عمومی

اپل و T-Mobile یک برنامه کسب و کار کوچک را اعلام کردند شامل یک آیفون 13 با ملزومات تجاری برای هر 50 دلار است ماه

اپل و T-Mobile یک برنامه کسب و کار کوچک را اعلام کردند
شامل یک آیفون ۱۳ با ملزومات تجاری برای هر ۵۰ دلار است
ماه

در اوایل سال جاری، اپل طرح Business Essentials برای مشاغل کوچک. این برنامه شامل مدیریت دستگاه، فضای ذخیره‌سازی ابری و پشتیبانی از یک اشتراک ماهانه است. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند AppleCare+ را اضافه کنند و فرآیند دریافت خدمات و تعمیرات در آن دستگاه‌ها را ساده‌تر کنند.

“این یک سرویس کاملاً جدید از اپل است. که مدیریت دستگاه، ذخیره‌سازی و پشتیبانی را در یک اشتراک واحد برای کسب‌وکارهای کوچک با هدف حداکثر ۵۰۰ کارمند ترکیب می‌کند. //www.inc.com/jason-aten/apples-new-business-essentials-program-solves-1-of-biggest-technology-challenges-small-businesses-face.html”>در آن زمان برای من توضیح داد. “این طراحی شده است تا مدیریت دستگاه‌های اپل، راه‌اندازی و راه‌اندازی آن‌ها، به اندازه استفاده از آنها سرگرم‌کننده باشد — یا حداقل به آسانی استفاده از آنها.”

یکی از نکات کلیدی این است که برای مشاغل کوچکی طراحی شده است که لزوماً کارکنان اختصاصی فناوری اطلاعات ندارند. در این صورت، مسئولیت اغلب بر عهده صاحب کسب و کار کوچک است. Business Essentials راه بسیار ساده‌تری را برای مدیریت حداکثر ۳ دستگاه به ازای هر کاربر، برنامه‌های از پیش تعیین شده ارائه می‌کند. و خدمات و پشتیبانی و تعمیرات. پرسکات گفت: “این سرویس جدید منجر به صرفه جویی در زمان بسیار ارزشمندی برای مشتریان – از جمله آنهایی که کارکنان اختصاصی فناوری اطلاعات ندارند – می شود – که می توانند در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنند.”

اکنون، اپل با T-Mobile همکاری می کند تا Business Essentials و AppleCare+ را در اشتراک ماهانه ای که شامل iPhone 13 می شود، اضافه کند. وقتی حداقل شش خط دارید، ۵۰ دلار در ماه است.

“طرح جدید Business Unlimited Ultimate+ برای iPhone از T-Mobile، Business Essentials را با خدمات سریع ۵G ترکیب می کند، یک سرویس جدید قدرتمند پرسکات در بیانیه ای که طرح جدید را اعلام می کند.

این طرح شامل iPhone 13 در طرح Ultimate+ T-Mobile می‌شود که شامل مکالمه نامحدود، متن و داده‌های پرسرعت است. همچنین شامل ۲۰۰ گیگابایت داده پرسرعت برای اتصال به نقطه اتصال اینترنت است که صادقانه می‌تواند بهترین ویژگی باشد. اگر تا به حال سعی کرده اید برای هر دوره زمانی بدون وای فای از راه دور کار کنید، می دانید که به راحتی می توانید از محدودیت شرکت مخابراتی تلفن همراه خود برای داده هات اسپات عبور کنید.

در نهایت، این طرح به مشتریان WiFi را از طریق GoGo در خطوط هوایی دلتا و آلاسکا ارائه می‌کند و خدمات آن اواخر امسال به یونایتد ارائه می‌شود — همچنین متن و داده های نامحدود هنگام سفرهای بین المللی. با توجه به تعداد افرادی که از راه دور سفر می کنند یا از راه دور کار می کنند، این به ویژه مفید است.

البته، دلیل شراکت اپل با T-Mobile است. این طرح شامل Business Essentials و AppleCare+ در iPhone 13 است. T-Mobile همچنین به مشتریان فعلی اجازه می دهد تا Business Essentials را به آیفون موجود در یک طرح تجاری با قیمت ۲٫۹۹ دلار در ماه اضافه کنند و آن را مستقیماً به حساب T-Mobile خود ارسال کنند.

“همکاری با اپل تنها راه دیگری است که می‌توانیم از کسب‌وکارهای کوچک حمایت کنیم، زیرا آنها همچنان منبع مشاغل بی‌شماری هستند و کالی فیلد، رئیس گروه تجاری T-Mobile در بیانیه‌ای گفت: نوآوری‌ها در سراسر آمریکا. ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود هستیم و همکاری با اپل به ما این فرصت را می‌دهد تا با یک مشکل کاملاً جدید برای مشاغل کوچک مقابله کنیم – مدیریت فناوری اطلاعات.»

به طور سنتی بیشتر به عنوان یک برند مصرف کننده تصور می شود، دومین شرکت مخابراتی بزرگ تلفن همراه (توسط مشترکین) تلاش های خود را افزایش داده است. بر کسب و کارها پیروز شوید در این منظر، هدف قرار دادن مشاغل کوچک، که قبلاً در قراردادهای بزرگ با فرآیندهای تدارکاتی پیچیده بسته نشده اند، بسیار منطقی است. همکاری با اپل برای ارائه راه آسان‌تر برای مدیریت دستگاه‌های خود به آن مشاغل کوچک قطعاً تصمیم‌گیری را بسیار آسان‌تر می‌کند.

اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید، احتمال زیادی وجود دارد که زمان بیشتری را نسبت به کارهایی که می خواهید صرف کنید دلیلی برای راه اندازی یک کسب و کار در وهله اول نیستند. مدیریت دستگاه‌های کارمند شما مطمئناً یکی از این موارد است، و راه‌حل اپل یک راه ساده برای حذف آن از صفحه شما است — یا حداقل باعث می‌شود زمان کمتری از شما بگیرد.

“اپل متعهد به کمک به رشد کسب و کارهای کوچک است و ما به روابط دیرینه ای که با این جامعه ایجاد کرده ایم افتخار می کنیم.” «Apple Business Essentials به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا کل چرخه عمر محصولات اپل خود را مدیریت کنند – از مدیریت و ذخیره‌سازی دستگاه گرفته تا پشتیبانی و تعمیرات – بنابراین آنها می‌توانند روی راه‌اندازی و رشد کسب‌وکار خود تمرکز کنند.»

در نهایت هدف همین است. آیفون یا آیپد یا هر دستگاهی که استفاده می کنید، فقط ابزاری است که به شما کمک می کند کارها را انجام دهید. آخرین چیزی که نیاز دارید این است که کار بیشتری برای شما اضافه کند. با طرح جدید اپل و T-Mobile، برقراری ارتباط کارمندان شما نیازی به کار نیست.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی