آمار راه اندازی 2024 – اعدادی که شما نیاز دارید بدانید
آمار راه اندازی ۲۰۲۴ – اعدادی که شما نیاز دارید
بدانید
راه موفقیت استارتآپ با ناامیدی، دلسردی و شکستهای مکرر هموار شده است. و آخرین آمار استارتآپها این موضوع را ثابت میکند.
چرا استارتآپها شکست میخورند؟ نرخ شکست راه اندازی فعلی چقدر است؟ و عملکرد صاحبان استارت آپ در صنایع مختلف چگونه است؟ برای پاسخ به سوالاتی از این دست، آخرین آمار استارتآپها را گردآوری کردهایم تا به شما در درک دنیای کنونی استارتآپ کمک کنیم.
بازار استارتآپها در سال ۲۰۲۴ چقدر بزرگ است؟
هفتاد و چهار درصد از کسب و کارها قصد دارند بودجه بازاریابی خود را افزایش دهند یا آن را در نیمه اول سال ۲۰۲۴ ثابت نگه دارند. بیش از نیمی از صاحبان مشاغل قصد دارند به استراتژی توسعه فعلی خود پایبند باشند. یا یک مورد جدید را شروع کنید. همچنین، ۲ نفر از هر ۵ آمریکایی قصد دارند در سال ۲۰۲۴ کسب و کار راه اندازی کنند. بنابراین، می توانید انتظار داشته باشید که بازار استارتاپ ها در سال ۲۰۲۴ گسترش یابد.
مزایا و چالش های راه اندازی در سال ۲۰۲۴
راه اندازی استارت آپ در سال ۲۰۲۴ می تواند چالش برانگیز و سودمند باشد. در اینجا برخی از مزایا و چالشهایی که باید در نظر بگیرید آمده است:
مزایا:
- فرصتی برای اینکه رئیس خود باشید: بهعنوان یک مؤسس استارتآپ، شما این آزادی را داشته باشید که ساعات کاری خود را تنظیم کنید، از هر جایی کار کنید، و دیدگاه خود را دنبال کنید.
- فرصت ایجاد تفاوت: استارتآپها پتانسیل حل مشکلات دنیای واقعی را دارند. و تأثیر مثبتی بر جهان بگذارد.
- امکان کسب درآمد بالا: اگر استارتآپ شما موفق باشد، میتوانید مقدار قابل توجهی پول به دست آورید.
- رضایت از ساختن چیزی از پایه: از دیدن رشد و موفقیت استارتاپ شما احساس رضایت زیادی وجود دارد.
چالشها. :
- خطر بالای شکست: براساس کسب و کارهای کوچک ایالات متحده از نظر مدیریتی، تنها حدود ۵۰ درصد استارتآپها به مدت پنج سال زنده میمانند.
- ساعتهای طولانی و سختکوشی: راهاندازی یک استارتآپ کار زیادی است و ایجاد تعادل در آن میتواند دشوار باشد. کار و زندگی شخصی.
- فقدان منابع مالی: استارتآپها اغلب برای افزایش سرمایه تلاش میکنند، که میتواند شروع را دشوار کند.
- > رقابت: در دنیای استارتآپها رقابت زیادی وجود دارد، و متمایز شدن از دیگر افراد ممکن است دشوار باشد.
در اینجا چند نکته برای راهاندازی یک استارتآپ وجود دارد. در سال ۲۰۲۴:
- تحقیق خود را انجام دهید: قبل از شروع استارتاپ خود، مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و صنعتی را که وارد آن می شوید، بشناسید.
- دیدگاه روشنی داشته باشید: مأموریت استارتاپ شما چیست؟ چه مشکلی را میخواهید حل کنید؟
- یک تیم قوی بسازید: تیم شما مهمترین دارایی شماست. مطمئن شوید که اطراف خود را با افراد با استعداد و پرشور احاطه کرده اید.
- مصمم باشید: راه اندازی یک استارتاپ آسان نیست. مشکلاتی وجود خواهد داشت، اما شما باید پایدار باشید و به حرکت رو به جلو ادامه دهید.
- تطبیق پذیر باشید: دنیای استارتاپ ها دائماً در حال تغییر است. شما باید بتوانید خود را با تغییرات وفق دهید و در صورت لزوم مایل به چرخش باشید.
آمار عمومی راه اندازی
به راه اندازی استارتاپ خود فکر می کنید و نمی دانید چگونه آن را انجام دهید؟ راه اندازی یک شرکت بهترین راه برای یادگیری در مورد کارآفرینی است .
آمار استارتآپهای زیر از Digital.com به شما کمک میکند بفهمید که چگونه افراد وارد دنیای استارتآپ میشوند:
- کارآفرینانی که برای اولین بار یک سوم استارتآپهای جدید را در سال ۲۰۲۳ راهاندازی کردند.
- ۶۲ درصد از آمریکاییها تمایل به کسب درآمد بیشتر را دلیل اصلی راهاندازی یک استارتآپ عنوان کردند. محبوبترین بخشها برای راهاندازی یک کسبوکار جدید هستند
اگر میپرسید چه تعداد از کارآفرینان شرکتهای نوپا خود را از خانه راهاندازی میکنند، پاسخ این است ۶۹ درصد.
آمار مالکان مشاغل کوچک
داده های زیر از Guidant به شما کمک می کند چشم انداز کسب و کار کوچک در ایالات متحده را درک کنید
جنسیت
- ۷۸ درصد از کسب و کار مالکان به عنوان مرد معرفی می شوند
- ۲۳ درصد از صاحبان مشاغل زن هستند
سن صاحبان مشاغل کوچک
- Gen X (52- 42 سال): ۴۷ درصد
- بومرها (۵۸-۷۶ سال): ۴۶ درصد
- هزاره ها (۲۷-۴۲ سال): ۷ درصد
- ژنرال Z (12-26 سال): ۰٫۵ درصد
قومیت
- سفید یا قفقازی: ۸۵ درصد
- آسیایی یا آسیایی آمریکایی: ۴ درصد
- اسپانیایی/لاتینی: ۴ درصد
- سیاهپوستان یا آفریقایی آمریکایی ها: ۴ درصد
- سایر موارد: ۳ درصد
شاخص شادی
- خیلی خوشحال: ۳۹ درصد
- تا حدودی خوشحال: ۳۶ درصد
- خنثی: ۱۰ درصد
- تا حدودی ناراضی: ۱۰ درصد
- بسیار ناراضی: ۵ درصد
سن کسب و کار
- ۲۰+ سال: ۵ درصد
- ۱۶-۲۰ سال: ۳ درصد
- ۱۱-۱۵ سال: ۱۱ درصد
- ۶-۱۰ سال: ۲۳ درصد
- ۰-۵ سال: ۵۳ درصد< /li>
چه تعداد کسب و کار کوچک در ایالات متحده سودآور هستند؟ پاسخ ۶۵ درصد مشاغل کوچک است.
آمار درباره چرایی شکست استارتاپ ها
شکست استارت آپ یک واقعیت سخت است. اگر میخواهید وارد دنیای استارتآپ شوید، باید در مورد میزان شکست استارتآپها بدانید.
بر اساس تحقیق درخت Lending:
درصد کسب و کارهای شکست خورده | سال |
---|---|
۱۸% | در مدت یک سال شکست می خورد |
۳۱% | در عرض یک سال شکست می خورد |
۳۸% | پس از سه سال بسته می شود |
۴۵% | بعد از چهار سال دیگر کار نمی کند |
۵۰% | بعد از پنج سال شکست می خورد |
- ۱۸ درصد از کسب و کارها در عرض یک سال شکست می خورند
- ۳۱ درصد کسب و کارها پس از دو سال شکست می خورند
- ۳۸ درصد کسب و کارها پس از سه سال تعطیل می شوند
- <45 درصد از کسب و کارها پس از چهار سال فعالیت خود را متوقف می کنند
- ۵۰ درصد از کسب و کارها پس از پنج سال شکست می خورند
اینها ۱۲ دلیل اصلی برای شکست استارت آپ ها:
دلیل | درصد |
---|---|
پول نقد تمام شد | ۳۸% |
بدون نیاز به بازار | ۳۵% |
از تعداد بیشتر شد | ۲۰ % |
مدل کسب و کار معیوب | ۱۹%< /td> |
چالش های نظارتی | ۱۸% |
مشکلات قیمت گذاری | ۱۵% |
تیم مناسبی نیست | ۱۴% |
محصول اشتباه شده | ۱۰% |
محصول ضعیف | ۸% |
ناهماهنگی بین سرمایه گذاران | ۷% |
پیوت خراب شد | ۶% |
سوخته شده | ۵% |
- تمام پول نقد: ۳۸ درصد
- بدون نیاز بازار: ۳۵ درصد
- دریافت کردم تعداد بیشتر: ۲۰ درصد
- مدل کسب و کار معیوب: ۱۹ درصد
- چالش های نظارتی: ۱۸ درصد
- مشکلات قیمت گذاری: ۱۵ درصد
- نه تیم مناسب: ۱۴ درصد
- موقعیت محصول: ۱۰ درصد
- محصول ضعیف: ۸ درصد
- ناهماهنگی بین سرمایه گذاران: ۷ درصد
- Pivot بد شده است: ۶ درصد
- سوختگی: ۵ درصد.
اگرچه در دسترس نبودن پول نقد یکی از دلایل اصلی تعطیلی کسب و کار است، کسب و کارهای دارای پشتوانه VC نیز شکست میخورند. در واقع، ۷۵ درصد کسبوکارهای تحت حمایت VC شکست میخورند.
چهار دلیل اصلی شکست استارتآپها
دلایل شکست استارتآپها به اندازه خود استارتآپها متفاوت است، اما الگوهای خاصی پدیدار شدهاند. در طول سال ها. درک این موارد می تواند درس های ارزشمندی برای کارآفرینان جدید ارائه دهد.
- مسائل تناسب بازار و تقاضا: تعداد قابل توجهی از استارت آپ ها شکست می خورند زیرا به اندازه کافی نیاز واقعی بازار را برطرف نمی کنند. این اغلب به دلیل تحقیقات ناکافی بازار یا تفسیر نادرست تقاضای مشتری است. استارتآپهایی که موفق میشوند معمولاً زمان قابلتوجهی را صرف اعتبارسنجی ایدهشان در بازار واقعی میکنند و بر اساس بازخورد تطبیق میدهند.
- مدیریت جریانهای نقدی: چالشهای جریان نقدی یک دام رایج است. بسیاری از استارتآپها با متعادل کردن هزینههای خود در برابر درآمدشان، به ویژه در مراحل اولیه، مشکل دارند. برنامه ریزی مالی موثر و مخارج محتاطانه برای بقا بسیار مهم است.
- مسائل پویایی و مدیریت تیم: اهمیت یک تیم هماهنگ که بتواند به طور موثر طرح کسب و کار را اجرا کند، قابل اغراق نیست. تضادهای داخلی، فقدان مهارتهای مرتبط، یا رهبری ضعیف میتوانند یک استارتآپ را از مسیر خارج کنند.
- مقیاسسازی زودهنگام: مقیاسگذاری خیلی سریع بدون ایجاد یک مدل کسبوکار پایدار، دلیلی مکرر برای شکست است. استارتآپها باید به تناسب محصول با بازار دست یابند و از کارایی عملیاتی قبل از افزایش سطح اطمینان حاصل کنند.
- انطباقپذیری با تغییر: ناتوانی در چرخش در پاسخ به تغییرات بازار، بازخورد مشتری یا فناوری. پیشرفت اغلب منجر به شکست می شود. استارتآپهای موفق چابک باقی میمانند و نمیترسند مسیرشان را در مواقع لزوم تنظیم کنند.
بنابراین، از این شکستهای استارتآپ درس بگیرید. تحقیقات بازار مناسب انجام دهید، تیم مناسب را استخدام کنید و استراتژیهای بازاریابی تهاجمی را برای اطمینان از موفقیت استارتآپ خود اجرا کنید.
Startup Funding Statistics
در اینجا آمار ضروری مربوط به بودجه راه اندازی آمده است:
- I.T. sektor در صدر فهرست وقتی صحبت می شود بالاترین میانگین میزان سرمایه گذاری و به دنبال آن تجارت عمده فروشی و کشاورزی
- صنعت خرده فروشی دارای بزرگترین درصد (حدود ۲۸ درصد) از کل بودجه صادر شده برای صاحبان مشاغل
- Byte Dance با ارزشترین استارتآپ، با ارزش بیش از ۱۴۰ میلیارد دلار
- یک سوم کسب و کارها با کمتر از ۵۰۰۰ دلار شروع میشوند
اگر کنجکاو هستید در مورد میزان تایید بودجه برای مشاغل در بخشهای مختلف، در اینجا نکات کلیدی از گزارش Biz2Credit:
- فناوری اطلاعات (۴۱ درصد)
- اسکان و خدمات غذایی (۳۸ درصد)
- مراقبت های بهداشتی/ کمک های اجتماعی (۳۸ درصد)
- تولید (۳۶ درصد)
- تجارت خرده فروشی (۳۴ درصد)
دریافت وام های تجاری اغلب چالش برانگیز است، به خصوص زمانی که تازه شروع کرده اید. بنابراین، با توجه به راهنما.
در زیر برخی از یافته های اضافی از تحقیقات Guidant آمده است:
- <20 درصد از صاحبان کسب و کار برای راه اندازی کسب و کار از rollover ها برای راه اندازی کسب و کار (ROBS) که به عنوان تأمین مالی کسب و کار 401(k) نیز شناخته می شود برای راه اندازی کسب و کار استفاده می کنند
- ۱۰ درصد از صاحبان کسب و کار برای شروع کار خود برای حمایت مالی به خانواده و دوستان خود متکی هستند. کسب و کار
- ۹ درصد از کسب و کارها از وام های SBA و خطوط اعتباری برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده می کنند
- ۵ درصد از مشاغل از وام های بدون تضمین برای شروع سرمایه گذاری خود استفاده می کنند
< استارت آپ های فین تک و استارت آپ های سلامت در رادار سرمایه گذاران خطرپذیر هستند. طبق گزارشی، استارتآپهای فینتک حدود ۵۴ میلیارد دلار و استارتآپهای حوزه سلامت ۵۹ میلیارد بودجه دریافت کردند.
آیا میدانید چه زمانی یک استارتآپ به عنوان استارتآپ یونیکورن شناخته میشود؟ برای کسب عنوان یونیکورن، یک استارتآپ باید ارزشی معادل ۱ میلیارد یا بیشتر داشته باشد، بدون اینکه در بورس فهرست شود.
آمار درباره شرکتهای سرمایهگذاری خطرپذیر
در اینجا موارد کلیدی وجود دارد. آمار از NVCA برای درک چشمانداز سرمایهگذاری خطرپذیر باید بدانید:
- تامین مالی سرمایهگذاری خطرپذیر ایالات متحده به ۴۹ درصد از کل بودجه رسیده است. از ۶۸۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری شده توسط شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در سراسر جهان
- ۸۰ درصد از شرکای سرمایه گذاری در V.C. شرکت ها سفیدپوست هستند و ۱۴ درصد از شرکای سرمایه گذاری زن هستند
- IPO های دارای پشتوانه VC در حدود ۲۰ درصد از کل IPO های ایالات متحده مشارکت داشتند
- ۲۹۶ فهرست با پشتوانه VC باعث خروج ۶۸۱٫۵ میلیارد دلار شد. ارزش
آیا به دانستن اندازه بازار صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر ایالات متحده علاقه مند هستید؟
از سال ۲۰۲۳، اندازه بازار صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر به ۶۳ میلیارد دلار. و حدود ۱۰۰۰ شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر فردی فعال در ایالات متحده وجود دارد. اگر به صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر جهانی نگاه کنید، انتظار می رود تا سال ۲۰۲۷ با CAGR 20 درصد رشد کند.
سریعترین رشد صنایع کسب و کار کوچک.
صاحبان استارتآپهای موفق و صاحبان کسبوکار موفق اذعان دارند که اغلب از فرصتها در زمان مناسب استفاده میکنند.
در اینجا سریع ترین صنایع در حال رشد در ایالات متحده می توانید انتخاب کنید از برای افزایش شانس موفقیت استارتآپ خود:
- حفاری نفت و استخراج گاز (۸۷ درصد رشد درآمد)
- فرانچایز آژانسهای مسافرتی و کروز (۷۶ درصد رشد درآمد)< /li>
- برنامه ریزان عروسی (۷۶ درصد رشد درآمد)
- شرکت های هواپیمایی بین المللی در ایالات متحده (۶۴ درصد رشد درآمد)
- اپراتورهای تور (۵۷ درصد رشد درآمد)
- هوش مصنوعی و یادگیری ماشین: این فناوریها چگونه استارتآپها را به تجزیه و تحلیل دادهها، خودکارسازی فرآیندها و شخصیسازی تجربیات مشتری متحول میکنند. بینشهای مبتنی بر هوش مصنوعی به استارتآپها کمک میکند تا تصمیمات آگاهانهتری بگیرند و به سرعت نوآوری کنند.
- فناوری بلاکچین: بلاک چین فراتر از ارزهای دیجیتال، کاربردهایی در مدیریت زنجیره تامین، تأیید هویت دیجیتال و ایمن پیدا میکند. تراکنشها، فرصتهایی را برای نوآوری در این حوزهها به استارتآپها ارائه میدهد.
- اینترنت اشیا (IoT): فناوری اینترنت اشیا به استارتآپها امکان میدهد تا محصولات به هم پیوسته را توسعه دهند که میتوانند دادهها را جمعآوری، تجزیه و تحلیل و عمل کنند. . این امر بهویژه در بخشهایی مانند مراقبتهای بهداشتی، اتوماسیون خانگی و طرحهای شهر هوشمند تأثیرگذار است.
- تکنولوژیهای کار از راه دور: با رایجتر شدن کار از راه دور، استارتآپها از محاسبات ابری و ابزارهای همکاری استفاده میکنند. و راه حل های امنیت سایبری برای تسهیل محیط های کار از راه دور کارآمد و ایمن.
- پایداری و فناوری سبز: روند رو به رشدی به سمت پایداری در فناوری وجود دارد. استارتآپها بهطور فزایندهای بر راهحلهای فناوری سبز، انرژیهای تجدیدپذیر، و شیوههای پایدار تمرکز میکنند و با اهداف زیستمحیطی جهانی همسو میشوند.
- Truss & Estates در ایالات متحده (۵۵ درصد حاشیه سود)
- توسعه دهندگان نرم افزار تهیه مالیات (۵۴ درصد حاشیه سود)
- خدمتکاران، پرستاران و باغبانان (۵۲ درصد سود) حاشیه)
- اجاره زمین (۵۱ درصد حاشیه سود)
- بانک های صنعتی (۵۱ درصد حاشیه سود)
- صنایع شامل مهندسان معدن و زمین شناسی، ناظران خط اول و کارگران استخراج حدود ۲۶ درصد میزان خرابی دارند
- خدمات اداری و پسماند دارای ۲۱ درصد هستند. درصد شکست
- کسب و کارهای اطلاعاتی (مانند نمایندگان خدمات مشتری و نصب کنندگان تجهیزات مخابراتی) حدود ۲۱ درصد نرخ شکست دارند
- کسب و کارهای هنری و تفریحی شاهد نرخ شکست ۱۹ درصدی هستند
- صندوق سلامت و رفاه (-۳۵ درصد)
- تولید آهن و فولاد (-۲۱ درصد)
- بازیافت ضایعات فلزات (-۱۵ درصد)
- خانه پیش ساخته تولید (-۱۴ درصد)
- ارزیابی املاک و مستغلات (-۱۳ درصد)
- پیشرفت های دیجیتال: با تشکر از A.I.، اینترنت اشیا (IoT)، بلاک چین، رایانش ابری و ۵G ، سال ۲۰۲۴ شاهد تحول دیجیتالی شتابان خواهد بود. بنابراین، بازیکنان بیشتری را خواهید دید که وارد این عرصه میشوند.
- امنیت زنجیره تامین: ویروس کرونا حفرههایی را در زنجیره تامین جهانی آشکار کرده است. و جنگ جاری در اوکراین اوضاع را بدتر کرده است. بنابراین، میتوانید انتظار داشته باشید که استارتآپهای بیشتری برای ایجاد امنیت زنجیره تامین تلاش کنند.
- تجارب همهجانبه مشتری: استارتآپهای بیشتری وارد بازار خواهند شد تا به شرکتها در ارائه تجربیات همهجانبه مشتری کمک کنند.< /li>
- پایداری و مسئولیت اجتماعی: مصرف کنندگان و سرمایه گذاران تاکید بیشتری بر حاکمیت محیطی و اجتماعی (ESG) دارند. استارتآپهایی که پایداری و شیوههای اخلاقی را در اولویت قرار میدهند، احتمالاً توجه و بودجه بیشتری را به خود جلب میکنند.
- تغییر در رفتار مصرفکننده: همهگیری رفتار مصرفکننده را بهطور چشمگیری تغییر داده است. استارتآپهایی که میتوانند با محصولات و خدمات نوآورانه، بهویژه در حوزه سلامت، تجارت الکترونیک و خدمات از راه دور، از ذهنیت مصرفکننده جدید بهره ببرند، مزیت رقابتی خواهند داشت.
- افزایش تمرکز بر سلامت روان و رفاه : بازار رو به رشدی برای محصولات و خدماتی وجود دارد که از سلامت روان و رفاه حمایت می کنند و فرصت هایی را برای استارت آپ ها در این زمینه ها باز می کند.
- ظهور مالی غیرمتمرکز (DeFi): بخش مالی احتمالاً با افزایش DeFi شاهد اختلال بیشتری خواهد بود و خدمات مالی دموکراتیک بیشتری را خارج از سیستم های بانکداری سنتی ارائه می دهد.
- پیشرفت ها در محاسبات کوانتومی: اگرچه هنوز در مراحل اولیه خود است. محاسبات کوانتومی پتانسیل ایجاد انقلابی در پردازش داده ها را دارد. استارتآپهایی که میتوانند از این پیشرفتها استفاده کنند، منجر به نوآوری خواهند شد.
- مدلهای کاری ترکیبی: آینده کار احتمالاً ترکیبی از ترتیبات از راه دور و در دفتر خواهد بود. استارتآپهایی که راهحلهایی برای پشتیبانی از این مدلها ایجاد میکنند، میتوانند به بازار رو به رشدی دست یابند.
- مراقبت های بهداشت Ezoic-incontent_10 “/>
- امور مالی: این شامل مشاغلی است که محصولات و خدمات مالی جدیدی را ارائه می دهند.
- خرده فروشی: این شامل مشاغلی است که از فناوری برای مختل کردن صنعت خرده فروشی سنتی استفاده می کنند. H3> رایج ترین چالش هایی که توسط استارتاپ ها با آن روبرو هستند؟ افزایش سرمایه: استارتاپ ها غالباً برای افزایش سرمایه مورد نیاز خود برای پیاده شدن از زمین تلاش می کنند.
- دستیابی به مشتریان: برای موفقیت. Strong> Startup ها باید با انواع مقررات مطابقت داشته باشند ، که می تواند یک چالش باشد.
- مدیریت رشد: .
“>آمار استارتآپهای فناوری
در اینجا برترین آمار استارتآپهای فناوری وجود دارد تا به شما در درک بهتر صنعت استارتآپهای فناوری کمک کند:
تکنولوژی همچنان به عنوان یک نیروی محرکه در اکوسیستم استارتاپی است و بر جنبه های مختلف عملیات تجاری، دسترسی به بازار و توسعه محصول تأثیر می گذارد.
آمار برای استارتآپهای بهداشت و درمان
صنایع با بهترین آمار استارتآپ
مؤسسین استارتآپهای موفق اغلب با هزینههای راهاندازی کم وارد جایگاههایی میشوند. این به این دلیل است که اکثر کارآفرینان در ابتدا از سرمایه شخصی برای شروع استفاده میکنند.
بر اساس IBISWorld:
صنایع با بدترین آمار راه اندازی< /h2>
اگر سفر خود را بهعنوان یک کارآفرین آغاز میکنید، باید هنگام ورود به صنایعی با بدترین نرخ بقا، بسیار مراقب باشید.
بر اساس تحقیق، در اینجا بخش هایی هستند که بالاترین میزان شکست را دارند. در مدت یک سال:
همچنین، دانستن در مورد صنایع رو به زوال در ایالات متحده به شما کمک می کند تا برای سرمایه گذاری بهتری برنامه ریزی کنید.
پنج بخش برتر در حال نزول در ایالات متحده:
آیا در حال حاضر درباره کم سودترین صنعت در ایالات متحده میپرسید؟ صنعت هتل و بازی تجربه حاشیه سود خالص -۲۹ درصد تا ژانویه ۲۰۲۲٫
روندهای استارتاپی در سال ۲۰۲۴
در اینجا روندهای کلیدی استارت آپی وجود دارد که باید در سال ۲۰۲۴ مراقب آنها باشید:
< span class="ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_8"/>
این روندها به سمت آیندهای اشاره میکنند که در آن چابکی ، اتخاذ تکنولوژیکی و تراز قوی با آگاهی اجتماعی و زیست محیطی عوامل اصلی در موفقیت راه اندازی خواهد بود. >
همچنین ، شما می توانید انتظار داشته باشید که در امنیت سایبری ، تناسب اندام و آموزش ، راه اندازی بیشتری به وجود بیاید. = “https://hbr.org/2019/03/what-makes-a-successful-startup-team” target = “_ blank” rel = “noopener noreferrer”> موفقیت را تضمین می کند . بنابراین ، استارتاپ های بیشتر برای اشتیاق کارآفرینی مشترک و دیدگاه استراتژیک مشترک استخدام می شوند.
براساس گزارش اخیر توسط Genome Startup ، بیش از ۶۰۰،۰۰۰ استارتاپ در جهان وجود دارد. ایالات متحده بیشترین استارتاپ ها را دارد و به دنبال آن چین و هند. محبوب ترین صنایع برای استارتاپ ها چیست؟ شامل نرم افزار ، سخت افزار و سایر مشاغل مرتبط با فناوری است.
مهمترین عوامل برای موفقیت در راه اندازی چیست؟ >
- یک تیم قوی: یک تیم قوی برای موفقیت هر استارتاپ ضروری است. چشم انداز روشنی برای آنچه می خواهند به دست بیاورند. ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_11 “/>
-
- اجرای: استارتاپ ها باید بتوانند به طور مؤثر در دید خود اجرا کنند.
-
- سازگاری پذیری : استارتاپ ها برای موفقیت باید بتوانند با تغییر سازگار شوند.
امیدوار کننده ترین روند راه اندازی برای سال ۲۰۲۴ چیست؟ امیدوار کننده ترین روند راه اندازی برای سال ۲۰۲۴ عبارتند از:
- هوش مصنوعی: هوش مصنوعی در انواع صنایع به طور فزاینده ای اهمیت می یابد ، و استارت آپ هایی که قادر به استفاده از هوش مصنوعی هستند یک مزیت رقابتی. استارت آپ هایی که قادر به درک و استفاده از blockchain هستند ، برای موفقیت در موقعیت خوبی قرار می گیرند. استارت آپ هایی که قادر به ارائه راه حل های نوآورانه امنیت سایبری هستند ، تقاضای زیادی خواهند داشت. راه اندازی هایی که قادر به توسعه محصولات و خدمات پایدار هستند ، برای موفقیت به خوبی موقعیتی خواهند داشت.
بهترین منابع برای استارتاپ ها چیست؟ در دسترس برای استارتاپ ها ، از جمله:
- برنامه های دولت: < قوی> بسیاری از دولت ها برنامه هایی را برای کمک به موفقیت در راه اندازی ارائه می دهند. -AD ezoic-incontent_12 “/>
- فضاهای همکار: فضاهای همکار ، مکانی را برای کار و همکاری فراهم می کنند.
-
- منابع آنلاین: تعدادی از منابع آنلاین در دسترس برای استارتاپ ها ، از جمله وبلاگ ها ، مقاله ها و انجمن ها وجود دارد.
آینده استارتاپ ها چیست؟ از استارتاپ ها روشن است. اقتصاد جهانی به طور فزاینده ای کارآفرینی می شود ، و تعدادی از روند نویدبخش راه اندازی در افق وجود دارد. استارتاپ هایی که قادر به سازگاری با تغییر و استفاده از فرصت ها هستند ، برای موفقیت موقعیت خوبی خواهند داشت. > تصویر: emperitphotos ، Envato Elements
- هوش مصنوعی: هوش مصنوعی در انواع صنایع به طور فزاینده ای اهمیت می یابد ، و استارت آپ هایی که قادر به استفاده از هوش مصنوعی هستند یک مزیت رقابتی. استارت آپ هایی که قادر به درک و استفاده از blockchain هستند ، برای موفقیت در موقعیت خوبی قرار می گیرند. استارت آپ هایی که قادر به ارائه راه حل های نوآورانه امنیت سایبری هستند ، تقاضای زیادی خواهند داشت. راه اندازی هایی که قادر به توسعه محصولات و خدمات پایدار هستند ، برای موفقیت به خوبی موقعیتی خواهند داشت.