عمومی

ابزار برق – لیست شما برای شروع یک کسب و کار

ابزار برق – لیست شما برای شروع یک
کسب و کار

چه یک خط برق در حال کار، یک کار تعمیر یا یک پروژه بهبود، چندین مشتری به دنبال کمک هستند. از آنجایی که کار الکتریکی خطرناک و پیچیده است، داشتن ابزار مناسب برای انجام کار ایمن و کارآمد بسیار مهم است.

برای موفقیت پروژه‌ها به ابزارهای الکتریکی تخصصی نیاز دارید که می‌توانند مفید باشند. ابزارهای برقی می توانند برای کسب و کار شما ضروری باشند زیرا به شما امکان می دهند کارهای تخصصی تری را انجام دهید و در عین ایمن بودن با مواد متنوعی کار کنید.

این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا کارهای مشابه ابزارهای دستی را انجام دهید، اما با کارایی بیشتر و تلاش کمتر. چه یک کسب و کار تاسیس شده در زمینه برق داشته باشید و چه به تازگی شروع به کار کرده اید، لیست ابزارهای برق ما به شما کمک می کند همه چیز مورد نیاز خود را داشته باشید.

 

چه مدت طول می کشد تا یک برقکار شوید؟

به طور معمول، قوانین صدور مجوز در اکثر ایالت ها نیاز به حداقل چهار سال تجربه حتی واجد شرایط برقکار شدن. این شامل هزاران ساعت تجربه کاری، ۹۶ ساعت آموزش در کلاس، گذراندن آزمون سرکار، و گرفتن گواهینامه برق خواهد بود.

در طول در این سال ها، مهارت های اولیه یک کارگر برق و کدها و الزامات مختلف برای سازه های ساختمانی مختلف را خواهید آموخت. در بسیاری از موارد، برق‌کاران مشتاق این گزینه را دارند که شاگرد شوند، در یک مدرسه تجاری شرکت کنند یا به آموزش‌های حین کار بپیوندند تا مهارت‌های خود را بیشتر کنند.

svg%3E - ابزار برق - لیست شما برای شروع یک
کسب و کار

آیا باید ابزار بخرید یا اجاره کنید؟

تصمیم شما در مورد خرید یا اجاره ابزار به بودجه شما بستگی دارد. هنگام تصمیم گیری در مورد اجاره یا خرید ابزار، باید به چندین سوال کلیدی پاسخ دهید، از جمله اینکه چند وقت یکبار از ابزار استفاده می کنید. آیا فضای ذخیره سازی زیادی را اشغال می کند؟ هر چند وقت یکبار از ابزارها برای تضمین سرمایه گذاری استفاده می کنید؟ ابزارها چقدر به تعمیر و نگهداری نیاز دارند؟

دانستن اینکه چه زمانی باید ابزاری را اجاره کنید و چه زمانی آن را بخرید، می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. پول شما همچنین باید بیش از هزینه های اولیه را در نظر بگیرید، تعمیر و نگهداری و جایگزینی آنها نیز باید در تصمیم گیری شما لحاظ شود.

از کجا می توانید بهترین ابزار برقی را بخرید؟

می توانید ابزار برق را در فروشگاه سخت افزار محلی خود یا از فروشگاه های بزرگ مانند وال تهیه کنید. -Mart، Target یا Home Depot. همچنین می‌توانید برخی از خرده‌فروش‌های آنلاین مانند آمازون، گرینگر، یا Elliott Electric Supply را خریداری کنید. وقتی صحبت از ابزارهای برقی با کیفیت بالا می شود، حتماً این مارک ها را بررسی کنید:

Klein Tools

کلین تولز تولید کننده طیف متنوعی از ابزارهای با کیفیت بالا است. آنها علاوه بر ارائه مجموعه‌ای از ابزارهای دستی، تسترهای ولتاژ، ابزارهای تهویه گرمایشی و تهویه مطبوع (HVAC)، ابزارهای سیم‌کشی الکتریکی، مولتی‌مترها، تسترهای ولتاژ بدون تماس، نوارهای ماهیگیری و موارد دیگر را نیز می‌سازند.

ابزارهای استنلی

استنلی تولز تولید کننده و توزیع کننده ابزارهای برقی است. این شرکت ابزارهای برقی دستی را می‌سازد و می‌فروشد که شامل هواپیماهای دستی، اره‌ها، خط‌کش‌ها، مربع‌های آزمایشی، اسکنه، پیچ‌گوشتی‌ها و بسیاری از ابزارهای دیگر برای مصارف مصرف‌کننده و صنعتی است.

دیوالت

Dewalt یک تولیدکننده است توریر ابزار برقی، ابزار دستی و لوازم جانبی. این ابزار به دلیل نام تجاری ابزار برقی بی سیم و سیمی خود در بین حرفه ای ها از جمله نجارها، لوله کش ها و برقکاران مشهور است.

Milwaukee

میلواکی طیف وسیعی از محصولات ابزار برقی، از جمله مته های شارژی، اره، جاروبرقی و دستی را به مشتریان ارائه می دهد. ابزارها.

Makita

Makita یک تولید کننده ژاپنی ابزارهای برقی، ابزارهای شارژی، پیچ گوشتی ها، آچار ضربه ای چکش های چرخشی، آسیاب های زاویه ای، رنده ها، و قیچی های فلزی است.

فهرست ابزارهای ضروری برق

اکثر برق‌کاران حرفه‌ای به مجموعه‌ای از ابزارهای مناسب برای کارهای مختلف متکی هستند. این ابزارها علاوه بر کمک به انجام صحیح کار، ایمنی، دقت، مهارت و راحتی را نیز ارائه می دهند. چه یک کسب و کار تاسیس شده در زمینه برق داشته باشید و چه به تازگی شروع به کار کرده اید، فهرست ابزارهای برق ما به شما کمک می کند تا همه چیز مورد نیاز خود را داشته باشید.

ابزارهای برتری که برای شروع به آن نیاز دارید

به عنوان یک برقکار، به ابزارهای مختلفی از ابزارهای اساسی مانند پیچ ​​گوشتی تا ابزارهای الکتریکی مانند تسترهای ولتاژ، ابزارهای برقی، نوار چسب و لوازم و لوازم جانبی. در زیر چند ابزار ضروری برای هر برقکار وجود دارد.

ابزارهای الکتریکی

۱٫ NCVT و تستر ولتاژ غیر تماسی

تستر ولتاژ غیر تماسی (NCVT) یک ابزار ضروری برقکار است که به تشخیص وجود ولتاژ کمک می کند. یک تستر ولتاژ غیر تماسی با قرار دادن پروب های فلزی پیچیده شده در لاستیک یا پلاستیک در یک خروجی کار می کند تا ولتاژ را بدون نیاز به تماس مستقیم تأیید کند.

۲٫ آچار

آچار آچار برقی است که برای نصب و جدا کردن دوشاخه های رابط در کارهای برقی استفاده می شود. از لاستیک قالب‌گیری شده برای اتصالات قابل جداسازی استفاده می‌کند و از اتصال کوتاه جلوگیری می‌کند.

۳٫ تستر گیرنده

تستر گیرنده دستگاهی است که نشان می دهد سیم های برق، نول و زمین به درستی متصل شده اند یا خیر. وقتی به پریز برق وصل می‌شود، مطمئن می‌شود که به درستی سیم‌کشی شده است.

۴٫ ست پیچ گوشتی برقی

پیچ گوشتی برقی یک وسیله برقی قابل حمل است که به شما امکان پیچ و بازکردن پیچ ها را می دهد. همراه با انواع پیچ گوشتی‌های عایق‌شده برای محافظت از کاربران در برابر شوک الکتریکی و دارای یک نگهدارنده بیت است که می‌تواند مغناطیسی باشد یا دارای سیستم آزادسازی سریع است.

۵٫ مدار یاب

یک مدار شکن برای تشخیص اینکه کدام یک از کلیدهای مدار در پانل خدمات اصلی به یک پریز یا چراغ خاص خدمت می کند استفاده می شود.

ابزارهای برق

۶٫ مته

دریل برقی به ایجاد سوراخ در چوب، بتن یا فلز کمک می کند. همچنین می‌توان از آنها برای چرخاندن پیچ‌ها روی وسایل استفاده کرد.

۷٫ درایورهای ضربه ای

درایورهای ضربه ای اغلب برای رانندگی در تعداد زیادی بست، پیچ های بلندتر و پیچ و مهره ها استفاده می شوند. آنها با ساقه های آزاد شونده سریع عرضه می شوند و نیروی چرخشی زیادی تولید می کنند که پیچ های بزرگ را در چند ثانیه به حرکت در می آورد.

۸٫ درایورهای مهره

درایورهای مهره به سفت کردن مهره ها و پیچ ها کمک می کنند. آنها با یک سوکت متصل به یک شفت و دسته استوانه‌ای عرضه می‌شوند و از نظر ظاهری شبیه به پیچ گوشتی هستند.

۹٫ اره‌ها

اره‌های برقی، اره‌های دایره‌ای الکتریکی با تیغه‌های متصل به محور موتور هستند که برای برش چوب، فلزات، پلاستیک، فایبرگلاس، بتن و سایر مواد استفاده می‌شود.

۱۰٫ Hole Hog

دریل هوگ هوگ دارای قدرت و گشتاور است که به آسانی سوراخ‌های ناودانی را برای لوله‌های برق ایجاد می‌کند.

۱۱٫ آسیاب زاویه ای

یک آسیاب زاویه ای برای انواع کارهای ساخت فلز که شامل برش، سنگ زنی، سوراخ کردن، تکمیل و پرداخت می شود استفاده می شود.

ابزار و لوازم دستی

۱۲٫ بیت ریمینگ

بیت ریمینگ یک ابزار برش دوار است که برای بزرگ‌کردن و تکمیل تا ابعاد دقیق سوراخ‌هایی که حفر شده یا حفر شده‌اند استفاده می‌شود.

۱۳٫ . انواع انبر عایق

انبر عایق از شوک الکتریکی و ایجاد قوس در اطراف تجهیزات الکتریکی زنده محافظت می کند. آنها به شکل انبر مورب، انبر کناری و انبر دماغه سوزنی هستند.

۱۴٫ سیم‌بره‌کن‌های سنگین

بره‌کن‌های سیم‌کش‌های سنگین یا انبردست‌های خط کش برای برداشتن پوشش محافظ یا ژاکت از سیم‌های برق طراحی شده‌اند.

۱۵٫ . نوار ماهی

نوار ماهی، سیم کشی یا مار برقی توسط برق‌کارها برای کشیدن سیم‌های برق یا سایر سیم‌ها از طریق مجراها استفاده می‌شود.

۱۶٫ میله های ماهیگیری

میله های ماهیگیری برای کشیدن سیم ها یا کابل ها از سقف، اتاق زیر شیروانی یا از طریق حفره های دیوار استفاده می شود. آنها همچنین با انواع لوازم جانبی مانند چراغ ها، قلاب های ساده، قلاب های تخصصی، آهنربا و موارد دیگر برای کمک به سر خوردن سیم ها از روی موانع ارائه می شوند.

۱۷٫ چاقوی کاربردی

چاقوی کاربردی، چاقویی است که مخصوص بریدن سیم ها و کابل ها و جدا کردن عایق پلاستیکی آنها بدون آسیب رساندن به سیم هسته طراحی شده است.

۱۸٫ نوار اندازه گیری

نوار اندازه گیری یک ابزار دستی برای اهداف اندازه گیری است. یک نوار جمع شونده می تواند اکثر کارها را انجام دهد در حالی که نوارهای اندازه گیری با نوک مغناطیسی به یک نفر امکان می دهد فلزات را به راحتی اندازه گیری کند.

۱۹٫ نوار الکتریکی

نوار الکتریکی به عایق بندی سیم ها از رسانای الکتریسیته و محافظت از آنها در برابر رطوبت، سایش و خوردگی کمک می کند.

۲۰٫ اتصالات کابل

بسته‌های کابل به چسباندن کابل‌ها و سیم‌ها به یکدیگر کمک می‌کنند و در عین حال آنها را مرتب نگه می‌دارند و از آسیب جلوگیری می‌کنند.

۲۱٫ سطح

سطوح برای تعیین سطح افقی یا عمودی در هنگام نصب وسایل روشنایی استفاده می شود.

۲۲٫ سیم کشی برق

سیم های برق به انتقال الکتریسیته از یک منبع، معمولاً ترانسفورماتور نزدیک، به پریز کمک می کنند. آنها در مواد، محفظه ها و اندازه های مختلف برای تحمل بارهای الکتریکی مختلف وجود دارند.

۲۳٫ سیم برش

برش سیم برای برش سیم های برق استفاده می شود و در بیشتر موارد دارای دسته های عایق برای محافظت در برابر شوک الکتریکی هستند.

۲۴٫ اتصال دهنده های کواکس

کانکتورهای کواکس برای اتصال کابل ها به دستگاه های دیگر مانند تلویزیون، ظروف ماهواره ای، روترهای باند پهن، آنتن ها و تجهیزات رادیویی استفاده می شوند. آنها حاوی یک سیم رسانای داخلی هستند که توسط یک لایه عایق دوگانه محافظ و یک غلاف پلاستیکی بیرونی احاطه شده است.

۲۵٫ بلوک های ترمینال

بلوک های ترمینال اتصالات عایق بندی شده ای هستند که برای ایمن سازی و/یا قطع سیم ها استفاده می شوند

۲۵٫ اتصالات اتصال

کانکتورهای اسپلایس گیره های پلاستیکی هستند که برای ایجاد اتصالات یا اتصالات با دو یا چند قطعه سیم استفاده می شوند. آنها برای استفاده با کابل های برق، کابل های تلفن و سیم های دستگاه های الکتریکی طراحی شده اند.

۲۶٫ Conduit Bender

خم کن‌های مجرای به برق‌کاران اجازه می‌دهند که لوله‌های مجرا را در گوشه‌ها و سایر موانع منحنی کنند.

۲۷٫ چکش برق

یک چکش برقکار به کوبیدن میخ ها به چوب، شکل دادن به فلز، یا خرد کردن یا شکستن موادی مانند بتن یا دیوارهای خشک کمک می کند. دارای دسته فایبرگلاس با روکش لاستیک برای محافظت در برابر شوک الکتریکی تصادفی

ابزار و سازمان دهنده ایمنی

۲۸٫ کمربند ابزار

کمربند ابزاری کمربندی است که به دور کمر بسته می‌شود و دارای جیب‌ها و حلقه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا در حین کار در فضاهای تنگ، همه ابزارهای ضروری خود را ذخیره کنید.

۲۹٫ حامل ابزار

یک حامل ابزار به شما کمک می کند تا ابزارهای بیشتری را برای یک پروژه خاص حمل کنید و دارای محفظه های متعددی برای ذخیره و حمل تمام ابزارهای مورد نیازتان است

۳۰ . چراغ قوه

به عنوان یک برقکار یا تعمیرکار مواردی وجود دارد که مجبور می شوید در مکان های تاریک کار کنید. چراغ قوه به شما این امکان را می دهد که در مکان های تاریک مانند اتاق زیر شیروانی، زیرزمین و پشت دیوار کار کنید.

۳۱٫ دستکش های عایق کاری

شوک الکتریکی می تواند منجر به مرگ یا آسیب شدید شود. دستکش های کار شده توهین شده می توانند از شما در برابر برق گرفتگی و سایر حوادث ناگوار محافظت کنند.

۳۲٫ عینک ایمنی

محل کار جایی است که همیشه چیزهای زیادی در همه جا در حال پرواز هستند، از جمله خرده چوب، خاک، گرد و غبار بتن، تکه های فلز و غیره. برای محافظت از چشمان خود به عینک ایمنی نیاز دارید. – شما اسمش را می گذارید – به صورت من برخورد کرد.

۳۳٫ پیراهن های ضد شعله کار

پیراهن های ضد شعله برای محافظت از افراد در برابر آتش گرفتن پیراهن هایشان در هنگام قرار گرفتن در معرض احتراق و دمای بالا طراحی شده اند.

 

۳۴٫ میله‌های نجات

میله‌ها یا میله‌های نجات وسایل نجات جانی هستند که هنگام نجات قربانیان برق‌گرفته، از افراد محافظت و عایق‌بندی می‌کنند.

۳۵٫ چکمه های کاری برقی

چکمه های برقی از تعمیرکاران در برابر سوختگی و شوک الکتریکی محافظت می کنند. در برابر برق گرفتگی زمین کامل در یک محیط خطر الکتریکی.

 

 

۳۶٫ کلاه سخت

کلاه های سخت به محافظت از سر شما در برابر سقوط یا پرواز اشیا در محل کار کمک می کند.

ابزارهای اضافی که برای رشد کسب و کار کوچک خود به آنها نیاز دارید

اکنون که ابزارهای ضروری برای کارهای برقی را تمام کرده ایم . در زیر ابزارهای اضافی دیگری وجود دارد که ممکن است برای ایجاد یک تجارت الکتریکی به آنها نیاز داشته باشید که می‌تواند در تنظیمات صنعتی نیز اعمال شود.

۳۷٫ مولتی متر دیجیتال

یک مولتی متر دیجیتال ولتاژ، جریان و مقاومت را اندازه گیری می کند. یک متر دیجیتال خوب هم AC و هم DC را اندازه گیری می کند و دارای یک صفحه خواندن با نور پس زمینه برای کار در فضاهای تاریک کوچک است.

۳۸٫ Circuit Analyzer

Circuit Analyzer به بررسی شرایط مختلف سیم کشی کمک می کند که شامل اطمینان از سیم کشی صحیح، معکوس شدن قطبیت، عدم وجود زمین، و آزمایش خطاهای قوس می شود.

۳۹٫ مدار یاب قطع کننده مدار

یک مدار شکن یاب برای مکان یابی مدار شکن که مجموعه خاصی از پریزها را کنترل می کند استفاده می شود. اگر تابلوی قطع کننده مدار شما به درستی نقشه برداری نشده باشد، این کار مفید است.

۴۰٫ برنامه‌ها

اکنون که سخت‌افزار مورد نیاز برای راه‌اندازی کسب‌وکار برقی شما تمام شده است، می‌توانید با سرمایه‌گذاری در برنامه‌های برق برای کسب‌وکارتان نیز بازی خود را ارتقا دهید. اینها می‌توانند شامل برنامه‌های تجاری، برنامه‌های مرجع، برنامه‌های کاربردی و موارد دیگر باشند.

افکار نهایی

صنعت شما به اندازه ابزارهایی است که استفاده می کنید. چه شما یک DIYer یا حرفه ای باشید، ابزارهای ذکر شده در بالا می توانند بسیار مفید باشند. با این حال، هنگام خرید ابزار برق، مطمئن شوید که همه آنها دارای ویژگی های ایمنی هستند و در عین حال مواردی مانند قابلیت استفاده، وزن، جابجایی، سیمی یا بی سیم، اندازه و بودجه را نیز در نظر بگیرید.

تصویر: Envato. عناصر


بیشتر در: ضرورت های کسب و کار کوچک

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی