عمومی

آمار جزئیات وبینار شورای ملی تجارت زنان درباره صاحبان زنان بیز و منابع در دسترس آنها

آمار جزئیات وبینار شورای ملی تجارت زنان
درباره صاحبان زنان بیز و منابع در دسترس آنها

طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده، در سال ۲۰۱۹، ۱٫۲ میلیون زن صاحب مشاغل بودند.

اما با مجموع ۵٫۷ میلیون صاحب کسب و کار در ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ , کسب و کارهای متعلق به زنان ۲۰٫۹٪ را تشکیل می دهند به گفته آجی فاتو دیاگن، اقتصاددان پژوهشی مرکز مطالعات اقتصادی، اداره سرشماری ایالات متحده، این کیک است.

حدود ۳/۴ از این زنان صاحب مشاغل زنان سفیدپوست بودند. دیاگن یک آمار نگران کننده دیگر را ذکر کرد: از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹، درصد زنان سیاهپوست یا آفریقایی-آمریکایی صاحب مشاغل از ۱۲٫۳ درصد به ۳٫۶ درصد کاهش یافت.

شورای ملی کسب و کار زنان در ۳ می میزبان یک وبینار بود که منابع را به تفصیل بیان می کرد. برای زنانی که صاحب کسب و کار هستند یا می خواهند صاحب کسب و کار شوند در دسترس است. به گفته ساندرا مایورال پدرواریاس، مشاور ارشد سیاست NWBC، این شورا به کاخ سفید، کنگره و اداره تجارت کوچک مشاوره می دهد.

ارائه دهندگان شامل Diagne، و Candace Waterman، Women Impacting Public Policy (WIPP) بودند. Pam Prince-Eason، شورای ملی کسب و کار زنان (WBENC)؛ و کارن بنتز، عضو هیئت مدیره انجمن ملی صاحبان مشاغل زنان (NAWBO).

شورای ملی کسب و کار زنان نقش زنان در مشاغل کوچک را برجسته می‌کند

در اینجا چیزی است که ما آموختیم. همه این سازمان‌ها با هم همکاری می‌کنند تا اطلاعات و پشتیبانی را برای زنان صاحب مشاغل ارائه دهند.

این کار را انجام می‌دهند:

Women Impacting Public Policy (WIPP)، Candace Waterman

WIPP از زنان کارآفرین با تمرکز ویژه حمایت می کند. در مورد زنان پیمانکار دولتی واترمن گفت که از طریق راهنمایی WIPP، زنان می‌توانند اقتصاد جهانی را «ابهام زدایی کنند» و فضایی را در قراردادهای فدرال هدایت کنند.

هسته آنها ACE است: حمایت، جامعه و آموزش. واترمن نقش دوگانه WIPP را تشریح کرد:

  • کسب و کار – به زنان کمک کنید فرصت های بخش خصوصی و دولتی را به دست آورند، سرمایه گذاری های مشترک و اتحادهای استراتژیک را در نظر بگیرند.
  • حمایت – سیاست گذاران را بشناسید، با آنها درگیر شوید. و روابط را توسعه دهید.

شورای ملی شرکت های تجاری زنان (WBENC)، ​​Pam Prince-Eason

سکوی تمرکز برای WBENC هسته است.

گواهی، فرصت ها، منابع و تعامل. WBENC برای شرکت های تجاری زنان برای دولت فدرال گواهی صادر می کند و همچنین آرم متعلق به زنان را ارائه می دهد که می تواند در بسته بندی و بازاریابی استفاده شود.

پرینس ایسون گفت که در حال حاضر ۱۸۰۰۰ شرکت تجاری زنان دارای گواهی وجود دارد. همراه با ۴۰۰ عضو شرکتی و ۱۴ سازمان همکار منطقه ای. برنامه های ارائه شده توسط WBENC شامل آموزش اجرایی، شبکه و تعامل و فرصت های ارائه شده است.

انجمن ملی صاحبان مشاغل زنان (NAWBO)، کارن بنتس

NAWBOدر حمایت است. زنان صاحب مشاغل بخشی از یک عضویت متنوع و فراگیر می شوند، جایی که آنها به عنوان کارآفرینان نوظهور تشویق می شوند و با استفاده از شبکه ای از متخصصان مالی در دسترسی به سرمایه کمک می کنند.

از طریق وبینارها و آموزش، تمرکز NAWBO بر بهبود چشم انداز کسب و کار تحت مالکیت زنان با:

  • تغییر فرهنگ کسب و کار
  • تغییر سیاست عمومی
  • تشکیل ائتلاف ها، ائتلاف ها و وابستگی های استراتژیک
  • <.>

یکی از تمرکزهای کلیدی برای NAWBO این است که تعریفی از “کسب و کار خرد” داشته باشد، در تعریف کسب و کار کوچک که در حال حاضر توسط آژانس های فدرال استفاده می شود.

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: nwbc


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی