عمومی

اگر می خواهید کارمندان قابل اعتمادی را استخدام کنید، علم می گوید توقف کنید نگاه کردن به چشم افراد (مگر اینکه عینک بزنند)

اگر می خواهید کارمندان قابل اعتمادی را استخدام کنید، علم می گوید توقف کنید
نگاه کردن به چشم افراد (مگر اینکه عینک بزنند)

آیا کسی را استخدام می‌کنید که هرگز چهره‌اش را ندیده‌اید؟ اکثر مردم این کار را نخواهند کرد.

چرا نه؟ وارن بافت می گوید هنگام تعیین کدام نامزد شغلی را پر می کند. به گفته بافت: 

وقتی افراد را استخدام می کنیم به دنبال سه چیز می گردیم. ما به دنبال هوش، به دنبال ابتکار یا انرژی، و به دنبال یکپارچگی هستیم.

و اگر دومی را نداشته باشند، دو مورد اول شما را خواهند کشت، زیرا اگر می‌خواهید کسی را بدون صداقت به دست آورید، او را تنبل و گنگ می‌خواهید.

هوش را ارزیابی کنید؟ تحصیلات، موفقیت ها و مهارت ها نشانه خوبی هستند. ابتکار و انرژی؟ دستاوردها، نقش‌های رهبری غیررسمی، و یک پیشرفت رو به بالا – چه حرفه‌ای یا شخصی – نشانه خوبی هستند.

اما یکپارچگی؟ روی کاغذ، تشخیص آن سخت است.

بیشتر مردم می‌خواهند به چشمان شخص دیگری نگاه کنند تا بفهمند آیا این کار را می‌کنند یا خیر. قابل اعتماد باشید.

اگرچه، مهم نیست که چقدر باتجربه یا “خوب” در قضاوت شخصیت دیگران بر اساس ظاهر آنها هستیم، recent research on loan decisions and subsequent loan repayment shows appearance in no way indicates trustworthiness.

(خب، شاید دو جنبه از ظاهر، بیشتر در این مورد در یک لحظه.)

نسبت عرض به ارتفاع صورت یک فرد را در نظر بگیرید. بیشتر مردم فکر می‌کنند نسبت عرض به ارتفاع دلپذیر (فکر کن، اوه، براد پیت) نشان‌دهنده رهبری و قابل اعتماد بودن است.

اما هیچ رابطه آماری وجود ندارد.

بیشتر مردم همچنین تمایل دارند افرادی که شبیه آنها هستند قابل اعتمادتر باشند. شرکت‌کنندگان در مطالعه به افرادی که دارای ویژگی‌های صورت مشابه با ویژگی‌های صورت خود بودند، به‌طور قابل‌توجهی نمرات «قابل اعتماد» بالاتری دادند.

اما شباهت هیچ قدرت پیش‌بینی نداشت. .

بیشتر می خواهید؟ مردم تمایل دارند فکر کنند افراد جذاب قابل اعتمادتر هستند. جواب منفی. که مردها قابل اعتمادترند. جواب منفی. که افراد خوش لباس قابل اعتمادترند. جواب منفی. افرادی که ارتباط چشمی را حفظ می کنند قابل اعتمادتر هستند. نه.

نگاه کردن به چهره افراد به هیچ وجه به شرکت کنندگان در تصمیم گیری بهتر در مورد قابل اعتماد بودن افراد کمک نکرد. در واقع، تعصباتی که با خود آوردند — اینکه افراد جذاب و خوش لباس بیشتر قابل اعتماد هستند — باعث شد تصمیمات بدتری بگیرند.

(مگر اینکه به طرز عجیبی دو چیز را در نظر گرفته باشند. مشخص شد که افراد با وزن بدن بالاتر احتمال بیشتری برای بازپرداخت وام خود دارند. همین امر در مورد افرادی که عینک می‌زنند نیز صادق است.)

همانطور که محققان می نویسند:

آزمودنی‌ها می‌توانند اطلاعات مفیدی را از عکس‌های صورت در پیش‌بینی رفتار بازپرداخت استخراج کنند.

با این حال، آزمودنی‌ها در ادراک خود در مورد اینکه چگونه برخی از ویژگی‌های صورت بر رفتار بازپرداخت تأثیر می‌گذارند (مانند پهنای دهان، شباهت چهره با خودشان، زیبایی، لباس پوشیدن، وزن بدن، و عینک زدن) تعصبات قابل توجهی دارند.

>

همه را اضافه کنید، ظاهر چیزی به شما نمی گوید، مگر اینکه آنقدر احمق باشید که فقط افراد «وزن بدن بالاتر» را استخدام کنید. کسانی که عینک می زنند.

در واقع، ظاهر به شما می گوید کمتر از هیچ، زیرا یک سوگیری ناخودآگاه یا دو مورد ممکن است بر تصمیم شما تأثیر منفی بگذارد.

چه چیزی در مورد تناسب نامزد به شما می گوید؟ دستاورد. اشتیاق. اخلاق کاری. مهارت های بین فردی جامد. تمایل ثابت شده برای یادگیری و رشد.

پس فکر نکنید که می توانید کتاب نامزد را از روی جلد آن قضاوت کنید. هر چقدر دوست داریم غیر از این فکر کنیم، نمی توانیم.

زیرا ظاهر یک نامزد خاص در مرحله مصاحبه مهم نیست. مهم این است که آنها چه کاری انجام داده اند.

و استعداد، مهارت و تجربه آنها چه کاری می تواند برای شما انجام دهد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است. ، نه موارد Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی