عمومیمقالات

آنجلوس میکالوپولوس و واسیلیکی پتریدو صاحب یک سوم هستند جزیره آیوس در یونان – در اینجا به این دلیل است که آنها بیش از 1٪ را توسعه نمی دهند آی تی

آنجلوس میکالوپولوس و واسیلیکی پتریدو صاحب یک سوم هستند
جزیره آیوس در یونان – در اینجا به این دلیل است که آنها بیش از ۱٪ را توسعه نمی دهند
آی تی

اکثر توسعه دهندگان ساختمان سعی می کنند با توسعه تمام زمین های متعلق به خود، سود خود را به حداکثر برسانند. اما آنجلوس میکالوپولوس و همسرش، واسیلیکی پتریدو، رویکرد مخالف را انتخاب می کنند. آنها تنها ۱٪ از زمینی را که دارند انتخاب می کنند تا بتوانند بقیه آن را حفظ کنند.

به عنوان بومیان یونان، با قدردانی از طبیعت بزرگ شدند. میکالوپولوس در آتن بزرگ شد. پدرش یک معمار منظر بود که او را به عشق به محیط زیست تشویق کرد. «طبیعت حقیقت است. طبیعت مثل مردم دروغ نمی گوید. و به همین دلیل است که ما تمایل داریم با طبیعت خیلی احساس راحتی کنیم، زیرا به ما خطی می‌دهد و ما را مستقر می‌کند.» “یونان کشوری است که تقریباً عشق ذاتی به محیط زیست دارد.”

پتریدو نظرات شوهرش در مورد طبیعت را به اشتراک می گذارد و تربیت مشابهی داشته است. «نسل ما اینجا در یونان، در کودکی، [ما] زمان زیادی را در بیرون از خانه می گذرانیم، روی چمن فوتبال بازی می کنیم و در فضاهای باز می دویم. این دوران کودکی بود که بسیار مرتبط با طبیعت بود، او می‌گوید.

میکالوپولوس و داستان پتریدو با عشق به یونان و خانواده آغاز می‌شود

میکالووپولوس و پتریدو برای اولین بار در سال ۱۹۸۳ هنگام تحصیل در دانشگاه کرنل در نیویورک با یکدیگر آشنا شدند. آنها در سال ۱۹۸۷ طی یک مراسم مدنی ازدواج کردند و سپس یک مراسم سنتی در آتن برگزار کردند. این زوج در سال ۱۹۹۴ صاحب سه قلو و در سال ۱۹۹۸ دوقلو شدند در حالی که در قسمت غربی شهر نیویورک زندگی می کردند. در طول تعطیلات خانوادگی در جزیره آیوس در یونان، آنها تصمیم گرفتند آنچه را که میکالوپولوس از آن به عنوان آزمایشی برای مالکیت و حفظ زمین یاد می کند، آغاز کنند.

او توضیح می دهد که سه راه مختلف برای مدیریت زمینی که مالک آن هستید وجود دارد. راه اول این است که آن را دست نخورده رها کنید و کاری انجام ندهید. او می‌گوید: «و سپس منتظر بمانید تا همه چیز از نظر اقتصادی خود ویران شود تا اینکه نسل بعد از نسل [بعدی] تصمیم بگیرد که این ایده خوب کار نکرده است.»

گزینه دوم این است که برعکس عمل کنید— در تمام زمینی که مالک آن هستید بسازید. او مثالی ارائه می دهد که چگونه این اتفاق در سایر نقاط یونان رخ داده است. او توضیح می‌دهد: «روش میکونوس و سانتورینی، که بیش از حد توسعه یافته‌اند و حداکثر سود را به عنوان پرچم و اخلاق کل آزمایش دارند.

پروژه اشتیاق آنها: حفظ ۹۹% سرزمین خود

آخرین گزینه گزینه ای است که میکالوپولوس و پتریدو با خود انتخاب کردند. زمین. او می‌گوید: «ما راهی را پیشنهاد می‌کنیم که در آن ۱ درصد از منطقه خود را توسعه دهیم و سپس ۹۹ درصد آن را دست نخورده باقی بگذاریم». او می گوید: «ما احساس می کردیم که این تنها راهی است که می توانیم به فرزندانمان بدهیم. در آن ۱ درصد از زمین، آنها دو استراحتگاه دارند—Calilo در کنار ساحل و آگالیا در کنار بندر.

میکالوپولوس توضیح می دهد که کل زمین را دست نخورده نگذاشته است زیرا از پول به دست آمده از آن استفاده می کند. استراحتگاه ها برای حفظ زمین های حفاظت شده و پرداخت مالیات بر روی آن. این باید از نظر اقتصادی پایدار باشد. اگر از نظر اقتصادی پایدار نباشد، هیچ نسلی… هرگز از این سرمایه گذاری حمایت نخواهد کرد.» ما باید مطمئن شویم که نه تنها در طول زندگی خود، بلکه در طول زندگی فرزندانمان و سپس به بعد، این طرح، این آزمایش – چون یک آزمایش است – موفق خواهد شد و تنها راه برای انجام آن این است که از نظر مالی برآیند. قابل دوام است.»

در سال ۲۰۰۴، این زوج قبل از افتتاح هتل آگالیا و استراحتگاه کالیلو به ترتیب در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹، خرید زمین را آغاز کردند. میکالوپولوس و پتریدو اکنون صاحب یک چهارم جزیره آیوس هستند و سودآوری خود را به دلیل توسعه بخش کوچکی از زمین در مدت زمان طولانی می دانند.

علاوه بر نیاز به پایداری اقتصادی با زمین خود، آنها استراحتگاه را افتتاح کردند. بنابراین مردم می توانند زیبایی Ios را درک کنند. پتریدو می‌گوید: «کل این پروژه همچنین یک پروژه بسیار فعال مهمان‌نوازی است – برای اینکه بتوانیم این جزیره را که عاشقش کرده‌ایم با افراد دیگر به اشتراک بگذاریم.

چه چیزی هتل های مجلل کالیلو و آگالیا را بسیار خاص می کند

بعضی از افراد این جزیره را به ویژه معنادار می کنند: سه مورد از پنج فرزند این زوج در حال حاضر در آنجا کار می کنند. آنها سعی می کنند با جدا نگه داشتن کار از زمان خانواده، روابط سالم خود را حفظ کنند. میکالوپولوس می گوید: «شما این را در محفظه ها قرار می دهید. «ما برای زمان واقعی شما [در مورد کسب‌وکار بحث می‌کنید] محدودیت‌هایی قائل می‌شویم و سپس می‌توانید از کسب‌وکار خانوادگی لذت ببرید.»

وقتی آن‌ها به تجارت صحبت می‌کنند، تمرکز اصلی بر تعهد برند به sustainability. هتل‌ها با مدیریت زباله، خطوط برق و جمع‌آوری آب رویکردی سازگار با محیط زیست دارند. LuxurIOS، شرکت مهمان‌نوازی این دو، که کالیلو را مدیریت می‌کند، گردشگری پایدار را در یونان ترویج می‌کند.

میچالوپولوس می گوید: «پایداری تنها راه حل برای توسعه بیش از حد جزایر دیگر است. وب‌سایت‌های Calilo و LuxurIOS هر دو دیدگاه دقیق میکالوپولوس و پتریدو را درباره نحوه برنامه‌ریزی آن‌ها برای حفظ جزیره توصیف می‌کنند.

میکالووپولوس توضیح می‌دهد که «مردم از زیبایی پول در می‌آورند». او می گوید که قابل درک است که چرا آنها این کار را می کنند، اما مهم است که در این کار زیاده روی نکنید.

او می‌گوید: «درسی که ۱۰۰ سال گذشته به ما آموخته است این است که هیچ‌کس ساختمان‌ها را تخریب نمی‌کند. ما فقط به ساختن و ساختن و ساختن ادامه می دهیم، به این معنی که وقتی آنها را می سازیم، زمانی که آنها را می سازیم، آنجا هستند، و به جای بخشی از راه حل، بخشی از یک مشکل می شوند.”

راز میکالوپولوس و پتریدو؟ دوست داشتن زمین آنها

اگرچه او به آزمایش خود برای حفظ زمینی که مالک آن است اعتقاد راسخ دارد، اما به همه سازندگان پیشنهاد نمی کند که از این روش پیروی کنند. او می‌گوید: «هر فردی مسئول اخلاق خودش و اصول خودش است. می گوید. من نمی‌خواهم طرز فکرم را به شخص دیگری که هر شب با وجدان می‌خوابد صادر کنم. برای من، این کار درستی است.”

پتریدو همچنین اشاره می کند که بسیاری از توسعه دهندگان ساختمان های بزرگ هیچ ارتباطی با زمینی که در حال توسعه هستند ندارند. او می‌گوید: «آنها با تصاحب چیزی زیبا و ایجاد آن به‌عنوان یک دستگاه پول نقد دیگر کاملاً احساس نمی‌کنند که دقیقاً چه اتفاقی می‌افتد. «هیچ‌کس واقعاً به آنچه در جزیره و مجموعه‌ای از روستاها می‌گذرد اهمیت نمی‌دهد. فکر می‌کنم آن‌ها کمی قطع رابطه کرده‌اند.”

دلایل زیادی وجود دارد که میکالوپولوس و پتریدو جزیره خود را دوست دارند. «این واقعاً یک معصومیت دارد. پتریدو می‌گوید لحظه‌ای که پا می‌گذاری، متعلق به توست. او توضیح می‌دهد که بیشتر هتل‌ها آنچه را که مردم قبلاً تجربه کرده‌اند بازسازی می‌کنند. اما وقتی از جزیره آنها دیدن می کنید، او می گوید که می توانید اصالتی را تجربه کنید که همه را در بر می گیرد. “ما در را برای ورود مردم باز کردیم. و این جزیره بسیار بسیار دلپذیری است.”

عکس با اجازه LuxurIOS.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی