عمومی

اگر از این 5 عبارت در مکالمه استفاده کنید، ممکن است یک رهبر طبیعی

اگر از این ۵ عبارت در مکالمه استفاده کنید، ممکن است یک
رهبر طبیعی

ما در مورد اهمیت هوش هیجانی و اینکه چگونه می تواند به بنیانگذاران شرکت و مدیران تجاری کمک کند تا رهبران بهتری باشند. اما چگونه می توانید تشخیص دهید که آن را دارید یا نه؟ برای کمک به شما در درک این موضوع، کارشناسان استفاده از کلمه و نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز کاترین و راس پتراس ۱۳ عبارت ساده که نشان می دهد فردی که آنها را بیان می کند دارای هوش هیجانی بالایی است. ارزش بررسی کل لیست را در مقاله آنها در CNBC.com دارد. در اینجا برخی از آنها وجود دارد که فکر می کنم قوی ترین شاخص های هوش هیجانی هستند.

۱٫ “آیا می توانید در مورد آن بیشتر به من بگویید؟”

“افرادی که خودآگاهی ندارند فقط به افکار و نظرات خود اهمیت می دهند، پتراس ها می نویسند. “اما افراد باهوش عاطفی به احساس دیگران و آنچه برای گفتن دارند علاقه مند هستند.”

در واقع گوش دادن به افراد–بدون تلفن شما در دست و توجه کامل به آنچه که آنها می گویند– یکی از باهوش ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید، و انجام آن در زمانی که رئیس هستید بسیار مهم است. همچنین یکی از قدرتمندترین ابزارهای انگیزشی در اختیار شماست. افرادی که می‌دانند شما واقعاً به حرف‌هایشان گوش می‌دهید و به حرف‌هایشان اهمیت می‌دهند، احتمالاً از اهداف شما حمایت می‌کنند و برای کمک به موفقیت شما تلاش بیشتری می‌کنند. ممکن است به نظر برسد که شما وقت کافی برای گوش دادن به صحبت های کارمندان را ندارید، اما سرمایه گذاری در این زمان واقعاً می تواند نتیجه دهد.

۲٫ “من می فهمم چه می گویید، اما…”

اگر می خواهید با کسی مخالفت کنید یا او را نادیده بگیرید. ، بسیار مفید است که به آنها اطلاع دهید که دیدگاه آنها را شنیده و درک کرده اید. پتراس ها می نویسند چه با یک کارمند، یک شریک یا فردی خارج از شرکت خود صحبت کنید، هدف شما معمولاً باید «دستیابی به یک راه حل مورد توافق طرفین» باشد. عصبانیت، توهین، یا برتری فکری شما را به جایی نمی رساند، اما گفتن چنین چیزی ممکن است.

۳٫ «آیا می‌توانید مشکل را توضیح دهید؟»

وقتی کسی مشکلی دارد، درخواست از او برای توضیح مشکل می‌تواند به شما کمک کند. راه ها. اول از همه، همیشه سودمند است که کسی را وادار کنید تا با کمی جزئیات به شما بگوید دقیقاً چه چیزی او را آزار می دهد، حتی اگر فکر می کنید قبلاً می دانید. گاهی اوقات، متوجه می‌شوید که آنچه فکر می‌کردید بزرگ‌ترین مشکل است، واقعاً چندان مهم نیست، و چیز دیگری که فکر می‌کردید مشکل بزرگی نبود، هسته اصلی مشکل است.

فراتر از آن، به طرف مقابل می‌دهید که می‌خواهید واقعاً به او گوش دهید، که همیشه کار خوبی است. و صحبت کردن با جزئیات به آنها کمک می کند تا برخی از احساسات منفی خود را در مورد آن تخلیه کنند. این ممکن است به آنها کمک کند آرام شوند و شروع به فکر کردن به راه حل های ممکن کنند.

۴٫ “این وضعیت باعث می شود…”

پایان آن جمله می تواند “نگران”، “گیج” یا حتی باشد. “ناراحت.” اگر چنین احساسات منفی را احساس می کنید، تقریباً همیشه ایده خوبی است که روی موقعیت در دست و مشکلی که باید حل شود تمرکز کنید، نه روی شخصی که ممکن است باعث آن شده باشد.

استثنا زمانی است که شخصی کاری واقعاً غیرقابل قبول انجام داده باشد، مانند جعل اطلاعات یا آزار و اذیت یک کارمند. همچنان مهم است که آرام بمانید و اجازه ندهید عصبانیت شما را تحت الشعاع قرار دهد، اما این حیاتی است که به مجرم بفهمانید که از مرز عبور کرده است و عواقبی در پی خواهد داشت.

۵٫ “از نظر شما خوشحال می شوم.”

چه به یک کارمند، یک همکار یا حتی یک مشتری احتمالی بگویید، این ممکن است قوی ترین عبارت از همه آنها باشد. اکثر مردم دوست دارند افکار و نظرات خود را به اشتراک بگذارند، بنابراین دعوت از آنها به انجام این کار احتمالاً آنها را خوشحال می کند. مهمتر از آن، با درخواست مشاوره از آنها، به آنها اجازه می دهید تا بینش و تخصص خود را برای شما مهم بدانند. این ابراز احترامی است که احتمالاً باعث می‌شود آنها احساس خوبی نسبت به خودشان و همچنین نسبت به رابطه‌شان با شما داشته باشند.

وجود دارد. مخاطبان رو به رشدی از خوانندگان Inc.com که یک متن روزانه از من با یک چالش یا نکته مراقبت از خود یا انگیزشی دریافت می کنند. اغلب، آنها در مورد افکار و تجربیات خود به من پیامک می دهند و با هم گفتگو می کنیم. (می خواهید بیشتر بیاموزید؟ در اینجا برخی اطلاعات مربوط به متون و یک دعوتنامه ویژه به یک دوره آزمایشی رایگان طولانی مدت.) اکثر آنها کارآفرین یا رهبران تجاری هستند و به آنها می گویند من چقدر مهم است که احساسات خود و افرادی که با آنها کار می کنند را درک کنم. اگر متوجه شدید که به طور مرتب عباراتی مانند این را بیان می کنید، به احتمال زیاد در مسیر درستی هستید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی