن کلیشه های جنسیتی قدیمی است صنعت خرده فروشی

این بنیانگذار در حال شکستن کلیشه های جنسیتی قدیمی است
صنعت خرده فروشی

انواع تابلوهای خلق و خوی که متیو هرمن می سازد ممکن است شامل نقاشی گرافیتی مانند Cy Twombly باشد، یک پولاروید از دالی پارتون، ژئود آمیتیست، و آتش. هرمان می‌گوید: «من چیزهای زیادی را با هم می‌بافم که به نظر می‌رسد هیچ رابطه‌ای با یکدیگر ندارند، اما وقتی آنها در یک کلاژ با هم هستند، شروع به تحریک آمیز بودن می‌کند و انتظارات را سوراخ می‌کند.» ، کهنه کار صنعت مد لس آنجلس

هرمن در حین کار در تولیدکننده پوشاک Nasty Gal در دوران ظهور، همتایان خود را دید که زیبایی‌شناسی متضاد را نیز پذیرفته بودند. دختران در ساعت های درشت و کت و شلوارهای جعبه ای لباس می پوشیدند. پسرها شلوار گرمکن پاشنه دار یا چرمی با روکش پوشیده بودند. اما راهروهای فروشگاهی هنوز جنسیت داشتند – به خصوص در دسته زیبایی. عطرهای رایج مردانه همه جنگل‌های کاج و مشک بودند. هرمان شروع به گذراندن شب‌های خود با ایجاد رایحه‌ها و ریختن شمع‌هایی کرد که گل‌ها و مشک‌ها را له می‌کرد. میوه های هسته دار و دود. او به شرکت چه می دانمپادکست. “ما آن را “جنسگرا” می نامیم.”

زمانی که در سال ۲۰۱۵، هرمن برند شمع و عطر خود را در لس آنجلس تأسیس کرد. بوی پسر، دقیقاً در قفسه‌ها فضایی برای محصولات جنسی وجود نداشت. “متاسفانه، وقتی صحبت از چشم‌انداز خرده‌فروشی به میان می‌آید، بسیاری از دلارهای خرید هنوز بر اساس دودویی جنسیت تقسیم می‌شوند. حتی تیم‌های خرید نیز بین خریداران مردانه و خریداران زنان تقسیم می‌شوند. داده‌های دیجیتالی که دریافت می‌کنید همچنان بر اساس است. هرمان می‌گوید بر روی مخاطبان زن و مخاطبان مرد شما.

او شغل خود را رها کرد تا تمام وقت روی برند کار کند، و پس انداز خود را در ۱۸ ماه سوزاند. اما پس از دو سال و نیم فعالیت در خارج از خانه‌اش به‌عنوان تامین‌کننده عمده‌فروشی، شمع‌های بوکس با نام‌هایی مانند «دود ریواس» و «پلی‌امبروس»، توانست دستمزد خود و چند کارمند را بپردازد. در دسامبر ۲۰۱۹، بوی بوی پسر شروع به اتخاذ یک استراتژی دیجیتال کرد و آماده راه‌اندازی یک عملیات مستقیم به مصرف‌کننده، با کمپین‌های بازاریابی آنلاین جدید شد.

هنگامی که همه‌گیری شیوع پیدا کرد، همکاری Boy Smells با هنرمند موسیقی کیسی ماسگریوز، شمعی برای آهنگ او “Slow Burn” نامگذاری شد. فروش به جز آهسته بود: شمع پنج بار فروخته شد و فروش سال ۲۰۲۰ بسیار سریع شروع شد، هرمان مجبور شد فروش اینترنتی را متوقف کند. حتی با وجود توقف سفارش‌های خرده‌فروشی‌ها با شروع همه‌گیری، فروش بوی پسر در سال ۲۰۲۰ ۱۰۰۰ درصد رشد کرد.

“این به نوعی سه‌گانه بود او می‌گوید: «سوخت زیادی را روی آتش سوزان» بازاریابی مستقیم به مصرف‌کننده، خرده‌فروشی و دیجیتالی گذاشته است. “ما هنوز به این همهمه نپرداخته بودیم.”

دو سال بعد، Boy Smells در ۷۵۰ مکان خرده فروشی حضور دارد. و با کسب و کار خرده‌فروشی در Nordstrom و بسیاری از فروشگاه‌های دیگر، هرمان یک مدیر عامل و تیم مدیریتی را برای هدایت روند رشد شرکت استخدام کرده است. او همچنان کنترل خلاقانه ای دارد و برند در حال توسعه روابط عمیق تر با مشتریان خود است.

“مشتریانی که با آنها صحبت می کنیم. هرمان می‌گوید، آنها به دنبال برندهایی مانند بوی پسر هستند که اینجا هستند تا برای نسخه‌ای از واقعیت عادلانه در آینده‌ای که نژاد، بدن، شکل، جنسیت – همه چیز به میز دعوت می‌شود، کار کنند. و او اضافه می‌کند که این دقیقاً مطابق با هدف فلسفه برندش است. “این در مورد حذف ساختارها و تعریف مجدد چیزها برای خود با شرایط خود و ایجاد فضایی است که می خواهید برای آینده برای دیگران ببینید.”

می‌توانید با کلیک کردن روی اینجا یا در پخش کننده بالا، یا آنچه را می دانم در Apple Podcasts, Google Podcasts، Spotify، Stitcher یا هر جایی که به صدا گوش می دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی