عمومی

سازمان امور مالیاتی مهلت مالیاتی قربانیان طوفان فلوریدا را تمدید کرد 15 آگوست 2023

سازمان امور مالیاتی مهلت مالیاتی قربانیان طوفان فلوریدا را تمدید کرد
۱۵ آگوست ۲۰۲۳

سرویس درآمد داخلی (IRS) اعلام کرده است که قربانیان طوفان های اخیر در فلوریدا تا ۱۵ آگوست ۲۰۲۳ فرصت دارند تا اظهارنامه های مالیاتی مختلف فدرال فردی و تجاری را ارسال کنند و پرداخت های مالیاتی را انجام دهند. این کمک به هر منطقه ای ارائه می شود که توسط آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) در نتیجه گردبادها، طوفان های شدید و سیل که از ۱۲ تا ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ رخ داده است، تعیین شده است. در حال حاضر، افراد و خانواده هایی که ساکن هستند یا کسب و کار دارند. در Broward County واجد شرایط معافیت مالیاتی هستند.

این تخفیف مالیاتی مهلت‌های مختلف تشکیل پرونده و پرداخت مالیاتی را که از ۱۲ آوریل ۲۰۲۳ آغاز شده بود، بر اساس اعلامیه فاجعه در ۲۷ آوریل FEMA به تعویق می‌اندازد. افراد و مشاغل تحت تأثیر اکنون تا ۱۵ اوت ۲۰۲۳ فرصت دارند اظهارنامه خود را ثبت کنند و هرگونه مالیاتی را که در ابتدا در طول این دوره باید پرداخت شده است بپردازند. این شامل اظهارنامه مالیات بر درآمد فردی ۲۰۲۲ و اظهارنامه‌های تجاری مختلف می‌شود که در ابتدا سررسید آن در ۱۸ آوریل بود. مالیات‌دهندگان حتی اگر تا ۱۸ آوریل درخواست تمدید تشکیل پرونده مالیاتی نداشته باشند، زمان اضافی دریافت خواهند کرد.

مودیان مالیاتی واجد شرایط این زمان را دریافت خواهند کرد. همچنین تا ۱۵ آگوست فرصت دارند تا سال ۲۰۲۲ به IRA و حساب های پس انداز بهداشتی خود کمک کنند. مهلت تمدید شده همچنین برای پرداخت‌های مالیاتی تخمینی سه‌ماهه اعمال می‌شود که معمولاً در ۱۸ آوریل و ۱۵ ژوئن سررسید می‌شود، و برای اظهارنامه‌های سه ماهه حقوق و دستمزد و مالیات مالیات غیر مستقیم که معمولاً در ۱ مه و ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۳ سررسید می‌شود.

IRS به‌طور خودکار ارائه می‌دهد. تشکیل پرونده و تخفیف جریمه برای هر مودیان مالیاتی با آدرس IRS سابقه واقع در منطقه فاجعه، بنابراین مودیان مالیاتی برای دریافت این تخفیف نیازی به تماس با آژانس ندارند. با این حال، اگر مالیات‌دهنده متضرر یک اخطار جریمه دیرکرد یا تأخیر پرداخت را از سازمان امور مالیاتی دریافت کند که تاریخ سررسید پرداخت، پرداخت یا واریز اصلی یا تمدید شده آن در دوره تعویق قرار دارد، باید با شماره مندرج در اعلامیه تماس بگیرد تا جریمه کاهش یابد. .

این تخفیف مالیاتی بخشی از واکنش فدرال به خسارات ناشی از این طوفان‌ها است و بر اساس ارزیابی‌های محلی خسارت توسط FEMA است. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازیابی بلایا، به DisasterAssistance.gov مراجعه کنید. صاحبان مشاغل کوچک متاثر از طوفان فلوریدا باید به مهلت های تمدید شده توجه داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که اظهارنامه مالیاتی خود را ارسال کرده و پرداخت ها را تا ۱۵ اوت ۲۰۲۳ انجام می دهند.

برای اطلاع از آخرین، ما را در اخبار Google دنبال کنید.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی