عمومی

الگوهای نامه رد مصاحبه

الگوهای نامه رد مصاحبه

پیمایش پیچیدگی‌های نامه رد مصاحبه یک کار ظریف برای استخدام‌کنندگان است. استخدام کارکنان با مجموعه ای از چالش های خاص خود پر است، و شاید یکی از دلهره آورترین جنبه ها ارسال آن نامه های رد به نامزدهایی باشد که این کار را انجام نداده اند.

به عنوان یک استخدام کننده اخلاقی و مسئولیت پذیر، این امر است. وظیفه شما این است که متقاضیان را در مورد موقعیت خود در فرآیند استخدام آگاه کنید. اطمینان از اینکه هر کاندیدا می‌داند وضعیت درخواست آنها فقط مودبانه نیست – این بهترین روش است.

در این مقاله، ما شما را از طریق ایجاد نامه‌های رد راهنمایی می‌کنیم که نه تنها اطلاعات لازم را ارائه می‌دهند، بلکه این کار را با ظرافت و ظرافت انجام می‌دهند. حرفه ای بودن.

Rejection Letter چیست؟

Rejection Letter یک سند رسمی یا مکاتبه ای است که توسط سازمان ها عمدتاً در طول فرآیندهای استخدام ارسال می شود. این نامه با درایت به نامزدها اطلاع می‌دهد که برای موقعیت یا فرصت خاصی انتخاب نشده‌اند.

اگرچه ممکن است ارتباطی ساده به نظر برسد، اما بسیار بیشتر از این است. تهیه این نامه نیاز به حساسیت و تفکر دارد. شفاف بودن در مورد وضعیت یک نامزد فقط حرفه ای بودن نیست. این همچنین در مورد احترام و توجه است.

این متقاضیان زمان، انرژی و اغلب سرمایه‌گذاری احساسی را صرف درخواست کرده‌اند، و این امر برای کارفرمایان ضروری است که تلاش‌های آنها را تصدیق کنند.

svg%3E - الگوهای نامه رد مصاحبه

چرا نامه‌های رد مصاحبه بسیار مهم هستند

اطلاعات لازم را در مورد روند درخواست خود دریافت نمی‌کنند می تواند برای جویندگان کار ناامید کننده باشد و همچنین می تواند تصویری منفی از بی توجهی و بی تفاوت بودن شرکت شما ایجاد کند. نامه رد می تواند:

به القای شفافیت کمک کند: نامه رد کار می تواند به متقاضیان اطلاعاتی در مورد فرآیند پردازش درخواست بدهد و به آنها کمک کند تا روند درخواست خود را پیگیری کنند،

<نشان می‌دهد که شما اهمیت می‌دهید: می‌تواند به متقاضیان کمک کند تا بدانند تلاشی که برای درخواست شغل انجام می‌دهند را تشخیص می‌دهید و به کاهش هرگونه احساس منفی نسبت به شرکت شما کمک می‌کند. با عدم پاسخگویی به آنها، کاندیداها ممکن است احساس کنند که هنوز در رقابت هستند و ممکن است پیشنهادهای شغلی را رد کنند یا از درخواست برای مشاغل دیگر خودداری کنند، فقط به این دلیل که منتظر پاسخ شما هستند.

کاهش مکاتبات غیر ضروری: ارسال نامه‌های اعلان می‌تواند تضمین کند که متقاضیان منتظر پاسخ نمی‌مانند و ممکن است تعداد ایمیل‌های اعلام حضور و تماس‌هایی که از آنها دریافت می‌کنید کاهش یابد.

< قوی>شما را برای متقاضیان محبت می کند: با تماس با متقاضیان، تصوری ماندگار به عنوان یک شرکت پاسخگو ایجاد می کنید که نشان می دهد فرهنگ شرکتی عالی دارید، اضافه کنید که علیرغم عدم تطابق مناسب، می توانید آنها را تشویق کنید تا برای موقعیت های دیگر درخواست دهند. در داخل شرکت.

svg%3E - الگوهای نامه رد مصاحبه

چه چیزهایی باید در یک نامه رد به خوبی نوشته شود

یک نامه رد خوب باید شامل موارد زیر باشد:

سریع باشید: سعی کنید نامه خود را ارسال کنید نامه رد در اولین فرصت ممکن و منتظر تماس نامزدها نباشید. هیچ چیز به اندازه انتظار برای تماسی که ممکن است هرگز نیاید، خسته کننده نیست. علیرغم اینکه حامل خبرهای بدی هستید، بهتر است هر چه زودتر آن را از سر راه بردارید.

«متشکرم» خود را نیز بگنجانید: هرگز فراموش نکنید که از متقاضیان برای علاقه آنها تشکر کنید. در درخواست در شرکت و صرف زمان و تلاش در فرآیند درخواست.

شخصی سازی: نام نامزد و عنوان شغلی که برای آن درخواست داده اند را ذکر کنید. در صورت امکان، می توانید یادداشتی از مکالمه اضافه کنید یا ویژگی مثبت خاصی را که در متقاضی قدردانی کرده اید ذکر کنید.

دعوت برای درخواست مجدد: اگر احساس می کنید که نامزد می تواند باشد. مناسب برای شرکت در یک ظرفیت دیگر، به آنها اطلاع دهید که مایلید برای فرصت های دیگر در آینده درخواست دهند.

svg%3E - الگوهای نامه رد مصاحبه

نحوه نوشتن نامه رد مصاحبه

به عنوان یک کارفرما یا مدیر استخدام، برنامه های بی شماری را بررسی می کنید، در مصاحبه های متعدد شرکت می کنید و گاهی اوقات حتی پیشینه نامزد را تأیید می کنید تا اطمینان حاصل کنید که فرد انتخاب شده با نیازهای شرکت مطابقت دارد.

با این رویه دقیق، مسئولیت اطلاع رسانی به افرادی که انتخاب نشده اند در مورد وضعیت آنها وجود دارد. تهیه پیش نویس نامه رد مهربانی در این سناریو بسیار مهم است.

این سند باید تجسمی از ارزش های شرکت، گواهی بر حرفه ای بودن آن، و پیامی روشن و در عین حال دلسوزانه در مورد تصمیم اتخاذ شده باشد.

نامه رد قبل از مصاحبه نمونه

سفر استخدام اغلب شامل مرحله حذف قبل از مصاحبه است. در این مقطع، بر اساس رزومه‌ها و نامه‌های پوششی، ممکن است بخش قابل‌توجهی از داوطلبان وارد مرحله مصاحبه نشوند.

تهیه نامه رد در این مرحله ضروری است. مکاتبات باید ارتباط روشنی در مورد وضعیت نامزد ارائه دهد. اگرچه این مرحله مقدماتی است، اما حفظ لحن همدلانه و محترمانه حیاتی است.

به عنوان یک کارفرما، در حالی که شما بر تقطیر بهترین مناسب برای شغل تمرکز می کنید، اطمینان از اینکه هر متقاضی احساس ارزشمندی می کند نیز بسیار مهم است. حتی اگر در فرآیند استخدام ادامه ندهند.

به خاطر داشته باشید، روشی که شما یک نامزد را رد می‌کنید، می‌تواند تأثیر ماندگاری در مورد اخلاق شرکت شما بگذارد.

مثال نامه رد کردن

عزیز [نامزد نامزد]،

از زمانی که برای درخواست در [نام شرکت] و موقعیت [عنوان شغلی] درخواست کردید، متشکریم. در حالی که ما تحت تأثیر شرایط شما قرار گرفتیم، اما در حال حاضر، نامزدهای مناسب تری را برای پیشبرد روند استخدام شناسایی کرده ایم. اگرچه نتوانستید در فرآیند استخدام برای این موقعیت شرکت کنید، نمایه شما ذخیره می شود و برای نقش های دیگر بررسی می شود. درخواست و علاقه شما به این فرصت بسیار قدردانی می شود.

باز هم از علاقه شما به [نام شرکت شما] سپاسگزاریم. ما برای شما در جستجوی کار آرزوی موفقیت داریم.

با احترام،

<[نام فرستنده]

ایمیل رد قبل از مصاحبه

[نام شرکت شما] [نشانی شما] [تاریخ] [نام متقاضی] [آدرس متقاضی]< /p> [نام متقاضی] عزیز،

از علاقه شما به [نام شرکت] و نقش [نام موقعیت] که برای آن درخواست دادید متشکریم. ما مدارک شما را بررسی کرده‌ایم و به دلیل [شامل استدلال]، نامزدهای دیگری با تجربه عملی بیشتری را برای بررسی بیشتر انتخاب کرده‌ایم.

از درخواست شما و زمانی که روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید قدردانی می‌کنیم. ما برای شما در تلاش های آینده خود آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم به زودی فرصتی برای ملاقات مجدد داشته باشیم.

با احترام،

[نام شما] [نقش شما]

svg%3E - الگوهای نامه رد مصاحبه

مثال نامه رد پس از مصاحبه

پس از فرآیند دقیق مصاحبه، لازم است با نامزدهایی که موفق به انجام این کار نشده‌اند، ارتباط برقرار کنید. این یک مقطع حساس است، زیرا این افراد نه تنها وقت خود، بلکه امیدهای خود را نیز برای پیوستن به سازمان شما سرمایه گذاری کرده اند.

تهیه پیش نویس نامه رد پس از مصاحبه کار ظریفی است. این ضروری است که در ارتباطات خود صریح و در عین حال ملایم باشید.

هدف شما این است که پیام را به وضوح منتقل کنید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که تجربه متقاضی با سازمان شما با وجود نتیجه مثبت باقی می ماند.

همانطور که به این ترتیب باید نامه رد پس از مصاحبه را صادر کنید و به آنها اطلاع دهید که دیگر برای پست تبلیغ شده در رقابت نیستند. همچنین می‌توانید منابع دیگر ما را در سوالات مصاحبه خوب برای پرسیدن از داوطلبانو بررسی کنید. نکات مصاحبه تصویری.

نامه رد پس از مصاحبه مثال

[نام شرکت شما] [نشانی شما]

[تاریخ] [نام متقاضی] [نشانی متقاضی]

[نام متقاضی] عزیز،

از علاقه شما به [name of job position] در اینجا در  [Company’s name] بسیار سپاسگزاریم و از اینکه وقت گذاشتید و آمدید و ملاقات کردید. با تیم.

در حالی که همه ما تحت تأثیر مجموعه مهارت و تجربه شما قرار گرفتیم، تصمیم گرفتیم با نامزد دیگری که تجربه بیشتری دارد پیش برویم. با این حال، ما احساس می کنیم که شما یک فرهنگ عالی هستید و شما را تشویق می کنیم که برای فرصت های دیگر که در ماه های آینده در دسترس خواهند بود درخواست دهید.

باز هم از زمانی که برای درخواست و مصاحبه برای این نقش اختصاص دادید متشکرم. ما برای شما در جستجوی شغل و تمام تلاش‌های آینده آرزوی موفقیت داریم.

با احترام،

[شما نام] [نقش شما]

svg%3E - الگوهای نامه رد مصاحبه

پیش مصاحبه در مقابل. نامه های رد پس از مصاحبه

پیش نویس نامه های رد قبل و بعد از مصاحبه ممکن است شبیه به هم به نظر برسد، اما از جهات مختلفی با هم تفاوت دارند. در اینجا مقایسه ای برای کمک به درک این تفاوت ها وجود دارد:

< td class="column-2">به طور کلی محدود است، زیرا تعامل با نامزد حداقل است.

ویژگی ها/ویژگی ها رد کردن قبل از مصاحبه رد شدن پس از مصاحبه
هدف به کاندیداهایی که در فهرست نهایی دور مصاحبه قرار نگرفته اند اطلاع دهید. به کاندیداها اطلاع دهید که بعد از دور مصاحبه نتوانستند برش را انجام دهند.
زمان بندی پس از بررسی اولیه رزومه ها و مدارک تحصیلی ارسال شد. بعد از آن ارسال شد. فرآیند مصاحبه برای همه داوطلبان تکمیل شده است.
شامل بازخورد مشخص تر، می تواند شامل جزئیات مصاحبه باشد.
اشاره به فرصت های آینده کاندیداها را تشویق کنید که مراقب باشند برای نقش های دیگر در آینده. ذکر نقش های آینده و متناسب با فرهنگ شرکت.
Tone رسمی و قدردانی از درخواست آنها. شخصی تر، که تعامل را در طول مصاحبه منعکس می کند.

svg%3E - الگوهای نامه رد مصاحبه

نکات نامه رد مصاحبه

حصول اطمینان از ارتباط به موقع و با ملاحظه پس از مصاحبه بسیار مهم است. خواه رد اولیه باشد یا بعد از مصاحبه، گسترش این ادب بازتابی از اخلاق شرکت شما است.

اطلاع رسانی سریع به نامزدها از وضعیت آنها، اضطراب و عدم اطمینان آنها را در مورد مراحل بعدی جستجوی شغلی آنها کاهش می دهد. این نوع بازخورد به موقع نه تنها دوره انتظار استرس زا برای متقاضیان را کاهش می دهد، بلکه شهرت شرکت شما را نیز تقویت می کند.

نمایش این سطح از حرفه ای بودن و همدلی تاکید می کند که سازمان شما برای تلاش و زمان هر فرد ارزش قائل است و باعث افزایش بیشتر شما می شود. نام تجاری کارفرما در بازار رقابتی.

یک نامه رد شخصی بنویسید: < /strong>به یاد داشته باشید که نام نامزد و موقعیت مورد درخواست را ذکر کنید. این به گیرندگان این امکان را می دهد که بدانند به خاطر داشته باشید که شما برای به خاطر سپردن آنها وقت گذاشته اید و به جای ارسال نامه های رد انبوه به آنها خطاب می کنید. یک نامه رد سفارشی می تواند تاثیر زیادی در کاهش ضربه ناشی از رد شدن برای یک شغل داشته باشد.

نامه را مختصر نگه دارید: حرف هایتان را کوتاه نکنید. و وجدان را با مودب بودن نیز انجام دهید.

حرفه ای و ملاحظه کار بمانید: تا آنجا که ممکن است توضیح دهید که چرا نامزد موفق به انجام این کار نشد. حتماً بازخورد خود را به آن‌ها بدهید، از تجربه و مهارت‌هایشان تعریف کنید و به آن‌ها بگویید که تحت تأثیر آن‌ها قرار گرفته‌اید.

فراموش نکنید که از وقتشان تشکر کنید: > فراموش نکنید که از آنها به خاطر صرف وقت و تلاش خود برای درخواست موقعیت مورد نظر تشکر کنید. این کمک می کند که به آنها بفهمانید که از شکیبایی آنها قدردانی می کنید.

همانطور که راهنمای خود را در مورد ایجاد نامه های رد مصاحبه موثر به پایان می رسانیم، حفظ حس شوخ طبعی، حتی در مواجهه با رد، ضروری است. برای تسکین روحیه، این ویدئوی یک فرد جسور را که در حال رد کردن نامه رد خود به دانشگاه هاروارد است، نگاه کنید. این یک یادآوری بازیگوش است که هر شکست می تواند تنظیمی برای یک بازگشت عالی باشد. لذت ببرید!

تصویر: $


بیشتر در: نمونه‌های پیام تجاری، پیام‌های عملیاتی
منبع :
حتما بخوانید : ۴۸ پیام روز پدر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی