عمومی

برنامه های کاربردی برای مشاغل کوچک کهنه سرباز SBA پذیرفته می شود گواهینامه

برنامه های کاربردی برای مشاغل کوچک کهنه سرباز SBA پذیرفته می شود
گواهینامه

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) اخیراً شروع به پذیرش برنامه های گواهینامه کسب و کار کوچک کهنه کار (VetCert) کرد.



برنامه های در حال پذیرش برای گواهینامه SBA Veteran Small Business

دولت بایدن هریس در حال گسترش دسترسی به منابع برای کهنه سربازان و سایر جمعیت محروم است که شامل ۲۵ میلیارد دلار مخارج قراردادی دولتی با مشاغل کوچک متعلق به کهنه سربازان معلول خدماتی در سال مالی ۲۰۲۱ است. برنامه VetCert به طور قابل توجهی بهبود خواهد یافت. تجربه مشتری برای کارآفرینان کهنه کار و صاحبان مشاغل.

sba accepting applications for the veteran small business certification - برنامه های کاربردی برای مشاغل کوچک کهنه سرباز SBA پذیرفته می شود
گواهینامه

گواهینامه واجد شرایط بودن اعطای قرارداد

برنامه VetCert اکنون به وسیله صدور گواهینامه اصلی برای همه مشاغل کوچک متعلق به کهنه سربازان تبدیل خواهد شد. مسئولیت صدور گواهینامه ها به عنوان بخشی از تمرکز دولت بایدن بر همکاری بین سازمانی قوی تر، از اداره کهنه سربازان به SBA منتقل شده است.

گواهینامه ها طبقه بندی های مهمی هستند که به کسب و کارهای متعلق به کهنه سربازان کمک می کنند تا برای جوایز قراردادی فدرال با منبع انحصاری و کنار گذاشته شده واجد شرایط شوند. چنین کسب و کارهایی تنها پس از تایید صلاحیت برای رقابت برای قراردادهای منفرد و کنار گذاشته شده در وزارت امور کهنه سربازان واجد شرایط هستند.

“مزایای کلیدی و پشتیبانی شایسته”

مدیر SBA ایزابلا کاسیاس گوزمن گفت: “کسب و کار کوچک کهنه کار جدید SBA برنامه صدور گواهینامه با تعهد ما برای ارائه پشتیبانی استثنایی برای کارآفرینان ماهر از جامعه نظامی آمریکا طراحی شده است. حمایت از این کارآفرینان کهنه کار با دسترسی به قراردادهای دولتی تضمین می‌کند که آنها می‌توانند خدمات ارزشمند خود را به مردم آمریکا ادامه دهند، چه در زمینه تولید، خرده‌فروشی، تحقیق و توسعه یا کمک به ما در ایجاد زیرساخت‌های حیاتی مورد نیاز برای ارتقای رشد بلندمدت، ایجاد شغل، و تولید ثروت.”

وزیر امور کهنه سربازان، دنیس مک دونا، افزود: “کسب و کارهای کوچک متعلق به جانبازان به دلیل خدمات فداکارانه صاحبان آنها به ملت ما، واجد شرایط دریافت مزایای کلیدی و حمایت شایسته هستند. صدور گواهینامه بخش مهمی از این فرآیند است، و من همه جانبازان واجد شرایط را تشویق می‌کنم که درخواست‌های تأیید صحت خود را از امروز به اداره بازرگانی کوچک ارسال کنند.»

گواهینامه های فعلی اعطا شده یک سال تمدید

برنامه‌های جدید VetCert از ۹ ژانویه پذیرفته می‌شوند، با کسب‌وکارهای کوچک کهنه کار فعلی که قبلاً توسط مرکز مدیریت کهنه‌کاران برای تأیید و ارزیابی تأیید شده‌اند. یک تمدید یک ساله از اول ژانویه ۲۰۲۳ ارائه کرد.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: sba


منبع :
حتما بخوانید : آینده کار چگونه است؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی