عمومی

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چگونه می تواند به من کمک کند کسب و کار؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چگونه می تواند به من کمک کند
کسب و کار؟

اینفلوئنسر مارکتینگ یک روند رو به رشد و تاکتیکی است که باید آن را به ترکیب بازاریابی خود اضافه کنید.

در حالی که بعید است که کیم کارداشیان را برای نمایندگی خود استخدام کنید. نام تجاری به زودی، همه درجاتی از نفوذ دارند و بسیاری در مورد شرکت، محصولات و خدمات شما صحبت خواهند کرد، مشروط بر اینکه انگیزه مناسبی را ارائه دهید.

این مقاله به شما کمک می‌کند تا نکات درونی و بیرونی را درک کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ و چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

به گفته جو سینکویتز، بنیانگذار و مدیر عامل Intellifluence، یک بازار اینفلوئنسر مارکتینگ، که به صورت تلفنی با Small Business Trends صحبت کرد، این اصطلاح فقط به معنای بدست آوردن است. شخص دیگری پیام شما را برای شما پخش کند.

Sinkwitz می گوید که کمپین بازاریابی تأثیرگذار می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: بررسی وبلاگ نویسان، ذکر رسانه های اجتماعی، تأیید افراد مشهور و موارد دیگر. در برخی موارد، محتوا حمایت مالی می شود، به این معنی که پول دست به دست می شود. در برخی دیگر، این شرکت در ازای بررسی، محصولاتی را برای تأثیرگذاران ارسال می‌کند.

(FTC به افشای صریح غرامت در این کمپین‌ها، اما همیشه این اتفاق نمی‌افتد، بنابراین «احتیاط کنید.»)

svg%3E - اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چگونه می تواند به من کمک کند
کسب و کار؟

اینفلوئنسر مارکتینگ به سه دلیل کار می کند:

به اعتماد متکی است. از مزیت استفاده می کند (به روشی خوب) اینفلوئنسرهای اعتمادی که از حوزه انتخابیه خود به دست آورده اند. اعتماد ارز ارزشمندی در دنیایی است که در آن نفوذ همتایان حاکم است و استفاده از آن برای جلب توجه به نام تجاری، محصولات و خدمات شما ارزش سرمایه گذاری را دارد.

به یک جایگاه نفوذ می کند. بازاریابی تأثیرگذار. نه به وسعت، بلکه به عمق در اعداد – اکتشافی که می گوید بهتر است به جای سطحی در یک بازار گسترده، عمیقاً در یک بازار خاص (جایی که شخص نفوذ دارد) نفوذ کنید.

می تواند هزینه داشته باشد. -موثر. کمپین‌های بازاریابی تأثیرگذار می‌توانند توجه رسانه‌ها را بدون نیاز به سرمایه‌گذاری هنگفت منابع به خود جلب کنند.

یک کمپین، برای یک شرکت محصولات روغن نارگیل، ۲۱۸ نامزد از اینفلوئنسرها در بلاگ ها، رسانه های اجتماعی، یوتیوب، اینستاگرام دریافت کرد و سایر خروجی ها تنها هزینه یک جعبه نمونه از محصولات ارسال شده برای هر فرد بود، همانطور که این ویدیو نشان می دهد:

برای اجرای یک برنامه، لزوماً لازم نیست با صدها تأثیرگذار ارتباط برقرار کنید. کمپین موفق بسته به جایگاه بازار شما، حتی چند ده می‌توانند توجه مصرف‌کننده را به برند یا محصولات شما جلب کنند و آنها را در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی در خط مقدم قرار دهند.

به خاطر داشته باشید که هر چه کوتاه‌تر باشد. فهرست، هر چه باید سطح بالایی داشته باشد، بنابراین معتبرترین افراد در صنعت خود را که می توانید پیدا کنید.

آمار پتانسیل بازاریابی تأثیرگذار را نشان می دهد

گزارشی از Rhythmone (PDF )، یک بازار اینفلوئنسر، آمار زیر را به عنوان شواهدی از پتانسیل اینفلوئنسر مارکتینگ برای موفقیت ذکر می کند:

  • ۹۲ درصد از مصرف کنندگان پس از مطالعه در مورد یک محصول در وبلاگ مورد علاقه خود، خرید کرده اند.
    • ۶۹ درصد احتمالاً خریدی را انجام می دهند اگر شخصی که در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند محصولی را توصیه کند؛
    • ۸۱ درصد از بازاریابان که کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ اجرا شده موافق هستند که تعامل اینفلوئنسر موثر است؛
    • ۶۵ درصد از برندها قصد دارند در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال ۲۰۱۵ بیشتر برای بازاریابی تأثیرگذار هزینه کنند.

    این گزارش می‌گوید: «اینفلوئنسرها مخاطبان پرشوری را جذب می‌کنند که با محتوای آنها درگیر هستند و فعالانه در گفتگوهای اجتماعی ناشی از آن شرکت می‌کنند.

    این دلیل کافی برای امتحان کردن این رویکرد است. فکر می کنید؟

    svg%3E - اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چگونه می تواند به من کمک کند
کسب و کار؟

    چگونه می توانم از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنم؟

    پنج روش زیر که توسط جو سینکویتس، مدیر عامل Intellifluence ارائه شده است، می تواند به موفقیت کمپین شما کمک کند.

    ۱٫ اهداف خود را تعریف کنید

    Sinkwitz توصیه می کند که ابتدا باید اهداف خود را قبل از شرکت در یک کمپین تأثیرگذار تعریف کنید. با انتخاب هدف مناسب، می‌توانید جستجوی خود را زمانی که زمان انتخاب یک تأثیرگذار فرا می‌رسد محدود کنید.

    «اگر هدف، برندسازی و دیده شدن است، پیدا کردن یک تأثیرگذار آرمان‌پذیر (به عنوان مثال، سلبریتی) با توجه به آنها منطقی خواهد بود. دسترسی گسترده،” او می گوید. “اگر هدف فروش است، موارد استفاده چندگانه را در قالب پرسونای خریدار ایجاد کنید (شخصی خیالی که بازار هدف شما را نمایندگی می کند)، سپس با استفاده از ابزارهایی مانند Hootsuite دریابید که چه کسی بیشتر شبیه به این شخصیت ها است.”

    ۲٫ درخواست توسل به حس اقتدار

    سینکویتز می‌گوید که می‌توانید با توسل به معتبرترین گروهی که در میان گروهی که کشف کردید، رویکرد شخصیت را یک قدم جلوتر ببرید.

    «ببینید چه کسی در میان گروه است. در مورد موضوعی که به آن علاقه دارید معتبرترین است، آنها را مستقیماً درگیر کنید و از یک استراتژی نفوذ همتایان استفاده کنید، که به تأثیرگذاران متکی است تا از طرف شما به دیگران در بازار هدف دسترسی پیدا کنند.»

    ۳٫ به کانال‌های مناسب تکیه کنید

    سینکویتز می‌گوید، اشتباه رایجی که کسب‌وکارها هنگام راه‌اندازی کمپین اینفلوئنسر مرتکب می‌شوند، تکیه بر کانال‌های اشتباه است.

    «احتمالاً یک تجارت کوچک که نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری B2B می‌فروشد. نباید زمان زیادی را صرف افزایش تعامل اینستاگرام کرد، زیرا مخاطبان خریدار بیشتر در توییتر و لینکدین وجود خواهند داشت.» “برعکس، تولیدکننده چای ارگانیک باید اینستاگرام، پینترست، توییتر و فیس بوک را هدف قرار دهد، با توجه به اینکه جمعیت شناسی در این شبکه ها بیشتر با مخاطبان هدف مطابقت دارد.”

    Sinkwitz اضافه کرد که اگر محصولاتی را در این شبکه بفروشید. آمازون، شما باید تلاش زیادی را برای دریافت هرچه بیشتر نظرات در آنجا انجام دهید، سپس آنها را در کانال های شبکه اجتماعی خود تبلیغ کنید تا کسب و کار را به سایت بازگردانید.

    svg%3E - اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چگونه می تواند به من کمک کند
کسب و کار؟

    < 4. در مورد غرامت توافق کنید

    سینکویتس می‌گوید که قرار دادن اینفلوئنسرها نباید دلیلی برای حیرت و وحشت باشد، او افزود که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک هنگام تماس با اینفلوئنسرهای بالقوه «ناراحت می‌شوند و ارزش کمتری برای محصولات خود دارند» و فکر می‌کنند که این کار باعث خواهد شد. به “مقدار زشت و ناپسند پول و یک سال عرضه محصول برای پوشش نیاز دارید.”

    “در واقع، اگر تکالیف خود را برای انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب انجام داده باشید، ممکن است محصول به خودی خود جبران کافی باشد. از آنجایی که این یک محصول با ارزش از نظر تأثیرگذار خواهد بود،” او می‌گوید.

    Sinkwitz هشدار می‌دهد که اگر یک اینفلوئنسر علاوه بر محصولات، غرامت پولی را مطالبه کند، کسب‌وکارها نباید نگران شوند.

    او می گوید: «فقط مطمئن شوید که در ازای آن چه چیزی دریافت خواهید کرد. «آیا این یک ویدیو و پست وبلاگ خوب فکر شده یا یک توییت محصول ساده است؟ آیا ارزش به دست آمده مطابق با غرامت است؟»

    ۵٫ کمپین های اینفلوئنسر را در ترکیب کلی بازاریابی ترکیب کنید

    متخصصان بازاریابی به شما خواهند گفت که هیچ تاکتیک بازاریابی نباید در خلاء وجود داشته باشد و سینکویتز نیز با آن موافقت می کند.

    «وقتی در زنجیره ای از سایر موارد اثبات شده قرار می گیرند. تاکتیک‌ها، اینفلوئنسر مارکتینگ به‌عنوان یک مفهوم تقریباً در استفاده از محرک‌های روان‌شناختی ناعادلانه است.» “با استفاده صحیح، می‌تواند تمایل شدید خرید را در بازار هدف شما برانگیزد.”

    Sinkwitz این سناریو را به عنوان مثال مطرح می‌کند:

    «تصور کنید اگر شخصیت خریدار شما چه اتفاقی می‌افتد او می‌گوید که سلبریتی مورد علاقه‌اش درباره محصول شما توییت می‌کند، و به دنبال آن یکی از اعضای محترم جامعه او ویژگی‌های مثبت محصول شما را در وبلاگش ذکر می‌کند.

    «سپس دوستی را می‌بیند که در فیس‌بوک پست می‌گذارد. در مورد اینکه محصول چقدر عالی است و در نهایت، تبلیغات هدفمند مجدد را از طریق کانال های تبلیغاتی بومی می بیند که پیشنهاد آزمایشی تخفیف محصول را ترویج می کنند. مقاومت در برابر پیشنهاد تخفیف بر اساس استانداردهای هر کسی دشوار است. اینقدر قدرت بازاریابی تأثیرگذار است.

    < tr class="row-5 odd" readability="5">

    تمرین توضیح
    اهداف خود را تعریف کنید – اهداف کمپین را تعریف کنید – اهداف را با انتخاب اینفلوئنسر مطابقت دهید – برای برندسازی، تاثیرگذارهای آرزومند با دامنه وسیع را در نظر بگیرید – برای فروش، موارد استفاده را توسعه دهید و شخصیت ها را شناسایی کنید
    توسل به احساس اقتدار – چهره های معتبر در گروه تأثیرگذار را شناسایی کنید – آنها را مستقیماً درگیر کنید – اجرا کنید استراتژی نفوذ همتایان برای دستیابی به بازار هدف
    متکی به کانال های مناسب – کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مناسب را همسو با مخاطبان خود انتخاب کنید – از تکیه بر کانال‌های اشتباه بر اساس جمعیت‌شناسی مخاطب خودداری کنید – انتخاب کانال را متناسب با مخاطب هدف خود تنظیم کنید
    در مورد غرامت توافق کنید – تضمین غرامت عادلانه برای تأثیرگذاران – جبران محصول را در نظر بگیرید – برای جبران خسارت پولی آماده باشید – ارزش دریافتی را نسبت به جبران خسارت ارزیابی کنید
    ترکیب کمپین های اینفلوئنسر – بازاریابی اینفلوئنسر را در استراتژی بازاریابی کلی خود ادغام کنید – از محرک های روانی استفاده کنید – پیامی منسجم ایجاد کنید – میل خرید را در بازار هدف خود تحریک کنید

    نکات دیگر

    این نکات را علاوه بر بهترین شیوه های ذکر شده در بالا در نظر بگیرید:

    سخاوتمندانه باشید. هر چه «هدیه» بهتری را که در برنامه خود ارائه می دهید، بیشتر احتمال دارد که تأثیرگذار با نوشتن یا در مورد ویدیو، یک فیلم را ضبط کند. بررسی کنید.

    از A-list فراتر بروید. ممکن است سخت باشد که A-listers تصمیم بگیرند که به محصول شما نگاه کنند، خیلی کمتر در مورد آن بنویسید. این بدان معنا نیست که شما نباید تلاش کنید. فقط خودتان را محدود به آنها نکنید. ارتباط با وبلاگ نویسان و انواع شبکه های اجتماعی پایین تر از «دم بلند» آسان تر است و از پیشرفت های شما استقبال می کنند.

    به یاد داشته باشید که کمتر، بیشتر است. همه جزئیات را در طرح خود پوشش ندهید. جایی برای دسیسه بگذارید. اغلب، محصول خود را به فروش می‌رساند.

    به شخصیت اجازه دهید. محدودیت‌های زیادی را در مورد کاری که از اینفلوئنسر می‌خواهید قرار ندهید. در عوض، فضایی را برای شخص بگذارید تا نظر خود را متناسب با سبک و شخصیت خود نشان دهد. به این ترتیب واقعی تر و جذاب تر خواهد شد.

    svg%3E - اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چگونه می تواند به من کمک کند
کسب و کار؟

    <از بازارهای اینفلوئنسر مشاغل کوچک استفاده کنید

    یکی از راه‌های یافتن افراد بالقوه برای تبلیغ محصولات خود از طریق بازارهایی است که شرکت‌ها را با اینفلوئنسرها مطابقت می‌دهند. تعداد کمی وجود دارد، اگرچه همه آنها برای مشاغل کوچک در نظر گرفته نشده اند. این سه عبارتند از:

    هوش. قبلاً در مورد اینجا، Intellifluence کمی یک طرفه‌تر از بازارهای دیگر است زیرا به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنند، اما نه برعکس. با این حال، ۹ دلار در ماه برای استفاده نامحدود، کاملاً مقرون به صرفه است.

    Tomoson. با ۹۹ دلار در ماه، Tomoson به مشاغل اجازه می دهد تا ده کمپین با حداکثر ۱۰۰ نفر انجام دهند.

    Famebit . این بازار به کسب و کارها اجازه می دهد تا به صورت رایگان شروع به کار کنند. هزینه تأییدیه‌ها کمتر از ۱۰۰ دلار است، و سازندگان کمپین می‌توانند بودجه‌ای را تعیین کنند که برای آنها راحت باشد، پیشنهادات افراد تأثیرگذار و انتخاب کنید که از کدام پلتفرم برای تبلیغ برند استفاده کنید.

    ۹ دلار در ماه برای استفاده نامحدود.
    Marketplace ویژگی ها قیمت
    هوش کسب و کارها می توانند با تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنند.
    Tomoson حداکثر ده کمپین با حداکثر ۱۰۰ نفر را می دهد. ۹۹ دلار در ماه.
    Famebit برای شروع رایگان، تأییدیه ها از ۱۰۰ دلار سازندگان کمپین می‌توانند بودجه خود را تعیین کنند. پیشنهادات اینفلوئنسرها را بررسی کنید.

    نتیجه گیری

    اینفلوئنسر مارکتینگ یک روند به سرعت در حال رشد و یک استراتژی قدرتمند است که باید به طور جدی در ترکیب بازاریابی خود به آن فکر کنید. اگرچه ممکن است نتوانید افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان را برای نمایندگی برند خود ایمن کنید، اینفلوئنسر مارکتینگ مزایای متعددی را ارائه می‌کند.

    بازاریابی تأثیرگذار شامل اعمال نفوذ است. افراد با درجات مختلف نفوذ برای انتشار پیام برند شما. این کمپین ها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، از جمله بررسی وبلاگ نویسان، اشاره به رسانه های اجتماعی، و تایید افراد مشهور. جبران خسارت، چه به صورت پول و چه به صورت محصولات، در بازاریابی تأثیرگذار رایج است، اگرچه کمیسیون تجارت فدرال (FTC) افشای صریح غرامت را در چنین کمپین هایی الزامی می کند.

    چندین دلیل قانع کننده برای پذیرش اینفلوئنسر مارکتینگ وجود دارد:

  1. تکیه به اعتماد: بازاریابی تأثیرگذار از اعتمادی که اینفلوئنسرها با پیروان خود پرورش داده اند، سرمایه گذاری می کند. در دنیایی که نفوذ همتایان بسیار مهم است، استفاده از این اعتماد برای جلب توجه به برند، محصولات و خدمات شما می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.
  2. نفوذ در یک جایگاه: برخلاف بازاریابی سنتی که انجام می‌شود. اینفلوئنسر مارکتینگ بر روی مخاطبان گسترده تمرکز می کند، بازاریابی تأثیرگذار بر عمق بازارهایی که تأثیرگذاران تأثیر قابل توجهی دارند، تأکید می کند.
  3. مقرون به صرفه: کمپین های بازاریابی تأثیرگذار می توانند توجه رسانه ای قابل توجهی را بدون نیاز به سرمایه گذاری منابع قابل توجه ایجاد کنند. یک کمپین به خوبی اجرا شده می تواند بازده قابل توجهی داشته باشد.

آمار از پتانسیل بازاریابی تأثیرگذار پشتیبانی می کند:

  • ۹۲ درصد از مصرف کنندگان پس از مطالعه در مورد یک خرید، خرید کرده اند. محصول در وبلاگ مورد علاقه خود.
  • ۶۹ درصد احتمالاً در صورت توصیه توسط شخصی که در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند، خرید می کنند.
  • ۸۱ درصد از بازاریابان که کمپین های بازاریابی تأثیرگذار را اجرا می کنند، تعامل تأثیرگذار را مؤثر می دانند. .
  • ۶۵ درصد از برندها قصد دارند در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال ۲۰۱۵ منابع بیشتری را به اینفلوئنسر مارکتینگ اختصاص دهند.

برای اطمینان از موفقیت کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود، این شیوه ها را دنبال کنید:

  1. اهداف خود را تعریف کنید: اهداف کمپین خود را به وضوح تعریف کنید، که انتخاب اینفلوئنسر شما را راهنمایی می کند. .
  2. توسل به مقامات: چهره های معتبر را در بین مخاطبان هدف خود شناسایی کنید و آنها را مستقیماً برای استفاده موثر از نفوذ همتایان خود درگیر کنید.
  3. کانال های مناسب را انتخاب کنید. : برای به حداکثر رساندن اثربخشی کمپین، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مناسبی را انتخاب کنید که با مخاطبان هدف شما همسو هستند.
  4. در مورد جبران خسارت توافق کنید: برای جبران اینفلوئنسرها، چه از طریق پرداخت‌های پولی، آماده باشید. یا محصولات با ارزش اطمینان حاصل کنید که پاداش با ارزش و دامنه کار آنها مطابقت دارد.
  5. در ترکیب بازاریابی خود ادغام کنید: بازاریابی تأثیرگذار را در استراتژی بازاریابی کلی خود بگنجانید و پیامی منسجم و قانع کننده ایجاد کنید. برای مخاطبانتان.

نکته‌های اضافی برای موفقیت عبارتند از: سخاوتمندانه در برنامه‌های خود، فراتر رفتن از اینفلوئنسرهای فهرست A، مختصر نگه داشتن صحبت‌ها و اجازه دادن به اینفلوئنسرها برای گنجاندن شخصیت خود در بررسی‌های خود.

به‌علاوه، استفاده از بازارهای تأثیرگذار کسب‌وکارهای کوچک مانند Intellifluence، Tomoson و Famebit را در نظر بگیرید، که می‌تواند ارتباط بین برند شما و تأثیرگذاران بالقوه را تسهیل کند و بازاریابی تأثیرگذار را در دسترس‌تر و قابل مدیریت‌تر کند.

نفوذ عکس از طریق Shutterstock


< /div>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی