عمومی

آماده شدن برای گزارش حقوق و دستمزد و سایر گزارش های مالیاتی

آماده شدن برای گزارش حقوق و دستمزد و سایر گزارش های مالیاتی

موضوع مالیات برای اکثر صاحبان مشاغل کوچک کمترین علاقه آنهاست. این شامل زمان و هزینه است، که هر دوی آنها عرضه محدودی دارند. با این وجود، مسائل مالیاتی را نمی توان نادیده گرفت. ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳، زمانی که صحبت از گزارش برخی اطلاعات به کارگران و دولت می شود، تاریخ مهمی برای مشاغل است. عدم انجام این کار می تواند منجر به مجازات های جدی شود. هرچه زودتر داده های خود را سازماندهی کنید و نحوه ثبت فرم ها را تعیین کنید، رعایت مهلت ها آسان تر خواهد بود. مطمئن شوید که ضرب‌الاجل‌ها به وضوح در تقویم شما مشخص شده است.



نحوه گزارش

کارفرمایان که ۲۵۰ فرم یا بیشتر را تکمیل می‌کنند ، مانند W-2s، باید به صورت الکترونیکی بایگانی شود یا معافیت دریافت کند.

بازگرداندن اطلاعاتی که به کارکنان و پیمانکاران مستقل ارائه می‌شود می‌تواند به صورت کاغذی یا الکترونیکی انجام شود. . در صورت استفاده از گزینه دوم، قبل از رضایت مثبت از طرف گیرنده الزامی است. رضایت گیرنده باید به صورت الکترونیکی انجام شود به گونه ای که نشان دهد او می تواند به بیانیه در قالب الکترونیکی که در آن ارائه می شود دسترسی داشته باشد و بازه زمانی برای دادن رضایت یا خودداری از رضایت برای دریافت اظهارنامه در نظر گرفته شود. بیانیه.

کسب و کارهای کوچک می توانند گزارش دهی اطلاعات را به صورت داخلی انجام دهند یا آن را به حسابداران، شرکت های حقوق و دستمزد یا سایر مشاغل طراحی شده برای این منظور برون سپاری کنند. نرم افزار، مانند نسخه های خاصی از TurboTax، می تواند W-2s و ۱۰۹۹s را برای شما تکمیل کند.

svg%3E - آماده شدن برای گزارش حقوق و دستمزد و سایر گزارش های مالیاتی

W-2s

همه اطلاعات حقوق و دستمزد را جمع آوری کنید. این شامل مزایای جانبی مشمول مالیات و معاف از مالیات است که برخی از آنها همچنان باید در فرم W-2 گزارش شوند، حتی اگر بر کسر مالیات بر درآمد یا مالیات‌های تامین اجتماعی و مدیکر (FICA) تأثیری نداشته باشد. الزامات گزارش را می توان در دستورالعمل ها پیدا کرد. به فرم W-2.

کپی‌هایی از W-2 باید همراه با با ارسال فرم W-3 به سازمان تامین اجتماعی؛ این فرم ها به IRS ارسال نمی شوند حتی اگر فرم ها توسط IRS صادر شده باشند. اطلاعات بیشتر درباره تشکیل پرونده را از اداره تأمین اجتماعی بیابید /strong>.

۱۰۹۹s

اگر در سال ۲۰۲۲ با پیمانکاران مستقل استخدام کرده اید، باید فرم ۱۰۹۹-NEC را برای پرداخت های ۶۰۰ دلار یا بیشتر صادر کنید. این فرم همچنین باید برای فروش مستقیم ۵۰۰۰ دلاری یا بیشتر، درآمد ناخالص به یک وکیل، و برای برخی از پرداخت های دیگر فهرست شده در دستورالعمل های ۱۰۹۹-NEC.

همچنین ممکن است از شما خواسته شود برای صدور فرم ۱۰۹۹-MISC اگر در جریان تجارت، حق امتیاز حداقل ۱۰ دلار یا حداقل ۶۰۰ دلار در پرداخت های متفرقه مختلف، از جمله اجاره، پرداخت کرده باشید. با این حال، ۱۰۹۹-MISC معمولاً برای پرداخت به یک شرکت یا یک شرکت با مسئولیت محدود که به عنوان یک شرکت C یا S تلقی می شود، لازم نیست. جزئیات را می‌توانید در دستورالعمل‌های فرم ۱۰۹۹-MISC پیدا کنید..

۱۰۹۹-NEC و ۱۰۹۹-MISC را می توان به صورت کاغذی یا الکترونیکی در اختیار گیرندگان قرار داد. همان رضایت مثبت برای بیانیه‌های الکترونیکی توصیف‌شده برای W-2 در اینجا اعمال می‌شود.

کپی‌هایی از این فرم‌ها باید به همراه IRS ارسال شوند. با فرم ۱۰۹۶، خلاصه و ارسال سالانه اطلاعات ایالات متحده. ارسال ۱۰۹۹-NECs برای سال ۲۰۲۲ باید تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ به IRS انجام شود. ارسال ۱۰۹۹-MISC برای سال ۲۰۲۲ به دلیل IRS تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۳ (یا ۳۱ مارس ۲۰۲۳، در صورت ثبت الکترونیکی).

۱۰۹۵s

اگر بزرگ مناسب هستید کارفرما (ALE) با ۵۰ یا بیشتر کارمند تمام وقت و معادل تمام وقت، باید فرم ۱۰۹۵-C را به کارکنان تمام وقت بدهید تا بیمه درمانی گروهی ارائه شده توسط کارفرما را گزارش کنند. به طور مشابه، اگر شما یک کارفرمای کوچک با طرحی با بودجه شخصی هستید، مانند ترتیبات بازپرداخت سلامت، فرم ۱۰۹۵-B باید به کارمندان ارائه شود. مجدداً، با رضایت قبلی، این موارد را به صورت کاغذی یا الکترونیکی در اختیار کارمندان قرار دهید. برای ۱۰۹۵-B (اما نه ۱۰۹۵-C)، می توانید فرم را با استفاده از یک روش جایگزین، که پست کردن در وب سایت شما است، ارائه دهید شرایط معینی رعایت می‌شوند.

معمولاً، مهلت مقرر ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ است. با این حال، یک تمدید خودکار ۳۰ روزه (تا ۲ مارس) وجود دارد. هیچ درخواستی برای این تمدید مورد نیاز نیست.

کپی‌هایی از این فرم‌ها، همراه با ارسال قابل اجرا — فرم ۱۰۹۴-C یا ۱۰۹۴-B، باید به IRS ارسال شود. زمان این کار با مهلت ارسال فرم به کارمندان متفاوت است. آنها باید تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۳، در صورت تشکیل پرونده به صورت کاغذی، یا ۳۱ مارس ۲۰۲۳، در صورت تشکیل پرونده الکترونیکی، به IRS ارسال شوند. به دستورالعمل‌های پیش‌نویس برای جزئیات بیشتر.

نتیجه گیری

مهلت ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ برای اظهارنامه مالیاتی کارفرمایان نیز اعمال می شود. : فرم ۹۴۱ برای سه ماهه چهارم ۲۰۲۲، فرم ۹۴۴ که بازده سالانه برای کارفرمایان کوچک است، فرم ۹۴۳، اظهارنامه سالانه برای کارفرمایان کشاورزی و فرم ۹۴۰ برای مالیات FUTA. مطمئن شوید که تمام تعهدات پرونده خود را یادداشت کنید. این شامل هرگونه بازگردانی اطلاعات ایالتی و محلی است. هر سوالی دارید؟ با یک CPA یا مشاور مالیاتی دیگر صحبت کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی