عمومی

آینده ویدیوهای Explainer برای بازاریابی: اهرم محتوای تعاملی و شخصی سازی شده

آینده ویدیوهای Explainer برای بازاریابی: اهرم
محتوای تعاملی و شخصی سازی شده

توسط Vikas Agrawal، یکی از بنیانگذاران در Infobrandz، تیم نخبه ای متشکل از متخصصان ارتباطات بصری، بازاریابی محتوا را به سطح بالاتری می برند.

رقابت شدید و آگاهی روزافزون مصرف کنندگان از تبلیغات، شغل یک بازاریاب مدرن را چالش برانگیز کرده است. محتوایی که تا همین اواخر می‌توانست معجزه کند، اکنون ممکن است توجه‌ها را جلب نکند. با این حال، محتوای ویدیویی، از جمله محتوای صوتی و تصویری.

این مقاله آینده ویدیوهای توضیح دهنده و نحوه استفاده از آنها را با مطالعه اینکه چگونه محتوای تعاملی و شخصی شده می تواند قدرت آنها را ارتقا دهد، بررسی می کند.

<مزایای محتوای تعاملی و شخصی‌شده در ویدیوهای توضیح‌دهنده

با ترکیب تعامل و شخصی‌سازی با ویدیوهای توضیح‌دهنده، بازاریابان می‌توانند موارد بعدی را تشکیل دهند. محتوای تبلیغاتی سطحی که می تواند از افزایش تعامل و نرخ تبدیل پشتیبانی کند. پس از همه، طبق تحقیقات Salesforce، “۸۴ درصد از مشتریان می گویند که با آنها مانند یک فرد رفتار می شود، یک عدد نیست، برای برنده شدن در تجارت آنها بسیار مهم است.”

ویدیوهای تعاملی و شخصی سازی شده مستقیماً کاربران را درگیر می کند و تجربه ای سرگرم کننده و سرگرم کننده را ارائه می دهد. تشویق به اشتراک گذاری بیشتر محتوای تعاملی همچنین داده‌ها و بینش‌های ارزشمندی درباره مخاطبان هدف ارائه می‌دهد که به بازاریابان اجازه می‌دهد کمپین‌های بازاریابی هدفمندتری ایجاد کنند.

آینده ویدیوهای توضیح‌دهنده 

< div class="standardText" readability="43">

با فناوری‌ها و روندهای جدید که تعامل و شخصی‌سازی را آسان‌تر از همیشه می‌کند، آینده ویدیوهای توضیح‌دهنده روشن است. فناوری‌های واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و فناوری‌های تعاملی می‌توانند تجربیات تعاملی و همهجانبه‌ای ایجاد کنند. در همین حال، بازاریابان می توانند از یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل پیشرفته برای ردیابی داده هایی مانند تاریخچه مرور، رفتار خرید و فعالیت در رسانه های اجتماعی استفاده کنند. این داده‌ها می‌توانند به آنها در ایجاد محتوای شخصی‌شده کمک کنند.

برنامه‌های فعلی

کسب‌وکارها در حال حاضر از ابزارهای تجزیه و تحلیل و همچنین ابزارهای ایجاد و ارائه ویدیو برای به کارگیری این فناوری ها استفاده می کنند. برنامه‌های فعلی برای چنین ویدیوهایی شامل ویدیوهای شاخه‌دار، ویدیوهای نقطه اتصال، ویدیوهای ۳۶۰ درجه، آزمون‌های ویدیویی تعاملی و ویدیوهای واقعیت افزوده است.

نکاتی برای شروع

هشتاد و شش درصد از بازاریابان که توسط شرکت من مورد بررسی قرار گرفتند، در سال ۲۰۲۲ از بازاریابی ویدئویی برای کسب و کار خود استفاده می کردند، بنابراین برای شنیده شدن، شما باید با ویدیوهای تعاملی و شخصی سازی شده روی متمایز شدن از جمعیت تمرکز کند. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید همراه با چند نکته مفید دنبال کنید.

مرحله ۱

یک اسکریپت ویدیویی مختصر ایجاد کنید تا با مخاطبان و تصویر کسب و کارتان مطابقت داشته باشد. برای شروع به این نکات توجه کنید.

• مخاطبان هدف خود را از طریق تحقیقات بازار شناسایی کنید، سپس فیلمنامه را با نیازها و ترجیحات آنها تنظیم کنید.

• از زبانی جذاب اما ساده استفاده کنید که مخاطب هدف شما به راحتی آن را درک کند.

• ارزش پیشنهادی منحصر به فرد نام تجاری خود را پوشش دهید و لحن ثابتی را حفظ کنید که با تصویر و اهداف استراتژیک برند شما مطابقت دارد.

به‌عنوان مثال، هنگام فروش تلفن‌های هوشمند نوآورانه به مخاطبان جوان، نباید از اسکریپت‌های جدی و تجاری استفاده کنید، اما اگر نرم‌افزار مدیریت کیفیت B2B را به مشاغل بزرگ بفروشید، همین زبان مناسب است.

مرحله ۲

بعد، باید تصاویر را ایجاد و سفارشی کنید، صدا و صدا برای ایجاد یک ویدیوی دو تا سه دقیقه ای. این شامل موارد زیر است:

• عناصر کلیدی نام تجاری خود، مانند طرح رنگ، آرم، تصاویر و رهبران آن را در بر بگیرد. باید مطمئن شوید که هویت منحصر به فرد و استراتژی محتوای برند خود را هم در فیلمنامه و هم در تصاویر بصری حفظ می کنید.

• همچنین هدف را در نظر بگیرید. ترجیحات مخاطبان را تنظیم کنید و آنها را با تصویر برند خود متعادل کنید تا در مورد تصاویر بصری تصمیم بگیرید. به عنوان مثال، برندی که اقلام تزئینی می فروشد احتمالاً رنگ های روشن، تصاویر و زبان هیجان انگیز را ترجیح می دهد، در حالی که شرکتی که خدمات حقوقی می فروشد بر رنگ های رسمی و توضیحات واضح تمرکز می کند.

• از صدای واضح و زنده با سرعت و لهجه ای استفاده کنید که مخاطب هدف به راحتی آن را درک کند.

• شرکت، نام، یا مکان بیننده را در هر کجا که مناسب است اضافه کنید تا حس شخصی به آن ببخشید.

• تصویری واضح بسازید. دعوت به اقدامی جذاب و جذاب که مخاطبان شما نمی توانند آن را نادیده بگیرند.

مرحله ۳

هنگامی که اسکریپت و عناصر بصری کلیدی شما آماده شد، می‌توانید انیمیشن‌های جذاب و بدون درز ایجاد کنید و ویژگی‌های تعاملی مانند نقاط مهم، انشعاب، مشاهده ۳۶۰ درجه، واقعیت افزوده، بازی‌ها و غیره را اضافه کنید. با ویرایش حرفه ای پایان دهید تا شاهکاری بسازید که مخاطبان شما را از ابتدا تا انتها علاقه مند نگه می دارد.

اکنون می توانید از نرم افزار طراحی استفاده کنید یا با آژانس های ویدئویی توضیح دهنده تماس بگیرید تا یک ویدیوی توضیحی آینده نگر ایجاد کنید، که با تعامل و شخصی سازی کامل شده است. شروع کنید و تأثیر آن را بر تبدیل‌هایتان دنبال کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی