چگونه در رسانه های اجتماعی کسب درآمد کنیم: نکاتی برای کوچک کسب و کار
چگونه در رسانه های اجتماعی کسب درآمد کنیم: نکاتی برای کوچک
کسب و کار
رسانه های اجتماعی، خواه توییتر، فیسبوک یا یوتیوب باشد، به محبوب ترین پلتفرم ها توسط صدها میلیون کاربر در سراسر جهان تبدیل شده اند. این فرصتهایی را برای کسبوکارها باز کرده است تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند و به آنها اجازه میدهد تا درآمد کسب و کار خود را به حداکثر برسانند. علاوه بر این، میتوانید از سایتهای رسانههای اجتماعی برای کسب درآمد نیز استفاده کنید. همچنین فرصت هایی برای کسب درآمد از طریق رسانه های اجتماعی بدون نیاز به فروش چیزی وجود دارد. در این مقاله، چیزهایی را به شما نشان میدهیم که میتوانند به شما در کسب درآمد در رسانههای اجتماعی کمک کنند.
چرا کسبوکارهای کوچک باید از رسانههای اجتماعی استفاده کنند. برای افزایش درآمد
به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی، رسانه های اجتماعی می توانند به تجارت کوچک شما در تعامل با مشتریان کمک کنند. با سایت های رسانه های اجتماعی مانند Facebook، Twitter، Instagram، LinkedIn، و Pinterest می توانید بسازید آگاهی از برند، پایگاه مشتری خود را افزایش دهید، فروش را افزایش دهید و با مشتریان فعلی و بالقوه ارتباط برقرار کنید.
نکات زیر بیشتر به قدرت رسانه های اجتماعی:
- شما دسترسی خود را از طریق رسانه های اجتماعی گسترش می دهید: با با تخمین ۴٫۲ میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی، شرکت ها از آن سرمایه گذاری می کنند. میتوانید از اینستاگرام یا پینترست برای نمایش محصولات خود یا حتی تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنید.
- افراد بیشتری در رسانههای اجتماعی خرید میکنند: با افزودن دکمههای «خرید» در شبکههای اجتماعی. پلتفرم های اجتماعی برای ایجاد فروش بیشتر این به این دلیل است که مشتریان میتوانند مستقیماً بدون ترک پلتفرم رسانه اجتماعی که در آن هستند خرید کنند.
- به ایجاد ارتباطات واقعی با برند خود کمک کنید: از طریق رسانههای اجتماعی، میتوانید ارتباطات انسانی واقعی ایجاد کنید. با برند شما با آن، می توانید مشتریان خود را با داستان برند خود آشنا کنید و همچنین مزایای محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید.
- ترافیک را به وب سایت/فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید: از طریق رسانه های اجتماعی با پست ها و تبلیغات، می توانید ترافیک را به وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید. با اشتراکگذاری محتوای عالی از وبسایت خود در کانالهای اجتماعی خود، میتوانید تعداد کلیکها را تشویق کنید.
- سرنخ ایجاد کنید: از طریق رسانههای اجتماعی، میتوانید با افزایش علاقه به افزایش تولید سرنخ کمک کنید. مشتریان بالقوه.
این یک کلمه کوتاه از Learn from Shopify است که به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنید (اینکه آیا شما ۱۰۰۰ یا ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارید.’
۱۴ بهترین راه برای کسب درآمد در رسانه های اجتماعی< span class="ez-toc-section-end"/>
قبل از شروع به کاوش در جزئیات لیست، در اینجا جدول مفیدی وجود دارد که می توانید به ۱۴ مورد از مؤثرترین روش های کسب درآمد اشاره کنید. در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی.
# | روش کسب درآمد در شبکه های اجتماعی | توضیح |
---|---|---|
۱ | محصولات و خدمات کسب و کار کوچک خود را تبلیغ کنید | از حساب های رسانه های اجتماعی خود برای تعامل با مخاطبان، تبلیغ نام تجاری و فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنید. |
۲ | فروش محصولات دیجیتال | از کانال های رسانه اجتماعی خود برای فروش استفاده کنید محصولات دیجیتالی مانند الگوها، نرمافزارها، کتابهای الکترونیکی و موارد دیگر. |
۳ | به شبکهها بپیوندید و محصولات وابسته را تبلیغ کنید | با پیوستن به برنامههای شبکه وابسته و دریافت پورسانت برای سرنخها یا فروشهای جدید، دسترسی خود را افزایش دهید. پست ها. |
۴ | موسیقی خود را در Soundcloud بفروشید | از مهارت های خلاقانه خود برای فروش موسیقی اصلی خود در Soundcloud استفاده کنید و از نمایشنامه ها و بینش مخاطبان کسب درآمد کنید. |
۵ | همکاری با برندها | از جایگاه منحصر به فرد خود و دنبال کنندگان زیاد خود برای همکاری با برندها و تأثیرگذاری بر مخاطبان هدف آنها استفاده کنید. |
۶ | فروش خدمات کوچینگ | مهارت ها و دانش منحصر به فرد خود را به عنوان خدمات مربیگری به علاقه مندان ارائه دهید. در خودسازی یا یادگیری مهارت های جدید. |
۷ | برنامه شریک YouTube | با پیوستن به YouTube Partner Program و کسب درآمد از تبلیغات در محتوای خود، پتانسیل درآمد کانال YouTube خود را باز کنید. |
۸ | فروش حقوق تصاویر شما< /td> | از حساب رسانه اجتماعی خود برای فروش حقوق آثار هنری دیجیتال یا عکس های خود استفاده کنید. |
۹ | به شبکه های اینفلوئنسر بپیوندید | از نفوذ خود برای بازاریابی محصولات استفاده کنید برای برندها به روشی معتبر و کسب درآمد از پست های حمایت شده و فرصت های اشتراک اجتماعی پولی. |
۱۰ | اجرای یک گروه فیس بوک | ایجاد و مدیریت یک گروه فیس بوک برای دستیابی به مخاطبان هدف خود و ایجاد یک انجمن پیرامون علایق یا اهداف مشترک. |
۱۱ | یک حساب رسانه اجتماعی را برای کسب و کار دیگری مدیریت کنید | از مهارت های مدیریت رسانه های اجتماعی خود برای کمک به سایر مشاغل در گسترش رسانه های اجتماعی و کسب درآمد از آن استفاده کنید.< /td> |
۱۲ | هزینه برای پست های حمایت شده | برای شرکت ها و برندهایی که نیاز به اثبات اجتماعی دارند، محتوای حمایت شده ایجاد کنید تا کالاها و خدمات خود را بازاریابی کنید. |
۱۳ | به عنوان نویسنده محتوای وبلاگ تبلیغ کنید | از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای ارائه خدمات خود به عنوان نویسنده محتوای وبلاگ استفاده کنید. |
۱۴ | یک اینفلوئنسر شوید | به دلیل دانش و تخصص خود در یک موضوع خاص شهرت داشته باشید، یک تأثیرگذار شوید و از تبلیغ محصولات برای برندها کسب درآمد کنید. |
با استفاده از ایده های کسب و کار رسانه های اجتماعی. مردم بدون فروش حتی یک محصول امرار معاش می کنند. کسانی که فالوورهای اجتماعی زیادی دارند میتوانند از پروفایلهای خود برای دریافت حقوق برندها، فروش دانش خود، ارائه مشاوره و موارد دیگر استفاده کنند. در زیر چند روش وجود دارد که میتوانید نحوه کسب درآمد در رسانههای اجتماعی را بیاموزید.
۱٫ محصولات و خدمات کسب و کار کوچک خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید
حسابهای رسانههای اجتماعی میتوانند از طریق اشتراکگذاری و ایجاد محتوا از طریق انجمنها، به شما در تعامل با دیگران کمک کنند. با آن می توانید برند و کسب و کار خود را ارتقا دهید. به مشتریان در مورد کالاها و خدمات خود بگویید؛ دریابید که مشتریان در مورد کسب و کار شما چه فکر می کنند. مشتریان جدید جذب کنید و روابط قوی تری با مشتریان فعلی ایجاد کنید.
< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 large-leaderboard-2 large-leaderboard-2550 adtester-container adtester-container-550" data-ez-name="smallbiztrends_com-large-leaderboard-2">
ترویج کسب و کار خود از طریق رسانه های اجتماعی پلتفرم ها مقرون به صرفه است. میتوانید از آن برای تبلیغ و هدایت ترافیک به فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید و همچنین فروش را به فروش آجر و ملات خود تکمیل کنید.
۲ . فروش محصولات دیجیتال با استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی شما
علاوه بر تبلیغ کسب و کار شما، رسانه های اجتماعی می توانند برای فروش محصولات دیجیتال نیز استفاده شوند. یک راه خوب برای کسب درآمد از طریق فروش محصولات دیجیتال به سادگی از طریق رسانه های اجتماعی است. برخلاف وبسایتها، پلتفرمهای رسانههای اجتماعی به گونهای طراحی شدهاند که به شما کمک میکنند محصولات دیجیتالی را با هیاهوی کمی در عرض چند دقیقه بفروشید.
بهعلاوه، اگر محصولی که میفروشید دیجیتالی است، لازم نیست نگران حمل و نقل یا حتی آن باشید. فهرست. با محصولات دیجیتالی مانند الگوها، نرمافزارها، کتابهای الکترونیکی، عکاسی، موسیقی و بنابراین میتوانید تعداد نامحدودی از آنها را با کمی تلاش بفروشید.
۳٫ به شبکه ها بپیوندید و محصولات وابسته را تبلیغ کنید
همچنین می توانید با پیوستن به شبکه ها دسترسی خود را به مشتریان بالقوه گسترش دهید و از طریق بازاریابی وابسته کسب درآمد کنید. از طریق بازاریابی وابسته، می توانید فقط با افزودن پیوندهای وابسته ردیابی شده به متن محتوای رسانه های اجتماعی خود، درآمد کسب کنید. با ملحق شدن به برنامههای شبکه وابسته، با کلیک کردن بازدیدکنندگان بر روی پیوندها، حق کمیسیون دریافت خواهید کرد.
< span class="ez-toc-section" id="4_Sell_Your_Music_on_Soundcloud"/>۴٫ فروش موسیقی خود در Soundcloud
اگر به خلاقیت علاقه دارید، می توانید موسیقی خود را از طریق SoundCloud بفروشید. اگر در اشتراک های SoundCloud Pro یا Pro Unlimited این پلتفرم ثبت نام کنید، در اینجا می توانید موسیقی اصلی خود را از طریق SoundCloud بفروشید. شما زمان آپلود نامحدودی دریافت میکنید، برای نمایشنامههایتان پول دریافت میکنید، به اطلاعات بینش پیشرفته مخاطب دسترسی پیدا میکنید و موارد دیگر.
۵٫ با برندها همکاری کنید
اثبات اجتماعی دهان به دهان جدید است، امروزه مصرف کنندگان بیشتری به تأثیرگذاران در تبلیغات پولی اعتماد می کنند. وبلاگ نویسان امروز می توانند به لطف فالوورهای زیاد خود مستقیماً با مخاطبان هدف شرکت صحبت کنند. از ارسال بررسی محصول، میزبانی آموزش های ویدئویی، وبلاگ نویسان این قدرت را دارند که بر بخش بزرگی از مصرف کنندگان تأثیر بگذارند. اگر یک جایگاه منحصر به فرد دارید، می توانید تخصص خود را به نمایش بگذارید تا وبلاگ خود را متمایز کنید و در عین حال با برندهایی که ممکن است در این فرآیند به جایگاه شما مرتبط باشند نیز همکاری کنید. از آنجایی که مشتریانشان مشتاق پیام های صادقانه ای هستند که از دیدگاه کاربر با آنها صحبت می کند، برندها سود خواهند برد.
۶٫ از طریق فروش خدمات کوچینگ درآمد کسب کنید
اگر مجموعه ای منحصر به فرد از مهارت ها دارید یا به چیزی علاقه دارید، شاید بتوانید خدمات مربیگری ارائه دهید. بسیاری از مردم به دنبال خودسازی یا یادگیری مهارت های جدید هستند. اگر جایگاه خاصی دارید که برای افراد دیگر ارزشمند است، میتوانید از این تقاضا استفاده کنید.
۷٫ با برنامه شریک YouTube کسب درآمد کنید
از طریق وبلاگ نویسی، می توانید پتانسیل درآمد کانال YouTube خود را نیز باز کنید. با پیوستن به برنامه شریک YouTube (YPP) نه تنها یک پلتفرم قوی دریافت میکنید، بلکه به منابع و ویژگیهای YouTube نیز دسترسی خواهید داشت که شامل دسترسی به تبلیغاتی است که در محتوای شما ارائه میشود. با این حال، باید در نظر داشته باشید که برای کسب درآمد معنادار از محتوای خود، باید تعداد زیادی بازدید و کلیک در YouTube داشته باشید.
۸٫ فروش حقوق تصاویر در حساب های رسانه های اجتماعی شما
اگر تعدادی عکس یا آثار هنری دیجیتالی عالی از خود دارید که مردم علاقه مند به خرید آن هستند، می توانید از حساب رسانه اجتماعی برای ارتباط با افرادی که علاقه مند به خرید آثار شما هستند استفاده کنید.
۹٫ به شبکه های اینفلوئنسر بپیوندید
راه های زیادی برای کسب درآمد در رسانه های اجتماعی وجود دارد. پست های حمایت شده تنها یکی از راه هایی است که وبلاگ نویسان می توانند از وبلاگ خود درآمد کسب کنند. امروزه برندها به دنبال اینفلوئنسرها هستند تا محصولات خود را به روشی معتبر به دنبال کنندگان خود عرضه کنند. در اینجا شبکه های اینفلوئنسر راه خوبی برای شروع پست های حمایت شده و فرصت های اشتراک گذاری اجتماعی پولی هستند. اگر در اوایل تجربه وبلاگ نویسی خود هستید، ممکن است برای شما آسانتر باشد که با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ که آژانس های شخص ثالثی هستند که کار سختی را برای شما انجام می دهند، شروع کنید.
این شبکهها به شما کمک میکنند تا به برندها متصل شوید و به عنوان یک واسطه عمل میکنند تا مجبور نباشید خودتان مستقیماً با آنها در تماس باشید. این به طور بالقوه به شما کمک می کند تا درها را به روی شما باز کند و تجربه پست حمایت شده را به شما بدهد که می توانید در رزومه وبلاگ نویس خود بگنجانید. اینفلوئنسرها یا وبلاگ نویسان برای همکاری با یک شبکه ثبت نام می کنند و برندهایی که با آن شبکه کار می کنند به تجزیه و تحلیل های مربوط به کمپین های اجرا شده در آن شبکه منفرد اینفلوئنسرها دسترسی دارند. برخی از شبکه ها ممکن است از شما بخواهند که فقط با آنها کار کنید. برخی از شبکه های تأثیرگذار عبارتند از:
۱۰٫ یک گروه فیس بوک را اجرا کنید
فیس بوک برای بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه خود، مکمل های گسترده ای را به شما ارائه می دهد. با ایجاد گروه های فیس بوک خود می توانید راهی ارزان و موثر برای دستیابی به مخاطبان هدف خود باشید. این به شما کمک می کند تا جامعه ای را حول علایق یا اهداف مشترک بسازید و حتی می تواند به افزایش ترافیک به وبلاگ یا وب سایت شما کمک کند.
< /span>
۱۱٫ مدیریت یک حساب رسانه اجتماعی برای کسب و کار دیگر
در بازار امروز، هیچ کسب و کاری نمی تواند ارزشی را که رسانه های اجتماعی برای موفقیت کسب و کار شما ارائه می دهد نادیده بگیرد. . اگر یک وبلاگ نویس موفق هستید و می توانید محتوایی ایجاد کنید که افراد زیادی از آن لذت می برند و دنبال می کنند، می توانید از آن برای کمک به سایر مشاغل در گسترش رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. شما می توانید با ارائه خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی در برخی از آنها که می توانید بین ۱۴ تا ۳۵ دلار در ساعت درآمد داشته باشید، از استعداد خود برای بدست آوردن مبلغی منظم استفاده کنید.
۱۲٫ هزینه برای پست های حمایت شده
شرکت ها و برندها هر چه بیشتر به دنبال اثبات اجتماعی برای بازاریابی کالاها و خدمات خود هستند. شما می توانید با تولید محتوای حمایت شده به آنها کمک کنید تا به این اهداف دست یابند. این می تواند از طریق بررسی محصول، تبلیغات، بک لینک به وب سایت حامیان مالی باشد، اما همیشه به یاد داشته باشید که به مخاطبان خود اطلاع دهید که محتوای پولی ارائه می دهید. از نظر پرداخت، عوامل متعددی می تواند نقش داشته باشد که شامل دسترسی شما می شود. جایگاه شما، و اینکه آیا پست های شما شامل تصاویر، ویدیوها و صدا هستند یا خیر.
۱۳٫ به عنوان نویسنده محتوای وبلاگ تبلیغ کنید
شما همچنین می توانید خدمات خود را به عنوان وبلاگ نویس با انتخاب تبلیغات رسانه های اجتماعی نیز ارائه دهید. به عنوان مثال، تبلیغات Google و Facebook گزینه ارزانی برای دریافت تبلیغات هدفمند شما برای نیازهای بازاریابی شما به عنوان یک وبلاگ نویس ارائه می دهند.
۱۴ . اینفلوئنسر شوید
شما همچنین می توانید به عنوان یک تأثیرگذار تلاش کنید. اینفلوئنسر کسی است که مهارت تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید افراد را از طریق اختیار، دانش یا رابطه با مخاطبانش دارد. اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی افرادی هستند که به دلیل دانش و تخصص خود در یک موضوع خاص شهرت پیدا کرده اند و پست های منظمی ارائه می دهند. برندها بیش از این تمایل دارند که به تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی پول بدهند زیرا به ایجاد روندها کمک می کنند و دنبال کنندگان خود را تشویق می کنند تا محصولاتی را که تبلیغ می کنند بخرند.