عمومی

بازاریابی در TikTok؟ از اینفلوئنسرها در 6 هفته رایگان بیاموزید مجموعه آموزشی برای صاحبان مشاغل

بازاریابی در TikTok؟ از اینفلوئنسرها در ۶ هفته رایگان بیاموزید
مجموعه آموزشی برای صاحبان مشاغل

کسب و کارهای کوچک در TikTok در حال رونق هستند. در نظرسنجی ژوئن از شرکت‌های کوچک و متوسط، که در آن ۷۰۰۰ مالک شرکت پاسخ دادند، ۶۷ درصد نشان دادند که نسبت به پتانسیل رشد در TikTok را نشان می دهد.

برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای درک بهتر این پلتفرم–و نحوه استفاده از آن برای رشد–TikTok امروز از راه اندازی یک مجموعه آموزشی جدید با نام “من را دنبال کنید.” این برنامه که شش هفته طول خواهد کشید، قرار است از دوشنبه ۱۱ جولای آغاز شود.

علاوه بر رایگان بودن، وبینارها قول می دهند گروهی از صاحبان مشاغل تأثیرگذار را به نمایش بگذارند. از جمله، این جلسات شامل Cassie Sorenson (174000 دنبال کننده) از Flagstaff، برند لوازم جانبی دست ساز مستقر در آریزونا Tassel Amor and Jacob Zander (509,000 followers) of Santa Barbara, برند کفش مستقر در کالیفرنیا

“بدون شک، مشاغل کوچک بکا سایر، رئیس جهانی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​و راه‌حل‌های کسب‌وکار جهانی TikTok، به شرکت می‌گوید: «ما متعهد به توانمندسازی و تجهیز کسب‌وکارهای کوچک با منابعی هستیم که برای استفاده حداکثری از TikTok نیاز دارند. جامعه، و برنامه Follow Me به طور خاص طراحی شده است تا به کارآفرینان کمک کند بهترین های کسب و کار خود را به نمایش بگذارند.”

برای کسانی که ممکن است این برنامه کاملاً جدید برای TikTok است، همچنین مجموعه ای از راهنماهای مفید را ارائه می دهد. کاربران می توانند یاد بگیرند که چگونه set up a free business account, access the cمرکز اطلاعاتیhttp برای الهام گرفتن از محتوا، و برای الهام گرفتن از محتوا، و چشیدن به نحوه الهام گرفتن از محتوا، و چشیدن به نحوه الهام گرفتن از محتوا” u=https-3A__getstarted.tiktok.com_tt4b&d=DwMFAg&c=euGZstcaTDllvimEN8b7jXrwqOf-v5A_CdpgnVfiiMM&r=-xJqAca-l3Mlr7pbq98vMJY_IGSXh3qXO1TylOnHvxM&m=LrHU-2oOAHKzGkYVrip3pullxcMPvE5vypkXSCh2R-A&s=NP5Uc68XyyuCrIAK8lcIs9SFvhkRiOitrN5nhOgebmU&e=”>Ads Manager and promotion features can be leveraged optimally.

To learn اطلاعات بیشتر در مورد تعامل با مخاطبان انبوه روی پلتفرم، هم اکنون برای رویداد ثبت نام کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی